Παντως γιατί εγινε θρύλος το Dr 750-800 big δεν μπορώ να το καταλάβω.
Φρένα δεν είχε, προστασία από τον αέρα δεν είχε, γκάζια ούτε, επιδόσεις μετριότητες, ροπή είχε καλή και λογικό λόγω κυβικών, οδική συμπεριφορά καλούτσικη σε χώμα και ασφαλτο αλλά όχι τίποτα σπουδαίο.
Υπάρχει μια τάση από όλες τις εταιρίες σε αυτό, να θεοποιούν παλιά μοντέλα που πούλησαν καλά. Νομίζω σηκώνει κουβέντα κατά πόσο ήταν όντως οι "θρύλοι" πολύ καλές μοτοσυκλέτες για να θεωρηθούν θρύλοι.
Ίσως επειδή ήταν το μοναδικό μονοκύλινδρο σε αυτόν τον κυβισμό.
Ακριβώς αυτό και ούτε καν πούλησε πολύ.
Αυτά είναι!!!Και μην ξεχνάτε ότι η επιτυχία της όψις των GS , στηρίχτηκε-αντιγράφτηκε στο DR 800 shark ,όπως το έλεγαν οι Γερμανοί ,
Και μιλάμε για το 1989...Ίσως γιατι ήταν 195 κιλά γεμάτο την στιγμή που tenere και Africa έπιαναν 235 !!
Αυτό συν την ροπή του μεγάλου μονικυλινδρου από χαμηλά νομίζω παίζει και το σημαντικότερο λόγο για χώμα και για τη χρήση που κατασκευάστηκαν αυτά τα μηχανάκια!!
Τότε ήταν πιτσιρίκες γιατί τώρα αμα τις δεις έχουν φτάσει τα 250 !!Και μιλάμε για το 1989...
Καλά μερικές γεννήθηκαν αφρατούλες χαχαχαχαΤότε ήταν πιτσιρίκες γιατί τώρα αμα τις δεις έχουν φτάσει τα 250 !!
Τι κακό και αυτό να παχαίνουν όλες όσο μεγαλώνουν !!
Ακριβώς αυτό και ούτε καν πούλησε πολύ.
Νικόλα, εδώ μπορεί να μην πούλησε, που είμαστε ένα από τα μικρότερα και απειροελάχιστα μερίδια της αγοράς. Αν ρίξεις μια ματιά προς USA εκεί να δείς τι πωλήσεις έκανε !!!!! Αφού για αυτούς τους τυχερούς υπάρχουν μοντέλα που φυσικά δεν έρχονται στην Ευρώπη λόγο περιορισμών αλλά για αυτούς παράγονται κανονικότατα..
KLR 650 στις ΗΠΑ...ολόκληρη βιομηχανία aftermarket.XR650 και KLR 650 ακόμη μεσουρανούν στα dual sport μηχανάκια στις ΗΠΑ. Ειδικά τo KLR είναι πρώτη επιλογή των εκεί αντβεντσουράδων.
Καλά μερικές γεννήθηκαν αφρατούλες χαχαχαχα
XR650 και KLR 650 ακόμη μεσουρανούν στα dual sport μηχανάκια στις ΗΠΑ. Ειδικά τo KLR είναι πρώτη επιλογή των εκεί αντβεντσουράδων.
Τα πράγματα είναι απλά.
Ποιος είναι ο Roberto Curto;
https://www.robertocurtodesign.com/#!galia-750/qzjyx
Μην σταθείτε μόνο στα .... Κατεβείτε πιο κάτω..
Η Γερμανία πήρε το αίμα της πίσω μετά την κλοπή και αντιγραφή των αγωνιστικών MZ του Kaaden από την Suzuki στα 60's...