Beast
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 7.289
- Ηλικία
- 57
- Μοτοσυκλέτα
- SUZUKI GSF 1250 !!!
- Όνομα
- Κυριακος
- Περιοχή
- Nεα. Σμυρνη
Σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά φόρουμ πρόκειται για ένα τελείως καινούργιο project.Όπως λέει και το άρθρο και το ίδιο νομίζω και εγώ περισσότερο η εμφάνιση θα αλλάξει και όχι κάτι ουσιαστικό.
Μακάρι να μπορούσα να έπαιρνα το τωρινό το έχουν και με έκπτωση.... αλλά για να δούμε πότε θα κάτσει το τζόκερ.... fgh
ουκ εν τω πολλω το ευ
μια χαρα ειναι κ το 650
Θέλω το τζοκερ τωρααααααααααα
Εεεεεε είπαμε να πάρουμε κάνα οικονομικό εντουρακι για καμιά βόλτα στο βουνό.... Τι είναι αυτά τώρα.... Πάλι θα χρεωθουμε μου φαίνεται!!!!
Επειδή έχουμε μεγαλώσει και έχουμε πάρει κάποια κιλά παραπάνω τα 28αλογα μας κάθονται λίγα!!!
Από 400 κυβικά και άνω!!!
Για να τραβάει!!
Το σαράντατρίο με χρυσαφί ζάντες!!Scania adve βγαίνει;
Επειδή έχουμε μεγαλώσει και έχουμε πάρει κάποια κιλά παραπάνω τα 28αλογα μας κάθονται λίγα!!!
Από 400 κυβικά και άνω!!!
Για να τραβάει!!
Στο ότι δεν χρειάζονται πολλά άλογα θα συμφωνήσω αλλά μακάρι το Himalayan να είχε τα άλογα του benelli και μακάρι το benelli να είχε τα κιλά του Himalayan !!!Αν σήμερα με ρωτούσε κάποιος τι να πάρει καινούριο και φτηνό για να περάσει καλά με ασφάλεια σε χαλαρές βολτίτσες πραγματικά adventure που να μπαινοβγαίνει σε δασικούς και μονοπάτια και διαδρομές στο βουνό, μάλλον 400αρι θα του πρότεινα το RE Himalayan και ίσως το benelli trail leoncino. Δεν χρειάζονται πολλά άλογα για να περάσεις καλά.
Στο ότι δεν χρειάζονται πολλά άλογα θα συμφωνήσω αλλά μακάρι το Himalayan να είχε τα άλογα του benelli και μακάρι το benelli να είχε τα κιλά του Himalayan !!!
Δηλαδή φορτώνεις 2καβαλος τριβαλιτσος και οργωνεις τα βουνά με το 250?Ετοιμάζονται εκδόσεις και στα δύο, με μεγαλύτερους κινητήρες. Παρόλα αυτά δεν ξέρω και πάλι αν θα τους προτιμούσα, κυρίως λόγω της τιμής τους που θα φτάσει σε επίπεδα Ιαπωνικού μεσαίου ον οφ και εκεί θα χάσουν λόγο επωνυμίας και κύρους. Μου αρέσουν ως είναι. Φτηνά και λιτα για αυτή την κατηγορία στην οποία τα συγκρίνω με Japan Dual Sport των 250 και 300 κυβικών σε χρήματα. Σε πιο μεγάλες κατηγορίες αλλάζουν τα δεδομένα.