Από όσα έχω δει ναι μεν αυξανόταν η απόδοση αλλά όχι στις χαμηλό μεσαίες που είναι η συνήθης χρήση της μηχανής. Χαμηλά έχανε για αυτό και η μεγαλύτερη κατανάλωση.
Με φίλτρο και εξάτμιση χωρίς πρόγραμμα (ή ζιγκλερωμα) αποδίδει το μηχανάκι χειρότερα στο πιο ωφέλιμο εύρος των στροφών άρα καίει και περισσότερο, άσχετα από καρμπ ή ψεκασμό. Αυτο με βάση τη δική μου εμπειρία.
Μετριέται με αμορτισερομετρο. Την κατάστασή του την καταλαβαίνεις μετρώντας εάν πιάνεις το sag και με το αν έχεις αποσβέσεις. Με βάση τα χιλιόμετρα σου οι αναρτήσεις χρειάζονται σέρβις εδώ και αρκετές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα..
Όντως, ο δρόμος από όσο γνωρίζω είναι πεσμένος εδώ και τρία χρόνια. Προσωπικά Πάνο θα ανέβαινα από Σιδηρονερο προς Ελατιά, παρθένο δάσος Φρακτού (το Ζ που λέμε) και κατέβασμα μέσω Θερμιών (όπου κανείς και μια βουτιά στις θερμες πηγές) στο Παρανεστι. Για εμένα αυτό το κομμάτι είναι κορυφή και...
Προσωπικά θεωρώ ότι ταξίδι, ειδικά στο εξωτερικό που είναι πιο δύσκολο από άποψη χρημάτων και χρόνου, χωρίς πλάνο θα σας στερήσει πολλά από αυτά που θα μπορούσατε να είχατε ζήσει επιπλέον..
Τα highlight είναι τα δωρεάν θερμά λουτρά στις Θέρμες, η ταβέρνα του Τζεμιλ στην Κοττανη και η διαδρομή από Ωραίο στο δασικό χωριό Ερυμανθου. Ξεκίνα από αυτά και βάζεις και άλλα.
Η ατάκα τους ότι δεν φτιάχνεις το sag στα bmw, μου θυμίζει την κλασσική ατάκα "έτσι κάνουν αυτά".
Άσχετοι δεν είναι. Δεν θα μπορούσαν να είναι άλλωστε. Την ίδια δουλειά κάνουν 20 χρόνια οπότε και ο πλέον άσχετος θα είχε μάθει πλέον τη δουλειά. Άλλωστε δεν είναι και επιστήμη, μην τρελαθούμε...