Triumph Tiger 800 ABS MY 2011 (μια 8ετής συμβίωση)

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Το ανησυχητικό που διάβασα και δεν το έπιασα με την 1η έχει να κάνει με το θέμα του πλαισίου.

Το θεωρούσα το πλέον ιδανικό μηχανάκι για εμένα.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Το ανησυχητικό που διάβασα και δεν το έπιασα με την 1η έχει να κάνει με το θέμα του πλαισίου.

Το θεωρούσα το πλέον ιδανικό μηχανάκι για εμένα.
Εγώ δεν κατάλαβα για ποιον λόγο αν σπάσει το ποδαρικό αλλάζεις όλο το πλαίσιο 2500 ευρώ. Δεν φτιάχνεται με ηλεκτροκόληση; Ή απλα φοβάσαι πως αν γίνει κάτι τέτοιο δεν θα βρίσκεις αγοραστή όταν θελήσεις να το πουλήσεις;
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Από ότι μου έλεγε αυτός που πήγα το δικό μου να το δει στην Αθήνα, έχει πελάτη που το έπαθε 2 φορές (δεν μου είπε το μέγεθος της ζημιάς που είχε τη κάθε φορά). Την 1η άλλαξε πλαίσιο και τη 2η το κόλλησε (δεν ξέρω αν μετά το πούλησε κιόλας).
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Από ότι μου έλεγε αυτός που πήγα το δικό μου να το δει στην Αθήνα, έχει πελάτη που το έπαθε 2 φορές (δεν μου είπε το μέγεθος της ζημιάς που είχε τη κάθε φορά). Την 1η άλλαξε πλαίσιο και τη 2η το κόλλησε (δεν ξέρω αν μετά το πούλησε κιόλας).

Κανονικά ηλεκτροκόλληση. Σιγά το σημαντικό σημείο του υποπλαισίου που θα ρίξεις 2500 ευρώ να αλλάξεις όλο το πλαίσιο!:eek:
Πιο πολύ θα φοβόμουν απο τις δυνάμεις που θα ασκούνταν αν έπαιρνε όλο το πλαίσιο, παρά να σπάσει το ποδαράκι. Μην σου πω θα έκοβα ελαφρά εκείνο το σημείο όπως κάνουμε τις μανέτες για το χώμα, ώστε να σιγουρευτώ πως σε πτώση θα σπάσει και θα αποσυμφορηθούν οι δυνάμεις πρόσκρουσης αν γνώριζα για αυτό το θέμα εξ αρχής.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.176
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Εντάξει.. Δηλαδή πόσο στόκοι εκεί στην Triumph;
Χάθηκε να είναι ξεχωριστό το υποπλαίσιο;

Πόσο θα τους έβγαινε παραπάνω; abcdefgh
Με ενιαίο υποπλαίσιο είναι ευκολότερο στην παραγωγή και συναρμολόγηση.
 

nister

new member
Δημοσιεύσεις
137
Περιοχή
Φωκίδα
Μοτοσυκλέτα
Dl 650 V-strom k9
Όνομα
Νίκος
Το μηχανάκι σου λοιπόν ήρθε στα μέρη μου! Τι χρώμα ήταν; Φαντάζομαι με Κοζανίτικη πινακίδα;

Κι εμένα μου λείπει η δύναμη στο Vstrom, γι' αυτό και σκέφτομαι για το Tiger.

Σε σχέση με το Vstrom, υπάρχει διαφορά βάρους που να την αισθάνεσαι είτε στατικά είτε εν κινήσει; Από κατανάλωση και αυτονομία τι γίνεται; Με ενδιαφέρει μόνο σε ρυθμούς βόλτας εκτός πόλης και με σταθερό γκάζι σε Ε.Ο.

Για συντήρηση δε σε ρωτάω, φαντάζομαι έχει να κάνει με τον κάθε μάστορα, που ως αρνητικό για το Tiger βρίσκω το γεγονός ότι πρέπει να ψάξω να βρω κάποιον, σε αντίθεση με το Vstrom που το ξέρουν οι πάντες!
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Το μηχανάκι σου λοιπόν ήρθε στα μέρη μου! Τι χρώμα ήταν; Φαντάζομαι με Κοζανίτικη πινακίδα;

Κι εμένα μου λείπει η δύναμη στο Vstrom, γι' αυτό και σκέφτομαι για το Tiger.

Σε σχέση με το Vstrom, υπάρχει διαφορά βάρους που να την αισθάνεσαι είτε στατικά είτε εν κινήσει; Από κατανάλωση και αυτονομία τι γίνεται; Με ενδιαφέρει μόνο σε ρυθμούς βόλτας εκτός πόλης και με σταθερό γκάζι σε Ε.Ο.

Για συντήρηση δε σε ρωτάω, φαντάζομαι έχει να κάνει με τον κάθε μάστορα, που ως αρνητικό για το Tiger βρίσκω το γεγονός ότι πρέπει να ψάξω να βρω κάποιον, σε αντίθεση με το Vstrom που το ξέρουν οι πάντες!
Tη μηχανή μου την αγόρασε ένα παλικάρι από την Ιτέα ονόματι Δημήτρης (παραπάνω δεν γράφω για ευνόητους λόγους), ήταν λευκό 2009, με κοζανίτικη πινακίδα με τρία ίδια νούμερα ;) Μάλιστα όταν ήθελε να την αλλάξει με πήρε τηλ. για να με ρωτήσει για το Tiger και αν το πουλάω... (νομίζω κατέληξε με R1200GS)

Κατανάλωση: σίγουρα το Στρομ σε χαλαρούς ρυθμούς έκαιγε λιγότερο (περίπου 4,2-4,5 lt/100) αλλά πάνω από τα 130 κοντέρ έπινε και εκείνο, ενώ στο Tiger το κατώτερο που μπορούσες να φτάσεις ήταν 5,2 lt/100, αλλά μπορούσες να ταξιδεύεις με 140-150 κοντέρ με 6-6,5 lt/100, ενώ εκεί το Strom ήθελε παραπάνω.... Βέβαια το 22αρι τεπόζιτο σε συνδυασμό με τη μικρότερη κατανάλωση σε επαρχιακό έκανε το Strom να ανάβει ρεζέρβα μετά από 360-370 χλμ. οπότε δεν χρειάστηκε να το δουλέψω με λίγο καύσιμο παρά 1-2 φορές το πολύ... αυτονομία τα 400χλμ. τα είχε για πλάκα, χωρίς να ζορίζεις αντλία καυσίμου (που αν θυμάμαι καλά είχε μια ευπάθεια από ότι λέγανε άλλοι) και χωρίς να το σκέφτεσαι (εκτός και το έστυβες εθνική). Αντίθετα τα 19lt. του Τiger σε συνδυασμό με τη μεγαλύτερη ελάχιστη κατανάλωση άναβε ρεζέρβα στα 240 χλμ και καλό είναι στα 260-270 να το γεμίσεις... με αυτό έκανα 1 φορά 305 χλμ. και 1 φορά 320χλμ. με ένα τεπόζιτο από ανάγκη σε 36ωρο -βλέπε έλλειψη βενζινάδικου- και με τον υπολογιστή ταξιδίου να δείχνει "0" εναπομείναντα χιλιόμετρα στα τελευταία, αλλά δεν έμεινα (τη 2η φαντάζομαι πολύ οριακά)...

Βάρος: λόγω υψηλότερου κέντρου βάρους το Tiger το νιώθεις λίγο βαρύτερο, αλλά εγώ με ύψος 1.75m το είχα μόνιμα με τη σέλα στη ψηλή θέση χωρίς πρόβλημα. Το XC είναι πιο ψηλό...

Service: δεν έχει κάτι τραγικό από άποψη service, δεν θα δυσκολευτείς να βγάλεις άκρη με το Tiger ενώ στο κομμάτι software, ρυθμίσεις κ.λ.π υπάρχει free πρόγραμμα με το οποίο μπορείς να κάνεις τα βασικά (ρυθμίσεις σωμάτων ψεκασμού, αλλαγή χαρτών, error checking κ.λ.π) αρκεί να είναι Gen1 με ξεκλείδωτη ΟDB, στη 2η έκδοση του 800αριού νομίζω ότι υποχρεώθηκαν να τη κλειδώσουν λόγω προδιαγραφών EURO. Διαφορετικά θα πρέπει να πάει σε επίσημο για "μπρίζωμα".

Για το πρόγραμμα και πολλές άλλες πληροφορίες για το Tiger, δες το βρετανικό φόρουμ https://www.tiger800.co.uk/index.php?action=forum
 
Τελευταία επεξεργασία:

nister

new member
Δημοσιεύσεις
137
Περιοχή
Φωκίδα
Μοτοσυκλέτα
Dl 650 V-strom k9
Όνομα
Νίκος
Δε θα μπορούσες να είσαι πιο αναλυτικός! Ευχαριστώ πολύ!

Κάπως έτσι φανταζόμουν ότι έχουν τα πράγματα, αλλά είναι σημαντικό να στα λέει κάποιος που είχε και τα δύο μηχανάκια.

Περιμένω με αγωνία την δοκιμή-παρουσίαση του 1000ριού που εννοείται θα κάνεις!
 
Top Bottom