Red Shogun
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.786
- Ηλικία
- 25
- Περιοχή
- Βόλος
- Μοτοσυκλέτα
-
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
- Όνομα
- Τάσος
- Περιοχή
- Βόλος
Ξέρω, απέχω ακόμα απο την αγορά μηχανής, αλλά κάθομαι και ψάχνομαι γενικά με μοντέλα, διαβάζω κριτικές κλπ. Δεν είναι κακό να τα χαζεύεις εν τέλει.
Η κατηγορία Α2 είχε μείνει λίγο πίσω σχετικά, με λίγα μοντέλα να έρχονται στην αγορά. Τα τελευταία 4 χρόνια έχουν βγάλει αρκετά Α2 μηχανάκια και οι 4 Ιάπωνες κατασκευαστές αλλά και εκτός Ιαπωνίας όπως Benelli, Daytona κλπ
Ο ανταγωνισμός στα 2τροχα ήτανε πάντα μεγάλος σε όλες τις κατηγορίες. Απο την Α1 εως και την Α κατηγορία.
Πέφτει το μάτι μου στα εξής δυο:
(Suzuki GSX-R 250 ABS)
(Suzuki V-Strom 250 ABS)
Το GSX-R 250 και το V-Strom 250. Δυο ολοκαίνουρια μοντέλα υπερπλήρης σε εξοπλισμό με ABS κιόλας. Φτιαγμένα στην Κίνα απο όσο ξέρω σε εργοστάσιο της Suzuki.
Η πρώτη μου μεγάλη απορία είναι η εξής...μέγιστη ιπποδύναμη: 24.6 ίπποι. Τελική 130 km/h και τα 2 τους.
Τι; Γιατί; Βάρος: 180 kg...
Χμμ...πρόκειται για το ίδιο 8βαλβιδο μοτέρ με μονό εκκεντροφόρο που υπήρχε και στο Inazuma GW250 το οποίο έβγαζε ακριβώς ίδια ιπποδύναμη και τελική 150 km/h...
Ίσως είναι το Euro 4...ναι μα πως γίνεται το μονοκύλινδρο TRK251 να βγάζει ακριβώς ίδια ιπποδύναμη μέσα απο έναν μόνο κύλινδρο; Αυτά τα 2 είναι δικύλινδρα...για σύγκριση το 250αρι Ninja του 2010 έβγαζε 33 ίππους...
Θα μου πεις "καλά ρε Τάσο συγκρίνεις Euro 3 με Euro 4;"...
Βέβαια έχει και τα θετικά του με τα 2 αυτά μοντέλα να πετυχαίνουν πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, άρα ουσιαστικά είναι ο εχθρός του βενζινά.
Ξαναλέω, είναι μια τέρμα ανταγωνιστική κατηγορία. Η Suzuki πως και έμεινε τόσο πίσω όμως;
Ίσως φταίει το βάρος...24.6 ίπποι και 180 κιλά δεν πάνε μαζί...είναι πολύ βαρύ για να το σηκώσει το μοτέρ και για αυτό η Suzuki έβαλε και κοντό γρανάζωμα απο όσο ξέρω για να σώσει κάπως την κατάσταση...
Σε δικάβαλο και ταξίδι πως θα την παλέψει αυτό το μηχανάκι; Ειδικά φορτωμένο;
Απλά σκόρπιες σκέψεις...υπάρχει σίγουρα και η λύση του να το ζωντανεύσεις λιγάκι...αλλάζεις φίλτρο με ένα καλό ελεύθερο, εξάτμιση και τροποποιείς και τον εγκέφαλο, αλλά ο σκοπός είναι να μην προβείς σε αυτή την ενέργεια...
Θα ομολογήσω όμως οτι το V-Strom αν είχα τώρα τα λεφτά θα το έπαιρνα μόνο και μόνο γιατί είναι ταξιδιάρικο το στυλ του...
Η κατηγορία Α2 είχε μείνει λίγο πίσω σχετικά, με λίγα μοντέλα να έρχονται στην αγορά. Τα τελευταία 4 χρόνια έχουν βγάλει αρκετά Α2 μηχανάκια και οι 4 Ιάπωνες κατασκευαστές αλλά και εκτός Ιαπωνίας όπως Benelli, Daytona κλπ
Ο ανταγωνισμός στα 2τροχα ήτανε πάντα μεγάλος σε όλες τις κατηγορίες. Απο την Α1 εως και την Α κατηγορία.
Πέφτει το μάτι μου στα εξής δυο:
(Suzuki GSX-R 250 ABS)
(Suzuki V-Strom 250 ABS)
Το GSX-R 250 και το V-Strom 250. Δυο ολοκαίνουρια μοντέλα υπερπλήρης σε εξοπλισμό με ABS κιόλας. Φτιαγμένα στην Κίνα απο όσο ξέρω σε εργοστάσιο της Suzuki.
Η πρώτη μου μεγάλη απορία είναι η εξής...μέγιστη ιπποδύναμη: 24.6 ίπποι. Τελική 130 km/h και τα 2 τους.
Τι; Γιατί; Βάρος: 180 kg...
Χμμ...πρόκειται για το ίδιο 8βαλβιδο μοτέρ με μονό εκκεντροφόρο που υπήρχε και στο Inazuma GW250 το οποίο έβγαζε ακριβώς ίδια ιπποδύναμη και τελική 150 km/h...
Ίσως είναι το Euro 4...ναι μα πως γίνεται το μονοκύλινδρο TRK251 να βγάζει ακριβώς ίδια ιπποδύναμη μέσα απο έναν μόνο κύλινδρο; Αυτά τα 2 είναι δικύλινδρα...για σύγκριση το 250αρι Ninja του 2010 έβγαζε 33 ίππους...
Θα μου πεις "καλά ρε Τάσο συγκρίνεις Euro 3 με Euro 4;"...
Βέβαια έχει και τα θετικά του με τα 2 αυτά μοντέλα να πετυχαίνουν πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, άρα ουσιαστικά είναι ο εχθρός του βενζινά.
Ξαναλέω, είναι μια τέρμα ανταγωνιστική κατηγορία. Η Suzuki πως και έμεινε τόσο πίσω όμως;
Ίσως φταίει το βάρος...24.6 ίπποι και 180 κιλά δεν πάνε μαζί...είναι πολύ βαρύ για να το σηκώσει το μοτέρ και για αυτό η Suzuki έβαλε και κοντό γρανάζωμα απο όσο ξέρω για να σώσει κάπως την κατάσταση...
Σε δικάβαλο και ταξίδι πως θα την παλέψει αυτό το μηχανάκι; Ειδικά φορτωμένο;
Απλά σκόρπιες σκέψεις...υπάρχει σίγουρα και η λύση του να το ζωντανεύσεις λιγάκι...αλλάζεις φίλτρο με ένα καλό ελεύθερο, εξάτμιση και τροποποιείς και τον εγκέφαλο, αλλά ο σκοπός είναι να μην προβείς σε αυτή την ενέργεια...
Θα ομολογήσω όμως οτι το V-Strom αν είχα τώρα τα λεφτά θα το έπαιρνα μόνο και μόνο γιατί είναι ταξιδιάρικο το στυλ του...