Suzuki V-Strom 250 /GSX-R 250...τι έπαθες ρε Suzuki?

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Ξέρω, απέχω ακόμα απο την αγορά μηχανής, αλλά κάθομαι και ψάχνομαι γενικά με μοντέλα, διαβάζω κριτικές κλπ. Δεν είναι κακό να τα χαζεύεις εν τέλει.

Η κατηγορία Α2 είχε μείνει λίγο πίσω σχετικά, με λίγα μοντέλα να έρχονται στην αγορά. Τα τελευταία 4 χρόνια έχουν βγάλει αρκετά Α2 μηχανάκια και οι 4 Ιάπωνες κατασκευαστές αλλά και εκτός Ιαπωνίας όπως Benelli, Daytona κλπ

Ο ανταγωνισμός στα 2τροχα ήτανε πάντα μεγάλος σε όλες τις κατηγορίες. Απο την Α1 εως και την Α κατηγορία.

Πέφτει το μάτι μου στα εξής δυο:

(Suzuki GSX-R 250 ABS)

(Suzuki V-Strom 250 ABS)

Το GSX-R 250 και το V-Strom 250. Δυο ολοκαίνουρια μοντέλα υπερπλήρης σε εξοπλισμό με ABS κιόλας. Φτιαγμένα στην Κίνα απο όσο ξέρω σε εργοστάσιο της Suzuki.

Η πρώτη μου μεγάλη απορία είναι η εξής...μέγιστη ιπποδύναμη: 24.6 ίπποι. Τελική 130 km/h και τα 2 τους.

Τι; Γιατί; Βάρος: 180 kg...

Χμμ...πρόκειται για το ίδιο 8βαλβιδο μοτέρ με μονό εκκεντροφόρο που υπήρχε και στο Inazuma GW250 το οποίο έβγαζε ακριβώς ίδια ιπποδύναμη και τελική 150 km/h...

Ίσως είναι το Euro 4...ναι μα πως γίνεται το μονοκύλινδρο TRK251 να βγάζει ακριβώς ίδια ιπποδύναμη μέσα απο έναν μόνο κύλινδρο; Αυτά τα 2 είναι δικύλινδρα...για σύγκριση το 250αρι Ninja του 2010 έβγαζε 33 ίππους...

Θα μου πεις "καλά ρε Τάσο συγκρίνεις Euro 3 με Euro 4;"...

Βέβαια έχει και τα θετικά του με τα 2 αυτά μοντέλα να πετυχαίνουν πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, άρα ουσιαστικά είναι ο εχθρός του βενζινά.


Ξαναλέω, είναι μια τέρμα ανταγωνιστική κατηγορία. Η Suzuki πως και έμεινε τόσο πίσω όμως;

Ίσως φταίει το βάρος...24.6 ίπποι και 180 κιλά δεν πάνε μαζί...είναι πολύ βαρύ για να το σηκώσει το μοτέρ και για αυτό η Suzuki έβαλε και κοντό γρανάζωμα απο όσο ξέρω για να σώσει κάπως την κατάσταση...

Σε δικάβαλο και ταξίδι πως θα την παλέψει αυτό το μηχανάκι; Ειδικά φορτωμένο;

Απλά σκόρπιες σκέψεις...υπάρχει σίγουρα και η λύση του να το ζωντανεύσεις λιγάκι...αλλάζεις φίλτρο με ένα καλό ελεύθερο, εξάτμιση και τροποποιείς και τον εγκέφαλο, αλλά ο σκοπός είναι να μην προβείς σε αυτή την ενέργεια...

Θα ομολογήσω όμως οτι το V-Strom αν είχα τώρα τα λεφτά θα το έπαιρνα μόνο και μόνο γιατί είναι ταξιδιάρικο το στυλ του...
 

grigoris gs

well know member
Δημοσιεύσεις
3.515
Ηλικία
51
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GS ADVE
Όνομα
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Μπες και δες τα τεστ ραιντ που κυκλοφορούν στο νετ και θα σου λυθούν ολεςοι απορίες σου Τάσο. Και αυτό και το 300 το κawasaki το versus αξιοπρεπεστατα.

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Έχω διαβάσει για test ride απο πολλά μοντέλα...τα 250αρια της Suzuki διακρίνονται για την ελαστικότητα του μοτέρ τους πάντως κάτι που ξέχασα να αναφέρω και για την οικονομία τους...απο ανταλλακτικά και σέρβις δεν έχω ιδέα πως πάνε σε τιμές.

Το Versys 300 επίσης πάρα πολύ καλό μηχανάκι
 

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη

karad-geo

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.547
Ηλικία
47
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
HONDA Varadero 1000cc MK2
Όνομα
ΚΑΡΑΔΗΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Πάντα με προσφορές και καλές τιμές η Suzuki.

Τις κρατά χαμηλά.. Προσπαθεί!

-Είναι επίσημη γραμμή του Εισαγωγέα!..
Κοιτούν την αγορά και προσπαθούν να παίξουν εκεί το καλό τους χαρτί. Την τιμή Αγοράς.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Το έβγαλαν προσφορά σε τιμή σχεδόν παπί όπως και πολλά άλλα της suzuki
https://www.car.gr/17875139-suzuki-gsx-250-2100


Αν ήμουν πιτσιρικάς με Α2 δίπλωμα αυτή την στιγμή, δεν θα κοιτούσα παραπέρα με αυτή την τιμή. Ούτε Κινέζικο 250άρι παίρνεις με τόσα!
Εξαιρετική προσφορά!
 

NikosG

new member
Δημοσιεύσεις
438
Περιοχή
Athens
Όνομα
Νίκος
Αν ήμουν πιτσιρικάς με Α2 δίπλωμα αυτή την στιγμή, δεν θα κοιτούσα παραπέρα με αυτή την τιμή. Ούτε Κινέζικο 250άρι παίρνεις με τόσα!
Εξαιρετική προσφορά!
Τρελή προσφορα
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Ναι αλλά αν πάρω crypton X καλό και πειράξω το Χ βάζοντας κι ένα ψ θα τελικιάζω στα ??? και θα είμαι ο γ@μ@ω στην παρέα.. Μη σου πω ότι το βάζω και στοιχηματάκια..
Θα του βάλω χαμηλό προφίλ ελαστικό για μπαμ.. θα του φτιάξω σέλα... Μαργαρίτα δίσκο με αντάπτορα.. κλπ κλπ abcdefgh

ΣΚ@Τ@ νοοτροπία... Bcdefgh
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Ομολογώ οτι αν είχα 3000€ στην άκρη τώρα θα το τσίμπαγα.

@Ωmega ο 19χρονος πιτσρικάς έτσι είναι πλέον...αν του βάλεις να διαλέξει μεταξύ του Χ και του GSX-R250 θα πάρει το Χ γιατί περνάει την εφηβεία ακόμα...και εγω δεν με βγάζω εκτός απο αυτό γιατί τότε τα ίδια μυαλά είχα, οι μηχανές δεν με ένοιαζαν γρι σχεδόν κάποτε παρά μόνο τα παπιά λάτρευα, περισσότερο απο τώρα κιόλας όσο κουφό και να ακούγεται. Μετά σιγά σιγά θες κάτι μεγαλύτερο...ο 19αρης θα κοιτάξει να πάρει το κρίπτον να δώσει άλλα 1000€ να το κάνει 180αρι με όλα τα πράματα πάνω μετά απο μισό χρόνο να καίει λάδια και μετά απο 1 χρόνο να του σπάσει το μοτέρ απο το λιώσιμο...

Το V-Strom 250 πάντως έπεσε κατά 500€ απο όσο ξέρω.

Απλά θεωρώ οτι η Suzuki αν έκανε τον inline2 της έστω 6 άλογα πιο δυνατό θα είχε αυξημένη πέραση. Διαφορετικά χτυπάει το 24.6ΗΡ και διαφορετικά χτυπάει το 30ΗΡ στο μάτι του αγοραστή. Η διαφορά στο γκάζι δεν παίζει να είναι μεγάλη.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Απλά θεωρώ οτι η Suzuki αν έκανε τον inline2 της έστω 6 άλογα πιο δυνατό θα είχε αυξημένη πέραση. Διαφορετικά χτυπάει το 24.6ΗΡ και διαφορετικά χτυπάει το 30ΗΡ στο μάτι του αγοραστή. Η διαφορά στο γκάζι δεν παίζει να είναι μεγάλη.

Πιάσε μια καρέκλα, επειδή αυτό που θα διαβάσεις θα σε σοκάρει.
Δεν παίζει τόσο ρόλο πόσα άλογα βγάζει μια μοτοσυκλέτα, αλλά πως τα βγάζει στον δρόμο.
Ενα παπί μπορεί να φτάσει τα 24,6 άλογα, αλλά θα μείνει ένα μάτσο σιδεροποιημένοι τενεκέδες με έναν κινητήρα πάνω, που φτιάχτηκε για να κάνει τον εργάτη στις αγορές τις Ασίας (και την Ελλάδα, την μόνη Αφρικανική χώρα στην Ευρώπη).
Ένα Himalayan 400 βγάζει επίσης 24,6 άλογα και πολλοί ξεκίνησαν και γυρνάνε τον κόσμο με αυτό. Είναι μια ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα

Με ένα παπί (όσα άλογα και να βγάζει) σε βλέπουν σαν ντελιβερά. Με μια μοτοσυκλέτα, σαν μοτοσυκλετιστή.
Ξεκόλλα απο τα άλογα. Μια χαρά είναι τα 25 άλογα για τα 250 κυβικά.
 

v-strong

new member
Δημοσιεύσεις
49
Ηλικία
54
Όνομα
γιαννης
Φίλε μου για το vstrom σίγουρα είναι μόνο κύλινδρο. Για gsxr δεν ξέρω... Αλλά αν φοράνε ίδιο μοτέρ τότε τα ίδια!
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Τάσος ακούει ακούει
@Drake Ramore Δηλαδή εγω που πηγαίνω βόλτες στα βουνά και στα λαγκάδια με το Spidi τα γάντια και οτι άλλο έχω είμαι ακόμα ντελιβεράς; Με στεναχώρησες τώρα... cdefghig:(

@v-strong Και το V-Strom 250 δικύλινδρο είναι, φοράει το ίδιο μοτέρ με το GSX-R 250. Βγήκε ένα μονοκύλινδρο 250αρι στην Ασία το Gixxer SF250 αλλά δεν παίζει να έρθει Ελλάδα.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Τάσος ακούει ακούει
@Drake Ramore Δηλαδή εγω που πηγαίνω βόλτες στα βουνά και στα λαγκάδια με το Spidi τα γάντια και οτι άλλο έχω είμαι ακόμα ντελιβεράς; Με στεναχώρησες τώρα... cdefghig:(

Είσαι "παπάκιας".
Καβαλάς ένα όχημα με όλους τους περιορισμούς που έχει εκ φύσεως. Όσα και να ρίξεις πάνω του, δεν θα γίνει ποτέ ένα ασφαλές όχημα για εκδρομές εκτός των τειχών της πόλης.
Μπορεί να πας και στο Βιετνάμ με αυτό. Αλλά ούτε αυτο θα το κάνει μοτοσυκλέτα ταξιδιών που θα καλύπτει βασικούς παράγοντες ασφάλειας, άνεσης, ταχύτητας.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Αλλά ούτε αυτο θα το κάνει μοτοσυκλέτα ταξιδιών που θα καλύπτει βασικούς παράγοντες ασφάλειας, άνεσης, ταχύτητας.

Σίγουρα. Δεν βάζω στα ίσα το δικό μου με ένα 250αρι, ανεξαρτήτως αν το λέω για χαβαλέ ώρες ώρες. Ούτε το γκάζι για να σε πάει άνετα κάπου έχει και για να κάνεις και μια προσπέραση (ενεργητική ασφάλεια) ούτε το στήσιμο ούτε τα φρένα έχει ούτε καν την άνεση έχει. Έχει το γκάζι, το στήσιμο και τα φρένα που θες για μέσα στην πόλη προφανώς. Ο καθένας με οτι έχει βέβαια, δεν θα μείνω για πάντα με το παπί.
 

duke200

member
Δημοσιεύσεις
1.310
Ηλικία
44
Όνομα
Alex
Εδώ που τα λέμε ηταν λάθος απο την αρχή να βάλουν 2βαλβιδη κεφαλη. Με μια τετραβαλβιδη θα έβγαζε και euro4 και 30 άλογα τουλάχιστον και θα είχε το μοτέρ βάση για 400άρια και 500άρια μοτέρ. Τώρα το ριξε στη χαμηλή τιμή μπας και πουλήσει τιποτα, αλλά δεν..... μη πούμε για τα φρένα... 2πιστονη 290mm 190 κιλά μηχανάκι... το δικό μου με 140 κιλά έχει 300mm δίσκο και θεωρουναι και απλά επαρκή τα φρένα του.

Που είσαι ρε Suzuki ;



Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Είναι κυριολεκτικά 2 κυλινδροκεφαλές απο Address σε ένα μοτέρ. Ίδιες διαστάσεις σε διάμετρο επί διαδρομή και 2 βαβλίδες ανα κύλινδρο άρα 4 συνολικά σαν μοτέρ. Έχω την εντύπωση οτι επειδή η Suzuki ίσως και να έμεινε λίγο πίσω στην αγορά των 250-300 κυβικών βιάστηκε να βγάλει μοντέλα και έβγαλε αυτά τα 2. Σαν μοτέρ είναι σκυλί όμως, είναι το ίδιο μοτέρ με αυτό που έχει το Inazuma.

Πάντως μετά απο αυτό το βίντεο εδω:

Υπάρχουν και τρόποι να το ζωντανεύσεις λίγο. Εδω ο τύπος αυτός με ένα τελικό εξάτμισης Akrapovic made in China και με ένα διαφορετικό πίσω γρανάζι, λογικά μικρότερο για να μακρύνει το βήμα του, έβγαλε 164 km/h...άντε πες τα πραγματικά χιλιόμετρα να είναι 150κατι τα οποία είναι μια χαρά για 250αρι.

Κάτι μου λέει οτι πέρα της χαρτογράφησης του εγκεφάλου που είναι διαφορετική προφανώς σε σχέση με το Inazuma, είναι και η εξάτμιση που το περιορίζει. Η Suzuki γενικά φαίνεται να χρησημοποιεί κυρίως την εξάτμιση σαν μέτρο για να "πνίξει" ένα μοτέρ και να περνάει τις προδιαγραφές ρύπων...τα φρένα του με το δικάναλο ABS πιστεύω θα είναι μια χαρά.
 

v-strong

new member
Δημοσιεύσεις
49
Ηλικία
54
Όνομα
γιαννης
Τάσος ακούει ακούει
@Drake Ramore Δηλαδή εγω που πηγαίνω βόλτες στα βουνά και στα λαγκάδια με το Spidi τα γάντια και οτι άλλο έχω είμαι ακόμα ντελιβεράς; Με στεναχώρησες τώρα... cdefghig:(

@v-strong Και το V-Strom 250 δικύλινδρο είναι, φοράει το ίδιο μοτέρ με το GSX-R 250. Βγήκε ένα μονοκύλινδρο 250αρι στην Ασία το Gixxer SF250 αλλά δεν παίζει να έρθει Ελλάδα.
In


Έχεις δίκιο. Λάθος μου.
 
Top Bottom