SHOOTER045
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 12.101
- Ηλικία
- 49
- Περιοχή
- ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
- Μοτοσυκλέτα
- GLX 90
- Όνομα
- ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
- Περιοχή
- Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Ακόμα.....
Εσύ μιλάς; kΑκόμα.....
Ο Bill κάτι θα πάρει ρε αλλά θα σπρώξει μαρούλι και το σκέφτεται.Ωωωωω ΤΙ μου είπεεεεε!!!
Εσύ μιλάς; k
Ο Bill κάτι θα πάρει ρε αλλά θα σπρώξει μαρούλι και το σκέφτεται.
Εσύ πρέπει να βγεις επιτέλους στην πιάτσα για να αρχίσει το καλό κούρδισμα.
Το banditακι 200ρίζει.. κι εσύ θα μου ρίχνεις..
Μήτσο μου βγάλε το στο δρόμο να σε χαρώ και αλύπητα.. fghgΞέρεις
Θα βγαλω και.δυο ταχύτητες για σένα μόλις γίνει....
Το banditακι 200ρίζει.. κι εσύ θα μου ρίχνεις..
Problem
Τα φλοτερ ειχαν ζοριστει απο τον προηγούμενο < μάστορα> για να πατήσουν στα οριγκ.
Με αποτέλεσμα να < στραβωσουν > και για αυτό να μην κλείνουν.
Βρέθηκαν φλοτερ αλλά θα τα έχω τέταρτη/ πέμπτη.
Ξέρεις
Θα βγαλω και.δυο ταχύτητες για σένα μόλις γίνει....
Ρε φίλε, άστο, μέχρι και σφούχτερ 500άρια το περνάνε το τρακτέρ. Το συγκριτικό σου πλεονέκτημα είναι πως κοτσάρεις αντλία στον κινητήρα και ποτίζεις τα καλαμπόκια. Ετσι θα λες. Για να το σώνεις λίγο.
Ρε συ Μήτσο, παίζει συναισθηματική αγάπη με το 400άρι το bandit;
Αν ναι, να το καταλάβω και πάω πάσο.
Αν όχι, με 1500 ευρώ παίρνεις το παλιό 600άρι το bandit που είναι υπεραξιόπιστο και εύκολο στην συντήρηση.
Μην πω για τα πιο καινούρια ψεκαστά εκει γύρω στο 2006-2007 που τα δίνουν τζάμπα για αυτό που είναι και κυριολεκτικά είναι άσπαστα! Αχ και μόνο να χωρούσα στον banditako μου, δεν το έδινα με τίποτα!
Απο τις μηχανές που μου άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις και πέρασαν πολλές απο τα χέρια μου! Ελβετικός σουγιάς!
Μηπως να έβλεπες για κάτι τέτοιο ή παρόμοιο;
Καλό το 400άρι ρε φίλε, αλλά μπελαλίδικο πολύ.
Παίζει παίζει.
Το ποντιακό μου κεφάλι
Περιμένω να δω τι Yamaha πήρε ο Γιώργος @rantanplan για να μου πει πως είναι υψομετρικά το Tenere (?).
Αν και η σέλα του το κόβω να είναι επίπονη....χαχαχα
billyκο όπως θα είδες τις τελευταίες μέρες το tigrάκι μου είναι στο site του Μερεμετζάκη, και έχω κάνει screen saver το tenere,
για να σε βάλω λίγο στην σκέψη μου, οι λόγοι αλλαγής είναι ότι τα πολυήμερα ταξίδια μου, και οι ανάγκες - θέληση για ταξίδια με συνεπιβάτη έχουν περιορισθεί όπως σου εξήγησα και παλαιότερα κατ' ιδίαν, λόγοι που είχαν υπερψηφίσει έναντι του tenere κατα την αγορά του tiger,
πλέον λοιπόν, θέλω να πιστεύω ότι η καινούργια μου αγάπη(tenere) με γνώμονα το Ελληνικό terain(ανα την επικράτεια), και ίσως κάτι παραπάνω, το tenere είναι αυτό που θα μου δώσει απλόχερα ότι ζητάω και θα ζητήσει λιγότερα.
Ώς σκεπτικό έχω ξεπεράσει το "ένα για όλα", και πλέον έχω κατανοήσει ότι οι συμβιβασμοί είναι απαραίτητοι, οπότε ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες - εξυπηρέτηση, εάν υπάρχει η δυνατότητα προσαρμόζομαι.
Στο Tigrάκι είχα trαction control, θερμαινόμενα grip, cruise control, και άλλα, που δέν ξαναείχα σε μηχανάκι μου, και τα χάρηκα πάρα πολύ και τα εκτίμησα και θα ήθελα να τα έχω με την επιλογή όταν τα χρειάζομαι άς τα έχω, και όταν δέν τα θέλω να μπορώ να τα απενεργοποιώ, σε αντίθεση με το tenere που δέν έχει τίποτα εκτός από ένα ABS, (είναι τα υπέρ και τα κατά τα οποία είναι πολύπλευρα). επιπλέον
ώς οδηγός οι ταύτητες ταξίδιου μου σπάνια ξεπερνάν τα 140χλμ/Ω , μου αρέσουν τα στροφιλίκια, αλλά το ίδιο(ίσως περισσότερο) μου αρέσουν και οι χωμάτινες διαδρομές(μία χωμάτινη με ότι "δυσκολία'' ότι και άν έχει, με διανυκτέρευση στην κορυφή ή στο ξέφωτο με ενθουσιάζει περισσότερο)
Όπως ανέφερες, και στην δική μου σκέψη ήταν αρνητικό το ύψος του tenere, (τί να κάνουμε οι κοντοί με τα θέματά μας ) δυστυχώς δέν έχω ακόμα την χαρά να το έχω στα χέρια μου, για να σου μεταφέρω τεκμηριωμένη άποψη, ο Μερεμετζάκης είχε ένα προσωπικό του tenere χαμηλωμένο και το πατούσα όπως το tigrάκι, στο rally στις μύτες....., αλλά επειδή έτυχε και οδήγησα tenere( με ohlins) στο χώμα με πλαινές βαλίτσες φορτωμένες, ΚΑΜΙΑ σχέση, το "μανατζίβελο", που είχε το tenere φορτωμένο, το tigrάκι ούτε άδειο..........
κοιτώντας το tenere σε σχέση με το tigrάκι έχουν μεγάλες διαφορές (στα μάτια μου), σε ποιότητα κατασκευής π.χ εφόσον μιλάμε για χωμάτινους προσανατολισμούς το tigrάκι έχει exel στεφάνια, το tenere φωνάζουν φτηνιάρικες από μακρυά, στον τομέα των αναρτήσεων το tigrάκι φοράει απο το μεσαίο ράφι White Power μπρός - πίσω, το tenere Kayaba απο το ψηλό ράφι πρίν δεκατετίες(πλέον υπάρχουν καλύτερες) μπροστά, και μεσαίες πίσω, με επιπλέον απόσβεση συμπίεσης έναντι του tiger που έχει μόνο επαναφοράς, όσον αναφορά τα ελατήρια τους το tenere υπολείπεται κατα πολύ έναντι του tiger, για τα δικά μου κιλά(68kgr), και οι δύο είναι ικανοποιητικότατες, στο θέμα σκελετού το tenere έχει εκ κατασκευής περισσότερες ελαστικότητες ((λόγω χωμάτινου προσανατολισμού), αναφέρομαι στις δοκούς πλαισίου που κατεβαίνουν από το δίχαλο του λαιμού οι οποίες είναι βιδωτές) ένεντι του μασίφ tiger(πιό άκαμπτο πλαίσιο), ο τρικύλινδρος απολαυστικός γραμμικός και γεμάτος παντού εκτός από τις χαμηλές (2-2,500) ο δικύλινδρος παραπέμπει στα χαμηλά σε λειτουργεία V2, το σουλούπι στο tenere κλείνεις τα πόδια για να σφίξεις το ρεζερβουάρ(όρθιος), στο tigrάκι στα κρατάει ανοιχτά, αλλά η σχεδίαση προσφέρει καλύτερη ανεμοκάλυψη στο ταξίδι,
Όλα είναι σε τελική τί είναι αυτό που θα κάνεις περισσότερο μ' ένα μηχανάκι, και ίσως αυτό είναι το κλειδί, πλέον όλα τα μηχανάκια είναι καλά με τους σχεδιαστές τους να έχουν δώσει περισσότερη έμφαση σε κάποιο τομέα, όταν έχουμε καταλήξει και σε προσωπικό επίπεδο τί θα κάνουμε περισσότερο, ποιές ανάγκες μας θέλουμε να καλύψουμε, κάνουμε focus, και ευελπιστούμε για την καλύτερη αγορά για εμάς.
Ναί ρε αρκούδι, μέσα για μέσα,ΧΑ! Επεσα μέσα!
Ναί ρε αρκούδι, μέσα για μέσα,
είπα να μήν πώ γιατί έχω ακόμα πολύ δρόμο μπροστά μου μέχρι να γίνει, αλλά δέν κρατήθηκα, και είπα να μοιραστώ σκέψεις μου με το Βασίλη.
Bandit είναι, τα 280 τάχει άνετα GPSατα..Εσύ μιλάς; k
Ο Bill κάτι θα πάρει ρε αλλά θα σπρώξει μαρούλι και το σκέφτεται.
Εσύ πρέπει να βγεις επιτέλους στην πιάτσα για να αρχίσει το καλό κούρδισμα.
Το banditακι 200ρίζει.. κι εσύ θα μου ρίχνεις..
Γιώργο 43άρι συμβατικό φοράει μπροστά, χωρίς καμία ρύθμιση...Σκέψου το πολύπλευρα, και όπου γύρη η ζυγαριά, καλοτάξιδο,με χαρούμενα χλμ, και προπάντων χαρούμενες ασφαλείς επιστροφές.
Για το 650 έχουν ειπωθεί πολλά, απλά μιάς και αναφέρεις για αναρτήσεις κάπου έχω ακούσει για 41 μπροστινό, και για σχετικά *****ή λειτουργία, ψάχνοντας τα specs του δέν βρήκα πουθενά ν' αναφέρουν τί φοράει μπροστά, δές το μπάς και κάνω λάθος
Άμα η καρδιά χτυπάει στην σκόνη και στην λάσπη, think twice, πιό εύκολα βρίσκεις παρέα παρά αλλάζεις μηχανάκι....
Με το καλό ότι σε φωτίσει
Μαζέψ...για το 400άρι λέμεBandit είναι, τα 280 τάχει άνετα GPSατα..
και εγώ το γούσταρω πολύ αυτό που διάλεξε!Καλοταξιδος Μπιλακο .
Και γ@μω τις επιλογες εκανες.
Με τρεχουν τα σαλια να ξες