O καιρός γαρ εγγύς... Ζητούνται πληροφορίες για την επόμενη.

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Ακόμα.....


abcdabcdabcd
Εσύ μιλάς; cdefghigik

Ωωωωω ΤΙ μου είπεεεεε!!!
Ο Bill κάτι θα πάρει ρε αλλά θα σπρώξει μαρούλι και το σκέφτεται.

Εσύ πρέπει να βγεις επιτέλους στην πιάτσα για να αρχίσει το καλό κούρδισμα. abc

Το banditακι 200ρίζει.. κι εσύ θα μου ρίχνεις.. abcdefghgk
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Εσύ μιλάς; cdefghigik


Ο Bill κάτι θα πάρει ρε αλλά θα σπρώξει μαρούλι και το σκέφτεται.

Εσύ πρέπει να βγεις επιτέλους στην πιάτσα για να αρχίσει το καλό κούρδισμα. abc

Το banditακι 200ρίζει.. κι εσύ θα μου ρίχνεις.. abcdefghgk



Problem
Τα φλοτερ ειχαν ζοριστει απο τον προηγούμενο < μάστορα> για να πατήσουν στα οριγκ.
Με αποτέλεσμα να < στραβωσουν > και για αυτό να μην κλείνουν.
Βρέθηκαν φλοτερ αλλά θα τα έχω τέταρτη/ πέμπτη.
Ξέρεις
Θα βγαλω και.δυο ταχύτητες για σένα μόλις γίνει....
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Το banditακι 200ρίζει.. κι εσύ θα μου ρίχνεις.. abcdefghgk

Ρε φίλε, άστο, μέχρι και σφούχτερ 500άρια το περνάνε το τρακτέρ. Το συγκριτικό σου πλεονέκτημα είναι πως κοτσάρεις αντλία στον κινητήρα και ποτίζεις τα καλαμπόκια. Ετσι θα λες. Για να το σώνεις λίγο.OKz



Problem
Τα φλοτερ ειχαν ζοριστει απο τον προηγούμενο < μάστορα> για να πατήσουν στα οριγκ.
Με αποτέλεσμα να < στραβωσουν > και για αυτό να μην κλείνουν.
Βρέθηκαν φλοτερ αλλά θα τα έχω τέταρτη/ πέμπτη.
Ξέρεις
Θα βγαλω και.δυο ταχύτητες για σένα μόλις γίνει....

Ρε συ Μήτσο, παίζει συναισθηματική αγάπη με το 400άρι το bandit;
Αν ναι, να το καταλάβω και πάω πάσο.
Αν όχι, με 1500 ευρώ παίρνεις το παλιό 600άρι το bandit που είναι υπεραξιόπιστο και εύκολο στην συντήρηση.
Μην πω για τα πιο καινούρια ψεκαστά εκει γύρω στο 2006-2007 που τα δίνουν τζάμπα για αυτό που είναι και κυριολεκτικά είναι άσπαστα! Αχ και μόνο να χωρούσα στον banditako μου, δεν το έδινα με τίποτα!
Απο τις μηχανές που μου άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις και πέρασαν πολλές απο τα χέρια μου! Ελβετικός σουγιάς!

Μηπως να έβλεπες για κάτι τέτοιο ή παρόμοιο;
Καλό το 400άρι ρε φίλε, αλλά μπελαλίδικο πολύ.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Ρε φίλε, άστο, μέχρι και σφούχτερ 500άρια το περνάνε το τρακτέρ. Το συγκριτικό σου πλεονέκτημα είναι πως κοτσάρεις αντλία στον κινητήρα και ποτίζεις τα καλαμπόκια. Ετσι θα λες. Για να το σώνεις λίγο.OKz





Ρε συ Μήτσο, παίζει συναισθηματική αγάπη με το 400άρι το bandit;
Αν ναι, να το καταλάβω και πάω πάσο.
Αν όχι, με 1500 ευρώ παίρνεις το παλιό 600άρι το bandit που είναι υπεραξιόπιστο και εύκολο στην συντήρηση.
Μην πω για τα πιο καινούρια ψεκαστά εκει γύρω στο 2006-2007 που τα δίνουν τζάμπα για αυτό που είναι και κυριολεκτικά είναι άσπαστα! Αχ και μόνο να χωρούσα στον banditako μου, δεν το έδινα με τίποτα!
Απο τις μηχανές που μου άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις και πέρασαν πολλές απο τα χέρια μου! Ελβετικός σουγιάς!

Μηπως να έβλεπες για κάτι τέτοιο ή παρόμοιο;
Καλό το 400άρι ρε φίλε, αλλά μπελαλίδικο πολύ.




Παίζει παίζει.
Το ποντιακό μου κεφάλι
 

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Περιμένω να δω τι Yamaha πήρε ο Γιώργος @rantanplan για να μου πει πως είναι υψομετρικά το Tenere (?).
Αν και η σέλα του το κόβω να είναι επίπονη....χαχαχα

billyκο όπως θα είδες τις τελευταίες μέρες το tigrάκι μου είναι στο site του Μερεμετζάκη, και έχω κάνει screen saver το tenere,
για να σε βάλω λίγο στην σκέψη μου, οι λόγοι αλλαγής είναι ότι τα πολυήμερα ταξίδια μου, και οι ανάγκες - θέληση για ταξίδια με συνεπιβάτη έχουν περιορισθεί όπως σου εξήγησα και παλαιότερα κατ' ιδίαν, λόγοι που είχαν υπερψηφίσει έναντι του tenere κατα την αγορά του tiger,
πλέον λοιπόν, θέλω να πιστεύω ότι η καινούργια μου αγάπη(tenere) με γνώμονα το Ελληνικό terain(ανα την επικράτεια), και ίσως κάτι παραπάνω, το tenere είναι αυτό που θα μου δώσει απλόχερα ότι ζητάω και θα ζητήσει λιγότερα.
Ώς σκεπτικό έχω ξεπεράσει το "ένα για όλα", και πλέον έχω κατανοήσει ότι οι συμβιβασμοί είναι απαραίτητοι, οπότε ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες - εξυπηρέτηση, εάν υπάρχει η δυνατότητα προσαρμόζομαι.
Στο Tigrάκι είχα trαction control, θερμαινόμενα grip, cruise control, και άλλα, που δέν ξαναείχα σε μηχανάκι μου, και τα χάρηκα πάρα πολύ και τα εκτίμησα και θα ήθελα να τα έχω με την επιλογή όταν τα χρειάζομαι άς τα έχω, και όταν δέν τα θέλω να μπορώ να τα απενεργοποιώ, σε αντίθεση με το tenere που δέν έχει τίποτα εκτός από ένα ABS, (είναι τα υπέρ και τα κατά τα οποία είναι πολύπλευρα). επιπλέον
ώς οδηγός οι ταχύτητες ταξίδιου μου σπάνια ξεπερνάν τα 140χλμ/Ω , μου αρέσουν τα στροφιλίκια, αλλά το ίδιο(ίσως περισσότερο) μου αρέσουν και οι χωμάτινες διαδρομές(μία χωμάτινη με ότι "δυσκολία'' ότι και άν έχει, με διανυκτέρευση στην κορυφή ή στο ξέφωτο με ενθουσιάζει περισσότερο)
Όπως ανέφερες, και στην δική μου σκέψη ήταν αρνητικό το ύψος του tenere, (τί να κάνουμε οι κοντοί με τα θέματά μας abcdefghgk ) δυστυχώς δέν έχω ακόμα την χαρά να το έχω στα χέρια μου, για να σου μεταφέρω τεκμηριωμένη άποψη, ο Μερεμετζάκης είχε ένα προσωπικό του tenere χαμηλωμένο και το πατούσα όπως το tigrάκι, στο rally στις μύτες....., αλλά επειδή έτυχε και οδήγησα tenere( με ohlins) στο χώμα με πλαινές βαλίτσες φορτωμένες, ΚΑΜΙΑ σχέση, το "μανατζίβελο", που είχε το tenere φορτωμένο, το tigrάκι ούτε άδειο..........

κοιτώντας το tenere σε σχέση με το tigrάκι έχουν μεγάλες διαφορές (στα μάτια μου), σε ποιότητα κατασκευής π.χ εφόσον μιλάμε για χωμάτινους προσανατολισμούς το tigrάκι έχει exel στεφάνια, το tenere φωνάζουν φτηνιάρικες από μακρυά, στον τομέα των αναρτήσεων το tigrάκι φοράει απο το μεσαίο ράφι White Power μπρός - πίσω, το tenere Kayaba απο το ψηλό ράφι πρίν δεκατετίες(πλέον υπάρχουν καλύτερες) μπροστά, και μεσαίες πίσω, με επιπλέον απόσβεση συμπίεσης έναντι του tiger που έχει μόνο επαναφοράς, όσον αναφορά τα ελατήρια τους το tenere υπολείπεται κατα πολύ έναντι του tiger, για τα δικά μου κιλά(68kgr), και οι δύο είναι ικανοποιητικότατες, στο θέμα σκελετού το tenere έχει εκ κατασκευής περισσότερες ελαστικότητες ((λόγω χωμάτινου προσανατολισμού), αναφέρομαι στις δοκούς πλαισίου που κατεβαίνουν από το δίχαλο του λαιμού οι οποίες είναι βιδωτές) έναντι του μασίφ tiger(πιό άκαμπτο πλαίσιο), ο τρικύλινδρος απολαυστικός γραμμικός και γεμάτος παντού εκτός από τις χαμηλές (2-2,500) ο δικύλινδρος παραπέμπει στα χαμηλά σε λειτουργεία V2, το σουλούπι στο tenere κλείνεις τα πόδια για να σφίξεις το ρεζερβουάρ(όρθιος), στο tigrάκι στα κρατάει ανοιχτά, αλλά η σχεδίαση προσφέρει καλύτερη ανεμοκάλυψη στο ταξίδι,
Όλα είναι σε τελική τί είναι αυτό που θα κάνεις περισσότερο μ' ένα μηχανάκι, και ίσως αυτό είναι το κλειδί, πλέον όλα τα μηχανάκια είναι καλά με τους σχεδιαστές τους να έχουν δώσει περισσότερη έμφαση σε κάποιο τομέα, όταν έχουμε καταλήξει και σε προσωπικό επίπεδο τί θα κάνουμε περισσότερο, ποιές ανάγκες μας θέλουμε να καλύψουμε, κάνουμε focus, και ευελπιστούμε για την καλύτερη αγορά για εμάς.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
billyκο όπως θα είδες τις τελευταίες μέρες το tigrάκι μου είναι στο site του Μερεμετζάκη, και έχω κάνει screen saver το tenere,
για να σε βάλω λίγο στην σκέψη μου, οι λόγοι αλλαγής είναι ότι τα πολυήμερα ταξίδια μου, και οι ανάγκες - θέληση για ταξίδια με συνεπιβάτη έχουν περιορισθεί όπως σου εξήγησα και παλαιότερα κατ' ιδίαν, λόγοι που είχαν υπερψηφίσει έναντι του tenere κατα την αγορά του tiger,
πλέον λοιπόν, θέλω να πιστεύω ότι η καινούργια μου αγάπη(tenere) με γνώμονα το Ελληνικό terain(ανα την επικράτεια), και ίσως κάτι παραπάνω, το tenere είναι αυτό που θα μου δώσει απλόχερα ότι ζητάω και θα ζητήσει λιγότερα.
Ώς σκεπτικό έχω ξεπεράσει το "ένα για όλα", και πλέον έχω κατανοήσει ότι οι συμβιβασμοί είναι απαραίτητοι, οπότε ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες - εξυπηρέτηση, εάν υπάρχει η δυνατότητα προσαρμόζομαι.
Στο Tigrάκι είχα trαction control, θερμαινόμενα grip, cruise control, και άλλα, που δέν ξαναείχα σε μηχανάκι μου, και τα χάρηκα πάρα πολύ και τα εκτίμησα και θα ήθελα να τα έχω με την επιλογή όταν τα χρειάζομαι άς τα έχω, και όταν δέν τα θέλω να μπορώ να τα απενεργοποιώ, σε αντίθεση με το tenere που δέν έχει τίποτα εκτός από ένα ABS, (είναι τα υπέρ και τα κατά τα οποία είναι πολύπλευρα). επιπλέον
ώς οδηγός οι ταύτητες ταξίδιου μου σπάνια ξεπερνάν τα 140χλμ/Ω , μου αρέσουν τα στροφιλίκια, αλλά το ίδιο(ίσως περισσότερο) μου αρέσουν και οι χωμάτινες διαδρομές(μία χωμάτινη με ότι "δυσκολία'' ότι και άν έχει, με διανυκτέρευση στην κορυφή ή στο ξέφωτο με ενθουσιάζει περισσότερο)
Όπως ανέφερες, και στην δική μου σκέψη ήταν αρνητικό το ύψος του tenere, (τί να κάνουμε οι κοντοί με τα θέματά μας abcdefghgk ) δυστυχώς δέν έχω ακόμα την χαρά να το έχω στα χέρια μου, για να σου μεταφέρω τεκμηριωμένη άποψη, ο Μερεμετζάκης είχε ένα προσωπικό του tenere χαμηλωμένο και το πατούσα όπως το tigrάκι, στο rally στις μύτες....., αλλά επειδή έτυχε και οδήγησα tenere( με ohlins) στο χώμα με πλαινές βαλίτσες φορτωμένες, ΚΑΜΙΑ σχέση, το "μανατζίβελο", που είχε το tenere φορτωμένο, το tigrάκι ούτε άδειο..........

κοιτώντας το tenere σε σχέση με το tigrάκι έχουν μεγάλες διαφορές (στα μάτια μου), σε ποιότητα κατασκευής π.χ εφόσον μιλάμε για χωμάτινους προσανατολισμούς το tigrάκι έχει exel στεφάνια, το tenere φωνάζουν φτηνιάρικες από μακρυά, στον τομέα των αναρτήσεων το tigrάκι φοράει απο το μεσαίο ράφι White Power μπρός - πίσω, το tenere Kayaba απο το ψηλό ράφι πρίν δεκατετίες(πλέον υπάρχουν καλύτερες) μπροστά, και μεσαίες πίσω, με επιπλέον απόσβεση συμπίεσης έναντι του tiger που έχει μόνο επαναφοράς, όσον αναφορά τα ελατήρια τους το tenere υπολείπεται κατα πολύ έναντι του tiger, για τα δικά μου κιλά(68kgr), και οι δύο είναι ικανοποιητικότατες, στο θέμα σκελετού το tenere έχει εκ κατασκευής περισσότερες ελαστικότητες ((λόγω χωμάτινου προσανατολισμού), αναφέρομαι στις δοκούς πλαισίου που κατεβαίνουν από το δίχαλο του λαιμού οι οποίες είναι βιδωτές) ένεντι του μασίφ tiger(πιό άκαμπτο πλαίσιο), ο τρικύλινδρος απολαυστικός γραμμικός και γεμάτος παντού εκτός από τις χαμηλές (2-2,500) ο δικύλινδρος παραπέμπει στα χαμηλά σε λειτουργεία V2, το σουλούπι στο tenere κλείνεις τα πόδια για να σφίξεις το ρεζερβουάρ(όρθιος), στο tigrάκι στα κρατάει ανοιχτά, αλλά η σχεδίαση προσφέρει καλύτερη ανεμοκάλυψη στο ταξίδι,
Όλα είναι σε τελική τί είναι αυτό που θα κάνεις περισσότερο μ' ένα μηχανάκι, και ίσως αυτό είναι το κλειδί, πλέον όλα τα μηχανάκια είναι καλά με τους σχεδιαστές τους να έχουν δώσει περισσότερη έμφαση σε κάποιο τομέα, όταν έχουμε καταλήξει και σε προσωπικό επίπεδο τί θα κάνουμε περισσότερο, ποιές ανάγκες μας θέλουμε να καλύψουμε, κάνουμε focus, και ευελπιστούμε για την καλύτερη αγορά για εμάς.

ΧΑ! Επεσα μέσα! DancingDancingDancing
 

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
ΧΑ! Επεσα μέσα! DancingDancingDancing
Ναί ρε αρκούδι, μέσα για μέσα, Greeting Giving Greeting Giving
είπα να μήν πώ γιατί έχω ακόμα πολύ δρόμο μπροστά μου μέχρι να γίνει, αλλά δέν κρατήθηκα, και είπα να μοιραστώ σκέψεις μου με το Βασίλη.
Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ναί ρε αρκούδι, μέσα για μέσα, Greeting Giving Greeting Giving
είπα να μήν πώ γιατί έχω ακόμα πολύ δρόμο μπροστά μου μέχρι να γίνει, αλλά δέν κρατήθηκα, και είπα να μοιραστώ σκέψεις μου με το Βασίλη.
Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon

Καλοτάξιδο ρε! Smileys drinking beer Emoticon
Αντε με το καλό να έρθει στα χέρια σου!Greeting
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Με το καλό να παραλάβεις Γιώργο! Η ανάλυση σου ήταν πλήρης και απόλυτα τεκμηριωμένη, χίλια ευχαριστώ για το κόπο που έκανες να τα γράψεις όλα αυτά .
Ειλικρινά αν είχα παρέα για χωμάτινες εξορμήσεις και εγώ στο Tenere θα κατέληγα. Αλλά για 1-2 χωμάτινες βόλτες το χρόνο με κανένα forum κ.λ.π δύσκολα θα επέλεγα μηχανή με κυρίως χωμάτινο προσανατολισμό.
Οπότε και εγώ με βάση τις πραγματικές μου ανάγκες (κυρίως ημερήσιες βόλτες, μονοκαβαλες, σε επαρχιακό) αύριο ευελπιστώ να καταλήξω σε ένα εκ των 2 στοκαρισμενων μοντέλων της Suzuki... Η λογική λέει ότι μια χαρά θα είμαι με το 650 XT... Το 1000 θα είναι υπερβολή, αλλά είναι στα πάντα καλύτερο (εκτός της κατανάλωσης/αυτονομίας) και αν με βάζει σε σκέψεις να το επιλέξω είναι κυρίως τα καλύτερα του φρένα και κατά δεύτερον οι καλύτερες αναρτήσεις. Αν και στη φάση που είμαι δεν νομίζω πως δικαιολογούν τα 2.100€ παραπάνω...

Στάλθηκε χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Σκέψου το πολύπλευρα, και όπου γύρη η ζυγαριά, καλοτάξιδο,με χαρούμενα χλμ, και προπάντων χαρούμενες ασφαλείς επιστροφές.
Για το 650 έχουν ειπωθεί πολλά, απλά μιάς και αναφέρεις για αναρτήσεις κάπου έχω ακούσει για 41 μπροστινό, και για σχετικά *****ή λειτουργία, ψάχνοντας τα specs του δέν βρήκα πουθενά ν' αναφέρουν τί φοράει μπροστά, δές το μπάς και κάνω λάθος
Άμα η καρδιά χτυπάει στην σκόνη και στην λάσπη, think twice, πιό εύκολα βρίσκεις παρέα παρά αλλάζεις μηχανάκι....
Με το καλό ότι σε φωτίσει
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Εσύ μιλάς; cdefghigik


Ο Bill κάτι θα πάρει ρε αλλά θα σπρώξει μαρούλι και το σκέφτεται.

Εσύ πρέπει να βγεις επιτέλους στην πιάτσα για να αρχίσει το καλό κούρδισμα. abc

Το banditακι 200ρίζει.. κι εσύ θα μου ρίχνεις.. abcdefghgk
Bandit είναι, τα 280 τάχει άνετα GPSατα..
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Σκέψου το πολύπλευρα, και όπου γύρη η ζυγαριά, καλοτάξιδο,με χαρούμενα χλμ, και προπάντων χαρούμενες ασφαλείς επιστροφές.
Για το 650 έχουν ειπωθεί πολλά, απλά μιάς και αναφέρεις για αναρτήσεις κάπου έχω ακούσει για 41 μπροστινό, και για σχετικά *****ή λειτουργία, ψάχνοντας τα specs του δέν βρήκα πουθενά ν' αναφέρουν τί φοράει μπροστά, δές το μπάς και κάνω λάθος
Άμα η καρδιά χτυπάει στην σκόνη και στην λάσπη, think twice, πιό εύκολα βρίσκεις παρέα παρά αλλάζεις μηχανάκι....
Με το καλό ότι σε φωτίσει
Γιώργο 43άρι συμβατικό φοράει μπροστά, χωρίς καμία ρύθμιση...
Σίγουρα το 1000αρι είναι πολύ καλύτερο και σε αυτό το θέμα, εξού και ο προβληματισμός μου.
 

shadowhunter

member
Δημοσιεύσεις
625
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
SYM 200ST
Suzuki DL1000 L8
Όνομα
Βασίλης
Περιοχή
Κοζάνη
Ο κύβος ερρίφθη... ανακοινώσεις με την οριστικοποίηση της συμφωνίας.
Σας ευχαριστώ όλους όσους συμμετείχαν σ' αυτή τη -μακρά- διαδικασία :)
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Και τώρα; Τι θα γεννούμε χωρίς
O καιρός γαρ εγγύς... Ζητούνται πληροφορίες για την επόμενη.
cdefghigcdefghigcdefghig

έλα...όποιος ετοιμάζεται για μηχανη παρακαλώ να ζητήσει πληροφορίες! Δεν θα χάσουμε εμείς το μεροκάματο μας επειδή ο Βασίλης αποφάσισε!
Να περάσει ο επόμενος παρακαλώ! Bike




Καλοτάξιδο Μπιλλάκο και κανόνισε να βολτάρουμε με το που θα το πάρεις! Greeting
Θα μπορεί ελπίζω να ακολουθήσει το Κάπο. Δεν πήρες κανα GS ε;
 
Top Bottom