Aggelos 1969
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 2.493
- Ηλικία
- 54
- Περιοχή
- Αθήνα
- Μοτοσυκλέτα
- Transalp 650
- Όνομα
- Άγγελος
- Περιοχή
- Αχαρναί Αττικής
Αρχές του 2020 ξεκινήσαμε με τον γαμπρό μου να κάνουμε ανακατασκευή σε ένα kawasaki eliminator 250. Αυτή η μοτό ήταν δική μου και συγκεκριμένα η τρίτη el 250 πού είχα αγοράσει. Την πρώτη την είχα πάρει το 1995 ήταν 1 έτους μηχανή και τις άλλες δύο τις είχα πάρει το 2012 από τον ίδιο πωλητή(είχε μία ο πατέρας και μία ο γιός) στο ποσό των 350 ευρώ!!!! Λυπήθηκα να την κάνω ανταλλακτικά γιατί δούλευε και έτσι την έδωσα στο γαμπρό μου πού την έχει έως σήμερα.
Ένας φίλος είχε μια kawasaki ninja 250 μοντέλο 2009 η οποία δυστυχώς μετά από τρακάρισμα η ασφαλιστική την έβγαλε ολική καταστροφή και την αποζημίωσε. Έτσι λοιπόν μας την χάρισε αφού δεν του ζητήθηκε να την παραδώσει.
Είχαμε όπως καταλάβατε στα χέρια μας ένα kawasaki el 250 μοντέλο του 1995 και ένα kawasaki ninja 250 μοντέλο του 2009. Αποφασίσαμε λοιπόν να τις παντρέψουμε και να δημιουργήσουμε ένα νέο μηχανάκι το kawasaki el-ninja 250. Στην πορεία συναντήσαμε πολλά εμπόδια διότι πως ενώνεις τεχνολογία του 1995 με του 2009;
Λύθηκε τελείως το el βάφτηκε και ξεκίνησε η διαδικασία της συναρμολόγησης της. Το μοτέρ μπήκε κανονικά στις βάσεις καθότι είναι ίδια εξωτερικά τουλάχιστον και κολλήσαμε στο θέμα της τροφοδοσίας. Ψεκαστό το ένα καρμπυρατέρ το άλλο. Μετά από πολλές μπύρες και κουβέντα καταλήξαμε να το κάνουμε με καρμπυρατέρ καθότι η τρόμπα βενζίνης του ninja είχε ταξιδέψει σε άλλη γη μάλλον από τον μηχανικό πού ανέλαβε την συνεννόηση με την ασφαλιστική.
Επόμενο εμπόδιο ήταν με τα ρεύματα τα οποία τελικά δούλεψαν με αλλαγή βολάν και πηνίων από το el. Βάλαμε τα μπροστινά μαζί με τις τιμονόπλακες από το ninja (ήθελαν τροποποιήσεις στο μήκος καθώς και στην κλειδαριά) και κουμπώθηκαν μπροστινά μαζί με ζάντα και φρένα.
Επόμενη δυσκολία ήταν στο ψαλίδι ταμπούρο το el δισκόφρενο το ninja. επιλέχθηκε εννοείται το δισκόφρενο και μετά από αρκετές δυσκολίες καθότι μονό αμορτισέρ το ninja διπλό το el καταφέραμε να το κάνουμε να δουλεύει.
Στα κουστούμια δεν υπήρχε κάποια δυσκολία ιδιαίτερη καθότι επιλέξαμε του el με μόνες μετατροπές την σέλα του συνοδηγού καθώς και το πίσω φτερό -λασπωτήρα του ninja.
Το αποτέλεσμα βγήκε αρκετά καλό κατά την γνώμη μου και αν εξαιρέσεις ένα πρόβλημα στον τεντωτήρα καδένας(η μοτό κάθεται στην άκρη εδώ και 6 μήνες) το οποίο θα επισκευαστεί κάποια στιγμή ελπίζω ήταν μία ευχάριστη απασχόληση.
Επειδή πολλοί θα αναρωτηθούν γιατί να κάνουμε όλη αυτή την διαδικασία θα απαντήσω ότι το κάναμε για την πλάκα μας διότι ο κινητήρας του el μας είχε αφήσει χρόνους από πρόβλημα μπιέλας.
Οι παρακάτω φωτό είναι με την μοτό βρώμικη μες στην σκόνη λίγο πριν τελειώσει η διαδικασία.Middle finger dancing banana
Ένας φίλος είχε μια kawasaki ninja 250 μοντέλο 2009 η οποία δυστυχώς μετά από τρακάρισμα η ασφαλιστική την έβγαλε ολική καταστροφή και την αποζημίωσε. Έτσι λοιπόν μας την χάρισε αφού δεν του ζητήθηκε να την παραδώσει.
Είχαμε όπως καταλάβατε στα χέρια μας ένα kawasaki el 250 μοντέλο του 1995 και ένα kawasaki ninja 250 μοντέλο του 2009. Αποφασίσαμε λοιπόν να τις παντρέψουμε και να δημιουργήσουμε ένα νέο μηχανάκι το kawasaki el-ninja 250. Στην πορεία συναντήσαμε πολλά εμπόδια διότι πως ενώνεις τεχνολογία του 1995 με του 2009;
Λύθηκε τελείως το el βάφτηκε και ξεκίνησε η διαδικασία της συναρμολόγησης της. Το μοτέρ μπήκε κανονικά στις βάσεις καθότι είναι ίδια εξωτερικά τουλάχιστον και κολλήσαμε στο θέμα της τροφοδοσίας. Ψεκαστό το ένα καρμπυρατέρ το άλλο. Μετά από πολλές μπύρες και κουβέντα καταλήξαμε να το κάνουμε με καρμπυρατέρ καθότι η τρόμπα βενζίνης του ninja είχε ταξιδέψει σε άλλη γη μάλλον από τον μηχανικό πού ανέλαβε την συνεννόηση με την ασφαλιστική.
Επόμενο εμπόδιο ήταν με τα ρεύματα τα οποία τελικά δούλεψαν με αλλαγή βολάν και πηνίων από το el. Βάλαμε τα μπροστινά μαζί με τις τιμονόπλακες από το ninja (ήθελαν τροποποιήσεις στο μήκος καθώς και στην κλειδαριά) και κουμπώθηκαν μπροστινά μαζί με ζάντα και φρένα.
Επόμενη δυσκολία ήταν στο ψαλίδι ταμπούρο το el δισκόφρενο το ninja. επιλέχθηκε εννοείται το δισκόφρενο και μετά από αρκετές δυσκολίες καθότι μονό αμορτισέρ το ninja διπλό το el καταφέραμε να το κάνουμε να δουλεύει.
Στα κουστούμια δεν υπήρχε κάποια δυσκολία ιδιαίτερη καθότι επιλέξαμε του el με μόνες μετατροπές την σέλα του συνοδηγού καθώς και το πίσω φτερό -λασπωτήρα του ninja.
Το αποτέλεσμα βγήκε αρκετά καλό κατά την γνώμη μου και αν εξαιρέσεις ένα πρόβλημα στον τεντωτήρα καδένας(η μοτό κάθεται στην άκρη εδώ και 6 μήνες) το οποίο θα επισκευαστεί κάποια στιγμή ελπίζω ήταν μία ευχάριστη απασχόληση.
Επειδή πολλοί θα αναρωτηθούν γιατί να κάνουμε όλη αυτή την διαδικασία θα απαντήσω ότι το κάναμε για την πλάκα μας διότι ο κινητήρας του el μας είχε αφήσει χρόνους από πρόβλημα μπιέλας.
Οι παρακάτω φωτό είναι με την μοτό βρώμικη μες στην σκόνη λίγο πριν τελειώσει η διαδικασία.Middle finger dancing banana