Timos_Tsamis
member
- Δημοσιεύσεις
- 565
- Ηλικία
- 26
- Περιοχή
- Agrinio
- Μοτοσυκλέτα
-
Honda CBR600 F4i 2002
Honda CB400 Super Four 1992
- Όνομα
- Tsamis Timoleon
- Περιοχή
- Agrinio
Έπαιξες δυνατή μπαλίτσα ως τώρα φίλε Κωνσταντίνε, συνέχισε έτσι!
Μέγιστε Κ εμένα μου πέρασε από το μυαλό. Θα το δοκιμάσω. Εφόσον πήγα και σε ηλεκτρολόγους και δε βρήκαν κάποιο ελάττωμα μάλλον αυτό θα είναι. Έχω μάλιστα και ένα μεταλλικό υλικό που κολλάει και αντανακλάει θερμότητα. τύλιξα μ αυτό το μισό σωληνάκι βενζίνης που ήταν δίπλα στην εξάτμισηΚαλησπέρα Κωνσταντίνε. Με το καλό ... ζεσταίνονται και κάνουν διάφορα.
Τα eliminator βγάζουν διάφορα προβλήματα. Από τα βασικά είναι ότι τα καρμπυρατέρ είναι κοντά στην εξάτμιση και ζεσταίνονται. Τα ninja με το ίδιο μοτέρ δεν το είχαν λόγω άλλης θέσης εξάτμισης. Δοκίμασε αυτό που σου είπα δεν έχεις να χάσεις τίποτα. Σου κάνει υπερχύλιση στα καρμπυρατέρ όταν το σβήνεις;Μέγιστε Κ εμένα μου πέρασε από το μυαλό. Θα το δοκιμάσω. Εφόσον πήγα και σε ηλεκτρολόγους και δε βρήκαν κάποιο ελάττωμα μάλλον αυτό θα είναι. Έχω μάλιστα και ένα μεταλλικό υλικό που κολλάει και αντανακλάει θερμότητα. τύλιξα μ αυτό το μισό σωληνάκι βενζίνης που ήταν δίπλα στην εξάτμιση
Α) δε με ενοχλούν, μπαίνουν κάτω από τα μπούτια. πάνω από την εξάτμιση θα μπει πιο λεπτό τσαντάκι. Για δισάκια όλο κάτι σε στυλ τσόπερ βρίσκω και με χαλάει. Θα δω όμως κιόλας κάτι σε βαρελάκι καφέ δέρμαΑ) οι τσάντες...
Β) αυτό με τα καρμπ...
Γ) πίσω ένα μισό φτερό εσωτερικά
Δ) ... αν μετακομισεις τις τσάντες το ξανασυζηταμε.με φύλλα αλουμινίου η λαμαρίνας
Ε) πινακίδα δεν είδα...
Έλα πες, με έχεις δει ε;... Σου κάνει υπερχύλιση στα καρμπυρατέρ όταν το σβήνεις;
Εγώ προσωπικά, αν είχα χρόνο, και κυρίως χώρο θα το έφτιαχνα. Έτσι για την τρέλα μου. Κερδισμένος θα έβγαινα και ανοίγοντας θα έφτιαχνα κ άλλα πράγματα αν έβλεπα.Για μια ακόμη φορά τα νεύρα μου κρόσια με το μοτέρ του ninja. Ακούγεται λίγο η μία μπιέλα στις πολλές στροφές. Διάγνωση του μηχανικού είναι αλλαγή μόνο στα μέταλλα μπιελών λόγω που είναι νωρίς ακόμη και ίσα που ακούγεται. Και σκέφτομαι τώρα το καίω ή το φτιάχνω;
Το πρωί πριν ανοίξω το μαγαζί ανεβαίνω Φλώρινα για να σου κλέψω ιδέες για το el.Έλα πες, με έχεις δει ε;
Αν το σπάσω στα κόκκινα και το σβήσω, ναι. Αν το πάω όμως στρωτά και το σβήσω δε χάνει από πουθενά. Ο τελευταίος που του πήγα το καρμπ για καθάρισμα έκανε πολύ καλή δουλειά. Μάλλον ε;
Το μόνο που δεν είχα κοιτάξει ήταν οι μπιέλες όλα τα άλλα τα έχω τσεκάρει.Εγώ προσωπικά, αν είχα χρόνο, και κυρίως χώρο θα το έφτιαχνα. Έτσι για την τρέλα μου. Κερδισμένος θα έβγαινα και ανοίγοντας θα έφτιαχνα κ άλλα πράγματα αν έβλεπα.
ΆγγελεΤο μόνο που δεν είχα κοιτάξει ήταν οι μπιέλες όλα τα άλλα τα έχω τσεκάρει.
Μου έρχεται να το κάψω αλλά θα δούμε μπορεί να το φτιάξω εγώ ή να το δώσω σε μηχανικό γνωστό να το φτιάξει.Άγγελε
Εγώ θα το έφτιαχνα
Α) δε με ενοχλούν, μπαίνουν κάτω από τα μπούτια. πάνω από την εξάτμιση θα μπει πιο λεπτό τσαντάκι. Για δισάκια όλο κάτι σε στυλ τσόπερ βρίσκω και με χαλάει. Θα δω όμως κιόλας κάτι σε βαρελάκι καφέ δέρμα
Β) θα το δοκιμάσω σίγουρα
Γ) για φτερό πολλές φορές το σκέφτηκα. Αλλά ακόμα σκέφτομαι, θα καεί σε λίγο βέβαια... Αν βάλω όμως το θέλω και λειτουργικό για τα νερά. Αλλά μετά μου χαλάει όλο το brat style. Και για μπροστά το σκέφτομαι. Το μαμά να βάλω αλλά πιο χαμηλά να γλύφει σχεδόν λάστιχο
Δ) (δεν έχω κάτι να πω)
Ε) όπως την κοιτάς από πίσω, μπαίνει αριστερά από την ρόδα. Στη φωτό με τα καλώδια φαίνεται λίγο η βάση της.
Ω να σου... , ξέρεις πολλά και με τρομάζεις. Ναι αυτό είναι. Η αλήθεια βέβαια είναι οτί αυτά που φοράει τώρα είναι από anhelo 250. Αλλά κ αυτά τα ίδια κάνουν. Η μόνη διαοφορά είναι οτι η τροφοδοσία βρίσκεται στη μεριά της εξάτμισης αλλά αυτό δε μας πειράζει. Και πιστεύω αυτό με τη θέση της πολλαπλής είναι μεγάλο σφάλμα. Ζεσταίνει και καρμπιρατέρ και μπλοκ .Το πρωί πριν ανοίξω το μαγαζί ανεβαίνω Φλώρινα για να σου κλέψω ιδέες για το el.
Είμαι σίγουρος ότι το καρμπυρατέρ από την δυάδα που κάνει υπερχύλιση είναι αυτό κοντά στην εξάτμιση.
Η σωλήνα που φαίνεται είναι πρόσθετη για να ανέβει λίγο η σέλα και η ουρά του ντεπόζιτου. η ουρά του πλασίου κόπηκε λίγο. θα ανοίξω καινούργιο νήμα αδέρφια με όλες τις λεπτομέρειες και φωτό γιατί θα με κηνυγάει ο δημιουργός αυτού εδώ.Βασικά όπως το έβλεπα,δεν ξέρω αν η πάνω σωλήνα αυτή που είναι κάτω από την σέλα ,είναι βασικό δομικό κομμάτι.
Αν δεν είναι θα το έκοβα να κατέβει η σέλα ( άλλη σέλα)
Και θα σήκωνα το ντεπόζιτο,ίσως και ένα άλλο ντεπόζιτο ποιο κοντό να πάει και η θέση ποιο κοντά στο τιμόνι , αλλά και αυτά είναι δικές μου σκέψεις
Δεν με πειράζει καθόλου να είσαι στο ίδιο νήμα μη σου πω κιόλας ότι καλύτερα να υπάρχουν όλες οι πληροφορίες μαζεμένες αφού αφορούν το ίδιο μηχανάκι.Η σωλήνα που φαίνεται είναι πρόσθετη για να ανέβει λίγο η σέλα και η ουρά του ντεπόζιτου. η ουρά του πλασίου κόπηκε λίγο. θα ανοίξω καινούργιο νήμα αδέρφια με όλες τις λεπτομέρειες και φωτό γιατί θα με κηνυγάει ο δημιουργός αυτού εδώ.
Όχι, εκεί είναι, βασικά κάτω από το ρεζερβουάρ. Στο thread θα φαίνεται κανονικάΔεν με πειράζει καθόλου να είσαι στο ίδιο νήμα μη σου πω κιόλας ότι καλύτερα να υπάρχουν όλες οι πληροφορίες μαζεμένες αφού αφορούν το ίδιο μηχανάκι.
Το πρωί που ανέβηκα είδα ότι έχεις βγάλει τον θερμοστάτη καλά έκανες γιατί αυτά ζεσταίνουν εύκολα.