Honda NT1100 2022: Ένα “Adventure” για όσους δεν θέλουν Adventure!

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.

Honda NT1100 2022: Ένα “Adventure” για όσους δεν θέλουν Adventure!​

Μια διαφορετική προσέγγιση

Αυτό είναι το νέο NT1100 της Honda που περιμέναμε να παρουσιάσει η Honda τους τελευταίους μήνες στη νέα “υβριδική” κατηγορία των sport-touring/adventure/crossover ή όπως θέλει ο κάθε ένας να την αποκαλεί. Στην πραγματικότητα είναι μοτοσυκλέτες δρόμου με φαίρινγκ 3/4 που έχουν όρθια θέση οδήγησης, εργονομικά κοντά σε εκείνη των on-off.

Όπως κι αν έχει, η συγκεκριμένη κατηγορία γνωρίζει άνθηση εμπορικά τα τελευταία χρόνια στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, ενώ η Honda δεν είχε έως τώρα έναν δικό της εκπρόσωπο, αφού το τετρακύλινδρο CBF 1000 είχε σταματήσει να παράγεται και εδώ που τα λένε, τεχνολογικά είχε μείνει πολύ πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Στη θέση του λοιπόν έχουμε το NT 1100 με τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα του CRF1100L Africa Twin. Αυτό σημαίνει πως θα είναι διαθέσιμο με συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων και με αυτόματο DCT.
Η ιπποδύναμη που ανακοινώνει η Honda είναι 75kw στις 7.500 στροφές που αντιστοιχούν σε 100 ίππους και η ροπή είναι 10,6kg/m στις 6.250 στροφές.

Στο επίσημο κείμενο της Honda, αναφέρεται ξεκάθαρα πως το NT1100 απευθύνεται σε όσους: “ for riders that desire performance, handling, long range comfort, and technology but not necessarily the image or physical dimensions of ‘adventure’.” Και για όσους δεν κατάλαβαν, η Honda θέλει να προσελκύσει τους αναβάτες που βρίσκουν τα Mega On-Off υπερβολικά σε όγκο, ύψος και εμφάνιση. Και συνεχίζει την περιγραφή του χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας λέγοντας: “A new breed of Honda tourer, it’s designed to draw those with a long memory of similar Honda machines of the past, but also attract a much younger rider.”

Αυτή η αναφορά σε μοντέλα του παρελθόντος και ταυτόχρονα σε νεαρής ηλικίας αναβάτες μας μπέρδεψε λίγο, αλλά ο κύριος Koji Kiyono που ήταν Large Project Leader για το NT1100 μας έλυσε την αποροία λέγοντας πως έφτιαξαν μια μοτοσυκλέτα με τη φιλοσοφία του Deauville, αλλά με μοντέρνα εμφάνιση και τεχνολογία.

Στον τομέα του εξοπλισμού έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην άνεση, με την ζελατίνα να ρυθμίζεται σε 5 θέσεις ύψους και έχει πάνω-κάτω αεροτομές που διώχνουν την πίεση του αέρα από το σώμα του αναβάτη.
Τα όργανα είναι μια έγχρωμη οθόνη 6,5” τεχνολογίας touchscreen που είναι συμβατή με Apple CarPlay® και με Android Auto®, δηλαδή ίδια με του καινούριου Africa Twin 1100.

Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας είναι ίδιας αρχιτεκτονικής με του Africa Twin 1100 και είναι ατσάλινο με αλουμινένιο υποπλαίσιο, όμως έχει εντελώς διαφορετικά γεωμετρικά χαρακτηριστικά. Η γωνία κάστερ έχει μειωθεί στις 26,5⁰ (από 27,5⁰) και το μεταξόνιο είναι πιο κοντό στα 1535mm (από 1575). H Honda μιλά για “γρήγορη και σπορ” γεωμετρία, αλλά τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά είναι σαφώς πιο “αργά” σε σχέση με τις σπορ μοτοσυκλέτες δρόμου.




Το ύψος της σέλας είναι φυσικά πολύ πιο χαμηλό στα 820mm, ενώ την ίδια στιγμή πέτυχαν μεγάλη απόσταση από το έδαφος στα 170mm.

Το βάρος γεμάτη καύσιμο και υγρά είναι στα 238 κιλά για την έκδοση με το συμβατικό κιβώτιο και στα 248 κιλά για το DCT (ίδια κιλά έχουν και οι αντίστοιχες εκδόσεις του “απλού” Africa Twin 1100, μόνο που το NT 1100 έχει ρεζερβουάρ 20,4 λίτρα και το “απλό” Africa Twin 1100 έχει 18,8 λίτρα).
Το Upside-Down πιρούνι της Showa με διάμετρο 43mm έχει μεγάλη διαδρομή στα 150mm (στις μοτοσυκλέτες δρόμου είναι συνήθως 120-130mm) και έχει ρύθμιση μόνο για την προφόρτιση.

Αντίστοιχα μεγάλη στα 150mm είναι και η διαδρομή της πίσω ανάρτησης μοχλισμού, με το μονό αμορτισέρ να διαθέτει υδραυλική ρύθμιση της προφόρτισης του ελατηρίου.
Τη μοτοσυκλέτα σταματούν δύο δίσκοι των 310mm εμπρός με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων και ένας δίσκος 256mm πίσω, με δικάναλο ABS (όχι cornering ABS).

Μιλώντας για τον τομέα των ηλεκτρονικών ενεργητικής ασφάλειας, όλες οι εκδόσεις έχουν τρία επίπεδα ρύθμισης για την τροφοδοσία του ride by wire ψεκασμού, traction control που ρυθμίζεται σε τρία επίπεδα ευαισθησίας και wheelie control, επίσης ρυθμιζόμενο σε τρία επίπεδα. Η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DCT έχει επιπλέον δυνατότητα ρύθμισης στον τρόπου που αλλάζουν οι ταχύτητες, με τρία S-mode, ημί-αυτόματη λειτουργία για αλλαγές ταχυτήτων από τους διακόπτες στο αριστερό γκριπ και δύο προγράμματα User.

Στο βασικό εξοπλισμό υπάρχει θύρα USB και πρίζα 12v, αυτόματο σβήσιμο φλας και στα έξτρα αξεσουάρ υπάρχει quick-shifter για το μοντέλο με το συμβατικό κιβώτιο αλλά δεν αναφέρεται αν είναι Up/Down ή συμβατικό μόνο για τα ανεβάσματα.





Επιτέλους ένα On Off ογκώδες παλιάς κοπής, σε μορφή στρητονόφ, για όσους θέλουμε τον όγκο και το ύψος, αλλά δεν ψηνόμαστε για τα χώματα.
Βρήκα με τι θα αντικαταστήσω το Capo σε κάποια χρόνια...
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.408
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Ποιος σοβαρός μηχανοβιος θα παει να σκαλωσει τα φράγκα του σε αυτό ,από τη στιγμή που υπάρχει στην κατηγορία αυτή το τρεησερ gt .
Και παρεπιπτόντως ,κάνα 3χιλιαρο διαφορά ε ;
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.408
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Μάλλον μόνο σε εμένα άρεσε! Tooth
Άμα ανακοινωθεί κι η τιμή ,εκεί να δεις πόσο θα σε αρέσει .
Ειδικά αυτός ο τάφος με το τριβαλιτσο
 

Steve

new member
Δημοσιεύσεις
66
Περιοχή
Άργος Αργολίδα
Μοτοσυκλέτα
HONDA CB500X
Όνομα
Στάθης
Περιοχή
Άργος Αργολίδα
Ένα τέτοιο με αυτόματο κιβώτιο, το φορτώνεις και γυρνάς όλη την Ευρώπη. Σύγχρονο, άνετο και ασφαλές. Όσοι δεν ήθελαν το GS, η Honda έδωσε τη λύση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.819
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Ένα τέτοιο με αυτόματο κιβώτιο, το φορτώνεις και γυρνάς όλη την Ευρώπη. Σύγχρονο, άνετο και ασφαλές.
Οικονομικό και αξιόπιστο !!!
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.834
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Μετριοτης, μετριοτητων τα πάντα μετριοτης!!!


Οικονομικό και αξιόπιστο !!!
Και γιατί να μην πάρουμε τότε σκούτερ που είναι και άνετο;;;
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.819
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Μετριοτης, μετριοτητων τα πάντα μετριοτης!!!



Και γιατί να μην πάρουμε τότε σκούτερ που είναι και άνετο;;;
Ναι οκ γι'αυτό υπάρχουν και τα σκούτερ η μόνη διαφορά μας είναι στην μετριότητα που λες διότι το σασμάν αυτό δεν υπάρχει πουθενά άρα μπορούμε να πούμε ίσα δεν φτάνει η αλεπού τι κάνει χαχα. Και επίσης δεν θέλουν όλοι 150 άλογα δεν είναι ταμπού δηλαδή . Οκ είναι αργό αλλά όλοι πάτε τάπα?? Εμένα με ενδιαφέρει να μην χαλάει να μου αρέσει και να μου κάνει τα χατίρια χωρίς να είναι από τιμή τρεκουρι χαχαχ έτσι να κάνουμε και έναν αντίλογο με τον φίλο μου τον Γιάννη. Για πες φιλαράκι.
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.284
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Μεγάλη πετυχεσιά σιγουρα , εξαρταται βεβαια και απο την τιμη πωλησεως του.

Τωρα το γιατι ομως επιμενει η Ηonda ( και γενικως οι japan makers) στην κατηγορια αυτη των ψευδο-ονo-φ-τουρινγκ σε smooth ιπποδυναμεις ειναι αξιο αποριας. cdefghigi

Βεβαια και η προηγουμενη προσπαθεια της με τον hightech V4 κινητηρα εδειξε αδυναμια ολικης σχεδιασης του πακετου και τιμωρηθηκε απο την ..... αγορα καταλληλως ....!Hammer Smash
 

πυξιδας990

well know member
Δημοσιεύσεις
2.946
Ηλικία
47
Περιοχή
λεωνιδιο τσακωνιας
Μοτοσυκλέτα
aprilia DORSODURO RED
Όνομα
Μανωλης
Αυτή η αναφορά σε μοντέλα του παρελθόντος και ταυτόχρονα σε νεαρής ηλικίας αναβάτες μας μπέρδεψε λίγο, αλλά ο κύριος Koji Kiyono που ήταν Large Project Leader για το NT1100 μας έλυσε την αποροία λέγοντας πως έφτιαξαν μια μοτοσυκλέτα με τη φιλοσοφία του Deauville, αλλά με μοντέρνα εμφάνιση και τεχνολογία.

δηλ το deauville ηταν επιτυχημενο?
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.834
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
Ναι οκ γι'αυτό υπάρχουν και τα σκούτερ η μόνη διαφορά μας είναι στην μετριότητα που λες διότι το σασμάν αυτό δεν υπάρχει πουθενά άρα μπορούμε να πούμε ίσα δεν φτάνει η αλεπού τι κάνει χαχα. Και επίσης δεν θέλουν όλοι 150 άλογα δεν είναι ταμπού δηλαδή . Οκ είναι αργό αλλά όλοι πάτε τάπα?? Εμένα με ενδιαφέρει να μην χαλάει να μου αρέσει και να μου κάνει τα χατίρια χωρίς να είναι από τιμή τρεκουρι χαχαχ έτσι να κάνουμε και έναν αντίλογο με τον φίλο μου τον Γιάννη. Για πες φιλαράκι.
Σε πειράζω ρε Ηρακλή μου!

Είχα Honda και δεν αποκλείεται κάποια στιγμή στο μέλλον να έχω ξανά!
Αυτό που με χαλάει στα περισσότερα μοντέλα της (υπάρχουν και εξαιρέσεις) είναι ότι σε όλους τους τομείς έχει ένα μέσο όρο με αποτέλεσμα να χάνουν σε χαρακτήρα τα μοντέλα της.
Το ότι τα μοτέρ που κατασκευάζει είναι άσπαστα δεν υπάρχει αμφιβολία (για να το καταφέρει αυτό βέβαια στις περισσότερες περιπτώσεις κάνει downsizing!)
Στα περιφερειακά όμως δεν ακολουθεί το ίδιο!

Ότι αφορά το σασμάν αν ήθελα αυτόματο θα έπαιρνα σκούτερ. tongue


Το CBF πάντως το έδωσα ακριβώς για αυτό το λόγο!
Αξιόπιστο μεν αλλά μέτριο σε όλα του δε!

Χωριά ότι έβλεπα κάτι SH και είχαμε τα ίδια φανάρια πίσω!!!
BcdefHammer Smash
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.819
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Σε πειράζω ρε Ηρακλή μου!

Είχα Honda και δεν αποκλείεται κάποια στιγμή στο μέλλον να έχω ξανά!
Αυτό που με χαλάει στα περισσότερα μοντέλα της (υπάρχουν και εξαιρέσεις) είναι ότι σε όλους τους τομείς έχει ένα μέσο όρο με αποτέλεσμα να χάνουν σε χαρακτήρα τα μοντέλα της.
Το ότι τα μοτέρ που κατασκευάζει είναι άσπαστα δεν υπάρχει αμφιβολία (για να το καταφέρει αυτό βέβαια στις περισσότερες περιπτώσεις κάνει downsizing!)
Στα περιφερειακά όμως δεν ακολουθεί το ίδιο!

Ότι αφορά το σασμάν αν ήθελα αυτόματο θα έπαιρνα σκούτερ. tongue


Το CBF πάντως το έδωσα ακριβώς για αυτό το λόγο!
Αξιόπιστο μεν αλλά μέτριο σε όλα του δε!

Χωριά ότι έβλεπα κάτι SH και είχαμε τα ίδια φανάρια πίσω!!!
BcdefHammer Smash
Οκ πάντως το σασμάν δεν είναι το ίδιο με τα σκούτερ είναι άλλο πράγμα. Αλλά για πες μου κάτι. Όσοι παίρνουν γρήγορες μηχανές η πιο γρήγορες από τις Honda γιατί πάνε και βάζουν σιφτερ? Για να είναι πιο γρήγορες η αλλαγές μόνο η και για την ευκολία τούς στην όλη χρήση τις μηχανής. Απλά η Honda σου λέει από αλλαγή σε αλλαγή στο σπορ τρία θες 0.3 του δευτέρου τόσο απλά και αν θες κάντο και μανιουλ αν θες έχεις και σκούτερ αν ,αν, εγώ έτσι το βλέπω για το σασμάν μόνο. Για την υποδυναμη συμφωνώ αλλά δεν με χαλάει εξάλλου ποτέ δεν ήταν η πιο γρήγορες ούτε καν είχαν το καλύτερο κράτημα ήταν στα υπόλοιπα καλύτερες οπότε απευθύνεται σε ένα άλλο κοινό. Να ξέρεις Suzuki πάντα είχα και αγαπώ αλλά το σωστό για μένα θα το πω και ξέρω ότι με πειράζεις γιατί είσαι φιλαράκι οπότε κουβέντα κάνουμε χαχαχα άμα δεν θες δεν το παίρνεις άμα θες καλοταξιδο μαζί θα είμαστε πρώτα ο Θεός και θα τα γλενταμε
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.284
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Σε πειράζω ρε Ηρακλή μου! ..............

....................... θα το πω και ξέρω ότι με πειράζεις γιατί είσαι φιλαράκι οπότε κουβέντα κάνουμε χαχαχα άμα δεν θες δεν το παίρνεις άμα θες καλοταξιδο μαζί θα είμαστε πρώτα ο Θεός και θα τα γλενταμε


Συνεχιστε βρε παιδια μην ντρεπεστε , εμεις οι υπολοιποι θα κανουμε οτι κοιταμε και ...... καλα , το νεο Ηonda NT . Tooth
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.819
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Συνεχιστε βρε παιδια μην ντρεπεστε , εμεις οι υπολοιποι θα κανουμε οτι κοιταμε και ...... καλα , το νεο Ηonda NT . Tooth
Ζηλιάρη εσύ αμέσως χαχαχα . Βρε μαλλί με μαλλί θα πιαστουμε σου λέω χαχαχαχ. Αυτός να φοβάται εγώ δεν έχω τρίχα χαχαχα
 

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.413
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
Αυτή την απαξίωση στα "μόλις" 100 άλογα δεν την καταλαβαίνω, μια χαρά ταξιδεύεις δικάβαλος και τριβάλιτσος με αυτά και για άπειρα χιλιόμετρα.
Όσο για τη λεγόμενη μετριότητα υπάρχουν χιλιάδες υποψήφιοι αγοραστές που την ασπαζονται και οι οποίοι δεν αποζητούν κάτι το ξεχωριστο.

Η honda λεφτά πάει να βγάλει και κοιτάει που πάει το ρεύμα (γούστα) των πολλών.
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.819
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Αυτή την απαξίωση στα "μόλις" 100 άλογα δεν την καταλαβαίνω, μια χαρά ταξιδεύεις δικάβαλος και τριβάλιτσος με αυτά και για άπειρα χιλιόμετρα.
Όσο για τη λεγόμενη μετριότητα υπάρχουν χιλιάδες υποψήφιοι αγοραστές που την ασπαζονται και οι οποίοι δεν αποζητούν κάτι το ξεχωριστο.

Η honda λεφτά πάει να βγάλει και κοιτάει που πάει το ρεύμα (γούστα) των πολλών.
Ο Γιάννης πάντως το κάνει για να πειράξει αν και όλες οι απόψεις είναι σεβαστές και εγώ προς την δική σου ταυτίζομαι τώρα τα νέα παιδιά θέλουν γκάζια τι να πω νέος δεν ξανά γίνομαι πονάει το κορμάκι μου χαχαχα όλα καλά αρκεί να είναι Honda ,χαχααχ πλάκα κάνω έτσι
 
Top Bottom