Honda NC750X MY2021

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.155
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Ωραια αναλυση/παρουσιαση καλούς δρόμους και παντα ορθιοι Στράτο

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.397
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Έχοντας κλείσει μήνες συμβίωσης με το καινούριο NC 2021, καθώς και πάνω από 12.000 χιλιόμετρα, είμαι σε θέση να πω μερικά πράγματα για αυτό.

Φυσικά, όλα είναι παρατηρήσεις από την δική μου οπτική γωνία.

Έχουν περάσει 8 χρόνια από την αγορά του πρώτου μου NC, ακολούθησε το δεύτερο και πλέον το τρίτο. Όλα DCT.

Μέσα σε αυτά τα χρόνια, κατάλαβα ότι η Honda, έχει κρατήσει στο NC ότι είναι εξαιρετικά χρήσιμο και αξιόπιστο, αλλά έχει προχωρήσει σε αρκετές αλλαγές βελτιωσης σε πολλούς τομείς.



Να ξεκινήσω από την εμφάνιση:

Θεωρώ ότι είναι το πιο όμορφο NC μέχρι σήμερα. Σχεδόν όλα τα πλαστικά έχουν αλλάξει, δίνοντας μια πιο σύγχρονη πινελιά. Τα καινούρια φωτιστικά σώματα και τα φλας, όλα led πλέον, συμβάλλουν σε αυτό.

Ο «κουβάς», έχει μεγαλώσει σε μέγεθος και είναι ότι πιο πρακτικό έχω χρησιμοποιήσει σε μηχανή.

Βάζω μέσα ότι μπορεί να χρειαστεί σε μια μονοήμερη εκδρομή και μένει και χώρος. Αν και ποτέ δεν βάζω το κράνος μου εκεί, το χρησιμοποιώ για γάντια, γυαλιά, κλειδιά, πορτοφόλια, καλώδια, φωτογραφικές μηχανές, ντροουν, ωτοασπίδες, φορτιστές και ένα σκασμο άλλα ψιλολοιδια….



Δυστυχώς, το ντεπόζιτο δεν έχει μεγαλώσει, οπότε και η αυτονομία παραμένει στα ίδια επίπεδα.

Ένα λίτρο ακόμη θα το θέλαμε!!!

Η σέλα, αν και εκ πρώτης όψης δείχνει ίδια και σκληρή και σε κάνει να πιστεύεις ότι θα την αλλάξεις αμέσως, η πράξη δείχνει άλλα.

Βγάζεις βόλτες 800ρες και 1000ρες και επιστρέφεις σε πολύ καλύτερη κατάσταση από τον προκάτοχο. Προσωπικά με ικανοποιεί, δεν θα την αλλάξω προς το παρόν.

Το ότι έχει χαμηλώσει κατά 3 εκατοστά, θα βοηθήσει πάρα πολύ τους αναβάτες που δεν έφταναν καλά το προηγούμενο, αλλά θα χαλάσει πολύ τους ψηλούς αναβάτες. Και φυσικά αυξάνει που τον κίνδυνο να αφήσεις κάνα καρτερ σε κάνα ψηλό πεζοδρόμιο (ειδικά δικαβαλος). Θέλει προσοχή αυτό!

Οι αναρτήσεις είναι τυπικές. Προσωπικά θα τις αλλάξω με το που κυκλοφορήσουν οι Ohlins.

Τα φρένα, είναι ακριβώς τα ίδια με το προηγούμενο. Παρα τον μονό δίσκο μπροστά, κάνουν αξιοπρεπώς τη δουλειά τους.

Στα όργανα, έχουν γίνει αρκετές βελτιώσεις, αν και παραμένουν φτωχά. Έλεος, μια θερμοκρασία περιβάλλοντος πια!!!

Η ανεμοκαλυψη είναι από τραγική έως ανεκτή. Για κάποιον που θα κάνει ταξίδια, χρήζει άμεσης αλλαγής με την τουριστική και εξτρά φρυδακι. Και χούφτες φυσικά.

Κινητήρας:

Με μια μικρή αύξηση ιπποδύναμης, παρα το euro5, ο κινητήρας εξακολουθεί να δείχνει ότι, προφανώς δεν είναι φτιαγμένος για να βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά να έχει ροπή από χαμηλά, να είναι απόλυτα αξιόπιστος και να σε διαβεβαιώνει ότι θα μπορέσεις άνετα να συμβιώσεις μαζί του για πάνω από 300.000 χιλιόμετρα, χωρίς κανένα πρόβλημα. Επίσης, ότι σε βάθος χρόνου, όντας ο πιο οικονομικός κινητήρας στην κατηγορία (και όχι μόνο) θα κάνει ευτυχισμένο ακόμη και τον πιο «σφιχτό» στο πορτοφόλι!!

Το αυτόματο σασμάν DCT, παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της μηχανής.

Εξακολουθεί, μετα από 8 χρόνια, να με εντυπωσιάζει το πώς κατάφερε η Honda να συμπιέσει το μέγεθος ενός διπλού συμπλέκτη σασμάν ώστε να το κουμπώσει σε κινητήρα μοτο, όταν ο ανταγωνισμός παλεύει με shifters. Απόλυτος σεβασμός εδώ.

Το κιβώτιο, έχει βελτιωθεί πολύ μέσα στα χρόνια. Και από πλευράς αξιοπιστίας, αλλά και από πλευράς ευκολιών και λειτουργίας.

Έχουν προστεθεί χαρτογραφήσεις, Normal, Sport, Rain, ακόμη και User, παραμετροποιησιμο από τον χρήστη. Ο συνδυασμός του πλέον και με την ηλεκτρική γκαζιέρα που προσετεθη στον εξοπλισμό, το καθιστούν αναντικατάστατο.

Να σημειώσω εδώ, ότι η ηλεκτρική γκαζιέρα είναι εξαιρετικά ευαίσθητη και τον πρώτο καιρό σε ξενίζει, μιας και δεν έχει καθόλου μπόλικα και «ακούει» άμεσα. Χρήζει προσοχής!!

Το κιβώτιο εξακολουθεί να έχει φυσικά και το Manual Mode, όπου παίρνεις τον έλεγχο και αλλάζεις ταχύτητες κατά το δοκούν.

Να πω επίσης, ότι τα περισσότερα NC από τις πρώτες παραλαβές, είχαν λάθος ρύθμιση στο DCT, με αποτέλεσμα σε κρύα εκκίνηση να κάνουν ένα βήξιμο και πιθανόν σε κάποια να σβήνουν.

Διορθώνεται με Reset του DCT.



Φώτα:

Αν και θα καλύψουν το μέσο χρήστη σε περιβάλλον πόλης, στην σκοτεινή εθνική η σε σκοτεινά επαρχιακά, χρειάζονται βοήθεια. Ενα σετ με προβολείς Led το θεωρώ απαραίτητο.

Πολύ χρήσιμα τα μόνιμα αναμμένα μπροστινά φλας, σε βλέπουν από τους καθρέφτες πολύ καλύτερα. Όπως επίσης και το σύστημα να αναβοσβήνουν όλα σε απότομο φρενάρισμα, μου έτυχε στην εθνική και θεωρώ ότι μπορεί να σώσουν καταστάσεις.



Εν κατακλείδι, είμαι πολύ ευχαριστημένος με την αλλαγή από το 2017 στο 2021, είμαι σίγουρος ότι θα περάσουμε πολλές χιλιάδες ευχάριστα χιλιόμετρα μαζί.

View attachment 38162
Ωραια παρουσίαση,ευχαριστούμε Στράτο.
Μια άσχετη ερώτηση τώρα ,το τριβαλιτσο γιατί το αλλάζεις;
 

grigoris gs

well know member
Δημοσιεύσεις
3.510
Ηλικία
51
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GS ADVE
Όνομα
ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ ΑΧΑΙΑΣ
Ωραίος να το γεμίσεις με πολλά πολλά όμορφα ταξιδιωτικά χλμ.

Στάλθηκε από το MAR-LX1A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Ελπίζω να την ευχαριστηθείς. Εμένα ήταν η μόνη μοτοσυκλέτα στα 37 χρόνια που οδηγώ, που τη σιχαθηκα ( χαρακτήρας και βλάβες)...
 
Τελευταία επεξεργασία:

Stratos

new member
Δημοσιεύσεις
331
Ηλικία
56
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750X
Όνομα
Στράτος
Περιοχή
Αθήνα
Ωραια παρουσίαση,ευχαριστούμε Στράτο.
Μια άσχετη ερώτηση τώρα ,το τριβαλιτσο γιατί το αλλάζεις;
Στα καινουρια καγκελα, οι ανταπτορες που χρειαζονται για να κουμπωσουν οι βαλιτσες, δεν μπαινουν χωρις πατεντα...οποτε θα παω για καινουριες, με αλλα κουμπωματα και αλλες βασεις, το CAM.
Κριμα γιατι μου αρεσουν πολυ, αλλα οι βλακες οι Ιταλοι δεν προεβλεψαν.....
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.277
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Καλοταξιδο το νεο εργαλειο και πολυ σωστη ενημερωση. Bcdefghg


Ελπίζω να την ευχαριστηθείς. Εμένα ήταν η μόνη μοτοσυκλέτα στα 37 χρόνια που οδηγώ, που τη σιχαθηκα ( χαρακτήρας και βλάβες)...

Για τον χαρακτηρα της δεν φταιει αυτη αν εσυ δεν επελεξες σωστα ενα προιον μετα απο 37 χρονια ..... φουρναρης .....! ooops
Απο βλαβες ομως μπορεις να επαναλαβεις τι σου προεκυψε ?
 

JOHNNY P62

new member
Δημοσιεύσεις
90
Περιοχή
Πετρούπολη Αττικής και Πάτρα Αχαΐας...
Μοτοσυκλέτα
HONDA NC750X DCT '24
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Περιοχή
Πετρούπολη Αττικής
Έχοντας κλείσει μήνες συμβίωσης με το καινούριο NC 2021, καθώς και πάνω από 12.000 χιλιόμετρα, είμαι σε θέση να πω μερικά πράγματα για αυτό.

Φυσικά, όλα είναι παρατηρήσεις από την δική μου οπτική γωνία.

Έχουν περάσει 8 χρόνια από την αγορά του πρώτου μου NC, ακολούθησε το δεύτερο και πλέον το τρίτο. Όλα DCT.

Μέσα σε αυτά τα χρόνια, κατάλαβα ότι η Honda, έχει κρατήσει στο NC ότι είναι εξαιρετικά χρήσιμο και αξιόπιστο, αλλά έχει προχωρήσει σε αρκετές αλλαγές βελτιωσης σε πολλούς τομείς.



Να ξεκινήσω από την εμφάνιση:

Θεωρώ ότι είναι το πιο όμορφο NC μέχρι σήμερα. Σχεδόν όλα τα πλαστικά έχουν αλλάξει, δίνοντας μια πιο σύγχρονη πινελιά. Τα καινούρια φωτιστικά σώματα και τα φλας, όλα led πλέον, συμβάλλουν σε αυτό.

Ο «κουβάς», έχει μεγαλώσει σε μέγεθος και είναι ότι πιο πρακτικό έχω χρησιμοποιήσει σε μηχανή.

Βάζω μέσα ότι μπορεί να χρειαστεί σε μια μονοήμερη εκδρομή και μένει και χώρος. Αν και ποτέ δεν βάζω το κράνος μου εκεί, το χρησιμοποιώ για γάντια, γυαλιά, κλειδιά, πορτοφόλια, καλώδια, φωτογραφικές μηχανές, ντροουν, ωτοασπίδες, φορτιστές και ένα σκασμο άλλα ψιλολοιδια….



Δυστυχώς, το ντεπόζιτο δεν έχει μεγαλώσει, οπότε και η αυτονομία παραμένει στα ίδια επίπεδα.

Ένα λίτρο ακόμη θα το θέλαμε!!!

Η σέλα, αν και εκ πρώτης όψης δείχνει ίδια και σκληρή και σε κάνει να πιστεύεις ότι θα την αλλάξεις αμέσως, η πράξη δείχνει άλλα.

Βγάζεις βόλτες 800ρες και 1000ρες και επιστρέφεις σε πολύ καλύτερη κατάσταση από τον προκάτοχο. Προσωπικά με ικανοποιεί, δεν θα την αλλάξω προς το παρόν.

Το ότι έχει χαμηλώσει κατά 3 εκατοστά, θα βοηθήσει πάρα πολύ τους αναβάτες που δεν έφταναν καλά το προηγούμενο, αλλά θα χαλάσει πολύ τους ψηλούς αναβάτες. Και φυσικά αυξάνει που τον κίνδυνο να αφήσεις κάνα καρτερ σε κάνα ψηλό πεζοδρόμιο (ειδικά δικαβαλος). Θέλει προσοχή αυτό!

Οι αναρτήσεις είναι τυπικές. Προσωπικά θα τις αλλάξω με το που κυκλοφορήσουν οι Ohlins.

Τα φρένα, είναι ακριβώς τα ίδια με το προηγούμενο. Παρα τον μονό δίσκο μπροστά, κάνουν αξιοπρεπώς τη δουλειά τους.

Στα όργανα, έχουν γίνει αρκετές βελτιώσεις, αν και παραμένουν φτωχά. Έλεος, μια θερμοκρασία περιβάλλοντος πια!!!

Η ανεμοκαλυψη είναι από τραγική έως ανεκτή. Για κάποιον που θα κάνει ταξίδια, χρήζει άμεσης αλλαγής με την τουριστική και εξτρά φρυδακι. Και χούφτες φυσικά.

Κινητήρας:

Με μια μικρή αύξηση ιπποδύναμης, παρα το euro5, ο κινητήρας εξακολουθεί να δείχνει ότι, προφανώς δεν είναι φτιαγμένος για να βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά να έχει ροπή από χαμηλά, να είναι απόλυτα αξιόπιστος και να σε διαβεβαιώνει ότι θα μπορέσεις άνετα να συμβιώσεις μαζί του για πάνω από 300.000 χιλιόμετρα, χωρίς κανένα πρόβλημα. Επίσης, ότι σε βάθος χρόνου, όντας ο πιο οικονομικός κινητήρας στην κατηγορία (και όχι μόνο) θα κάνει ευτυχισμένο ακόμη και τον πιο «σφιχτό» στο πορτοφόλι!!

Το αυτόματο σασμάν DCT, παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της μηχανής.

Εξακολουθεί, μετα από 8 χρόνια, να με εντυπωσιάζει το πώς κατάφερε η Honda να συμπιέσει το μέγεθος ενός διπλού συμπλέκτη σασμάν ώστε να το κουμπώσει σε κινητήρα μοτο, όταν ο ανταγωνισμός παλεύει με shifters. Απόλυτος σεβασμός εδώ.

Το κιβώτιο, έχει βελτιωθεί πολύ μέσα στα χρόνια. Και από πλευράς αξιοπιστίας, αλλά και από πλευράς ευκολιών και λειτουργίας.

Έχουν προστεθεί χαρτογραφήσεις, Normal, Sport, Rain, ακόμη και User, παραμετροποιησιμο από τον χρήστη. Ο συνδυασμός του πλέον και με την ηλεκτρική γκαζιέρα που προσετεθη στον εξοπλισμό, το καθιστούν αναντικατάστατο.

Να σημειώσω εδώ, ότι η ηλεκτρική γκαζιέρα είναι εξαιρετικά ευαίσθητη και τον πρώτο καιρό σε ξενίζει, μιας και δεν έχει καθόλου μπόλικα και «ακούει» άμεσα. Χρήζει προσοχής!!

Το κιβώτιο εξακολουθεί να έχει φυσικά και το Manual Mode, όπου παίρνεις τον έλεγχο και αλλάζεις ταχύτητες κατά το δοκούν.

Να πω επίσης, ότι τα περισσότερα NC από τις πρώτες παραλαβές, είχαν λάθος ρύθμιση στο DCT, με αποτέλεσμα σε κρύα εκκίνηση να κάνουν ένα βήξιμο και πιθανόν σε κάποια να σβήνουν.

Διορθώνεται με Reset του DCT.



Φώτα:

Αν και θα καλύψουν το μέσο χρήστη σε περιβάλλον πόλης, στην σκοτεινή εθνική η σε σκοτεινά επαρχιακά, χρειάζονται βοήθεια. Ενα σετ με προβολείς Led το θεωρώ απαραίτητο.

Πολύ χρήσιμα τα μόνιμα αναμμένα μπροστινά φλας, σε βλέπουν από τους καθρέφτες πολύ καλύτερα. Όπως επίσης και το σύστημα να αναβοσβήνουν όλα σε απότομο φρενάρισμα, μου έτυχε στην εθνική και θεωρώ ότι μπορεί να σώσουν καταστάσεις.



Εν κατακλείδι, είμαι πολύ ευχαριστημένος με την αλλαγή από το 2017 στο 2021, είμαι σίγουρος ότι θα περάσουμε πολλές χιλιάδες ευχάριστα χιλιόμετρα μαζί.

View attachment 38162
Καλορίζικο ,πάντα καλοτάξιδο και πάντα όρθιος.!!!
Είμαι στα σκαριά να πάρω το κόκκινο...με dct
 

JOHNNY P62

new member
Δημοσιεύσεις
90
Περιοχή
Πετρούπολη Αττικής και Πάτρα Αχαΐας...
Μοτοσυκλέτα
HONDA NC750X DCT '24
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Περιοχή
Πετρούπολη Αττικής
Καλορίζικο ,πάντα καλοτάξιδο και πάντα όρθιος.!!!
Είμαι στα σκαριά να πάρω το κόκκινο...με dct
Καλημέρα και καλό μήνα...
Stratos τι ύψος έχεις ?? και τι εννοείς '' ηλεκτρική γκαζιέρα '' ???
 

Stratos

new member
Δημοσιεύσεις
331
Ηλικία
56
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750X
Όνομα
Στράτος
Περιοχή
Αθήνα
Καλημέρα και καλό μήνα...
Stratos τι ύψος έχεις ?? και τι εννοείς '' ηλεκτρική γκαζιέρα '' ???
Καλημέρα!
1,75 ειμαι.
Εννοω το Throttle by Wire, το ηλεκτρονικα ελεγχομενο γκαζι
 

JOHNNY P62

new member
Δημοσιεύσεις
90
Περιοχή
Πετρούπολη Αττικής και Πάτρα Αχαΐας...
Μοτοσυκλέτα
HONDA NC750X DCT '24
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Περιοχή
Πετρούπολη Αττικής
Καλημέρα!
1,75 ειμαι.
Εννοω το Throttle by Wire, το ηλεκτρονικα ελεγχομενο γκαζι
Καλημέρα και σε ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική περιγραφή σου σχετικά με το nc...
To έκανα test ride ,πριν 2 μήνες και η ζελατίνα που του είχαν τοποθετήσει ( μέσα από τον ΣΑΡΑΚΑΚΗ ), ήταν η μαμίσια touring
και για μέσα στην πόλη, μου φάνηκε για το ύψος μου (1,81 ) ικανοποιητική.... γιαυτό σε ρώτησα το ύψος σου....
Τέλος πάντων , νομίζω ότι αξίζει να αλλάξω το forza 300 , με το NC 750X DCT, του '23.... OKz .... εσύ τι λες??
 

Stratos

new member
Δημοσιεύσεις
331
Ηλικία
56
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750X
Όνομα
Στράτος
Περιοχή
Αθήνα
Καλημέρα και σε ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική περιγραφή σου σχετικά με το nc...
To έκανα test ride ,πριν 2 μήνες και η ζελατίνα που του είχαν τοποθετήσει ( μέσα από τον ΣΑΡΑΚΑΚΗ ), ήταν η μαμίσια touring
και για μέσα στην πόλη, μου φάνηκε για το ύψος μου (1,81 ) ικανοποιητική.... γιαυτό σε ρώτησα το ύψος σου....
Τέλος πάντων , νομίζω ότι αξίζει να αλλάξω το forza 300 , με το NC 750X DCT, του '23.... OKz .... εσύ τι λες??
Για την πολη ειναι ικανοποιητικη, για ταξιδια μαλλον θα χριεαστεις και το φρυδακι της puig.

Αν μιλας για πολη μονο, δε νομιζω αξιζει η αλλαγη (εγω πηρα ενα Sh350 για την πολη) Αν σκοπευεις να κανεις ταξιδακια, παρτο με κλειστα τα ματια Dancing
 

JOHNNY P62

new member
Δημοσιεύσεις
90
Περιοχή
Πετρούπολη Αττικής και Πάτρα Αχαΐας...
Μοτοσυκλέτα
HONDA NC750X DCT '24
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Περιοχή
Πετρούπολη Αττικής
Για την πολη ειναι ικανοποιητικη, για ταξιδια μαλλον θα χριεαστεις και το φρυδακι της puig.

Αν μιλας για πολη μονο, δε νομιζω αξιζει η αλλαγη (εγω πηρα ενα Sh350 για την πολη) Αν σκοπευεις να κανεις ταξιδακια, παρτο με κλειστα τα ματια Dancing
Σε ευχαριστώ πολύ... ήσουν πολύ κατατοπιστικός και σαφής... και εγώ έτσι σκέφτομαι. Θα κράταγα το Forza 300 και για ταξιδακια ( ήδη έχω κάνει μερικά δικαβαλος και φορτωμένος φουλ...) , άλλα σε μεγάλες ανηφόρες, τραβάει οριακά... επίσης όταν στην εθνική, έχει 2-3 μποφόρ και πάνω,... ξεχνάς την οδήγηση πάνω 40-50 km/h....
Για την πολη ειναι ικανοποιητικη, για ταξιδια μαλλον θα χριεαστεις και το φρυδακι της puig.

Αν μιλας για πολη μονο, δε νομιζω αξιζει η αλλαγη (εγω πηρα ενα Sh350 για την πολη) Αν σκοπευεις να κανεις ταξιδακια, παρτο με κλειστα τα ματια Dancing
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom