Οκ, ρεαλιστικά το θέμα δεν είναι τι κάνει και δεν κάνει το TRK σαν adventure, αλλά πόσο κοστίζει για αυτά που κάνει.
Ναι οκ, έχει ίδια ιπποδύναμη πάνω κάτω με το KLE ή με τον Πήγασο εικοσαετίας, αλλά για μισό λεπτό ρε παιδία. Εγώ θυμάμαι αρχές 2000-2001 -2002 ο Πήγασος να πηγαίνει στα 5700 ευρώ. Θυμάμαι το KLE που τελείωνε σαν μοντέλο το 2006-2007 να το έχουν βγάλει στα 5500 ευρώ. Θυμάστε το ER-5 και τα CB 500 του 1998- 1999; Πήγαιναν γύρω στα 2 εκ δραχμές (το κάβα πιο κάτω). Κι εκείνες ήταν εποχές ευημερίας έτσι; Που δέναμε τα σκυλιά με τα λουκάνικα.
Ένα 500αρι μηχανάκι για εμένα δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 6000 ευρώ. Δεν πα να είναι και απο την BMW η την Honda!
Το TRK για αυτό που είναι, είναι ακριβό. Στα 6000 θα ήταν καλό. Στα 5500 θα μιλούσαμε για το μπεστ σέλερ της κατηγορίας. Ετσι πάνε αυτά. Σύμφωνα με το τι δίνεις και τι παίρνεις.
Όσο υπάρχει το CF Moto 650 στα 6000 ευρώ, για εμένα το TRK είναι αόρατο. Όπως αόρατο είναι και το CB500X που το γουστάρω, αλλά όχι για τα λεφτά του.
Αν είχα σήμερα να διαθέσω 6000 ευρώ δεν θα κοίταζα καν για μεταχειρισμένο. Καρφί για το CF Moto!