Αν και μάλλον θα πρέπει ανοιχτεί καινούριο θέμα, θα σου πω 'εκτός γραμμής', μιας και ανέφερες οτι δεν έχεις αμάξι και δεν μπορείς να το συντηρήσεις. Γενικά όταν ακούω οτι κάποοιος θέλει να πάρει μηχανή, η πρώτες μου ερωτήσεις είναι:.'οικονομικά την αντέχεις;;' .'αμάξι έχεις;;;'
Κατα την γνώμη μου πιστεύω οτι πρώτα θα πρέπει να δώσεις βαρήτητα στο αμάξι και μετά στην αγορά μηχανής. Το αμάξι αν και χωρίς συγκινήσεις, θα σου καλύψει περισσότερες ανάγκες. Πιο σίγουρη μετακίνηση (χωρίς κινδύνους εννοώ), φόρτωμα ότι θέλεις για ταξίδια και καλύπτει τις πρώτες ανάγκες σε περίπτωση που κάνεις οικογένεια. Όσο για την συντήρηση, πίστεψέ με οτι το να συντηρείς ένα αμάξι 1000CC-1400CC , είναι ίσως το ίδιο με μια μηχανή 500CC. Γενικά οι μηχανές είναι βαρέλι χωρίς πάτο.
Για να σου πω την δική μου εμπειρία, η πιο σωστή επιλογή που έκανα στα 27 μου, που δεν είχα ούτε μηχανή ούτε αμάξι, ήταν να πάρω πρώτα το αμάξι. Ταξίδια, φόρτωμα με ποδήλατα και πέδιλα για σκί, χειμερινές εξορμήσεις σε χιονοδρομικά, καλοκαιρινές εξορμήσεις σε παραλίες με παρέα και τα δυο πιο σημαντικά: καθημερινή μετακίνηση προς και από την δουλειά σε οποιεσδήποτε συνθήκες και πάνω από όλα μετακίνηση της οικογένειας. Έφτασα στα 35 για να αποκτήσω δική μου μηχανή (πριν 'βολευόμουν' με την virago του πατέρα μου) και τα λεφτά που έχω δώσει για αυτή, είναι πολλαπλάσια από αυτά που έχω δώσει (αναλογικά)στο αμάξι. Και στο λέει άνθρωπος που έχει NC70X με 56άλογα
, με κατανάλωση 3,5-4 l/100
, HONDA
και με κόστος συντήρησης πολύ χαμηλό σε σχέση με άλλες μηχανές.
ΝΑΙ δεν μπορώ να φανταστώ το εαυτό μου χωρίς μηχανή και ΝΑΙ η μηχανή μου έχει προσφέρει πολύ περισσότερες συγκινήσεις από το αμάξι, αλλά σε ενδεχόμενο δίλημμα (με το πιστόλι στο κρόταφο, που λένε) αμάξι ή μηχανή, θα διάλεγα το αμάξι.
Αυτά...γιατί ήθελα να τα πώ...
Στό θέμα σου τώρα, τα πράγματα είναι απλά....Αν μπορείς οικονομικά και σου κάνει κλίκ, GO FOR IT. Μια χαρά μηχανή δείχνει και θα σου κάνει και όλα τα γούστα.