Εγώ πάντως το να δώσω 4-5Κ για ένα μηχανάκι "συμβιβασμού" δεν θα μου φαινόταν πολύ καλή ιδέα.
Αν το γούσταρα, ναι, αλλά σαν συμβιβασμός μονο και μονο επειδή ειναι καινουργιο, όχι.
Όταν έψαχνα το χειμώνα για μηχανή, είχα ταβάνι 2,5Κ. Βρήκα ένα παμφτηνο αρχαίο KLR με 100Κ πάνω του κι ήξερα/υπολόγισα πως θα ρίξω με το καλημερα ένα χιλιάρικο πάνω του σε αναλώσιμα/επισκευές (λαστιχα/αλυσιδογράναζα/τακακια/μπουκαλες/σερβις κλπ). Αλλά ηθελα ένα μηχανάκι που να μην κλέβεται, να μην είναι κλασσικό, να μην είναι σπορ, να μην έχει τιποτα απο τεχνολογία πάνω του και να του βάλω αυτό ακριβως που θέλω και να μην περάσω βεβαια το ταβανι.
Πάει τελεια στην Αθηνα, κάνει τις εκδρομούλες του, είναι οικονομικό αν πηγαίνεις σαν παπί αλλά τι νόημα έχει αυτή η ζωή αν δεν ακούς τα σκασίματα από το μεγαλο μονοκύλινδρο στη ζούγκλα της πόλης κι ας ρουφάει το καρμπυρατέρ κανα λίτρο παραπάνω στα 100. Εχει φιλότιμο και βοηθάει σε καμιά μετακόμιση φίλου (κάτι κουτες στην επιπεδη σελα του μια χαρα τις μετεφερε), τρομάζει τα σκούτερ στα φανάρια (το έχω μαλώσει αλλά δεν μ ακουει), το χω πλύνει μια φορά κι ίσως το επαναλάβω κάποια στιγμή το καλοκαίρι αλλά είναι σαν τις γάτες και δεν του αρέσει, αλλά μια χαρά δείχνει άπλυτο, αλητεία σκέτη και πατάει κάτω ΟΛΑ τα συνομηλικά του ΧΤ, εκτός από τα παλιά μαυροκοκκινα του 89 που εκεί απλά δείχνει ρησπέκτ!
Το ν ασχολείσαι με μηχανάκια και να σκέφτεσαι πόσα λεφτά θα χάσεις ή θα κερδίσεις δεν έχει πολύ νόημα, πάντα χαμένος θα βγαίνεις. Παίρνεις αυτό που γουστάρεις κι έχεις τα φράγκα να το συντηρήσεις και κοιτάζεις να το ευχαριστηθείς με ασφάλεια. Όταν δεν θα μπορείς, το σπρώχνεις και πας με το μετρό/λεωφορείο/σκουτερ/παπι. Θα σου χουν μείνει όμορφες αναμνήσεις ελπίζω μέχρι το επόμενο!