Red Shogun
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.786
- Ηλικία
- 25
- Περιοχή
- Βόλος
- Μοτοσυκλέτα
-
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
- Όνομα
- Τάσος
- Περιοχή
- Βόλος
Όταν θες να φτάσεις πιο ψηλά απο τα σύννεφα...
Και τελικά ναι...χάθηκα μέσα στα σύννεφα...Χιονοδρομικό Πηλίου η τοποθεσία εδω.
Ωραία τα σχέδια για 250αρια, 400αρια και 500αρια...αλλά και το 125αρακι αυτό στάθηκε εντελώς άξιο ως προς την χρήση που προόριστηκε απο τον Ιάπωνα αλλά και παραπάνω απο αυτό. Όταν λοιπόν πλησιάζεις σιγά σιγά στα επόμενα βήματα όπως νέο δίπλωμα να σκέφτεσαι ποια θα είναι η πρώτη μηχανή και λοιπές σκέψεις κάνεις σιγά σιγά και τον επίλογο απο το μηχανάκι σου...
Το λοιπόν μετά απο 3μιση με 4 χρόνια πάνω στην σέλα του Address συνειδητοποιήσα τα εξής για αυτό το παπί...
Για αρχή είναι ένα 125. Και είναι παπί. Ένας ταπείνος αερόψυκτος κινητήρας με 2 βαλβίδες και ψεκασμό. Δεν ανήκει καν στα "γρήγορα" 125αρια όπως το CBR125, GSXR125, R125 κλπ. Είναι ένας κινητήρας που βγήκε με γνώμονα την απλή αρχιτεκτονική του, ροπή με έμφαση στις χαμηλομεσσαίες κυρίως και στην εύκολη συντήριση του. Όχι οτι θα σε αφήσει παραπονεμένο με το γκάζι του, αλίμονο. Εν τέλει με την εξάτμιση και το γρανάζωμα (εργοστάσιακό 14-34) στο 13-35 που του έβαλα έχει θυσιάζει μεν τελική αλλά γίνεται πιο νευρικό. Εν τέλει τι 100 τελική τι 110 το ίδιο είναι. Δεν θα σου φανεί χρήσιμη η τελική σε ένα 125αρακι...πόσο μάλιστα σε ένα παπί...
...ακόμα και σε πιεσμένη οδήγηση δεν δείχνει να γίνεται ασταθές στον δρόμο...σοβαρά έχω κατέβει κομμάτια το Πήλιο προς Βόλο λες και οδηγάω κάνα 600αρι supersport. Δεν έδειξε πουθενά αστάθεια. Άρα το στήσιμο του για παπί είναι άνω του μέσου όρου ακόμα και κοντά στην τελική του...ίσως και το οτι είναι λίγο πιο ψηλό σε σχέση με άλλα παπάκια να βοηθάει σε αυτό κατά κάποιο τρόπο, γενικά σου δείνει μια ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ εικόνα όσον αφορά την οδήγηση του...
...τα αμορτισέρ του απο το 2008 περίπου μέχρι σήμερα δεν έχουνε χάσει την απόδοση τους...σε λακούβες ακόμα και τώρα δεν νιώθεις λες και γίνεται σεισμός, έχουνε ακόμα καλή απόσβεση κραδασμών. Δεν είναι ρυθμιζόμενα προφανώς, είναι "κλειδωμένα" απο το εργοστάσιο
...τα φώτα του είναι πολύ δυνατά...ειδικά η μεγάλη σκάλα στολίζει κυριολεκτικά. Έχει πολύ κάτοπτρο μέσα στον προβολέα του...
...έχει ίσως μια απο τις καλύτερες ποιότητες πλαστικών σε παπί. Ακόμα και σήμερα δείχνει σαν καινούριο! Σοβαρά με ρωτάνε αρκετοί στα φανάρια τι χρονολογίας είναι και όταν ακούνε οτι είναι του 2008-2009 μένουνε μ@λ@κες...
...οικονομικό...χμμ..δεν θα το λέγα. Το Innova injection πχ καίει λιγότερο. Το Address ήτανε ανέκαθεν ένα φαγανό μηχανάκι. Ίσως φταίει οτι το Innova έχει 22αρι ψεκασμό και το Suzuki έχει 24αρι και ίσως αυτό να το κάνει να τραβάει παραπάνω βενζίνη...βέβαια δεν καίει και τα κέρατα του. Ωστόσο όσο το ανοίγεις τόσο θα πεινάσει...
...άξιζε τελικά τα λεφτά του; ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕ 1€!! Δεν είπε ποτέ όχι σε καμία διαδρομή. Δεν δίστασε ακόμα και στις πιο άθλιες καιρικές συνθήκες να πάρει μπρος. Έφαγε 2 τούμπες και ένα τρακάρισμα μα παρόλα αυτά δεν έπαθε τίποτα σχεδόν. Ο κινητήρας τον είχα μισό χρόνο πέρσι να καίει λάδια, αλλά τα δικάβαλα του στο Πήλιο με την γυναίκα τα έκανε. Δεν κλάταρε ποτέ...
...αξίζει να το πάρει κάποιος; Εννοείται. Είναι ένα απόλυτα πρακτικό και χρηστικό μηχανάκι...μοναδικό μειονέκτημα είναι οι τιμές ανταλλακτικών του...υπάρχουνε αλλά ακριβά...οτι πληρώνεις παίρνεις όμως...
..εν τέλει ίσως και να μην το δώσω για να πάρω 50αρακι για εργάτη μαζί με την μηχανή...ανεξαρτήτως τι μηχανή θα πάρω για 1η, αυτό το παπί δεν ξέρω αν θα μου πάει ποτέ η καρδιά να το δώσω για να πάρω άλλο παπί σαν εργάτη...
Και τελικά ναι...χάθηκα μέσα στα σύννεφα...Χιονοδρομικό Πηλίου η τοποθεσία εδω.
Ωραία τα σχέδια για 250αρια, 400αρια και 500αρια...αλλά και το 125αρακι αυτό στάθηκε εντελώς άξιο ως προς την χρήση που προόριστηκε απο τον Ιάπωνα αλλά και παραπάνω απο αυτό. Όταν λοιπόν πλησιάζεις σιγά σιγά στα επόμενα βήματα όπως νέο δίπλωμα να σκέφτεσαι ποια θα είναι η πρώτη μηχανή και λοιπές σκέψεις κάνεις σιγά σιγά και τον επίλογο απο το μηχανάκι σου...
Το λοιπόν μετά απο 3μιση με 4 χρόνια πάνω στην σέλα του Address συνειδητοποιήσα τα εξής για αυτό το παπί...
Για αρχή είναι ένα 125. Και είναι παπί. Ένας ταπείνος αερόψυκτος κινητήρας με 2 βαλβίδες και ψεκασμό. Δεν ανήκει καν στα "γρήγορα" 125αρια όπως το CBR125, GSXR125, R125 κλπ. Είναι ένας κινητήρας που βγήκε με γνώμονα την απλή αρχιτεκτονική του, ροπή με έμφαση στις χαμηλομεσσαίες κυρίως και στην εύκολη συντήριση του. Όχι οτι θα σε αφήσει παραπονεμένο με το γκάζι του, αλίμονο. Εν τέλει με την εξάτμιση και το γρανάζωμα (εργοστάσιακό 14-34) στο 13-35 που του έβαλα έχει θυσιάζει μεν τελική αλλά γίνεται πιο νευρικό. Εν τέλει τι 100 τελική τι 110 το ίδιο είναι. Δεν θα σου φανεί χρήσιμη η τελική σε ένα 125αρακι...πόσο μάλιστα σε ένα παπί...
...ακόμα και σε πιεσμένη οδήγηση δεν δείχνει να γίνεται ασταθές στον δρόμο...σοβαρά έχω κατέβει κομμάτια το Πήλιο προς Βόλο λες και οδηγάω κάνα 600αρι supersport. Δεν έδειξε πουθενά αστάθεια. Άρα το στήσιμο του για παπί είναι άνω του μέσου όρου ακόμα και κοντά στην τελική του...ίσως και το οτι είναι λίγο πιο ψηλό σε σχέση με άλλα παπάκια να βοηθάει σε αυτό κατά κάποιο τρόπο, γενικά σου δείνει μια ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ εικόνα όσον αφορά την οδήγηση του...
...τα αμορτισέρ του απο το 2008 περίπου μέχρι σήμερα δεν έχουνε χάσει την απόδοση τους...σε λακούβες ακόμα και τώρα δεν νιώθεις λες και γίνεται σεισμός, έχουνε ακόμα καλή απόσβεση κραδασμών. Δεν είναι ρυθμιζόμενα προφανώς, είναι "κλειδωμένα" απο το εργοστάσιο
...τα φώτα του είναι πολύ δυνατά...ειδικά η μεγάλη σκάλα στολίζει κυριολεκτικά. Έχει πολύ κάτοπτρο μέσα στον προβολέα του...
...έχει ίσως μια απο τις καλύτερες ποιότητες πλαστικών σε παπί. Ακόμα και σήμερα δείχνει σαν καινούριο! Σοβαρά με ρωτάνε αρκετοί στα φανάρια τι χρονολογίας είναι και όταν ακούνε οτι είναι του 2008-2009 μένουνε μ@λ@κες...
...οικονομικό...χμμ..δεν θα το λέγα. Το Innova injection πχ καίει λιγότερο. Το Address ήτανε ανέκαθεν ένα φαγανό μηχανάκι. Ίσως φταίει οτι το Innova έχει 22αρι ψεκασμό και το Suzuki έχει 24αρι και ίσως αυτό να το κάνει να τραβάει παραπάνω βενζίνη...βέβαια δεν καίει και τα κέρατα του. Ωστόσο όσο το ανοίγεις τόσο θα πεινάσει...
...άξιζε τελικά τα λεφτά του; ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΕ 1€!! Δεν είπε ποτέ όχι σε καμία διαδρομή. Δεν δίστασε ακόμα και στις πιο άθλιες καιρικές συνθήκες να πάρει μπρος. Έφαγε 2 τούμπες και ένα τρακάρισμα μα παρόλα αυτά δεν έπαθε τίποτα σχεδόν. Ο κινητήρας τον είχα μισό χρόνο πέρσι να καίει λάδια, αλλά τα δικάβαλα του στο Πήλιο με την γυναίκα τα έκανε. Δεν κλάταρε ποτέ...
...αξίζει να το πάρει κάποιος; Εννοείται. Είναι ένα απόλυτα πρακτικό και χρηστικό μηχανάκι...μοναδικό μειονέκτημα είναι οι τιμές ανταλλακτικών του...υπάρχουνε αλλά ακριβά...οτι πληρώνεις παίρνεις όμως...
..εν τέλει ίσως και να μην το δώσω για να πάρω 50αρακι για εργάτη μαζί με την μηχανή...ανεξαρτήτως τι μηχανή θα πάρω για 1η, αυτό το παπί δεν ξέρω αν θα μου πάει ποτέ η καρδιά να το δώσω για να πάρω άλλο παπί σαν εργάτη...