Λαδολογίας το ανάγνωσμα

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Εμένα πάντως σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα με φάνηκε βούτυρο το kawa

Εσένα μετά το κλανγκ-κλονγκ της Γερμανίδας, όλα βούτυρο θα σου φαίνονται!
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Υπαρχει μια διαχυτη διαστρεβλωμενη αποψη γενικα οτι "αν δεν κοπαναει το σασμαν, το λαδι ειναι καλο" ..... ειναι ενα λανθασμενο κριτηριο βεβαια λες και μιλαμε για "βαλβολινες" (χοντρα λαδια). Μονο ενα εξειδικευμενο τεστ μπορει να αποδειξει τα ποιοτικα χαρακτηριστικα ενος λαδιου , πριν και μετα την χρηση του, οπως και ο αντιστοιχος ελεγχος φθορων του κινητηρα ...... πραγμα δυσκολο βεβαια που ακομα και να γινει τα επωνυμα λαδια ανταποκρινονται στις μεσες απαιτησεις.
Εμπειρικα πιστευω οτι η συχνη αλλαγη ειναι η καλυτερη λυση ισως και για φθηνοτερο επωνυμο λαδι που εχει βεβαια τις απαιτουμενες προδιαγραφες. Bye
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Υπαρχει μια διαχυτη διαστρεβλωμενη αποψη γενικα οτι "αν δεν κοπαναει το σασμαν, το λαδι ειναι καλο" ..... ειναι ενα λανθασμενο κριτηριο βεβαια λες και μιλαμε για "βαλβολινες" (χοντρα λαδια). Μονο ενα εξειδικευμενο τεστ μπορει να αποδειξει τα ποιοτικα χαρακτηριστικα ενος λαδιου , πριν και μετα την χρηση του, οπως και ο αντιστοιχος ελεγχος φθορων του κινητηρα ...... πραγμα δυσκολο βεβαια που ακομα και να γινει τα επωνυμα λαδια ανταποκρινονται στις μεσες απαιτησεις.
Εμπειρικα πιστευω οτι η συχνη αλλαγη ειναι η καλυτερη λυση ισως και για φθηνοτερο επωνυμο λαδι που εχει βεβαια τις απαιτουμενες προδιαγραφες. Bye
Συμφωνώ απόλυτα. Κοιτάμε προδιαγραφές και να μην είναι "βαρελίσιο" απο μάρκα που την ακούμε για πρώτη φορά και αν ανταποκρίνονται οι προδιαγραφές στην μοτοσυκλέτα μας, το λαδάκι είναι μια χαρά.
Δεν έχω συναντήσει "κακά" λάδια. Δηλαδή λάδια που να αφήνουν τον κινητήρα να ανεβάσει θερμοκρασία ανεξέλεγκτα ή να δημιουργούν φθορά στον κινητήρα. Απλά κάποια αρχίζουν να "σπάνε" στα 5000 χλμ και άλλα σε παραπάνω χλμ. Αυτό το καταλαβαίνει κανείς εν μέρει και απο την λειτουργία του κιβωτίου στις αλλαγές, αλλά και στον συμπλέκτη που μπορεί να αρχίσει να ολισθαίνει.
Φτηνό λαδάκι και αλλαγή στα 4000 χλμ. Κάθε δύο αλλαγές λαδιών αλλάζουμε και φίλτρο λαδιού. Και δεν υπάρχει πρόβλημα.
Επίσης αν αλλάζεις σε λιγότερα χλμ γίνεται και μη απαραίτητη η πλήρης αποστράγγιση.
Βασική προϋπόθεση να βρεις ένα λαδι που θα το προτιμάς, θα ταιριάζει στην μοτοσυκλέτα και θα το βρίσκεις εύκολα στο εμπόριο χωρίς ειδικές παραγγελίες. ΚΑι ναμην αλλάζεις συχνά μάρκες ή τύπους λαδιών.
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Υπαρχει μια διαχυτη διαστρεβλωμενη αποψη γενικα οτι "αν δεν κοπαναει το σασμαν, το λαδι ειναι καλο" ..... ειναι ενα λανθασμενο κριτηριο βεβαια λες και μιλαμε για "βαλβολινες" (χοντρα λαδια). Μονο ενα εξειδικευμενο τεστ μπορει να αποδειξει τα ποιοτικα χαρακτηριστικα ενος λαδιου , πριν και μετα την χρηση του, οπως και ο αντιστοιχος ελεγχος φθορων του κινητηρα ...... πραγμα δυσκολο βεβαια που ακομα και να γινει τα επωνυμα λαδια ανταποκρινονται στις μεσες απαιτησεις.
Εμπειρικα πιστευω οτι η συχνη αλλαγη ειναι η καλυτερη λυση ισως και για φθηνοτερο επωνυμο λαδι που εχει βεβαια τις απαιτουμενες προδιαγραφες. Bye
Ακριβώς. Ειδικά στο φόρουμ των ,μvstrom φαγωνονται χρόνια να βρουν το μαγικό λάδι, που θα δώσει βούτυρενια αίσθηση στο κιβώτιο και στο δουλεμα του μοτέρ. Ε,δε γίνεται γιατί κάθε μηχανή έχει και διαφορετική λειτουργία.

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Συμφωνώ απόλυτα.........Απλά κάποια αρχίζουν να "σπάνε" στα 5000 χλμ και άλλα σε παραπάνω χλμ. Αυτό το καταλαβαίνει κανείς εν μέρει και απο την λειτουργία του κιβωτίου στις αλλαγές, αλλά και στον συμπλέκτη που μπορεί να αρχίσει να ολισθαίνει...............

Μα ..... διαφωνουμε συμφωνωντας ....αλλα δεν πειραζει , εμπειριες αλλαζουμε........!:D
Καμμια σχεση με την λειτουργια του σασμαν η ποιοτητα τους , μην το μπερδευουμε , απλως λογω θερμοκρασιας γινονται πιο λεπτορευστα αναλογως την επιλογη μας και παραπονιεται το σασμαν, γι΄αυτο εμπειρικα θα πρεπει να ακολουθαμε τις οδηγιες του κατασκευαστη ως προς το ιξωδες αναλογως καιρικων συνθηκων. Το ΄σπασιμο΄μπορει να συμβει και μετα τα πρωτα 1.000 χιλ , δεν σημαινει πως χασανε τις ιδιοτητες τους.

Τip 1: ...... εχω βαλει πανακριβα φουλ συνθετικα λαδια για δοκιμη και πατιναριζε ο συμπλεκτης απο τα πρωτα 500 μετρα .....!
Τip 2: ..... αλλαζω μαρκα λαδιων και μετα απο μερικες ωρες λειτουργιας βλεπω αφρο στο τζαμακι. Οι αιτιες του αφρου ειναι πολλες εκτος του νερου ..... το μονο σιγουρο ειναι πως θελουν αμεσα πεταμα.
Tip 3: ...... αλλαγη μετα τις 5.000 χιλ. ειδικα οσα κινουνται μεσα στην πολη.....ουτε σε αυτοκινητο ......!abcdefgh
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Μα ..... διαφωνουμε συμφωνωντας ....αλλα δεν πειραζει , εμπειριες αλλαζουμε........!:D
Αμελητέα και στις λεπτομέρειες η όποια διαφωνία. Στην ουσία το ίδιο πράγμα λέμε.:)
Όποτε παιδιά με βάση τα παραπάνω που διαβάζω ιδανική αλλαγή είναι ανάμεσα στα 4000 με 5000 χλμ;!
Αν βάλεις αυτά που ρωτάς στην αρχή του νήματος ναι. Έχει και κάποια πιο ακριβά που πάνε και 7500 χλμ. Ομως ο γενικός μπούσουλας που ακολουθούμε πολλοί είναι: Οικονομικό λάδι με σωστές προδιαγραφές κάθε 4-5κ χλμ
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Τι λιπαντικά χρησιμοποιείτε τι μάρκα και τι ιξώδες για πειτε ρε παλικάρια κουβέντα να γίνεται!
Επειδή εδώ λέμε για τα castrol συγκεκριμένα, μήπως να ανοιγες ένα γενικό θέμα για λάδια; Ή να έψαχνες αν υπάρχει κάποιο ήδη σχετικό;
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.496
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Τι λιπαντικά χρησιμοποιείτε τι μάρκα και τι ιξώδες για πειτε ρε παλικάρια κουβέντα να γίνεται!

To τι λαδι θα κατσει στον καθενα εχει να κανει με πολλους παραγοντες,Καιρικες συνθηκες,τροπος οδηγησης,κατασταση μηχανικων μερων κλ.π Παρολα αυτα δεν υπαρχει τυφλοσουρτης για τα λαδια ακομη και για ιδιες μηχανες που κινουνται στις ιδιες περιοχες.

Ενας απο τους θεωρηικα καλυτερους μαστορες που ασχολουνται με Triumph και εχει πολυ μεγαλη εμπειρια, μου ειχε πει μονο συνθετικα και μονο Motul.Εγω απο ενα σημειο και μετα βαζω τα quantum 15-50 τα οποια ειναι ημισυνθετικα και εχει αλλαξει η συμπεριφορα της μηχανης,Αλλαγες βουτυρο,πιο ομαλη λειτουργια.καιει λιγοτερο και γενικα νοιωθω οτι δουλευει πιο ξεκουραστα.

Αποψη μου ειναι οτι το ψαχνουμε περισσοτερο απ οτι αξιζει.Αν δεν οδηγεις κοντα στο οριο,οτι και να βαλεις καλο ειναι.

Αν θες ριξε και μια ματια στο Τα πάντα για τα λιπαντικά.Ο Μανος ειναι γνωστης και ισως να βρεις καποιες πληροφοριες.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ένα λάδι με το οποίο ήμουν εξαιρετικά ευχαριστημένος ήταν το Torco 10-40 ημισυνθετικό. Για κάποια χρόνια το έβαζα παντού από παπί μέχρι 1000άρι δικύλινδρο. Ήταν σε πολύ νορμάλ τιμή και το τετράκιλο σύμφερε ακόμη περισσότερο. Μετά ο Λαμπριανίδης (μόνο εκεί το έβρισκα) είδε την τρελή ζήτηση που δημιουργήσαμε απο όλες τις καλές κουβέντες στα φόρα και αύξησε αναίτια την τιμή του, αφού πρώτα δημιούργησε; μια τεχνητή; έλλειψη κάποιων μηνών (δεν ξέρω, διερωτώμαι).

Από όταν η τιμή του εκτοξεύτηκε (δεν ξέρω πόσο έχει τώρα) έβαζα το castrol του παρόντος νήματος.

Επίσης MOTOREX full Synthetic 10-60 με μεγάλη επιτυχία στα μεγάλα.

Αυτά.
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Όποτε παιδιά με βάση τα παραπάνω που διαβάζω ιδανική αλλαγή είναι ανάμεσα στα 4000 με 5000 χλμ;!
Όχι βέβαια! Πεταμένα λεφτά! Καλα ημισυνθετικά άνετα 10.000 , εκτός αν δεις ότι η αλλαγή ταχυτήτων δυσκολεύει αρκετά.

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.416
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Όχι βέβαια! Πεταμένα λεφτά! Καλα ημισυνθετικά άνετα 10.000 , εκτός αν δεις ότι η αλλαγή ταχυτήτων δυσκολεύει αρκετά.

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγω το χα ξαναγραψει ,είμαι κατά των αλλαγών ανά 10χ.χιλιομετρων στα μηχανάκια.
Θα την έσπαγα μια τέτοια αλλαγή ανά 5χ.χιλιομετρα.
Επειδή κάνω χιλιόμετρα ,η αίσθηση του φρέσκου λαδιού είναι άλλο πράγμα.
Αλλά όπως το βλέπει ο καθενας
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Αν ένα λάδι "δουλεύει" στο μηχανάκι δεν νομίζω ότι αξίζει να αλλαχθεί σαν μάρκα για κέρδος 5-10€ ανά αλλαγή..
Αποφεύγω δε να παίρνω μονολιτρα.


Επίσης θα αναφέρω κάτι που μου έχει τύχει τόσο σε μοτοσυκλέτες όσο και σε αυτοκίνητα.Υπάρχει κόσμος που "δέν το έχει" με τις αλλαγές ταχυτήτων.Δεν υπάρχει αρμονία μεταξύ εγκεφάλου με το χέρι στον συμπλέκτη και το πόδι στον λεβιέ..
Νευρικές αλλαγές/κινήσεις που οδηγούν κόσμο σε συμπεράσματα που δεν ευσταθούν.
Καβαλάς ή οδηγείς εσύ μετά και δουλεύουν ρολόϊ.
Αυτά..

Καλώς ήρθες φίλε στην παρέα...
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.416
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Αν ένα λάδι "δουλεύει" στο μηχανάκι δεν νομίζω ότι αξίζει να αλλαχθεί σαν μάρκα για κέρδος 5-10€ ανά αλλαγή..
Αποφεύγω δε να παίρνω μονολιτρα.


Επίσης θα αναφέρω κάτι που μου έχει τύχει τόσο σε μοτοσυκλέτες όσο και σε αυτοκίνητα.Υπάρχει κόσμος που "δέν το έχει" με τις αλλαγές ταχυτήτων.Δεν υπάρχει αρμονία μεταξύ εγκεφάλου με το χέρι στον συμπλέκτη και το πόδι στον λεβιέ..
Νευρικές αλλαγές/κινήσεις που οδηγούν κόσμο σε συμπεράσματα που δεν ευσταθούν.
Καβαλάς ή οδηγείς εσύ μετά και δουλεύουν ρολόϊ.
Αυτά..

Καλώς ήρθες φίλε στην παρέα...
Το αεροελαιοψυκτο που έχω γράφει στο manual "20W50 engine oil"και αλλαγή ανά 5.
Μετά από ένα πέρασμα από φουλ συνθετικά 10W50 που τα δοκίμασα και σε μεγαλύτερη διάρκεια των 5χ.χιλιομετρων με μηδενική καύση ,κατέληξα πάλι στα castrol 20W50 mineral(ορυκτέλαιο)με αλλαγές ανά 3.5 άντε 4χ.χιλιομ.
Και ας καίει και λίγο.
 

LAndreas

member
Δημοσιεύσεις
1.413
Ηλικία
60
Περιοχή
Ναουσαρα
Όνομα
Λειβαδιτης Ανδρεας
τα ''υγροψυκτα '' δουλευουν σε σταθερες θερμοκρασιες και δεν τα σπανε τα λαδια οπως τα αεροψυκτα .... αν ταιριαζει στο σαζμαν (Να μην κοπαναει και να μην μαγκωνει οταν ειναι ζεστο ) ολα καλα και ας ειναι οτι θελει
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Όχι βέβαια! Πεταμένα λεφτά! Καλα ημισυνθετικά άνετα 10.000 , εκτός αν δεις ότι η αλλαγή ταχυτήτων δυσκολεύει αρκετά.

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Δεν βρίσκω τον λόγο να αφήσω τα λάδια πάνω 10000 χλμ. Σιγά τα λεφτά. Καλύτερα φτηνότερα λάδια και άνα 5000 χλμ παρά ακριβά και ανα 10000 χλμ
 

ekos

well know member
Δημοσιεύσεις
2.765
Όνομα
d
Μην ακούτε τους μάστορες
Τα λάδια έχουν προδιαγραφές, αν το λάδι που χρησιμοποιείς είναι βάση των προδιαγραφών που προτείνει ο κατασκευαστής σου τα αλλά είναι ιστορίες για αρκούδες


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom