ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Εκλάπη μία από τις μόλις 700 Ducati Streetfighter V4 Lamborghini​

519720c7dfd204e3ce1418ca2c64b9e5_XL.jpg

Κάποιοι φαίνεται ότι δεν διστάζουν να βάλουν... άλλα μέσα, ώστε να αποκτήσουν μία περιορισμένης παραγωγής Ducati.

Δυστυχώς, οι ποθητές μοτοσυκλέτες -πόσο μάλλον οι σπάνιες εξ αυτών- προσελκύουν πάντα το ενδιαφέρων των κλεφτών, οι οποίοι σε πολλές περιπτώσεις πετυχαίνουν και τον σκοπό τους. Δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο η μάστιγα αυτή, το ξέρουμε πολύ καλά, τώρα δυστυχώς το έμαθε και ο ιδιοκτήτης μίας από τις 700 παγκοσμίως, Ducati Streetfighter V4 Lamborghini, στο Grugliasco της Ιταλίας.

Όπως αναφέρουν τα ρεπορτάζ και η τοπική αστυνομία, η δουλειά ήταν επαγγελματική και σίγουρα «κατά παραγγελία», με τους κλέφτες να μπουκάρουν ανενόχλητοι σε αντιπροσωπεία Ducati της περιοχής Corso Allamano, κόβοντας την περίφραση και σπάζοντας το παράθυρο του καταστήματος. Παρά την ύπαρξη συστήματος συναγερμού, οι κακοποιοί αφαίρεσαν την μοτοσυκλέτα και έγιναν καπνός με όχημα που είχαν.

Υπολογίζοντας ότι οι μοτοσυκλέτες αυτές είναι αυστηρά μετρημένες, θα μπορέσει άραγε να βρεθεί η κλεμμένη V4; Άγνωστο, προς το παρόν...
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.284
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τι σκαρφίζονται αυτοί οι Ιταλοί ...! Rolling
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Μήνυση κατοίκων κατά της πίστας Laguna Seca

View attachment 55674

Ο υπερβολικός θόρυβος προκάλεσε την αντίδραση του περίοικων που ζητούν απαγόρευση αγωνιστικών δραστηριοτήτων στην πίστα.

Μια οργάνωση που ονομάζεται Highway 68 Coalition, βαπτισμένη εκ του παρακείμενου αυτοκινητόδρομου 68, κατέθεσε τρεις μηνύσεις κατά της πασίγνωστης πίστας Laguna Seca στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ, στρεφόμενες κατά της ιδιοκτήτριας της πίστας, Monterey County, του ελεγκτικού συμβουλίου τη Monterey County και της εταιρείας Friends of Laguna Seca που έχει αναλάβει από πέρυσι τη διαχείρισή της.

Σύμφωνα με τις μηνυτήριες αναφορές τα τελευταία δύο χρόνια οι αγωνιστικές δραστηριότητες στην πίστα έχουν αυξηθεί δραματικά, φτάνοντας να καλύπτουν "340 μέρες τον χρόνο" με θόρυβο που ξεπερνά τα 100 dB (ντεσιμπέλ), ενώ αναφέρουν και σωρεία παραβάσεων που αφορούν τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας και περιβαλλοντικές διατάξεις σε ισχύ στην Πολιτεία της Καλιφόρνια.

Οι μηνυτές ζητούν να απαγορευτούν αγωνιστικές και άλλες δραστηριότητες στην πίστα που "υπερβαίνουν τα όρια χρήσης και θορύβου που είχαν θεσπιστεί με νόμο το 1985".

Η αμερικανική πίστα με τη διαβόητη κατηφορική στροφή Corkscrew κατασκευάστηκε το 1957, ενώ το 1974 πέρασε στην ιδιοκτησία της τοπικής αρχής (Monterey County).

Οι αλλαγές στο οικιστικό προφίλ της περιοχής στην πορεία των δεκαετιών έχουν έρθει σε σύγκρουση με τις δραστηριότητες της Laguna Seca, όπου ως το 2013 έτρεχαν εκεί MotoGP και WorldSBK, ενώ παραμένει μια εξαιρετικά δημοφιλής πίστα τόσο για μοτοσυκλέτες όσο και για αυτοκίνητα.

Προφανώς ο θόρυβος που προκαλούν τα αγωνιστικά οχήματα είναι πολύ έντονος, ειδικά καθώς πρόκειται για μηχανές εσωτερικής καύσης που δεν υπόκεινται σε περιβαλλοντικούς κανονισμούς, ωστόσο δε μπορεί να αγνοηθεί το γεγονός πως η συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων που τώρα συνυπογράφουν τις μηνύσεις μετακόμισαν στην περιοχή ενόσω η πίστα προϋπήρχε.

Η δικαστική διαδικασία που θα ακολουθήσει θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς θα μπορούσε να οδηγήσει ως και στο κλείσιμο της Laguna Seca, ενώ οι συνέπειές της ενδέχεται να έχουν βαρύνουσα σημασία ως δεδικασμένο που δύναται να προκαλέσει ανάλογες κινήσεις και σε άλλες πίστες της χώρας.

Πηγη www.bikeit.gr

Laguna Seca - Απάντηση στον συνασπισμό “Highway 68 Coalition” που θέλει το κλείσιμο της πίστας​

"Το πρόβλημα των συγκεκριμένων κατοίκων είναι ότι είναι αρνητικοί στην ανάπλαση της περιοχής από την εταιρεία διαχείρισης της πίστας"
motomag Η εταιρεία διαχείρισης της Laguna Seca περνά στην αντεπίθεση απαντώντας στον συνασπισμό “Highway 68 Coalition”


Διαβάσατε στο ΜΟΤΟ για την αγωγή που κατάθεσε ο συνασπισμός κατοίκων “Highway 68 Coalition” ενάντια της διάσημης πίστας Laguna Seca, με τους δικηγόρους που εκπροσωπούν τον συνασπισμό να υποστηρίζουν πως ο υπερβολικός θόρυβος που προκαλούν οι αγωνιστικές διοργανώσεις διαταράσσουν την καθημερινή τους ζωή.

Όπως ήταν λογικό οι εκπρόσωποι της εταιρείας Friends of Laguna Seca (FLS) η οποία έχει αναλάβει τη διαχείριση της πίστας από τον περασμένο Ιούλιο πέρασε στην αντεπίθεση ξεκαθαρίζοντας πως ο συγκεκριμένος συνασπισμός αντιτίθεται στο πρόγραμμα ανάπλασης της περιοχής πλησίον της πίστας και πως αυτό είναι που κρύβεται πίσω από την αγωγή που κατέθεσαν.


Συγκεκριμένα ο πρόεδρος της εταιρείας Friends of Laguna Seca, Ross Merrill δήλωσε: "Ζούμε κι εμείς εδώ και μοιραζόμαστε τις ίδιες ανησυχίες με τους γείτονές μας για τον θόρυβο και την κυκλοφορία. Η ομάδα μας η οποία αποτελείται από έμπειρους επιχειρηματίες και ανθρώπους της κοινοτικής ηγεσίας ανυπομονεί να προχωρήσει στην αναβίωση αυτού του βασικού στοιχείου της κοινότητάς μας το οποίο επί δεκαετίες φέρνει έσοδα στην κομητεία Monterey.

Δεσμευόμαστε βάση της σύμβασης παραχώρησης από την ιστορική χρήση του χώρου αναψυχής Laguna Seca και τις υφιστάμενες πολιτικές που περιορίζουν την προσέλευση και τον ήχο στην εγκατάσταση, και υποχρεόμαστε βάσει της σύμβασης να επενδύσουμε στις εγκαταστάσεις και στις υποδομές, συμπεριλαμβανομένης μελέτης ήχου η οποία περιλαμβάνει μείωση του θορύβου που παράγεται από τις αγωνιστικές δραστηριότητες".

Η εταιρεία διαχείρισης της Laguna Seca περνά στην αντεπίθεση απαντώντας στον συνασπισμό “Highway 68 Coalition”


Σε δηλώσεις προχώρησε όμως και εκπρόσωπος της κομητείας Monterey όπου μεταξύ άλλων ανέφερε: "Είναι ατυχές το γεγονός ότι ορισμένα άτομα επέλεξαν να καταθέσουν καταγγελία κατά της κομητείας σχετικά με τις δραστηριότητες στη Laguna Seca. Οι ισχυρισμοί είναι αβάσιμοι, αναμένουμε να έχουμε ευνοϊκή νομική κατάληξη."

Τόσο οι υπεύθυνοι της εταιρείας Friends of Laguna Seca όσο και οι εκπρόσωποι της κομητείας Monterey τόνισαν πως η αγωγή δεν αναμένεται να επηρεάσει τις αγωνιστικές δραστηριότητες στη Laguna Seca τη φετινή χρονιά.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Fleximan ο... εκδικητής - Καταστρέφοντας κάμερες ταχύτητας στην Ιταλία​

Κόβοντας με γωνιακό τροχό τους στύλους που τις στηρίζουν, έχοντας ήδη καταστρέψει 15
Fleximan


Τουλάχιστον 15 κάμερες ταχύτητας της Τροχαίας έχει καταστρέψει βάνδαλος που υπογράφει ως Fleximan στην Ιταλία, κόβοντας τους στύλους που τις στηρίζουν με γωνιακό τροχό, ενώ οι πράξεις του χαίρουν μεγάλης δημοτικότητας στη χώρα, με έναν street artist να τον τιμά με graffiti που απεικονίζει την Uma Thurman απ’ το Kill Bill, κρατώντας στα χέρια της ένα Katana και μια κομμένη κάμερα!

Την αποκάλυψη και σύλληψη του Fleximan έχει αναλάβει ειδική ομάδα της ιταλικής αστυνομίας, ενώ 4 διαφορετικές εισαγγελικές αρχές ερευνούν τις επιθέσεις. Ο άγνωστος ακόμα βάνδαλος άρχισε να καταστρέφει κάμερες εδώ και μερικούς μήνες στα βορειοανατολικά της Ιταλίας, με το παρατσούκλι του να προέρχεται από την ιταλική λέξη για τον γωνιακό λειαντήρα, flessibile - το εργαλείο που χρησιμοποίησε κυρίως για να καταστρέψει τις κάμερες, ενώ σε μια από τις επιθέσεις του βρέθηκε σημείωμα που έγραφε “Fleximan is Coming”.
Fleximan

Ακόμα δεν έχει αποσαφηνιστεί αν ο Fleximan είναι ένας άνθρωπος, ή τις πράξεις του αντέγραψαν στη συνέχεια άλλοι, ώστε οι βανδαλισμοί να μετατραπούν σε κίνημα. Η αστυνομία στη βορειοδυτική περιοχή του Πιεμόντε πρόσφατα απήγγειλε κατηγορίες σε έναν 50χρονο ύποπτο, αλλά οι περισσότερες επιθέσεις έχουν γίνει στην περιοχή Βένετο στα βορειοανατολικά.
Fleximan


Η δημοτικότητα του Fleximan αντανακλά τη λαϊκή οργή για την εξάπλωση των καμερών ταχύτητας, ενώ ένας καλλιτέχνης του δρόμου στην Πάντοβα, ο Evyrein, αφιέρωσε το τελευταίο του έργο στον Fleximan. Το γκράφιτι του απεικονίζει τον χαρακτήρα της Uma Thurman από το Kill Bill, κρατώντας ένα σπαθί στο ένα χέρι και μια κομμένη κάμερα ταχύτητας στο άλλο.

Σημειώστε πως η Ιταλία έχει τον μεγαλύτερο αριθμό από κάμερες της τροχαίας στην Ευρώπη, οι οποίες υπολογίζονται σε περισσότερες από 11.000 -η Βρετανία έχει 7.700 και η Γερμανία 4.700.
Fleximan is coming

Τα πρόστιμα που επιβάλλονται στους οδηγούς έχουν αυξηθεί δραματικά τα τελευταία χρόνια, με τη Φλωρεντία να εισπράττει 23,2 εκατ. ευρώ το 2022, σύμφωνα με την ιταλική ομάδα καταναλωτών Codacons, ακολουθούμενη από το Μιλάνο, τη Γένοβα και τη Ρώμη.

Όσον αφορά όμως την οδική ασφάλεια, η Ιταλία συνεχίζει να έχει κακές επιδόσεις, με 54 θανάτους από τροχαία δυστυχήματα ανά ένα εκατομμύριο κατοίκων το 2022, αντίθετα με τους 26 της Βρετανίας και τους 37 της Ισπανίας. Κι αν αναρωτιέστε, η Ελλάδα έχει σαφώς χειρότερο ιστορικό -και από την Ιταλία-, με 71 νεκρούς ανά εκατομμύριο.

Αναμένουμε να δούμε τη συνέχεια του σήριαλ, και αν τελικά η αστυνομία καταφέρει να συλλάβει τον Flexman.

Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Βρετανία - Στην πρέσα ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες και ηλεκτρικά πατίνια​

Εφόσον οι ιδιοκτήτες τους οδηγούν αντικοινωνικά και επικίνδυνα, ή τα χρησιμοποιούν στη διάπραξη αξιόποινων πράξεων
Operation Crush


Η μεγάλη διάδοση ηλεκτρικών δικύκλων και ηλεκτρικών πατινιών στη Βρετανία και η αντικοινωνική συμπεριφορά των αναβατών τους, οδήγησε την αστυνομία του Hampshire και του Isle of Wight να βάζει στην πρέσα όλα τα παραπάνω οχήματα που οδηγούνται αντικοινωνικά ή χρησιμοποιούνται για τη διάπραξη αξιόποινων πράξεων.

Αν ακούγεται περίεργο το γεγονός πως η “Επιχείρηση συντριβή” (Operation Crush) της αστυνομίας κάνει λόγο ΜΟΝΟ για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες και όχι για βενζινοκίνητες, λάβετε υπόψη πως οι τελευταίες δεν αποτελούν μόδα, με τους περισσότερους αναβάτες τους να σέβονται τον νόμο.

Αντίθετα, τα ηλεκτρικά δίκυκλα στη Βρετανία παρουσιάζουν μεγάλη αύξηση στη χρήση τους, ενώ οι αναβάτες τους πολλές φορές οδηγούν επικίνδυνα και αντικοινωνικά, ενώ μέρος τους τα χρησιμοποιεί και για τη διάπραξη αξιόποινων πράξεων.
Operation Crush

Όσο και αν ακούγεται σαν ανέκδοτο, τα e-scooter και οι ηλεκτρικές Off-Road μοτοσυκλέτες χρησιμοποιούνται συχνά από… συμμορίες και από εμπόρους ναρκωτικών, καθώς πολύ πιο εύκολα ξεφεύγεις σε αστικό περιβάλλον με ηλεκτρικό δίκυκλο -που ελίσσεται, επιταχύνει γρήγορα και δεν ακούγεται κιόλας- παρά με μεγάλες και βαριές βενζινοκίνητες μοτοσυκλέτες.

Η βρετανική αστυνομία έδωσε ήδη στη δημοσιότητα φωτογραφίες από τα πρώτα ηλεκτρικά δίκυκλα που διέλυσε με τη βοήθεια πρέσας, και αναμένεται συνέχεια.


Πηγη www.motomag.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το μυστήριο της Harley-Davidson που ταξίδευε χωρίς αναβάτη​


Κάμερες σε γαλλικό αυτοκινητόδρομο κατέγραψαν εικόνες που δεν επιδέχονταν λογικής εξήγησης και τώρα εξηγήθηκε το μυστήριο.
Το 2017 ένας Γάλλος αναβάτης μιας Harley-Davidson Dyna ταξίδευε στον αυτοκινητόδρομο Α4 με κατεύθυνση προς το Παρίσι, όταν ένας απρόσεκτος οδηγός αυτοκινήτου άλλαξε λωρίδα χωρίς να τον δει και τον χτύπησε στον πίσω τροχό.

Ο μοτοσυκλετιστής έπεσε στον δρόμο, ωστόσο η Dyna άρχισε να σέρνεται πάνω στο τσιμεντένιο στηθαίο του αυτοκινητοδρόμου και λίγο αργότερα επέστρεψε στην αριστερή λωρίδα δίχως να πέσει, ούτε να σταματήσει.

Ο αναβάτης οδηγήθηκε στο νοσοκομείο με ευτυχώς ελαφριά τραύματα, ωστόσο η αστυνομία του είπε πως η μοτοσυκλέτα του δεν είχε βρεθεί στο σημείο του ατυχήματος. Λίγες ώρες αργότερα, τον ενημέρωσαν πως είχε βρεθεί τελικώς ... στο Παρίσι!

Στο μεταξύ αρκετοί οδηγοί στον αυτοκινητόδρομο αναπόφευκτα πρόσεξαν τη Harley-Davidson να ταξιδεύει μόνη χωρίς αναβάτη στην αριστερή λωρίδα και αρκετοί τράβηξαν βίντεο με τα κινητά τους, ενώ η εικόνα απαθανατίστηκε και από κάμερες της τροχαίας.

Η Dyna είχε καλύψει μιαν απόσταση σχεδόν 6 χιλιομέτρων χωρίς να χτυπήσει κανένα άλλο όχημα καθώς, κάθε φορά που πήγαινε να βγει από τον δρόμο, χτυπούσε στο στηθαίο και επέστρεφε όρθια στην αριστερή λωρίδα για να πέσει κάποια στιγμή όταν είχε χάσει την ορμή της.

Το θέμα ξεχάστηκε από την επικαιρότητα για να επιπλεύσει εκ νέου το 2022 όταν ένα από τα βίντεο που τραβήχτηκαν εκείνη τη μέρα έγινε viral, προσφέροντας μιαν ιδανική ευκαιρία για να ξεδιπλώσει τη σοφία του ο κάθε βαθυστόχαστος εμπειρογνώμονας του Διαδικτύου: φάντασμα, αόρατος αναβάτης, τηλεχειρισμός και άλλες λογικές ή παλαβές εκτιμήσεις έκαναν τον γύρο των κοινωνικών μέσων δικτύωσης.

Σύντομα το θέμα ξαναξεχάστηκε μέχρι που προέκυψε το επίσημο πόρισμα της Harley-Davidson Γαλλίας, η οποία επέστρεψε στην ιστορία με τη δική της οπτική. Εξήγησαν λοιπόν πως το συμβάν εξελίχθηκε βάσει κάποιων εγγενών χαρακτηριστικών της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας, όπως το ότι έχει μεγάλο μεταξόνιο και χαμηλά κατανεμημένο βάρος, καθώς και το γεγονός πως ο κινητήρας της έπεσε σε πολύ χαμηλές στροφές αλλά με 5η ή 6η στο κιβώτιο συνέχισε να πηγαίνει και άργησε πολύ να σβήσει.

Εμείς να προσθέσουμε πως πιθανότατα είχαν ευθυγραμμιστεί και καμιά πεντακοσαριά εκατομμύρια γαλαξίες στον αστερισμό του Απίθανου..
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Paulo Goncalves - Άγαλμα στη μνήμη του, από χιλιάδες εξαρτήματα μοτοσυκλέτας - [VIDEO]​

Η ευφάνταστη δημιουργία θα κοσμεί τη γενέτειρα του, Esposende, στην Πορτογαλία
motomagPaulo Goncalves – Άγαλμα στην μνήμη του από χιλιάδες εξαρτήματα μοτοσυκλέτας


Σε μία τελετή που διοργανώθηκε το Σάββατο 10/2, ο δήμαρχος της πόλης Esposende της Πορτογαλίας, παρουσίασε το άγαλμα που δημιουργήθηκε εις μνήμην του Paulo Goncalves που έχασε την ζωή του στο Rally Dakar 2020, άγαλμα που αποτελείται από χιλιάδες εξαρτήματα μοτοσυκλέτας.

Τα αποκαλυπτήρια έγιναν σε έντονο συγκινησιακό κλίμα, με τη γενέτειρά του να έχει ως στόχο να τιμήσει την ιστορία που άφησε πίσω του, στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, τόσο για την ιδιαίτερη πατρίδα του όσο και για ολόκληρη την Πορτογαλία. Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της πόλης, Benjamin Pereira, ο Paulo Goncalves υπήρξε πολλά περισσότερα από έναν ταλαντούχο αναβάτη. Πέρα από τους αγώνες, με την εμπλοκή του σε διάφορες κοινωνικές, αθλητικές και περιβαλλοντικές δράσεις, ο Goncalves κατάφερε να αφήσει ανεξίτηλο το στίγμα του στην πόλη, την οποία γεννήθηκε.
Paulo Goncalves – Άγαλμα στην μνήμη του από χιλιάδες εξαρτήματα μοτοσυκλέτας

Το επιβλητικό έργο τέχνης ξεπερνάει τα 5 μέτρα σε ύψος και ζυγίζει οχτώ τόνους! Για την δημιουργία του χρησιμοποιήθηκαν 27.600 εξαρτήματα μοτοσυκλέτας, που περιλαμβάνουν γρανάζια, δίσκους συμπλέκτη, αλυσίδες κ.α., τα οποία προήλθαν από διαφορετικούς ανθρώπους. Δημιουργός είναι ο φωτογράφος και φίλος του αείμνηστου αναβάτη, Paulo Maria, με χρηματοδότη τον Δήμο που ανήκει η πόλη.
Το άγαλμα απεικονίζει τον Πορτογάλο αναβάτη πάνω στη Rally μοτοσυκλέτα του, με τον ένα τροχό στον αέρα, συχνή εικόνα για τον Goncalves στους αμμόλοφους της Σαουδικής Αραβίας, εκεί όπου έμελλε να χάσει την ζωή του στις 12 Ιανουαρίου 2020 στα πλαίσια του Rally Dakar.

Το γλυπτό έχει τοποθετηθεί στην ανατολική πλευρά της πόλης, κοντά στον Αυτοκινητόδρομο 13 και αποτελεί τμήμα ενός νέου αστικού πάρκου, το οποίο δημιούργησε ο δήμαρχος της πόλης. Από το σημείο περνάνε χιλιάδες άνθρωποι καθημερινά, ιδιαίτερα μοτοσυκλετιστές, με το πάρκο να έχει πολλά ακόμα στοιχεία που θα άρεσαν στον Paulo. Σύμφωνα με τον δήμαρχο, Pereira, αυτός είναι ένας τρόπος να τιμήσει η πόλη την μνήμη του Paulo Goncalves και να γίνει παράδειγμα προς μίμηση για τους νέους.
Paulo Goncalves – Άγαλμα στην μνήμη του από χιλιάδες εξαρτήματα μοτοσυκλέτας

Ο Paulo Goncalves ξεχώρισε ως αναβάτης στους αγώνες rally, έχοντας συγκεντρώσει 23 τίτλους σε motocross, supercross και enduro. Αγωνίστηκε για πολλές ομάδες, ενώ συμμετείχε 7 φορές στο Rally Dakar, φτάνοντας μέχρι τη δεύτερη θέση. Το 2013 αναδείχθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής Rally, ενώ το 2014 ήρθε δεύτερος.
Για τη δημιουργία του αγάλματος χρειάστηκε ένας χρόνος. Το ψηλότερο από 5 μέτρα και βάρους 8 τόνων έργο τέχνης χυτεύτηκε και μορφοποιήθηκε σε μία εταιρεία στην Costancia του Santarem. Στα αποκαλυπτήρια το Σάββατο 10/2 το παρών έδωσαν πέρα από την οικογένειά του και την δημοτική αρχή, πλήθος κόσμου που θέλησε να τιμήσει τον Goncalves με την παρουσία του.
Paulo Goncalves – Άγαλμα στην μνήμη του από χιλιάδες εξαρτήματα μοτοσυκλέτας
Paulo Goncalves – Άγαλμα στην μνήμη του από χιλιάδες εξαρτήματα μοτοσυκλέτας


 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Γαλλία - Ανησυχητική αύξηση θανάτων μοτοσυκλετιστών από τροχαία δυστυχήματα​

Ο πρώτος μήνας της χρονιάς έδειξε άνοδο για όλες τις ευάλωτες ομάδες χρηστών του δρόμου
motomagΓαλλία – Αύξηση των θανάτων μοτοσυκλετιστών για τον Ιανουάριο του 2024


Μετά από μία πτώση της τάξεως του 3% στους θανάτους στην άσφαλτο που είδαμε στη Γαλλία το 2023, ο Ιανουάριος του 2024 παρουσίασε αύξηση στα δυστυχήματα που αφορούν τους ευάλωτες χρήστες του δρόμου, στους οποίους μαζί με τους ποδηλάτες και τους πεζούς εντάσσονται και οι μοτοσυκλετιστές.

Συνολικά, 240 άνθρωποι έχασαν την ζωή τους σε τροχαία δυστυχήματα στην Γαλλία κατά την διάρκεια του πρώτου μήνα του έτους, 13 περισσότεροι από το περσινό αντίστοιχο διάστημα. Αυτό, μεταφράζεται σε μία αύξηση της τάξεως του 6%. Από την άλλη, όσον αφορά τους άλλους δύο δείκτες, σε γενικές γραμμές παραμένουν στα ίδια επίπεδα με το 2023. Έτσι, οι τραυματίες ανέρχονται σε 3.759, ενώ 1.001 έχουν υποστεί σοβαρά τραύματα.

Οι στατιστικές περιλαμβάνουν διαφόρους χρήστες, με την κάθε ομάδα να επηρεάζεται διαφορετικά, όσον αφορά τα ατυχήματα και τα δυστυχήματα. Οι οδηγοί αυτοκινήτου είχαν 14 λιγότερους θανάτους τον Ιανουάριο του 2024, με το σύνολο να φτάνει τους 124. Αντίθετα με τα τετράτροχα οχήματα, οι πιο ευάλωτοι χρήστες του δρόμου που δεν προστατεύονται από σίδερα και πλαστικά, είδαν σημαντική αύξηση της θνησιμότητας τον πρώτο μήνα του έτους.

Ως αποτέλεσμα, 45 πεζοί (15 περισσότεροι από την περσινή αντίστοιχη περίοδο), 40 μοτοσυκλετιστές (9 παραπάνω από πέρυσι) και 15 ποδηλάτες (+4) έχουν ήδη χάσει την ζωή τους.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο αρμόδιος για την οδική ασφάλεια, Florence Guillaume, το 2023 οι πεζοί αντιπροσώπευαν το 14% των θανάτων από τροχαία δυστηχήματα, ενώ τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι για τον Ιανουάριο του 2024 ανήλθαν στο 18%. Αντίστοιχα, οι μοτοσυκλετιστές αποτελούν το 16,66% των θανάτων, μία αύξηση του 3% σε σχέση με το 2023.

Κοιτάζοντας το διάγραμμα σε βάθος 12 μηνών, φαίνεται μία μάλλον καθοδική τάση στα τροχαία δυστυχήματα, όμως το τελευταίο τετράμηνο, μέχρι και τα τέλη του Ιανουαρίου του 2024, έχουμε αντίθετα ανησυχητική αύξηση της τάξεως του 2% στους σοβαρά τραυματίες και +9% στους θανάτους. Αν τα νούμερα συνεχίσουν να αυξάνονται, τότε η κυβέρνηση σίγουρα θα κληθεί να λάβει μέτρα που θα περιλαμβάνουν την αυστηροποίηση του Κ.Ο.Κ.

Σε αντίστοιχη κίνηση έχει ήδη προχωρήσει η Ισπανία, η οποία παρατήρησε αύξηση των θανάτων κυρίως στους μοτοσυκλετιστές, και πλέον διάγει πόλεμο εναντίον του jet κράνους, πριμοδοτόντας τη μεγαλύτερη ασφάλεια που προσφέρει το full-face.

Πηγη www.motomag.gr
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.535
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μιχάλη τι να πουν και τα ελληνικά στατιστικά. Σε όλα τα αρνητικά πρώτοι ερχόμαστε. Διδάσκουμε με λίγα λόγια
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Μιχάλη τι να πουν και τα ελληνικά στατιστικά. Σε όλα τα αρνητικά πρώτοι ερχόμαστε. Διδάσκουμε με λίγα λόγια
Δεν εχεις αδικο φιλε ειμαστε καταδιαολου και δε φαινεται και φως πουθενα
 

KostasT

old member
Δημοσιεύσεις
4.487
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Honda CBF1000FA
Honda SH300i
Όνομα
Δες nickname
Δεν εχεις αδικο φιλε ειμαστε καταδιαολου και δε φαινεται και φως πουθενα
Κι ούτε πρόκειται να φανεί και πάμε και πιο κάτω γενικώς!
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αγορά: Μας αφορά η κρίση της Διώρυγας του Σουέζ;​

Θα μπορούσε η κρίση στη Διώρυγα του Σουέζ να έχει αντίκτυπο στον κόσμο των μοτοσυκλετών;

Εκφράζονται φόβοι ότι η συνέχιση της κρίσης στη Διώρυγα του Σουέζ θα μπορούσε να οδηγήσει σε υλικοτεχνικές δυσκολίες και για την ελληνική αγορά των δύο τροχών, καθώς και σε αύξηση του κόστους των μοντέλων.

Ποιες είναι όμως οι συνέπειες που μπορεί να μετακυλίσουν στον κόσμο των μοτοσυκλετών; Θυμίζουμε ότι οι επιθέσεις των Χούθι που αντιδρούν εναντίον των Ισραηλινών και των συμμάχων τους, εξαιτίας του συνεχιζόμενου πολέμου στην Παλαιστίνη, επηρεάζουν σοβαρά τη διέλευση εμπορικών πλοίων στη Διώρυγα του Σουέζ.

Για παράδειγμα, λόγω των παραπάνω καθυστέρησαν τα ελαστικά της Pirelli να φτάσουν εκτός χρονικού ορίου στο λιμάνι της Μελβούρνης στην Αυστραλία, γεγονός που οδήγησε την Dorna να μειώσει σε μία (αντί για δύο ημέρες) τα δοκιμαστικά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK που ξεκινάει το ΣΚ στο Phillip Island. Κι αυτό είναι ίσως το λιγότερο…

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, η ναυσιπλοΐα εμπορικών πλοίων μέσω της Διώρυγας του Σουέζ, η οποία συνδέει την Ερυθρά και τη Μεσόγειο Θάλασσα, μειώθηκε κατά 30% τον Ιανουάριο.

Πώς θα μπορούσε αυτή η κατάσταση να επηρεάσει και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών; Η Διώρυγα του Σουέζ είναι σίγουρα μια στρατηγική οδός επικοινωνίας, δεδομένου ότι ένα σημαντικό μέρος του παγκόσμιου εμπορίου διέρχεται από αυτήν, συμπεριλαμβανομένων των αγωγών πετρελαίου.

Από εκεί, λοιπόν, περνούν και φτάνουν σε εμάς προϊόντα που παράγονται στην Ανατολή, αλλά και οι πρώτες ύλες, τα ημικατεργασμένα προϊόντα και τα εξαρτήματα που επιτρέπουν στις βιομηχανίες μας να παράγουν αγαθά. Αγαθά τα οποία, σε πολλές περιπτώσεις, ταξιδεύουν προς την αντίθετη κατεύθυνση μέσω της Μάγχης σαν μέρος των Ευρωπαϊκών Εξαγωγών.

Τις τελευταίες ημέρες, η Ερυθρά Θάλασσα έχει γίνει το σκηνικό επιθέσεων από τους Χούθι, μια ένοπλη ομάδα της Υεμένης, σε πλοία που την διέρχονται.


Σε απάντηση αυτών των επιθέσεων οι Ηνωμένες Πολιτείες και ορισμένοι σύμμαχοι ανέλαβαν στρατιωτική δράση στην περιοχή της Υεμένης.
Αυτή η κλιμάκωση αποθάρρυνε πολλές εταιρείες μεταφορών από το να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τη Διώρυγα του Σουέζ για τη μεταφορά εμπορευμάτων στην Ευρώπη, προτιμώντας να την παρακάμψουν από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας – περιπλέοντας έτσι την αφρικανική ήπειρο – με σημαντική αύξηση χρόνου και κόστους.

Αυτό αυξάνει τα ποσοστά ασφάλισης και ναύλων, με κλιμακωτή επίδραση στο κόστος κάθε μεταφερόμενου εμπορευματοκιβωτίου και των εμπορευμάτων που περιέχονται σε αυτό.


Μια κρίση που μας θυμίζει μια άλλη που ακολούθησε την πανδημία του Covid19, όταν η διώρυγα του Σουέζ ήταν ελεύθερη αλλά υπήρχε έλλειψη κοντέινερ και εμπορευμάτων για μεταφορά, μια κατάσταση που προκάλεσε τη γνωστή έλλειψη ημιαγωγών και εξαρτημάτων στην Ευρώπη, προκαλώντας στη συνέχεια διαταραχές, μεγαλύτερους χρόνους παράδοσης σε μοτοσυκλέτες και σκούτερ και αυξήσεις τιμών.
Ας ελπίσουμε ότι δεν θα ξανασυμβεί κάτι παρόμοιο και ότι η ειρήνη θα επικρατήσει ξανά στην περιοχή.

Πηγη https://motorbike.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.284
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Βρε , τους γ@μ$ν@υς .... τι σκαρφιζονται ...! Rolling Rolling

Μονον και μονον για 10-15 μερες καθυστερηση στην παραδοση των προϊοντων τωρα που ξεφουσκωνει και η παραμυθα της μεγαλης λευκης αρκουδας ... στο τελος θα μας πουν οτι φταιει και ο Τοτος ....!abcdefghgk
 
Τελευταία επεξεργασία:

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.163
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Βρε , τους γ@μ$ν@υς .... τι σκαρφιζονται ...! Rolling Rolling

Μονον και μονον για 10-15 μερες καθυστερηση στην παραδοση των προϊοντων τωρα που ξεφουσκωνει και η παραμυθα της μεγαλης λευκης αρκουδας ... στο τελος θα μας πουν οτι φταιει και ο Τοτος ....!abcdefghgk
Ο Βλαδίμηρος το χε πει.....το μαρτύριο της σταγόνας έχει ήδη ξεκινήσει....

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

jliordos

old member
Δημοσιεύσεις
4.535
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Μοτοσυκλέτα
BMW R1250GS ADVENTURE
Όνομα
Ιωάννης
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Ο Βλαδίμηρος το χε πει.....το μαρτύριο της σταγόνας έχει ήδη ξεκινήσει....

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μια χαρά τα λέει αυτός. Έχει πει πολλά που σιγά σιγά εμφανίζονται σε όλους
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ποια είναι η πιο μολυσμένη πόλη στον κόσμο;​

Η πρωτεύουσα του Βιετνάμ κατέχει τα πρωτεία​




Η πρωτεύουσα του Βιετνάμ, το Ανόι έχει χαρακτηριστεί ως η πιο μολυσμένη πόλη στον κόσμο

Η πόλη καλύφθηκε πρόσφατα από μια πυκνή ομίχλη ρύπανσης και έκανε τους σχεδόν εννέα εκατομμύρια κατοίκους της πόλης να αναπνεύσουν δηλητηριώδη αέρα.

Το Ανόι συχνά κατατάσσεται μεταξύ των πιο μολυσμένων πόλεων στον κόσμο, τα τελευταία χρόνια. Οφείλεται εν μέρει στους ρύπους που εκπέμπονται από τον μεγάλο αριθμό μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων που κυκλοφορούν καθημερινά την πρωτεύουσα.

Οι εκπομπές άνθρακα από τα εργοστάσια άνθρακα στο βορρά και η υπαίθρια καύση για γεωργικούς σκοπούς επιδεινώνουν το πρόβλημα.

Τον περασμένο μήνα, δεκάδες πτήσεις επηρεάστηκαν όταν μια πυκνή ομίχλη κάλυψε το Ανόι και προκάλεσε αύξηση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης και μειωμένη ορατότητα.

Η τελευταία έκθεση της Παγκόσμιας Τράπεζας για την ατμοσφαιρική ρύπανση λέει ότι το 40 τοις εκατό των κατοίκων του Ανόι εκτίθενται σε συγκεντρώσεις σχεδόν πέντε φορές υψηλότερες από τις ασφαλείς τιμές που ορίζει ο ΠΟΥ.

Η πόλη κατέλαβε επίσης την πρώτη θέση στον ιστότοπο παρακολούθησης του αέρα IQAir ως η πιο μολυσμένη πόλη στον κόσμο. Τα επίπεδα ρύπων καταγράφονται στα PM2,5, τα οποία είναι καρκινογόνα μικροσωματίδια αρκετά μικρά για να εισέλθουν στο του αίμα μέσω των πνευμόνων.

Είναι ταξινομημένο ως «πολύ ανθυγιεινό» και υπερβαίνει 24 φορές τις ετήσιες οδηγίες που ορίζει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ). Ο ΠΟΥ λέει ότι μια σειρά από σοβαρά προβλήματα υγείας συνδέονται με την έκθεση στην ατμοσφαιρική ρύπανση, συμπεριλαμβανομένων των εγκεφαλικών επεισοδίων, των καρδιακών παθήσεων και του καρκίνου του πνεύμονα.
 

kostas1971

new member
Δημοσιεύσεις
271
Ηλικία
52
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
VOGE 500DS
Όνομα
Κωστας
Και εγώ θα έλεγα η Αθήνα .....χαχαχα,συνήθως σε όλες τις μ@&@ιες είμαστε πρώτοι αυτή η περίπτωση
μας ξέφυγε.....
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

EICMA Riding Fest 2024 – Γιορτή της οδήγησης μοτοσυκλέτας στο Misano​

944aa5b6a61571b9c745d6c0fded5f78_XL.jpg

Μια μεγαλεπήβολη εκδήλωση υπό την αιγίδα της EICMA, που υπόσχεται μαζικά test rides πολλών από τα νέα μοντέλα μοτοσυκλετών και δικύκλων του 2024.

Μετά από την ιστορική επιτυχία της EICMA 2023, με το ρεκόρ προσέλευσης φίλων της μοτοσυκλέτας και την αναγέννηση του δικύκλου να είναι γεγονός, η EICMA ανακοινώνει μια νέα εκδήλωση για το 2024, με την ονομασία «Riding Fest 2024». Με την σημασία της «φυσικής επαφής» αναβάτη και μοτοσυκλέτας να τονίζεται σαφώς από την επιτυχία των εκθέσεων, αλλά και την ζήτηση για test ride να είναι τόσο αυξημένη, η διοργανώτρια της EICMA έπιασε τον παλμό και τολμά να προτείνει μια διήμερη εκδήλωση οδήγησης, στην πίστα του Misano «Marco Simoncelli».

Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στις 27 και 28 Απριλίου 2024 και θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την ευκαιρία για τους μοτοσυκλετιστές να δοκιμάσουν πολλά από τα μοντέλα του 2024, μάλιστα σε ειδικά διαχωρισμένες δοκιμές εντός και εκτός δρόμου, αλλά και μέσα στην πίστα Marco Simoncelli. Παράλληλα με τα test rides, θα λάβουν χώρα και πολλές εκδηλώσεις διασκέδασης, στους ανοικτούς χώρους της πίστας, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι θα υπάρχουν ειδικές ευκαιρίες δοκιμών για νέους αναβάτες, με μοντέλα στα 125 κυβικά, αλλά και παιδιά 5 έως 12 ετών, σε ειδικά διαμορφωμένες συνθήκες!

Σύμφωνα με όσα γίνονται μέχρι τώρα γνωστά, η συμμετοχή στην εκδήλωση και στα test rides θα είναι δωρεάν, εκτός από τα τεστ που θα γίνουν εντός πίστας, για τα οποία θα υπάρχει μια χρέωση, τα έσοδα της οποίας θα διατεθούν υπέρ φιλανθρωπικών σκοπών. Προς το παρόν, αναμένονται περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση, σε όλα τα επίπεδα, τις οποίες θα σας μεταφέρουμε αναλόγως.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
ducat-rue.jpg

Θερινό σχολείο "Fisica In Moto" της Ducati
Το όνειρο του παιδιού για οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα θα γίνει πραγματικότητα


Ως μαθητές γυμνασίου, πολλά παιδιά θα ήθελαν να δουν από κοντά τις μοτοσυκλέτες των ονείρων τους. Η Ducati κάνει τα όνειρα των παιδιών πραγματικότητα με το θερινό σχολείο Fisica in Moto.
Το θερινό σχολείο δεν είναι ακριβώς κάτι που προκαλεί ενθουσιασμό στους περισσότερους μαθητές γυμνασίου, ειδικά σε αυτούς που προτιμούν να μένουν σπίτι και να παίζουν βιντεοπαιχνίδια όλη μέρα. Αλλά για κάποια παιδιά η σκέψη να παρακολουθήσουν το θερινό σχολείο με τη Ducati σίγουρα θα τους κάνει να φύγει το μυαλό τους από τα βιντεοπαιχνίδια.

Το Ducati Fisica in Moto υπάρχει από το 2011 και διοργανώνεται μέσω μιας συνεργασίας μεταξύ του Ιδρύματος Ducati και του Ελεύθερου Πανεπιστημίου του Bolzano. Τα τελευταία έτη, το Ducati Fisica in Moto, εστιάζει στην εφαρμοσμένη φυσική ειδικά στον κόσμο της μοτοσυκλέτας και προσφέρει στους μαθητές την ευκαιρία να συνεργαστούν με μια από τις πιο διάσημες εταιρείες μοτοσυκλετών στην Ιταλία.
Το Fisica in Moto της Ducati αποτελεί επίσης μέρος του προγράμματος University, and Research’s Valorization of Excellence του Υπουργείου Παιδείας της Ιταλίας, παρέχοντας στους φοιτητές καλύτερες ευκαιρίες απασχόλησης.

Το πρόγραμμα του θερινού σχολείου θα κορυφώνεται με έναν διαγωνισμό όπου τα έργα των μαθητών βραβεύονται από τα αντίστοιχα σχολεία τους με κίνητρα που παρέχονται από το Υπουργείο Παιδείας. Οι καλύτεροι φοιτητές θα λάβουν επίσης υποτροφίες, εκπαιδευτικά ταξίδια και εισαγωγή σε πρακτική άσκηση.

Το Fisica in Moto είναι το άνοιγμα του δρόμου για ένα μέλλον γεμάτο πάθος σε δύο τροχούς. Οι εγγραφές για το θερινό σχολείο της Ducati Fisica in Moto είναι πλέον ανοιχτές και θα παραμείνουν ανοιχτές έως τις 5 Ιουνίου 2024. Οι μαθητές που επιθυμούν να συμμετάσχουν μπορούν να στείλουν τις αιτήσεις τους συνοδευόμενες από ένα εισαγωγικό βίντεο, μια επιστολή έγκρισης από τον καθηγητή φυσικής και τους βαθμούς αναφοράς στα μαθήματά τους για τα δύο τελευταία σχολικά έτη στο physicsinmoto@ducati.com. Για περισσότερες πληροφορίες, αν μπορούν κάποια παιδιά να εγγραφούν, υπάρχουν πληροφορίες στην επίσημη ιστοσελίδα της Ducati.

Δυστυχώς το πρόγραμμα αυτό προσφέρεται στην Ιταλική γλώσσα και απευθύνεται σε Ιταλικά σχολεία, αλλά ίσως εάν υπάρξει ενδιαφέρον και από άλλες χώρες να μπορεί να οργανωθεί κάτι και στα αγγλικά. Η ουσία του θέματος όμως είναι ότι η Ιταλική εταριία έχει το βλέμμα της στραμμένο στους νέους μαθητές και φοιτητές και ανοίγει τις πόρτες της σε όσους ονειρεύονται μια καριέρα στη μηχανολογία με ειδίκευση στο χώρο της μοτοσυκλέτας.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

MBP MOTO - Εξαγοράζει το όνομα της ιστορικής Morbidelli και αποκτά την πολυπόθητη ιταλική "βούλα"​

Οι Κινέζοι κατακτούν εκ των έσω την Ιταλία, ανασταίνοντας τη μια μετά την άλλη εμβληματικές εταιρείες
Morbidelli


Πάρτε βαθιά ανάσα. Η MBP MOTO, που ανήκει στο Keeway Group, που με τη σειρά του ανήκει στο Qianjiang Motorcycle Group (γνωστό και ως QJMOTOR), που ανήκει στο Geely Holding Group, αγόρασε μετά από διετείς διαπραγματεύσεις το όνομα της ιστορικής ιταλικής εταιρείας κατασκευής μοτοσυκλετών Morbidelli από τον γιο του ιδρυτή της, ώστε να προχωρήσει σε μια ακόμη αναβίωση ιστορικού ιταλικού ονόματος από τους Κινέζους, μετά τη Benelli. Και εγέννετο MGP Morbidelli!

Θυμίζουμε πως η MBP MOTO (Moto Bologna Passione) δημιουργήθηκε to 2021 από τον όμιλο QJ-MOTOR (στον οποίο ανήκει και η Benelli και η Keeway) με στόχο να προσφέρει μεγαλύτερου κυβισμού μοντέλα, με ιταλικό design, αέρα και όνομα, στο ευρωπαϊκό κοινό. Ουσιαστικά θέλει να αποτελέσει τον άμεσο ανταγωνιστή της Voge του ομίλου της Loncin.

Προσέξτε τώρα. To ντεμπούτο της MBP στην EICMA 2022 συνοδευόταν και από πληροφορίες που ανέφεραν πως αρχικά η εταιρεία στόχευε στο όνομα “Morbidelli and Benelli from Pesaro”, πριν προκύψουν νομικά προβλήματα με τους κατόχους του ονόματος της Morbidelli.
Πριν την EICMA, η MBP είχε κάνει την πρώτη της εμφάνιση στην Ιταλία τον Μάιο του 2022 με τη γυμνή μοτοσυκλέτα M 502 N, με streetfighter στιλ, δυο προβολείς κάθετα τοποθετημένους, και απόδοση 48 hp, για οδήγηση με δίπλωμα Α2.
Morbidelli

Ιστορικά, η μη ενεργή εδώ και δεκαετίες εταιρεία Morbidelli είχε συνεργαστεί αγωνιστικά με την γειτονική κατασκευάστρια όπλων Benelli Armi τη δεκαετία του 1970, με μεγάλες επιτυχίες για την ομάδα Morbidelli Benelli Armi (MBA). Πέρα από τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες των εργοστασιακών αναβατών της, η ΜΒΑ κατασκεύαζε μοτοσυκλέτες και για άλλους αγωνιζόμενους στα 125 και 250 κυβικά.

Ενώ τώρα η συλλογή των 350+ ιστορικών μοτοσυκλετών της Morbidelli παρέμενε στο μουσείο με το ίδιο όνομα που είχε δημιουργήσει ο ιδρυτής της φίρμας, με τον Giancarlo Morbidelli να πάσχει από τη νόσο του Alzheimer, ο γιος τού Gianni μην μπορώντας να βρει αγοραστή για το μουσείο, έβγαλε πολλά από τα εκθέματα σε δημοπρασία μέσω του οίκου Bonhams. Τα υπόλοιπα κατέληξαν στο μουσείο Officine Benelli στο Pesaro.
Morbidelli

Βλέπουμε λοιπόν μια στενή σχέση Morbidelli, Benelli και Pesaro. Σύμφωνα τώρα με το ουγγρικό γραφείο πατεντών που συνεργάζεται με την Qianjiang στην Ευρώπη, η κινέζικη εταιρεία προσπάθησε να πατεντάρει την ονομασία Morbidelli MBP Pesaro τον Οκτώβριο του 2021, παράλληλα με το λογότυπο MBP -χωρίς αναφορά στον Morbidelli- που χρησιμοποιεί σήμερα η φίρμα.

Τον Φεβρουάριο του 2022 όμως, μια ιταλική νομική εταιρεία κατέθεσε ένσταση στη χρήση της φράσης Morbidelli MBP Pesaro, χωρίς κανείς να γνωρίζει τον εντολοδότη της εταιρείας αυτής, αν και τον Ιούνιο του 2021 ο Gianni Morbidelli είχε ανακοινώσει την πρόθεση του να προστατεύσει νομικά το επίθετο του και την εταιρεία Morbidelli. Μάλιστα τότε η ουγγρική φίρμα της Qianjiang είχε με τη σειρά της καταθέσει ένσταση στην προσπάθεια του Gianni.

Κάπως έτσι η MBP έκανε τελικά την εμφάνιση της στην Ιταλία και στην EICMA (προσθέτοντας στη γκάμα της και μοντέλα μικρότερου κυβισμού), δίχως να χρησιμοποιεί πουθενά τη λέξη Morbidelli. Όπως είχαμε γράψει τότε, “το μέλλον θα δείξει αν μετά τη Benelli οι Κινέζοι καταφέρουν να βάλουν στο χέρι και την Morbidelli.” Δυο χρόνια αργότερα, και στις 18/4/2024 η MBP ανακοινώνει την εξαγορά του ονόματος Morbidelli, αναφέροντας χαρακτηριστικά: “ Το Centro Stile Morbidelli θα αναδυθεί στην Μπολόνια!”
Morbidelli

Money talks and bullshit walks και σε αυτή την περίπτωση, με την MBP να “καπαρώνει” το όνομα Morbidelli ώστε να μπορεί να επικαλεστεί στο μέλλον όση ιταλική “αυθεντικότητα” επιθυμεί.
Μεταξύ άλλων διαβάζουμε στο -αρκετά λυρικό- δελτίο τύπου της MBP: “Η συγχώνευση μεταξύ των δύο εμπορικών σημάτων, η οποία οδηγεί στη δημιουργία της μάρκας Morbidelli, έχει ως στόχο να επαναπροσδιορίσει το περίγραμμα της αριστείας της μοτοσυκλέτας και να συναρπάσει τους μοτοσικλετιστές από όλο τον κόσμο. Η καινοτομία, η δεξιοτεχνία, το πάθος και το ιταλικό στυλ είναι οι τέσσερις πυλώνες πάνω στους οποίους γεννήθηκε η νέα εταιρεία και οι οποίοι θα χαρακτηρίζουν τα προϊόντα της.”
Dante Bustos, CMO του ομίλου Keeway: "Αυτή η εξαγορά αποτελεί απόδειξη της φιλοδοξίας της MBP Moto για αριστεία στον κλάδο της μοτοσυκλέτας. Είμαστε ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε μια ιστορική premium μάρκα όπως η Morbidelli στην οικογένειά μας. Θα μας επιτρέψει να συνδυάσουμε την κληρονομιά των αγώνων και της Made in Italy κατασκευής μοτοσυκλετών με το όραμά μας για το μέλλον της εταιρείας. Το πάθος μας για καινοτομία, σε συνδυασμό με την πλούσια κληρονομιά της Morbidelli, θα οδηγήσει στη δημιουργία μοτοσυκλετών με ένα απαράμιλλο μείγμα επιδόσεων, σχεδιασμού και ιστορίας. Το σλόγκαν της Morbidelli MBP είναι το ‘Beyond the Ride’.
Morbidelli

Η γκάμα της Morbidelli θα αποτελείται από μοτοσυκλέτες δρόμου και crossover από 125 έως 1000 cc (στα χιλιάρια έχουμε τόσο cruiser όσο και μεγάλο Adventure), και σκούτερ από 125 έως 500 cc. Τα πρώτα λανσαρίσματα θα αφορούν αρχικά την Ευρώπη, τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Κίνα και θα συνεχιστούν σε όλες τις χώρες όπου ο όμιλος Keeway έχει παρουσία. Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων θα περιλαμβάνει επίσης μια πρώτη γκάμα ηλεκτρικών μοτοσικλετών και σκούτερ από το πρώτο εξάμηνο του 2025.
Οι επενδύσεις και η στρατηγική είναι μακροπρόθεσμες. Το "Centro Stile Morbidelli" και ένα νέο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης θα δημιουργηθούν στην Μπολόνια, “στο όνομα της κληρονομιάς και του πάθους του Giancarlo Morbidelli”.

Διαβάστε ΕΔΩ ένα άρθρο του Alan Cathcart για τον Giancarlo Morbidelli.
 
Top Bottom