ΔΙΕΘΝΗΣ ΤΥΠΟΣ

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

R.I.P. Dietrich Mateschitz - Πέθανε στα 78 του ο ιδρυτής της Red Bull​

beb2685103de3552b9b74517d956f46a_XL.jpg

Η Red Bull ανακοίνωσε τα νέα πριν τους προκριματικούς του United States Grand Prix, αφού ο επικεφαλής της ομάδας, Christian Horner, μάζεψε τα μέλη και τους ενημέρωσε. Ο Αυστριακός δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας, συνιδρυτής της Red Bull GmbH, μαζί με τον Chaleo Yoovidhya μετέτρεψε μία εταιρεία ενεργειακών ποτών, σε παγκόσμια ηγέτιδα δύναμη το 1987.
Ο Mateschitz πήρε την ομάδα της Jaguar το 2004 και την μετονόμασε σε Red Bull Racing. Επίσης αγόρασε την Minardi και την μετονόμασε σε Toro Rosso. Μέσα σε 6 σαιζόν κατάφερε να βάλει την ομάδα στην F1. Ο συνεταίρος του έγραψε στο Twitter: αισθανόμαστε θλίψη για τον θάνατο του Dietrich Mateschitz. Ο συνιδρυτής της Red Bull, η προσφορά του οποίου στην F1 θα μείνει αξέχαστη, φεύγει αφήνοντας πίσω του μία ζωντανή κληρονομιά. Η Red Bull κέρδισε έξι πρωταθλήματα οδηγών με τους Sebastian Vettel και Max Verstappen.
SI201807011320_news_2022-01-26-114547_qldc.jpg

Η ομάδα του εμφανίστηκε σε πολλές κατηγορίες όπως στο MotoGP και στο Dakar Rally. Βοήθησε επίσης στην αναγέννηση του Austrian Grand Prix το 2014 αφού αγόρασε το 2004 την πίστα A1-Ring και την μετονόμασε σε Red Bull Ring. Η ομάδα του είχε συμμετοχές και σε άλλα σπορ όπως το ποδόσφαιρο και είχε την ιδιοκτησία των ομάδων Red Bull Salzburg, RB Leipzig and New York Red Bulls.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Από χτύπημα στο κεφάλι πέθανε δικηγόρος της Φλόριντα που ήταν κατά της χρήσης κράνους​

2f04729ee940520e19759848d7930704_XL.jpg

Ο Ron Smith και η σύντροφός του Brenda Jeanan σκοτώθηκαν σε τροχαίο ατύχημα που είχαν με την μοτοσυκλέτα του πρώτου. Δεν φορούσαν κράνη. Το ζευγάρι πήγαινε σε μία κηδεία όταν ο οδηγός έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του, η αυτοψία καταλήγει ότι και οι δύο σκοτώθηκαν από τραύμα στο κεφάλι.
Ο Smith ήταν ενεργός μοτοσυκλετιστής και μέλος του γκρουπ America Bikers Aimed Toward Education και επί δέκα χρόνια πίεζε ώστε να αλλάξει η νομοθεσία και το κράνος να μην είναι υποχρεωτικό για τους μοτοσυκλετιστές. Ο Smith που μάλλον πήγε από έλλειψη κράνους εκπροσωπούσε πελάτες που είχαν πιαστεί να μην φορούν. Η επιτυχία του στις δίκες ήταν τόσο μεγάλη που το τοπικό γραφείο του Σερίφη είχε σταματήσει να κόβει πρόστιμα γι’ αυτή την παράβαση. Ο νόμος για τα κράνη στην Φλόριντα πλέον επιτρέπει την οδήγηση μοτοσυκλέτας χωρίς κράνος αν ο αναβάτης είναι πάνω από 21 και αν η ασφαλιστική του κάλυψη είναι τουλάχιστον $10.000. Πολλοί λένε ότι ο Smith ήταν μία από τις δυνάμεις που πίεσαν το νομοθετικό σώμα προς αυτή την κατεύθυνση.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αύξηση 46,1% των ηλεκτρικών δικύκλων στην Ευρώπη​

Η Niu στην πρώτη θέση​



110 χιλιάδες ηλεκτρικά scooter και μοτοσυκλέτες έχουν πουληθεί στην Ευρώπη το ενιάμηνο του 2022

Κείμενο: Ελένη Δανάη Μαυράκη​

Σύμφωνα με στοιχεία του MotorCyclesData, η Παγκόσμια αγορά Ηλεκτρικών δικύκλων ξεπέρασε το 2021 τα 10 εκατομμύρια πωλήσεις!
Κι ενώ η βιομηχανία φαίνεται να έχει λίγες απώλειες πωλήσεων στην Κίνα, η Ευρωπαϊκή και η Ινδική αγορά παρουσιάζουν συνεχή αύξηση πωλήσεων
Μετά από μια δεκαετία ταχύτατης ανάπτυξης, το 2021 η παγκόσμια αγορά ηλεκτρικών δίκυκλων (σκούτερ και μοτοσυκλέτες) σημείωσε αύξηση 81% σε σχέση με την προ – κόβιντ περίοδο (2019), φτάνοντας για πρώτη φορά τα 10 εκατομμύρια πωλήσεις, αντιπροσωπεύοντας το 17,5% της αγοράς των 2 τροχών.. Τον κύριο ρόλο σε αυτή την άνοδο είχε η αγορά της Κίνας.
Το 2022 όμως η κινεζική αγορά κινείται πτωτικά κατά 8,4% σε σχέση με το 2021, παρατηρείται όμως αύξηση σε άλλες μεγάλες ασιατικές. Μετά την Κίνα, δεύτερη είναι η Ινδία (+224%), με περισότερο από μισό εκατομμύριο πωλήσεις. Ακολουθεί το Βιετνάμ, στο οποίο η κορυφαία εταιρεία σε πωλήσεις ηλεκτρικών δικύκλων στον κόσμο Yadea, άνοιξε το πρώτο της εργοστάσιο εκτός Κίνας. Ακολουθούν η Ινδονησία, η Ταϊβάν και οι Φιλιππίνες.
Στην Ευρωπαϊκή αγορά αντίστοιχα, παρατηρείται γρήγορη ανάπτυξη. Στις μόνες χώρες που δεν παρατηρείται αύξηση είναι η Σλοβενία, η Ισλανδία, η Ιρλανδία και το Λοθξεμβρύργο. Το ενιάμηνο του 2022 , σημειώθηκαν πάνω από 110 χιλιάδες πωλήσεις scooter και μοτοσυκλέτων. Η αύξηση έφτασε το 46,1% με την Niu Tech να ηγείται των πωλήσεων.
Η μεγαλύτερη αγορά στην Ευρώπη είναι της Γαλλίας, στην οποία παρατηρείται αύξηση 47% και ακολουθεί αυτή της Ολλανδίας, με αύξηση 14,8%.
Η ταχύτερα αναπτυσσόμενη ευρωπαϊκή αγορά είναι της Πορτογαλίας με αύξηση πωλήσεων +1056%, ακολουθούμενη από τη Ρουμανία (+347%), την Ουγγαρία (+160%) και τη Γερμανία (+137%).
Οι εταιρείες με τις κορυφαίες πωλήσεις στην Ευρώπη στην αγορά ηλεκτρικών δίκυκλων, είναι η Niu (+12.7%), ακολουθούμενη από τις Vmoto Soco (+34.4%) και Piaggio (+340%), ενώ η BMW μόλις πρόσφατα έχει αρχίσει να παρουσιάζει άνοδο στις πωλήσεις ηλεκτρικών δίκυκλων (2,14%).

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε drone με κινητήρα από Suzuki GSX-R1000!​

Μπορεί να μεταφέρει βάρος 150 κιλών​




Η Ιαπωνική εταιρεία αεροναυπηγικής Arase Aizawa Aerospace παρουσίασε στο πλαίσιο της έκθεσης Nagoya Robodex που διεξήχθη προσφάτως ένα ιδιαίτερο drone το οποίο τροφοδοτείται από τον κινητήρα του Suzuki GSX-R1000!

Πρόκειται για ένα τετρακόπτερο (quadcopter) το οποίο ονομάζεται AZ1000 και προορίζεται για μεταφορά εξοπλισμού και μεγάλων αντικειμένων καθώς το βάρος που μπορεί να σηκώσει ανέρχεται στα 150 κιλά.
Για τον λόγο αυτό η εταιρεία που εδρεύει στο Hamamatsu πολύ κοντά στο εργοστάσιο της Suzuki, επέλεξε τον τετράχρονο τετρακύλινδρο σε σειρά 16βάλβιδο υγρόψυκτο κινητήρα χωρητικότητας 998 κ. εκ. του GSX-R1000 που αποδίδει 150 hp.
suzuki drone 2

Το AZ1000 διαθέτει ρεζερβουάρ 55 λίτρων και ζυγίζει 110 κιλά έτοιμο προς χρήση. Το ύψος του είναι ένα μέτρο, το μήκος του φτάνει τα τρία μέτρα και το πλάτος του τα 2,8 μέτρα όταν οι τέσσερις έλικες που διαθέτει είναι έτοιμοι για πτήση. Όταν αυτοί αναδιπλωθούν τότε οι διαστάσεις του είναι πιο μαζεμένες, με το μήκος να μειώνεται στα 1,5 μέτρα και το πλάτος στα 1,4 μέτρα.
Το AZ1000 μπορεί να βρίσκεται στον αέρα για έξι ώρες σε περίπτωση που δεν μεταφέρει αντικείμενα, ενώ όταν είναι φορτωμένο η διάρκεια πτήσης κυμαίνεται στις 2 ώρες.
Σύμφωνα με την Arase Aizawa Aerospace το συγκεκριμένο «Super Drone» είναι ιδανικό για βιομηχανική χρήση μεταφέροντας εργαλεία και εξοπλισμό σε σημεία και εγκαταστάσεις που η πρόσβαση δεν είναι εύκολη.


Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

KTM: σχεδιάζοντας το μέλλον της MV Agusta​

Κοντά στην εξαγορά από την ΚΤΜ η ιταλική εταιρεία​




Έχοντας ήδη προχωρήσει σε εμπορική συμφωνία διανομής των ιταλικών μοτοσυκλετών στις Η.Π.Α. ο όμιλος Pierer (KTM, Husqvarna, GASGAS) φέρεται να θέλει να προσθέσει στην δύναμή του την MV Agusta

Η MV Agusta, παρά τις ποιοτικές μοτοσυκλέτες που διαθέτει στην γκάμα της και την επερχόμενη είσοδό της στην εμπορικότερη κατηγορία των adventure με τα Lucky Explorer, δεν έχει ξεπεράσει ακόμη τα προβλήματα του πρόσφατου παρελθόντος. Παρά την άφιξη του Ρώσου Sardarov το 2019, ο οποίος έβγαλε από την δύσκολη θέση την εταιρεία, δεν κατάφερε να την συνεφέρει πλήρως οικονομικά. Επιπλέον πρόβλημα αποτελεί η δυσκολία της εταιρείας σε εξαγωγές, διανομή και after sales σε αγορές που είναι μεν δυνητικά σημαντικές για πωλήσεις, αλλά δύσκολο να προσεγγιστούν με τους πόρους που διαθέτει.

Λύση σε αυτό το πρόβλημα δίνεται από τον όμιλο Pierer, και συγκεκριμένα, την ΚΤΜ, χάρη σε μια εμπορική συμφωνία που προβλέπει τη δημιουργία μιας εταιρείας με έδρα τις Ηνωμένες Πολιτείες για τη διανομή της MV Agusta σε όλη τη Βόρεια Αμερική, χρησιμοποιώντας τις εγκαταστάσεις και τη βοήθεια της αυστριακής μάρκας. Μετά από αυτή την κίνηση, πιθανόν να είμαστε μάρτυρες του πρώτου κεφαλαίου μιας πολύ ενδιαφέρουσας ιστορίας.
Αυτά που γνωρίζουμε με βεβαιότητα προς το παρόν, είναι ότι η KTM AG, αφήνοντας στον Sardarov ένα ποσοστό, θα μπορούσε να αποκτήσει το πλειοψηφικό πακέτο της εταιρείας. Οι λεπτομέρειες της πιθανής συμφωνίας είναι προς το παρόν άγνωστες και μόνο μια μελλοντική (και αναμενόμενη) επίσημη ενημέρωση από τις δύο πλευρές θα μπορέσει να μας δώσει ακριβείς λεπτομέρειες.
Προς το παρόν, μπορούμε μόνο να κάνουμε εικασίες για το ποιο θα είναι το μέλλον της MV Agusta, μιας και, υπό τον έλεγχο της KTM, θα μπορούσαν να συζητηθούν διάφορα, πολύ ενδιαφέροντα σενάρια.
Καθώς ο αυστριακός όμιλος εφαρμόζει πάντα την πολιτική του rebranding στους αγώνες, θα μπορούσαμε τα επόμενα χρόνια να δούμε μια MV Agusta σε Moto3, Moto2 και MotoGP, ενώ η γκάμα street μοντέλων μπορεί να ανανεωθεί.
Ακόμη, θα μπορούσαμε να δούμε να αναπτύσσονται νέες πλατφόρμες μεγάλου κυβισμού (που σήμερα λείπει) καθώς και μια σειρά μοντέλων με μονοκύλινδρους και δικύλινδρους κινητήρες μικρού – μεσαίου κυβισμού.
Τέλος, ας μην ξεχνάμε το κεφάλαιο F4 – με τις επενδύσεις της ΚΤΜ, θα μπορούσαμε επιτέλους να δούμε την πολυαναμενόμενη (και εξ ίσου πολυαναβληθείσα) αναγέννηση της τετρακλύλινδρης superbike.

Πηγη https://2wo.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki: Νέος τετρακύλινδρος εν σειρά για Superbike​

Το τέλος του GSX-R 1000 ίσως να μην είναι οριστικό

Η Suzuki έχει καταφέρει να τρελάνει τον κόσμο τα τελευταία χρόνια, παίρνοντας αποφάσεις που ποτέ δεν περιμέναμε να πάρει ένα από τα τέσσερα μεγαλύτερα ιαπωνικά εργοστάσια μοτοσυκλέτας.
Η απόφαση να σπάσει το συμβόλαιο με την Dorna και να φύγει άρον-άρον από τα MotoGP αλλά και απ’ όλα τα πρωταθλήματα Superbike και Endurance, είναι κάτι που μέχρι τώρα ήταν ανήκουστο για ολόκληρη την κουλτούρα της ιαπωνικής βιομηχανίας στο σύνολό της.

Οι Ιάπωνες μέχρι σήμερα, όχι μόνο τηρούσαν την υπογραφή τους μέχρι το τέλος, αλλά σε πολλές περιπτώσεις έχουν συνειδητά χάσει χρήματα για να στηρίξουν τους συνεργάτες τους, ακόμα κι αν αυτοί οι συνεργάτες είχαν την απόλυτη ευθύνη για την αποτυχία μιας συμφωνίας.
Ακόμα πιο “τρελή” είναι η ιστορία της τελευταίας GSX-R 1000 που παρουσιάστηκε το 2017, διαθέτοντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.
Η Suzuki ήξερε από τότε πως μετά από δύο χρόνια θα έπρεπε να τον προσαρμόσει στις προδιαγραφές Euro 5, καθώς η Ε.Ε. είχε ενημερώσει τους κατασκευαστές πολλά χρόνια πριν για το χρονοδιάγραμμα της εφαρμογής των νέων προδιαγραφών και μάλιστα είχε δώσει και πολλές παρατάσεις.
Παρ’ όλα αυτά, όταν ήρθε η στιγμή των Euro 5 προδιαγραφών η Suzuki απλώς απέσυρε το GSX-R 1000 από την αγορά της Ευρώπης και συνέχισε να το πουλά στις ΗΠΑ, την Αυστραλία και την Ιαπωνία.
Αυτό το έκανε μέχρι φέτος, διότι και στην Ιαπωνία θα εφαρμοστεί το 2023 η “Φάση 2” των εθνικών τους προδιαγραφών ρύπων, με αποτέλεσμα να διακοπεί και εκεί η πώληση του GSX-R 1000. Έτσι λίγο πριν φύγει το 2022 η Suzuki ανακοίνωσε πως σταματά οριστικά την παραγωγή του GSX-R 1000 για όλες τις αγορές του κόσμου.





Υπό αυτές τις συνθήκες, ήταν αναπάντεχη έκπληξη για όλους μας η κατάθεση πατεντών της Suzuki για έναν νέο τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα, ο οποίος θα έχει στρόφαλο που θα περιστρέφεται αντίστροφά όπως στις GSX-RR των MotoGP.
Οι πατέντες έχουν ημερομηνία του 2021, όμως στις αρμόδιες υπηρεσίες της Ιαπωνίας κατατέθηκαν τον Αύγουστο του 2022, δηλαδή πριν μερικούς μήνες.

Η μοναδική superbike παραγωγής που έχει αντίστροφα περιστρεφόμενο στρόφαλο είναι η Ducati Panigale V4. Το κέρδος από αυτή την διάταξη είναι η μείωση των αρνητικών επιπτώσεων που έχει η στροφορμή του στροφάλου στη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας και όλες οι μοτοσυκλέτες των MotoGP ακολουθούν αυτόν τον κανόνα.
Το μειονέκτημα είναι η ύπαρξη ενός ακόμα άξονα μεταξύ στροφάλου και κιβωτίου ταχυτήτων, όμως όπως βλέπουμε στο σχετικό σχέδιο, ο νέος κινητήρας είναι ελάχιστα πιο ογκώδης από τον κινητήρα του σημερινού GSX-R 1000, κυρίως στην περιοχή του κάτω μέρους των κάρτερ.

Σύμφωνα με το ιαπωνικό περιοδικό Young Machine που δημοσιοποίησε τις πατέντες, ακόμα δεν είναι σαφές αν η Suzuki έχει πρόθεση να παρουσιάσει μια καινούρια GSX-R 1000 ή αν απλώς κατέθεσε τα σχέδια με τις πατέντες για να τα έχει έτοιμα… άμα αποφασίσει να φτιάξει καινούρια superbike….
Συνήθως οι συντάκτες του Young Machine έχουν πολύ καλή πληροφόρηση μέσα από τα κεντρικά γραφεία των ιαπωνικών εργοστασίων, οπότε για να κρατάνε μικρό καλάθι σχετικά με το πότε θα δούμε στην παραγωγή το επόμενο GSX-R 1000, μάλλον κάτι θα ξέρουν…

Πηγη www.motomag.gr
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.284
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τι πρωτοποριακός ρε Στελιε,Κ5 μοτέρ εδώ και 20 χρόνια φοράνε ,ε Ώπα επιτελους

.... εμενα γιατι το λες ? ....abcdefghgk..... εγω οτι διαβαζω για την Σουζουκι που πηρε και ..... Αριθμο Πατεντας λεω .....! Rolling
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.406
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
.... εμενα γιατι το λες ? ....abcdefghgk..... εγω οτι διαβαζω για την Σουζουκι που πηρε και ..... Αριθμο Πατεντας λεω .....! Rolling
Τα λέει η θειά νακουν τ'αυτια ,για εμένα το λέω που είμαι αθεράπευτα ρομαντικός
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.284
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Τα λέει η θειά νακουν τ'αυτια ,για εμένα το λέω που είμαι αθεράπευτα ρομαντικός

... τοτε να παραμεινεις ρομαντικος .... με ολιγον αλατοπιπερο απο desmo κεφαλες στον boxer .....!abc

bmw desmo.jpg
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Αερόσακος κράνους - Το επόμενο βήμα στην ασφάλεια​

32dd9f29d835c35d191b51f629274718_XL.jpg

Στις 4 Νοεμβρίου η εταιρεία κατασκευής κρανών Airoh και η εταιρεία κατασκευής αερόσακων για αυτοκίνητα, Autoliv, ανακοίνωσαν επίσημα την συνεργασία τους στην εξέλιξη ενός κράνους για μοτοσυκλετιστές. Όπως υποστηρίζουν πρόκειται για το πρώτο κράνος με αερόσακο. Αυτό το κράνος αναμένεται να εμφανιστεί στην έκθεση της EICMA, η οποία ξεκινάει στις 8 Νοεμβρίου.
Εδώ και δύο χρόνια οι δύο εταιρείες εργάζονται πάνω στην εξέλιξη του κράνους αυτού. Στόχος είναι η βελτίωση της ασφάλειας του αναβάτη, ενώ ταυτόχρονα να μην γίνονται συμβιβασμοί, στον σχεδιασμό, στο βάρος και στην άνεση του κράνους. Εκεί, στην έκθεση της EICMA αναμένεται να επεγηξηθεί από τους ανθρώπους των δύο εταιρειών ο τρόπος λειτουργίας του.

Ο CEO της Autoliv, Mikael Bratt είπε: «Για να μειώσουμε δραματικά τους τραυματισμούς και τους θανάτους των αναβατών πρέπει να περάσουμε σε μία ολιστική αντιμετώπιση και γι’ αυτό μελετάμε πολλών ειδών μέτρα που μπορούν συνδυασμένα να μας πάνε προς αυτή την κατεύθυνση. Η χρήση του κράνους παραμένει η πιο μεγάλη προστασία. Η βαθιά μας γνώση σε δεδομένα ατυχημάτων, στη βιομηχανική και στα εργαλεία εκτίμησης τραυματισμών, συνδυασμένη με την εμπειρία της Airoh, είναι μία μοναδική ευκαιρία να βελτιώσουμε την προστασία της κεφαλής για τους αναβάτες και να σώσουμε περισσότερες ζωές. Όπως υποστηρίζουν οι εταιρείες, οι δοκιμές δείχνουν ότι η επιτάχυνση της κεφαλής και το ρίσκο τραυματισμού της μειώνονται δραματικά αξιοποιώντας την τεχνολογία των αερόσακων. Η Autoliv έχει κάνει και άλλες τέτοιες προσπάθειες, όπως κράνος ποδηλάτου εξοπλισμένο με αερόσακο σύγκρουσης.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Pierer Mobility - Επέκταση διανομής των CFMOTO και σε Αυστρία, Γερμανία, Ελβετία και Ισπανία​

3821b95a47e67937af07b8277042df11_XL.jpg

Τα πρώτα νέα για αλλαγή του διανομέα των μοτοσυκλετών CFMOTO σε επιλεγμένες χώρες από την Pierer Mobility, τα είχαμε ανακοινώσει νωρίτερα τον Νοέμβριο, αλλά απ' ότι φαίνεται, έχουμε αλλαγές στην διανομή και σε άλλες χώρες.
Σύμφωνα με εκείνα τα νέα, η KTM Europe, η οποία συνεργάζεται στενά με την CFMOTO στην κατασκευή κινητήρων και μάλιστα κατέχουν εργοστάσιο κατασκευής μοτοσυκλετών στην Κίνα, αναλάμβανε την διανομή των μοτοσυκλετών CFMOTO σε Μεγάλη Βρετανία και Ιρλανδία.

Δεν άργησε να φτάσει στην μέση του ο Νοέμβριος και η εταιρία του Stefan Pierer, ανακοίνωσε τόσο στην έκθεση EICMA όσο και μέσω δελτίο τύπου, πως η Pierer Mobility αναλαμβάνει την διανομή των CFMOTO και για τις Αυστρία, Γερμανία, Ελβετία και Ισπανία. Συνολικά πέντε ευρωπαϊκές αγορές μαζί με την Μεγάλη Βρετανία, με την Ιρλανδία να παραμένει σύμφωνα με την πρώτη ανακοίνωση συνεργασίας.
"Η Pierer Mobility και η CFMOTO έχουν συνεργασία τα τελευταία 10 χρόνια, με την CFMOTO να είναι ο συνεργάτης στην παραγωγή και διάθεση KTM μοτοσυκλετών στην Κίνα και τα τελευταία χρόνια η συνεργασία έχει επεκτείνει τις ικανότητές της και τις αλυσίδες εφοδιασμού για να καλύψει αυτή την ανάγκη", δήλωσε ο Hubert Trunkenpolz, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Pierer Mobility. ''Είναι επίσης μία λογική ανάπτυξη της συνεργασίας μας για έλεγχο και επέκταση της διανομής των μοτοσυκλετών CFMOTO σε επιλεγμένες αγορές της ευρωπαϊκής αγοράς"

Η αλλαγή αυτή θα ισχύσει από την 1η Ιανουαρίου 2023 και η συγκεκριμένη ανακοίνωση μόνο θετική μπορεί να είναι για την CFMOTO η οποία απολαμβάνει την ανοδική πορεία της τόσο στην ευρωπαϊκή, όσο και στην ελληνική αγορά.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Yamaha: Μετά το ραντάρ έρχεται ο αερόσακος​

Σε καλό στάδιο εξέλιξης​




Ο υπεύθυνος τους τμήματος έρευνας και εξέλιξης της Ιαπωνικής εταιρείας δήλωσε πως η ανάπτυξη συστήματος αερόσακου έχει προχωρήσει αρκετά
Οι αερόσακοι πλέον είναι κομμάτι του βασικού εξοπλισμού σε όλα τα αυτοκίνητα, όμως στις μοτοσυκλέτες, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, δεν έχει βρει εφαρμογή ένα αντίστοιχο σύστημα ασφάλειας.
Έχουμε δει μπουφάν αρκετών κατασκευαστών να ενσωματώνουν αερόσακο. Η Honda το χρησιμοποιεί μόνο στο Gold Wing, ενώ η Piaggio έχει ανακοινώσει από το 2021 την συνεργασία με τον κατασκευαστή αερόσακων Autoliv. Η Yamaha θα είναι ο επόμενος μεγάλος κατασκευαστής που θα επενδύσει σε ένα τέτοιο σύστημα.
Η επιβεβαίωση προέρχεται από τον γενικό διευθυντή του κέντρου έρευνας και εξέλιξης της Yamaha, Heiji Maruyama , ο οποίος δήλωσε στο Autocar Professional: «αξιολογούμε τους αερόσακους για μοτοσυκλέτες . Ορισμένες εταιρείες έχουν ήδη κάνει ανακοινώσεις και άλλες διαθέτουν τέτοιου είδους συστήματα. Εμείς βρισκόμαστε σε διαδικασία εξέλιξης αλλά δεν είμαστε σε θέση να καταρτίσουμε έναν οδικό χάρτη για την εφαρμογή του σε δίκυκλα παραγωγής».
Ο Maruyama κατέγραψε τις διαφορές της εφαρμογής αυτής της τεχνολογίας στα αυτοκίνητα και τις μοτοσυκλέτες. Μεταξύ των παραγόντων που επηρεάζουν περισσότερο, είναι το σχήμα και το μέγεθος. Επιπλέον, το γεγονός ότι οι ζώνες ασφαλείας δεν υπάρχουν (ή δεν μπορούν να υπάρξουν) σε ένα δίκυκλο καθιστά ακόμη πιο δύσκολο τον σχεδιασμό ενός σωστού συστήματος ασφάλειας για τον αναβάτη. Ωστόσο, αυτό δεν φαίνεται να αποθαρρύνει τη Yamaha: «Στόχος μας είναι να ενσωματώσουμε την τεχνολογία σε ένα μικρό δίκυκλο και, τεχνικά μιλώντας, έχουμε φτάσει σε ένα πολύ καλό στάδιο εξέλιξης».

Πηγη https://2wo.gr
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.667
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Καθότι στη θεωρία, η θεωρία και η πράξη είναι το ίδιο πράγμα, αλλά στην πράξη, θεωρία και πράξη δεν έχουν καμία σχέση (δεν είναι δικό μου, δανεικό από διάσημο baseball-ίστα) ενδιαφέρουσες μεν οι νέες εξελίξεις στις τεχνολογίες ασφάλειας αλλά μέχρι να δοκιμαστούν από αρκετό κόσμο σε πραγματικές συνθήκες βαστάω και ελαφρό τορβά .....

Αν μη τι άλλο, έχουμε δει συχνά το εξαντλητικό promotion υπηρεσιών και προϊόντων τα οποία δεν είχαν και τόσο νόημα τελικά αλλά έπρεπε να βγει κάποιο τουλάχιστον από το μπαγιόκο που είχε δαπανηθεί για την ανάπτυξή τους.
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Suzuki Αγγλίας – Οι πρώτοι 26 απόφοιτοι από το πρόγραμμα μαθητείας​

5c935d7a9f6c33680f28ce8abca46b24_XL.jpg

Η Suzuki ανακοίνωσε 26 νέους αποφοίτους από το πρόγραμμα μαθητείας της που έχει σκοπό να προωθήσει όσους θέλουν να ξεκινήσουν μια καριέρα στην αυτοκινητοβιομηχανία, συμπεριλαμβανομένων τριών πτυχιούχων.

Οι 26 νέοι απόφοιτοι από το προηγμένο πρόγραμμα Μαθητείας της Suzuki κατανεμήθηκαν στα τμήματα μοτοσικλετών, ATV, μηχανών θαλάσσης και αυτοκινήτων της Suzuki. Ανάμεσά τους συμπεριλαμβάνονται τρεις απόφοιτοι με ειδίκευση τις μοτοσυκλέτες, με έναν τεχνικό, έναν σύμβουλο ανταλλακτικών after sales kαι έναν σύμβουλο εξυπηρέτησης πελατών.

Και οι 26 παρέλαβαν πρόσφατα τα βραβεία τους σε μια τελετή στο Βρετανικό Μουσείο Αυτοκινήτου, όπου τα πιστοποιητικά τους παρουσίασαν ο διευθύνων σύμβουλος της Suzuki GB, Nobuo Suyama, και ο διευθυντής aftersales, Denis Houston, ενώ ήταν επίσης παρόντα τρία ακόμη μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Suzuki.

Ο Denis Houston, διευθυντής aftersales για τη Suzuki GB, δήλωσε: «Η τελετή αποφοίτησης είναι το αποκορύφωμα πολλών ετών σκληρής δουλειάς και αφοσίωσης. Είναι πάντα μια περήφανη στιγμή όχι μόνο για τους ίδιους τους μαθητευόμενους, αλλά και για τις οικογένειές τους και τους εργοδότες τους που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην υποστήριξη καθενός από αυτούς. Θα πρέπει να επαινεθούν όλοι για τις μεγάλες προσπάθειες που κατέβαλαν προκειμένου να επιτρέψουν τη μάθηση και την ανάπτυξη αυτών των νέων εκπαιδευόμενων. Θα θέλαμε να συγχαρούμε τους αποφοίτους για το επίτευγμά τους και σίγουρα προορίζονται για ένα λαμπρό μέλλον, καθώς συνεχίζουν την επαγγελματική τους σταδιοδρομία στις αντιπροσωπείες μας.»

Το πρόγραμμα Suzuki Advanced Apprenticeship απευθύνεται σε όσους επιθυμούν να ακολουθήσουν καριέρα στην αυτοκινητοβιομηχανία και χορηγεί αναγνωρισμένα από τον κλάδο προσόντα μετά την αποφοίτησή τους.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Διαδηλώσεις μοτοσυκλετιστών κατά του τεχνικού ελέγχου στη Γαλλία​

d19154fc56282008992d2bc9e2d39b97_XL.jpg

Οι Γάλλοι μοτοσυκλετιστές αγρίεψαν και διαδηλώνουν κατά του τεχνικού ελέγχου μοτοσυκλετών σε όλη τη Γαλλία. Ήδη έγιναν διαμαρτυρίες στις 19 Νοεμβρίου και ακολουθούν άλλες δύο συγκεντρώσεις στις 26 και 27 Νοεμβρίου.


Πριν από αυτό, το κρατικό συμβούλιο της Γαλλίας ακύρωσε την απόφαση να προχωρήσει με τις τεχνικές επιθεωρήσεις τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους. Η υποτιθέμενη καταληκτική προθεσμία για τον τεχνικό έλεγχο στη Γαλλία ήταν τον Ιανουάριο του 2022, σχεδόν επτά χρόνια από τότε που εκδόθηκε η οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης το 2014. Το θέμα είναι ότι η κατάργηση που έγινε τον Ιούλιο δεν ήταν για πάντα, απλώς για επαναξιολόγηση.

Έκτοτε, ο φάκελος επανεξετάστηκε και η γαλλική κυβέρνηση επιβεβαίωσε τη θέση της ότι βρισκόταν ακόμη στο στάδιο του σχεδίου του εκείνη την εποχή και ότι θα προχωρούσε σε διαβουλεύσεις προτού τεθεί σε ισχύ. Μπροστά σε αυτό, η Γαλλική Ομοσπονδία θα επαναβεβαιώσει την αντίθεσή της ενάντια στον τεχνικό έλεγχο και την απόφαση του κρατικού συμβουλίου.

Η ομοσπονδία επαναλαμβάνει τους λόγους της κατά του τεχνικού ελέγχου με στατιστικές που δεν συνδέουν τεχνικά προβλήματα με ατυχήματα μοτοσυκλετών.

Η τελευταία προγραμματισμένη διαδήλωση για φέτος θα γίνει στις 3 Δεκεμβρίου 2022.

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.487
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Ανατροπή στη ανατροπή στη Γαλλία - Το Ανώτατο Δικαστήριο αποφάσισε υπέρ των ΚΤΕΟ δικύκλων​

Εξοργισμένοι οι αναβάτες, ξεκινούν “πόλεμο” με την κυβέρνηση

Κι εκεί που η κυβέρνηση της Γαλλίας είχε συμφωνήσει με τις εθνικές ομοσπονδίες μοτοσυκλέτας να μην εισάγει το μέτρο των ΚΤΕΟ για δίκυκλα, ξαφνικά το Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας πέταξε στον κάλαθο των αχρήστων τη συμφωνία, αποφασίζοντας πως τα ΚΤΕΟ δικύκλων θα γίνουν πράξη, εξοργίζοντας τους Γάλλους αναβάτες που τώρα ετοιμάζουν ογκώδεις πορείες διαμαρτυρίας σε όλη τη χώρα.
Στη Γαλλία, οι αναβάτες μοτοσυκλέτας μέσα από την οργάνωση τους και μέσα από ογκώδεις συγκεντρώσεις και πορείες που οδηγούν σε κυκλοφοριακά εμφράγματα στις μεγάλες πόλεις όλης της χώρας, έχουν αποδειχτεί ως οι πιο μαχητικοί δικυκλιστές του κόσμου. Και αυτό δεν δείχνει να αλλάζει.
Οι γαλλικές ενώσεις μοτοσυκλετιστών FFMC (η Γαλλική Ομοσπονδία των... Θυμωμένων Μοτοσυκλετιστών) και FFM (η Γαλλική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία), αντιτίθενται στην εφαρμογή του ΚΤΕΟ δικύκλου στη χώρα, πιστεύοντας πως είναι εντελώς αχρείαστο, καθαρά φοροεισπρακτικό, και υποκινούμενο από το λόμπι του τομέα τεχνικών ελέγχων.
Κι ενώ στα τέλη Ιουλίου του 2022, όλοι πίστευαν πως οι γαλλικές ομοσπονδίες είχαν πετύχει μία ακόμα νίκη ενάντια σε απεχθείς για τους μοτοσυκλετιστές νόμους, όταν η κυβέρνηση υπαναχώρησε στα σχέδια της που ήθελαν την εισαγωγή του μέτρου του ΚΤΕΟ για τα δίκυκλα από την 1η Ιανουαρίου του 2023.
Τότε, μετά από συμφωνία με τις FFMC & FFM, η γαλλική κυβέρνηση είχε στείλει έξι εναλλακτικά μέτρα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, κάποια από τα οποία ίσχυαν ήδη στη χώρα.
Τα μέτρα αυτά ήταν τα εξής:
  • Επιδότηση έως 6.000 ευρώ για την αντικατάσταση της παλαιότερης μοτοσυκλέτας του αναβάτη με ένα ηλεκτρικό δίκυκλο, ή μιας νεότερης θερμικής μοτοσυκλέτας που ρυπαίνει λιγότερο.
  • Εγκατάσταση ραντάρ ηχομέτρησης και πρόστιμα για μη εγκεκριμένες / πειραγμένες εξατμίσεις.
  • Καλύτερη επικοινωνία πάνω στην ασφάλεια των δικύκλων, ειδικά στον τεχνικό εξοπλισμό των αναβατών.
  • Συμπερίληψη των δικύκλων και τρικύκλων στα κρατικά σχέδια για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.
  • Ενσωμάτωση του θέματος της ασφάλειας των αναβατών δικύκλου στις εξετάσεις οδήγησης των οδηγών αυτοκινήτων, και οδηγίες συντήρησης, οικολογικής οδήγησης και θορύβου στις εξετάσεις οδήγησης δικύκλου Α1 και Α2 κατηγοριών.
  • Ενίσχυση της προστασίας των χρηστών, χάρη στην υποχρεωτική χρήση τεχνολογιών ανίχνευσης οχημάτων στα τυφλά σημεία από τα βαρέα οχήματα.

Και ξαφνικά, το Ανώτατο Διοικητικό Δικαστήριο της Γαλλίας αποφάσισε να αγνοήσει την παραπάνω συμφωνία και τα προτεινόμενα εναλλακτικά μέτρα, αποφασίζοντας υπέρ του μέτρου των ΚΤΕΟ δικύκλων, στέλνοντας και πάλι τους μοτοσυκλετιστές στις επάλξεις.
FFMC & FFM καλούν τώρα τους αναβάτες να συμμετάσχουν με τις μοτοσυκλέτες τους το σαββατοκύριακο 26 & 27 Νοεμβρίου σε ογκώδεις πορείες σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Γαλλίας, ενάντια στο μέτρο των ΚΤΕΟ δικύκλων. Κι αυτό είναι μόνο η αρχή.
Από τα κύρια επιχειρήματα της FFMC ενάντια στα ΚΤΕΟ δικύκλων είναι η εξαιρετικά μικρή υπαιτιότητα μηχανολογικών προβλημάτων σε ατυχήματα δικύκλων, με τις έρευνες να δείχνουν ποσοστό μικρότερο από το 0,5% (ενώ πριν την εισαγωγή των ΚΤΕΟ αυτοκινήτων τη δεκαετία του 1990 το 17% των ατυχημάτων σχετίζονταν με μηχανικά προβλήματα). Παράλληλα, οι δυο ομοσπονδίες τονίζουν πως οι αναβάτες είναι πολύ πιο προσεκτικοί με τη συντήρηση δικύκλων τους από ότι οι οδηγοί αυτοκινήτων, οι εξετάσεις για το δίπλωμα μοτοσυκλέτας περιέχουν έναν πολύ πιο εκτεταμένο κατάλογο τεχνικών ελέγχων από ότι στο δίπλωμα αυτοκινήτου, ενώ η φύση της μοτοσυκλέτας, με εκτεθειμένα τα περισότερα μηχανικά της εξαρτήματα, κάνει πιο εύκολο τον καθημερινό έλεγχο από ότι στα αυτοκίνητα.
Η πρόταση της γαλλικής κυβέρνησης είναι τα δίκυκλα να περνούν από ΚΤΕΟ κάθε 2 χρόνια, με κόστος 70 ευρώ, ένα κόστος που παρόλο που δεν είναι υπέρογκο, η FFMC πιστεύει πως είναι εντελώς άχρηστο, με τα 70 ευρώ να μπορούν αντίθετα να ξοδευτούν σε κάτι χρήσιμο, όπως “ένα ζευγάρι γάντια μοτοσυκλέτας”.

Πηγη www.motomag.com
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.284
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Το να μειωθει εως ακομη και να μηδενιστει το παραβολο του K.T.E.O για τις μοτο ..... επειδη συμβαλλουν στην μειωμενη μολυνση του πλανητη .... το καταλαβαινω. Το να μην περνανε καθολου K.T.E.O δεν το καταλαβαινω .....!cdefghigi
 
Top Bottom