Red Shogun
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.782
- Ηλικία
- 25
- Περιοχή
- Βόλος
- Μοτοσυκλέτα
-
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
- Όνομα
- Τάσος
- Περιοχή
- Βόλος
Το 2020 ξεκίνησε με μηχανικά θέματα πάλι...
Και ναι κυρίες και κύριοι η αντλία στο μηχανάκι για ακόμα μια φορά παραδίδει πνέυμα! Η συγκεκριμένη αντλία ήτανε μεταχειρισμένη απο Address με πολύ λίγα χλμ πάνω του και όταν την βάλαμε ήτανε σε άριστη κατάσταση. Και πράγματι, το μηχανάκι πήγαινε όλοσωστα, και γκάζι και απο όλα.
Βενζίνη πάντα απο ένα βενζινάδικο που πάει όλο το συνεργείο που το πάω, φίλοι μου, ντελιβεράδες απο την δουλειά, ο πατέρας μου κλπ. Δεν νοθεύει καθόλου ο συγκεκριμένος, και καθαρισμός στις αντλίες του κάνει και όλα. Σήμερα πάω για καφέ έξω, πάω να βάλω μπρος, ξεκινάει σιγά σιγά, λέω οκ χαλαρά να ζεσταθεί λίγο, σε κάποια φάση με 40 km/h περίπου το μηχανάκι μπούκωσε και έσβησε. Εντάξει έχει αέρα, κρύο, βροχή άστο να ζεσταθεί λίγο. Το βάζω ξανά μπρος σταματάω για κάνα 2 λεπτά στο ρελαντί να έρθει σε θερμοκρασία το μοτέρ σωστή ξεκινάω πάλι.
Απο μεσσαίες και πάνω για ακόμα μια φορά το παπί δεν πάει βήμα. Εγω να το δώσω έτσι όπως είναι τώρα πάντως δεν παίζει να βρεθεί άτομο να το πάρει με προβληματικό injection...και επειδή αυτή είναι η 2η αντλία αρχίζει ήδη σιγά σιγά ο ψεκασμός σε παπί να μου προκαλεί ψυχολογικά, σκέφτηκα την έσχατη λύση του να το κάνω μετατροπή σε καρμπυρατέρ...
Πρόκειται για έναν κινητήρα βασισμένο σε Shogun 110, και ο ίδιος ο κινητήρας σαν Address 125, στην Ασία έβγαινε με καρμπυρατέρ άρα είναι πράγματι ένα μοτέρ που υπάρχει και στις 2 εκδόσεις...
Εγω σε περίπτωση που πράγματι το κάνω τι θα χρειαστεί να αλλάξω; Και όχι παιδιά δεν θέλω ΠΑΛΙ ψεκασμό σε παπί...μου έβγαλε την πίστη μια φορά, και πάει να το κάνει και 2η.
Και ναι κυρίες και κύριοι η αντλία στο μηχανάκι για ακόμα μια φορά παραδίδει πνέυμα! Η συγκεκριμένη αντλία ήτανε μεταχειρισμένη απο Address με πολύ λίγα χλμ πάνω του και όταν την βάλαμε ήτανε σε άριστη κατάσταση. Και πράγματι, το μηχανάκι πήγαινε όλοσωστα, και γκάζι και απο όλα.
Βενζίνη πάντα απο ένα βενζινάδικο που πάει όλο το συνεργείο που το πάω, φίλοι μου, ντελιβεράδες απο την δουλειά, ο πατέρας μου κλπ. Δεν νοθεύει καθόλου ο συγκεκριμένος, και καθαρισμός στις αντλίες του κάνει και όλα. Σήμερα πάω για καφέ έξω, πάω να βάλω μπρος, ξεκινάει σιγά σιγά, λέω οκ χαλαρά να ζεσταθεί λίγο, σε κάποια φάση με 40 km/h περίπου το μηχανάκι μπούκωσε και έσβησε. Εντάξει έχει αέρα, κρύο, βροχή άστο να ζεσταθεί λίγο. Το βάζω ξανά μπρος σταματάω για κάνα 2 λεπτά στο ρελαντί να έρθει σε θερμοκρασία το μοτέρ σωστή ξεκινάω πάλι.
Απο μεσσαίες και πάνω για ακόμα μια φορά το παπί δεν πάει βήμα. Εγω να το δώσω έτσι όπως είναι τώρα πάντως δεν παίζει να βρεθεί άτομο να το πάρει με προβληματικό injection...και επειδή αυτή είναι η 2η αντλία αρχίζει ήδη σιγά σιγά ο ψεκασμός σε παπί να μου προκαλεί ψυχολογικά, σκέφτηκα την έσχατη λύση του να το κάνω μετατροπή σε καρμπυρατέρ...
Πρόκειται για έναν κινητήρα βασισμένο σε Shogun 110, και ο ίδιος ο κινητήρας σαν Address 125, στην Ασία έβγαινε με καρμπυρατέρ άρα είναι πράγματι ένα μοτέρ που υπάρχει και στις 2 εκδόσεις...
Εγω σε περίπτωση που πράγματι το κάνω τι θα χρειαστεί να αλλάξω; Και όχι παιδιά δεν θέλω ΠΑΛΙ ψεκασμό σε παπί...μου έβγαλε την πίστη μια φορά, και πάει να το κάνει και 2η.