Zündapp ZXA Adventure 500 2022

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.438
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY

Στην έκθεση μοτοσυκλέτας της Κολωνίας έκανε την εμφάνισή της μία παλιά γνώριμη. Η Zündapp και μάλιστα με adventure διαθέσεις.



Καινούρια είναι ίσως τα λογότυπα και αυτά είναι λίγο αναποφάσιστα, αφού πάνω στο φαίρινγκ αναγράφεται ως 530ΤΤ και λίγο πιο κάτω από το logo της Zündapp βλέπουμε την ονομασία ZXA 530. Η –ας την πούμε- ZXA Adventure 500 έχει μόνο καινούρια λογότυπα. Κινείται από το αντίγραφο του κινητήρα της Honda CB500F, ο οποίος χρησιμοποιείται και σε άλλες μοτοσυκλέτες εξ ανατολών. Έχει 476cc, είναι δικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος με τέσσερις βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο και εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Αποδίδει 47,6 ίππους και οδηγείται με δίπλωμα κατηγορίας Α2. Είναι προδιαγραφών Euro 5 και η κατανάλωση που ανακοινώνεται είναι 4lt/100km.

Το βάρος της θα κρατηθεί κάτω από τα 200 κιλά, το ρεζερβουάρ είναι χωρητικότητας 18 λίτρων, έχει δύο δισκόφρενα εμπρός και ένα πίσω και διαθέτει ABS, ενώ το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 800mm. Οι τροχοί της είναι 17 ιντσών, έχει ανάποδο ρυθμιζόμενο πιρούνι εμπρός και επίσης ρυθμιζόμενο μονό αμορτισέρ πίσω. Τέλος έχει digital πίνακα οργάνων και διαθέτει USB. Εμφανισιακά ZXA Adventure 500 είναι ίδια η Ducati Multistrada και δεν έχει καμία σχέση, πάνε και πολλά χρόνια άλλωστε από τότε που σταμάτησε η παραγωγή του, με ότι άλλο έχει ποτέ παράξει η κάποτε γερμανική εταιρεία. Η τιμή της στην Γερμανία θα είναι €7.499. Άλλη μια προσπάθεια αναβίωσης ενός πολύ παλιού ονόματος στον χώρο των δύο τροχών, κάτι που συμβαίνει πολύ συχνά τα τελευταία χρόνια.

 

scrabler

new member
Δημοσιεύσεις
325
Ηλικία
56
Περιοχή
Athens
Μοτοσυκλέτα
KLR 650
Όνομα
Giorgos
Αυτός ο ανταγωνισμός πιο κάνουν τα τελευταια χρόνια τις καινούργιες μοτοσυκλέτες όσο γίνεται πιο άσχημες, δεν θα σταματήσει ποτέ?

cdefghig
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.397
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Ξέρουμε αν είναι είναι αυτόνομη η Zundap ή κάτω από τη σκέπη άλλης εταιρίας;
Αν υπάρχει από πίσω άλλος,ποιος;
Νομίζω Μήτσο ότι η μπινελι είναι από πίσω .
Το μηχανάκι είναι κλώνος trk502.
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.438
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Η Ζουνταπ επωληθει αρχες του 80 στους Κινεζους,
οι οποιοι ξηλωσαν κυριολεκτηκα το εργοστασιο απο την γερμανια και το πηγαν στην κινα.

Το μηχανακι ειναι μαλλον κλωνος του Μπενελι οπως λεει και ο Γιαννης,
βρηκαμε μοτερ να φτιαξουμε 5-6 μηχανακια κατα παραφραση της παροιμιας-οχι απαραιτητα κακο βεβαια...

Αρκει να μην το κανουν βαρυ....και να κρατησουν την τιμη λογικη διοτι τελευταια ....και στα δυο παμε απο το κακο στο χειροτερο...
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Αυτό που βλέπω πάντως, είναι πως η ανάπτυξη της Κινέζικης μοτοβιομηχανίας έχει ανέβει σε εκθετικό βαθμό.

Δεν περίμενα πάντως το μοτέρ του CBX500 να αποτελέσει φασόν για τόσες πολλές μοτοσυκλέτες.
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.438
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Δεν νομιζω οτι τα μοτερ που δινουν οι ιαπωνες ειναι "ιδια" ακριβως με τους κλωνους,

σιγουρα η ποιοτητα, συναρμογη, μεταλλα, ρυθμισεις θα ειναι τοσο-οσο καλυτερα σε καθε περιπτωση...

Ο χρονος μονο θα μας απαντησει σε μερικα χρονια εαν ειναι το ιδιο ή κοντα σε αξιοπιστια!!!
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.489
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Δεν νομιζω οτι τα μοτερ που δινουν οι ιαπωνες ειναι "ιδια" ακριβως με τους κλωνους,

σιγουρα η ποιοτητα, συναρμογη, μεταλλα, ρυθμισεις θα ειναι τοσο-οσο καλυτερα σε καθε περιπτωση...

Ο χρονος μονο θα μας απαντησει σε μερικα χρονια εαν ειναι το ιδιο ή κοντα σε αξιοπιστια!!!

Απ οτι μου εχουν πει ατομα που γνωριζουν απο μεσα,δεν ειναι τα ιδια μεταλα.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Εγώ πιστεύω πως η Honda απλά δίνει εν μέρει κάποια δικαιώματα, πχ για τα σχέδια/πατέντα του κινητήρα.

Από εκεί και πέρα η: Daytona/Zontes, Zundapp, Benelli, CFmoto κλπ, αναλαμβάνουν τις πρώτες ύλες (κράματα μετάλλων κλπ), συναρμολόγηση, προγραμματισμό ECU, γενική ρύθμιση μοτέρ κλπ.
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Ίδια περίπτωση και με άλλους κινέζους κατασκευαστές.

Τα 125αρια Daytona πχ (όχι τα Zontes), έχουν φαινομενικά ίδιο μοτέρ με το DR125/GN125. Τα μονοκύλινδρα CFMoto αντιγράφουν τα Kawasaki και πάει λέγοντας.
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
ΕΔΩ γράφουν ότι από το 17' η εταιρία επανήλθε σε Γερμανικά χέρια..

Πιο συγκεκριμένα:
'Σχεδόν σαράντα χρόνια μετά το τελευταίο μοντέλο που βγήκε από το εργοστάσιο της Zundapp, η γερμανική μάρκα βρίσκεται και πάλι στο προσκήνιο. Το 2017 ο εγγονός του Dieter Neumεyer (ιδρυτή της Zundapp), αποφάσισε να πάρει πίσω την εταιρία από τους Κινέζους και να τη φέρει ξανά στη Γερμανία."
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.169
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
ΕΔΩ γράφουν ότι από το 17' η εταιρία επανήλθε σε Γερμανικά χέρια..

Πιο συγκεκριμένα:
'Σχεδόν σαράντα χρόνια μετά το τελευταίο μοντέλο που βγήκε από το εργοστάσιο της Zundapp, η γερμανική μάρκα βρίσκεται και πάλι στο προσκήνιο. Το 2017 ο εγγονός του Dieter Neumεyer (ιδρυτή της Zundapp), αποφάσισε να πάρει πίσω την εταιρία από τους Κινέζους και να τη φέρει ξανά στη Γερμανία."
Εγώ το αγόραζα για το όνομα μόνο...
 

Piktis

new member
Δημοσιεύσεις
68
Ηλικία
40
Όνομα
Δημήτρης
Δε βρίσκω το λόγο να γίνεται και στη βιομηχανία μοτοσυκλέτας κάτι διαφορετικό από ότι σε όλες τις άλλες. Δλδ κάποια εταιρεία εμπορίας κάνει το σχεδιασμό και μετά παραγγέλνει εξαρτήματα από άλλες κατασκευάστριες εταιρείες. Αυτές ανάλογα με το μέγεθος της παραγγελίας και τις προδιαγραφές που τους ζητούνται δίνουν μια τιμή. Η 1η παραλαμβάνει και συναρμολογεί, τιμολογεί και αποστέλλει στις αντιπροσωπείες της.

Μια άλλη εταιρεία κάνει ένα παραπλήσιο σχέδιο μιας επιτυχημένης μοτοσυκλέτας, και παραγγέλνει απ τους ίδιους προμηθευτές τα εξαρτήματα, άλλοτε με τα ίδια άλλοτε με αλλαγμένα ποιοτικά κριτήρια. Ανάλογα με τον αριθμό των κομματιών που θα βγάλει παίρνει κι άλλη προσφορά. Έπειτα κι αυτή συναρμολογεί, τιμολογεί κι αποστέλλει στο δικό της δίκτυο αντιπροσώπων. Ανάλογα με τα ποσοστά κέρδους που θέλει ο καθένας, με τις τιμές που εξασφάλισε στα εξαρτήματα, με το τι πληρώνει σε διανομείς, διαφημιστές κ μεταφορείς, πάει η τελική τιμή της μηχανής.

Η λογική λέει πως τουλάχιστον μέχρι να πιάσει σοβαρό αριθμό αγοραστών, η εταιρεία που αντιγράφει θα ρίχνει την ποιότητα και τα κέρδη της για να χτυπήσει την τιμή. Όταν καθιερωθεί, ανεβάσει πωλήσεις και πάρει καλύτερες προσφορές εξαρτημάτων, θα ανεβάσει και την ποιότητα και το ποσοστό κέρδους της. Ίσως κάποτε αρχίσει να κάνει και εντελώς δικό της σχεδιασμό.

Θέμα μεγεθών είναι.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.169
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Δε βρίσκω το λόγο να γίνεται και στη βιομηχανία μοτοσυκλέτας κάτι διαφορετικό από ότι σε όλες τις άλλες. Δλδ κάποια εταιρεία εμπορίας κάνει το σχεδιασμό και μετά παραγγέλνει εξαρτήματα από άλλες κατασκευάστριες εταιρείες. Αυτές ανάλογα με το μέγεθος της παραγγελίας και τις προδιαγραφές που τους ζητούνται δίνουν μια τιμή. Η 1η παραλαμβάνει και συναρμολογεί, τιμολογεί και αποστέλλει στις αντιπροσωπείες της.

Μια άλλη εταιρεία κάνει ένα παραπλήσιο σχέδιο μιας επιτυχημένης μοτοσυκλέτας, και παραγγέλνει απ τους ίδιους προμηθευτές τα εξαρτήματα, άλλοτε με τα ίδια άλλοτε με αλλαγμένα ποιοτικά κριτήρια. Ανάλογα με τον αριθμό των κομματιών που θα βγάλει παίρνει κι άλλη προσφορά. Έπειτα κι αυτή συναρμολογεί, τιμολογεί κι αποστέλλει στο δικό της δίκτυο αντιπροσώπων. Ανάλογα με τα ποσοστά κέρδους που θέλει ο καθένας, με τις τιμές που εξασφάλισε στα εξαρτήματα, με το τι πληρώνει σε διανομείς, διαφημιστές κ μεταφορείς, πάει η τελική τιμή της μηχανής.

Η λογική λέει πως τουλάχιστον μέχρι να πιάσει σοβαρό αριθμό αγοραστών, η εταιρεία που αντιγράφει θα ρίχνει την ποιότητα και τα κέρδη της για να χτυπήσει την τιμή. Όταν καθιερωθεί, ανεβάσει πωλήσεις και πάρει καλύτερες προσφορές εξαρτημάτων, θα ανεβάσει και την ποιότητα και το ποσοστό κέρδους της. Ίσως κάποτε αρχίσει να κάνει και εντελώς δικό της σχεδιασμό.

Θέμα μεγεθών είναι.
Είναι και θέμα ονόματος για εμέ, πως να το κάνουμε μετράει και η φανέλα...
 
Top Bottom