Suzuki GT750 Le Mans -1971 – 1977 Υγρόψυκτο δίχρονο739 cc 70hp 6500rpm 5 speed 195km/h 219 kg
Η Suzuki GT750 ήταν μια υδρόψυκτη τρικύλινδρη δίχρονη μοτοσυκλέτα κατασκευάστηκε από την
Suzuki από το 1971 έως το 1977. Ήταν η πρώτη ιαπωνική μοτοσικλέτα με
υγρόψυκτο κινητήρα . Η
Εταιρεία Αυτοκινήτων Μηχανικών της Ιαπωνίας , περιλαμβάνει το Suzuki GT750 του 1971 ως ένα από τα 240 ορόσημα της ιαπωνικής τεχνολογίας.
Το πρωτότυπο Suzuki GT750 παρουσιάστηκε στο 17ο
Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκυο τον Οκτώβριο του 1970 και κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία τον Σεπτέμβριο του 1971 ως μοτοσυκλέτα μεγάλου τουρισμού ( Grand Tourismo) και εξελίχτηκε από το Suzuki T500 με επιπλέον ένα κύλινδρο και υδρόψυξη.
Εμπορευόταν ως Le Mans στις ΗΠΑ και τον Καναδά, ήταν το παρατσούκλι "Kettle" στη Βρετανία, και το "μπουκάλι νερού" στην Αυστραλία. Ο GT750 ήταν βαρύς στα 550 λίβρες, με τους τρεις δίχρονους κυλίνδρους 739 κ.εκ. με διάμετρο 70 χλστ. Και 64 χλστ διαδρομή.
Είχε κιβώτιο πέντε ταχυτήτων και εξάτμιση τριών σωλήνων που κατέληγαν σε τέσσερις θαλάμους εκτόνωσης.
Το πρώτο έτος μοντέλου (1972), το GT750J, είχε διπλής ενέργειας, 200 χιλ. μπροστινό φρένο τύμπανου και οπίσθιο τύμπανο 180 χιλ, σύστημα σωλήνων εξαγωγής καυσαερίων (ECTS), το οποίο συνδέει με έναν αγωγό τις κούρμπες των εξατμίσεων αριστερής και δεξιάς πλευράς, σχεδιάστηκε για να ενισχύει τη ροπή χαμηλής στροφές. Τα καρμπυρατέρ ήταν 32 χιλιοστά τύπου Mikuni και η ισχύς ήταν 67 ίππους στις 6.500rpm.
περιλαμβανόταν επίσης το SRIS της Suzuki ( S uzuki R ecycle I njection S ystem ) που ήταν μια μέθοδος για τη μείωση του ορατού καπνού καυσαερίων με τη συλλογή και την καύση υπολειμματικού καυσίμου / δημιουργημένου ως αερίου που βρίσκεται στον πυθμένα των θαλάμων στροφάλου.
Το 1973 το Suzuki GT750K ανακοινώθηκε με πρόσθετη επίστρωση χρωμίου και δύο δίσκους 295 mm που αντικαθιστούν το μπροστινό φρένο του τύμπανου. Κανένας άλλος κατασκευαστής δεν προσέφερε διπλά δισκόφρενα την εποχή εκείνη, οπότε αυτό ήταν αρκετή διαφήμιση για την Suzuki. Τον επόμενο χρόνο, το GT750L τοποθέτησε τρία καρμπιρατέρ τύπου Mikuni CV 40 mm, και ενσωματωμένο στον πίνακα οργάνων, έναν δείκτη θέσης ταχυτήτων που προστέθηκε στα όργανα και επανασχεδιασμένα πλαϊνά καλύμματα μαζί με άλλες αλλαγές λεπτομέρειας.
Ο αγωγός σύνδεσης μεταξύ των εξατμίσεων αριστερής και δεξιάς πλευράς καυσαερίων αφαιρέθηκε και οι κούρμπες επανασχεδιάστηκαν για να βελτιωθεί η απόδοση στο δρόμο. Ο κινητήρας αναπροσαρμόστηκε επίσης με αύξηση της ισχύος στους 70hp για την ιαπωνική εγχώρια αγορά από τον Ιανουάριο του 1974. Ο υπόλοιπος κόσμος έλαβε αυτές τις αλλαγές με την εισαγωγή του 1975 Suzuki GT750M με τις νέες εξατμίσεις χωρίς σωλήνες σύνδεσης στις κούρμπες, το βελτιωμένο κιβώτιο ταχυτήτων και η ισχύς εξόδου που αυξήθηκε κατά 3hp, έδωσε τώρα μέγιστη ταχύτητα 195 km/h