Ούτε και ferrari αλλα ....
Από όσους γνωρίζω, δεν έχω ακούσει για πρόβλημα στα 200.
Δεν είναι adv με τίποτα, αυτά είναι ψηλά SS.
Για αυτή την κατηγορία θέλεις μοτέρ που να λυσαει ψηλά και να σε μπριζωνει, άρα δεν κάνει ο μποξέρ
Επειδή θα το πάρει φίλος σύντομα, θα μάθω και θα σας πω
Λόγια φίλου, (νυν κάτοχος XR , πρώην κάτοχος tracer και πρώην κάτοχος multi ) μιας και τα έγραψε, τα μεταφέρω σαν εικόνα. Η κουβέντα ήταν για κούνημα tracer.Σκόρπιες σκέψεις τόσο για το XR όσο και για την κατηγορία γενικότερα μιας και έχω εμπειρία:
1. Το XR κουνάει; Εκτός του ότι το έχω οδηγήσει, το αποκλείω να συμβαίνει κάτι τέτοιο μόνο και μόνο λόγω γεωμετρίας. Αν δει κανείς τα νούμερα σε μεταξόνιο και κάστερ και συνυπολογίσει και το σταμπιλιζατέρ, θα καταλάβει πως η μηχανή θα είναι βράχος στα πολλά και καμία σχέση δεν μπορεί να έχει με το Τρέισερ που βγήκε με μεταξόνιο ίσο με αυτό του γυμνού ΜΤ 09 και κόφτη στα 220χλμ από την μάνα του! ( Το 1290 έχει κόφτη στα 280...)
2. Εξαιτίας των παραπάνω, το XR δύσκολα θα το αγόραζα ποτέ. Τι να τον κάνω τον 17άρη τροχό σε ψηλό μηχανάκι αν πρόκειται να είναι μπετό σε αίσθηση σαν ένα σπόρ τούρινγκ; Το θέμα στις μηχανές αυτές είναι να θυμίζουν στα κλειστά κομμάτια μοτάρντ και όχι το ανάποδο.
3. Όλα ταξιδεύουν αλλά η αλήθεια είναι πως η κατηγορία του Μουλτιστράντα δεν προσφέρεται για πολλά πολλά και εξηγούμαι. Έστω πως κάποιος αποφασίζει και βιάζει εικαστικά τα μοντέλα αυτά τοποθετώντας μεταλλικές βαλίτσες , κάγκελα, ψηλές ζελατίνες κοκ. Η συμπεριφορά τους αλλάζει δραματικά σε σχέση με ένα gs. Eκεί που με τον μπόξερ δεν καταλάβαινα Χριστό, με το Μουλτιστράντα παλεύω από την μία να κρατήσω τον μπροστινό στο έδαφος κι από την άλλη να ισορροπήσω μετά τα 180χλμ μιας και τα κουνήματα είναι τραγικά. Μηχανή που μονοκάβαλος παραμένει βιδωμένη στο έδαφος στα 260 χλμ χωρίς ίχνος κουνήματος, της βάζεις μπαγκαζιέρα άδεια πίσω και στα 190 σκοτώνεσαι. Προφανώς λοιπόν και χρειάζονται συμβιβασμοί στο ταξίδι όπως εννοείται πως με την μαμά τριπλέτα βαλιτσών δεν ταξιδεύεις πουθενά ως δικάβαλος για πάνω από 4-5 μέρες.
4. Δεν τα θεωρώ ψηλά SS. Βασικά δεν τα θεωρώ καν σπορ κατασκευές. Το ότι πάνε τάπα από έναν απλά καλό οδηγό δεν λέει τίποτα. Ένας πραγματικά γρήγορος οδηγός εντός πίστας θα έχει τεράστια απόκλιση στο γυρολόγιό του αν οδηγήσει ένα XR και ένα RR. Από όλα αυτά τα ψηλά πάντως, το XR παίζει να είναι με διαφορά το πιο σπορ απ όλα.
5. Θεωρώ πως το XR έχει τόση σχέση με ένα Μουλτιστράντα όση ένα κ1300r με ένα monster 1200. Μοιράζονται απλά την ίδια κατηγορία.
Μύθος, μεγαλος μύθος.το μεγαλυτερο μειονεκτημα ολως αυτων των (γρηγορων) ειναι ενα.θελουν λαστιχο καθε 3οοο χλμ
Τελικά όλα τα μηχανάκια, λούγκρες είναι μΕ φαίνεται...
κουνιόσαντε
ε οχι κι ολα...αχαχαχαχαχαχα
Το βλεπετε με καθαρα ελληνικη ασφαλτο..δεν υπαρχει περιπτωση σε ταξιδι εξωτερικό να βγαλει χλμ ...το σχολιο μου ηταν γενικο και ηταν ενας λογος που τα sport turing φθινουν στην ευρωπη...Μύθος, μεγαλος μύθος.
Βγάζω κάθε φορά με τα S21 ( sport λαστιχα ) 8000χμ και πιστα Μεγαρων κ riding schoole μέσα.
Υπάρχουν πολλοί λάθος τρόποι (σπινιαρισματα , τελικές με υψηλή θερμοκρασία κλπ ) να "φάει" κανείς τα λάστιχα νωρίς, εννοείται ότι τους αποφεύγω.
Έχω βάλει και γω TC universal οπότε κάτι κάνει κ αυτό.@gagarin άλλο πράγμα λέμε τότε. Το να κουνάει ένα ψηλό μηχανάκι στα 235χλμ με λάθος ρύθμιση αναρτήσεων και πιθανότατα με εργοστασιακές πιέσεις στα σ21 είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα από το << το ΧR κουνάει στα πολλά χιλιόμετρα >> , πόσο μάλλον η οποιαδήποτε σύγκριση με φαινόμενα τύπου Tracer που ξαναλέω πως από το εργοστάσιο έβγαινε με κόφτη στα 220χλμ.Γενικότερα δεν διαφωνώ πουθενά μαζί σου παρά μόνο στο ότι το XR είναι υπερεκτιμημένο. Συμφωνώ επίσης απόλυτα στο περί μύθου για τα λάστιχα. Είμαι στο τρίτο ζευγάρι battlax (1 s20/ 2 s21 ) και όντως τα χιλιόμετρα που αναφέρεις είναι ακριβή κάνοντας την ίδια χρήση κι εγώ. Το τελευταίο s21 παρέδωσε πνεύμα ακριβώς στα 8000χλμ καιι πιθανολογώ πως αν και έχεις αρκετά δυνατότερο και πιο βαρύ μηχανάκι από εμένα, ο λόγος που βγάλαμε τα ίδια είναι τα αρκετά χιλιόμετρα που είχα κάνει φορτωμένος σε ταξίδια. Θέλω να πω πως κι εγώ δεν τα φύλλαξα καθόλου.
Μα γι αυτό βάζουμε sport λάστιχα,Το βλεπετε με καθαρα ελληνικη ασφαλτο..δεν υπαρχει περιπτωση σε ταξιδι εξωτερικό να βγαλει χλμ ...το σχολιο μου ηταν γενικο και ηταν ενας λογος που τα sport turing φθινουν στην ευρωπη...
Πάντως το έχω σε video να τρώει τούμπα στα Μέγαρα :p
Ειναι φιλος απο διπλα,ειχε παει κι εκανε τεστ το καινουριο lc και μετα αυτο για να αποφασισει τι θα παρει.
Στο 5,56 την ειπε την υπερβολη του!!