QJ MOTOR SVT 650 /X

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.432
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

Ήρθαν στην Ελλάδα - αυτές είναι οι τιμές τους​

Η καρδιά σου χτυπά δυνατά αγκάλιασε το νέο V-TWIN​





Ένας από τους πιο εμβληματικούς σε διάταξη κινητήρες, ο V-2 90˚, o οποίος χαρακτηρίστηκε για δεκαετίες ως συνώνυμο της adventure κατηγορίας μοτοσυκλετών, ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στη μακροσκελή ιστορία του αποτελώντας την "καρδιά" της νέας συναρπαστικής adventure QJMOTOR SVT 650!

Ισχυρά θεμέλια και επιδόσεις​

Στο πέρασμα του χρόνου, ο V-2 90˚ έχει αποδειχθεί ως μία από τις ιδανικές επιλογές για τη συγκεκριμένη κατηγορία μοτοσυκλετών, χάρη στα χαρακτηριστικά της απόδοσής του που ταιριάζουν απόλυτα με το ευρύ φάσμα δυνατοτήτων που διαθέτουν. Με τα διαστήματα ανάφλεξης στις 270˚, βοηθά τον τροχό να ανακτήσει την πρόσφυση, ειδικά σε χωμάτινα τερέν, με την παροχή ροπής από χαμηλά και τη γραμμική απόδοση να αποτελούν πολύτιμους συμμάχους σε κάθε πεδίο δράσης μιας adventure μοτοσυκλέτας. Ο κινητήρας της SVT 650, πέρα από τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, αποτελεί και σημείο αναφοράς ως ο δυνατότερος της κατηγορίας, με την μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 76,2 ίππους στις 9.000 στροφές. Αντίστοιχα, η μέγιστη τιμή της ροπής ανέρχεται στα 65Νm στις 8.000 στροφές, ενώ χάρη στο εξελιγμένο σύστημα ψεκασμού η μέση κατανάλωση παραμένει σε χαμηλά επίπεδα Σε συνδυασμό με τα 20 λίτρα χωρητικότητας του ρεζερβουάρ, η αυτονομία της SVT 650 μπορεί να ξεπεράσει τα 460 χιλιόμετρα! Οι υπερτετράγωνες διαστάσεις του (διάμετρος x διαδρομή: 81mm x 62,6mm) και το φάσμα που αποδίδονται οι μέγιστες τιμές, μαρτυρούν ότι πρόκειται για έναν κινητήρα που μπορεί να ανεβάσει στροφές με διάρκεια της δύναμης ψηλά, προσφέροντας έτσι σημαντικές αρετές στις ταξιδιωτικές δυνατότητες της μοτοσυκλέτας

Ξεκάθαρος προσανατολισμός​

Ο σχεδιασμός της νέας SVT 650 δεν αφήνει καμία αμφιβολία για τη ξεκάθαρη φιλοσοφία και τον προσανατολισμό της μοτοσυκλέτας, διατηρώντας τις βασικές "αρχιτεκτονικές" αρχές των adventure μοτοσυκλετών, με την προσθήκη ξεχωριστών και ιδιαίτερων στοιχείων από το τμήμα σχεδιασμού του εργοστασίου. Η μπροστινή όψη της SVT 650 ξεχωρίζει χάρη στην κατακόρυφη τοποθέτηση των δίδυμων LED προβολέων και την εντυπωσιακή σχεδίαση του φαίρινγκ, που καταφέρνει να διατηρεί στενή τη σιλουέτα της μοτοσυκλέτας, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει εξαιρετική κάλυψη στον αναβάτη. Οι προστατευτικές χούφτες με την αλουμινένια ενισχυτική μπάρα ανήκουν στο στάνταρ εξοπλισμό της SVT 650, όπως και η ποδιά κάτω από τον κινητήρα, ενώ πίσω από την αεροδυναμικά μελετημένη ζελατίνα έχει τοποθετηθεί η έγχρωμη TFT οθόνη 7" η οποία προβάλει όλες τις χρήσιμες πληροφορίες στον αναβάτη, με δυνατότητα διασύνδεσης μέσω πρωτοκόλλου Bluetooth.

SVT 650 SCREEN ANIMATION


Η σέλα του αναβάτη προσφέρει μεγάλους χώρους και τοποθετεί το σώμα "μέσα" στη μοτοσυκλέτα, ενώ η τοποθέτηση του τιμονιού μεταβλητής διατομής και των μαρσπιέ, δημιουργούν φυσικές γωνίες για τα άκρα, με πρόβλεψη και για οδήγηση σε όρθια θέση σε χωμάτινες διαδρομές. Αντίστοιχα, η ξεχωριστή σέλα για τον συνεπιβάτη τον τοποθετεί σε λίγο ψηλότερη θέση με σωστή τοποθέτηση των ποδιών και στήριξη από τα πλαϊνά τμήματα της στάνταρ αλουμινένιας σχάρας, η οποία παίζει και το ρόλο των χειρολαβών. Η εξάτμιση είναι τοποθετημένη ψηλά για μεγαλύτερη ευκολία σε πιο δύσβατα εδάφη, ενώ στο σχεδιασμό της ουράς υπάρχει πρόβλεψη για την τοποθέτηση βάσεων για πλαϊνές βαλίτσες.

Δύο εκδόσεις - Εξοπλισμένες για κάθε είδους "περιπέτεια"!​

Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο σε συνδυασμό με το αλουμινένιο ψαλίδι της SVT 650, θέτουν μία στιβαρή βάση που συμπληρώνεται από το ανεστραμμένο και πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι και τη monoshock (επίσης πλήρως ρυθμιζόμενη) πίσω ανάρτηση. Οι ρυθμίσεις των αποσβέσεων έγιναν με γνώμονα τη συμπεριφορά σε άσφαλτο και χώμα, αλλά και την ομοιογένεια σε πιο γρήγορους ρυθμούς οδήγησης στα ταξιδιωτικά χιλιόμετρα που υπόσχεται να γράψει η SVT 650.

03 360 SVT 650 NO BARS


Το πακέτο άνεσης και ασφάλειας ολοκληρώνεται με τους δύο δίσκους 320mm μπροστά με ακτινικές τετραέμβολες δαγκάνες της Brembo, το δίσκο των 260mm πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα που προέρχεται κι αυτή από το ιταλικό εργοστάσιο, και το εξελιγμένο δικάναλο σύστημα ABS 9.1MB της Bosch.

Προκειμένου να ανταποκριθεί απόλυτα σε κάθε εξειδικευμένη απαίτηση των υποψήφιων ιδιοκτητών, η νέα SVT έρχεται σε δύο εκδόσεις: Στην SVT 650 που είναι εφοδιασμένη με χυτές αλουμινένιες ζάντες και στην SVT 650X η οποία διαθέτει ακτινωτούς τροχούς με tubeless ελαστικά. Και στις δύο εκδόσεις οι διαστάσεις των τροχών είναι ίδιες (19"-17", εμπρός-πίσω αντίστοιχα).

SVT 650 TIRES BRAKES


Στον πλούσιο εξοπλισμό των SVT 650 / 650X συμπεριλαμβάνονται τα θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, ώστε να είναι άνετη και ευχάριστη η οδήγηση της μοτοσυκλέτας ακόμη και σε χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες, ενώ ρυθμιζόμενες είναι οι μανέτες του φρένου και του συμπλέκτη.
SVT 650x GOLDEN YELLOW WHITE


Η τιμή της SVT 650 έχει καθοριστεί στα 6.695€, ενώ της SVT 650X στα 7.195€. Και οι δύο εκδόσεις διατίθενται μέσω του δικτύου QJMOTOR της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.

Επισκεφθείτε τη σελίδα του μοντέλου εδώ:
https://qjmotor.gr/model/svt-650/
https://qjmotor.gr/model/svt-650x/


Πηγή : 2wo.gr
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.432
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Με το γνωστό μοτεράκι τελευταίας γενιάς suzuki vstrom
Κατ'εμε πολύ ενδιαφέρον γιατί κοστολογείται η καλή έκδοση του 1200€ κάτω από το: https://motoparea.gr/index.php?threads/benelli-trk-702-trk-702-x-Ανακοινώθηκαν-οι-τιμές-τους-Με-δώρο-τις-βαλίτσες-και-το-top-box.6674/ το οποίο δίνει το τριβαλιτσο ok ,αλλά όχι θερμαινόμενη σέλα και γκριπ .
Εσείς ποιο θα παίρνατε; Τον κλώνο του στρόμα ή τον υπερκυβισμενο καβασακι βερσυς;
Για πειτε ,θεωρητικά μιλώντας
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.432
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.173
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Με βάρος μόλις 236 κιλά το εξήμισο
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.432
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Είναι καλό η κακό αυτό;
Τα υπόλοιπα τζάμπαν και ευρωπαϊκά πόσα είναι ;
Η κινέζα σου πόσα κιλά είναι ;
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.173
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Είναι καλό η κακό αυτό;
Τα υπόλοιπα τζάμπαν και ευρωπαϊκά πόσα είναι ;
Η κινέζα σου πόσα κιλά είναι ;
178 κιλά άδεια, η αντίστοιχη Benelli 500 x είναι 235.
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.674
Μοτοσυκλέτα
F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Θα το ήθελα κάνα κοσαρι κιλά ελαφρύτερο τουλάχιστον ….
Τα μεσαία αντβέ έχουν αρχίσει να παρα-βοϊδοποιούνται.
Φάτσα καλή πάντως και χαμηλή σέλα !
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.432
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
220 έχει το στρώμα το τελευταίο εξίμισο.
Μια χαρά είναι η κινεζουλα .
Το μοτεράκι είναι δοκιμασμένο πάντως και ανταπεξερχεται μια χαρά .
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.173
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
220 έχει το στρώμα το τελευταίο εξίμισο.
Μια χαρά είναι η κινεζουλα .
Το μοτεράκι είναι δοκιμασμένο πάντως και ανταπεξερχεται μια χαρά .
235 κιλά το εξήμισο δεν είναι καλά Γιάννη, το Τρέϊσο είναι 215 κιλά γεμάτο.
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.432
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Για 20 κιλά παραπάνω τι θα πάθει;
Δεν θα ταξιδεύει 150 όλη μέρα πχ;
Δεν κάνουμε αγώνες με αυτά τα μηχανάκια .
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.432
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Πάντως όσο πιο λίγα κιλά είναι το μηχανάκι τόσο καλύτερα είναι για μέσα στην πόλη....
Μέσ' την πόλη θέλει μικρό μηχανακι ρε φίλε.
Εγώ εκεί σε εσάς αν ήμουν ή θα έπαιρνα τριροδο σκούτερ ή αυτό που έχω τώρα ,ένα ονοφακι καμία 30αρια άλογα και 150 κιλά γεματο να τα ισοπεδώνει όλα .
Με ένα Κασονι πίσω .
Γλυκαθηκε η γριά στα σύκα ,τα παπιά είναι για δρόμο
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.824
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Πολύ καλός ο κλώνος Γιάννη και όμορφο. Αλλά υπάρχει μια άλλη επιλογή πάλι Κινέζα Kove 800x με 92 άλογα και 185 κιλά και εμφάνιση που τα σπάει. Τιμή δεν ξέρω και δεν ξέρω αν θα έρθει και Ελλάδα τσεκαρε το στο γιού τιουμπι χααχαχ
 

Iraklis174

well know member
Δημοσιεύσεις
3.824
Ηλικία
53
Περιοχή
Κερατσινι
Μοτοσυκλέτα
Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
Όνομα
Ηρακλης
Ε
Το kove δύσκολα να έρθει ,νομίζω μέχρι στιγμής δεν υπάρχει εισαγωγέας καν
Ιδωμέν βεβαια
Έρχεται σύντομα λένε οι φήμες χαχααχ. Θα πέσουν κορμιά!!! Η μάλλον νεφρά αχαχαχ
 
Top Bottom