Pan-dvs
well know member
Στο σημερινο καφεδακι αφου "αλλαξαμε" τεποζιτο σε μια triuph tiger 500 του 67 και αποφασισαμε να βγουν τα μακρια καλαμια και να μπουν τα μαμα... πιασαμε την κουβεντα για την NSU και καποιες καινοτομιες που ειχαν καποια μηχανακια της.
Η NSU κατασκευαζε μηχανηματα επεξεργασιας υφασματων.Ηταν πολυ ευκολο επομενως να τροποποιησει καποια γραμμη παραγωγης και να βγαζει ποδηλατα,μηχανακια και αργοτερα αυτοκινητα.Ετσι το 1904 βγαζει το πρωτο της μηχανακι.
Η κουβεντα εγινε γυρω απο δυο μηχανακια της.
To ενα ηταν το fox του 52 στα 125 κυβικα...ισως ειχε βγαλει το 100αρι που βλεπουμε παρακατω νωριτερα αλλα δεν ειμαι σιγουρος.Αυτο το μηχανακι ηταν το πρωτο με συστημα monochok αλλα και ρυθμιζομενη ¨αναρτηση".Στην παρακατω φωτογραφια τα κιτρινα βελη δειχνουν τις πεταλουδες που ρυθμιζε η σκληροτητα της αναρτησης και με το μπλε το monochok.Παραλληλα λυνοντας το καπακι βγαζοντας τις πεντε βιδες που το κρατουν στην θεση του εχεις πληρη ορατοτητα στην μηχανη και το σασμαν
Αλλο ενα μοντελο που επεσε στο τραπεζι ηταν το max του 55 και αυτο γιατι με ενα πολυ απλο συστημα ανοιγοκλεινε τις βαλβιδες.Μια μικροτερη μπιελα φροντιζε γι αυτο.Ενα πολυ απλο συστημα που δεν καταλαβα ποιο ηταν το αδυνατο σημειο του και δεν μπηκε και σε αλλα μηχανακια.Το 1955 επισης ηταν χρονια που η εταιρεια γινεται ο μεγαλυτερος κατασκευαστης μοτοσυκλετιστων.
Σε αυτη την σελιδα μπορει καποιος να δει περισσοτερες πληροφοριες για τα περισσοτερα μοντελα της.
Μια εταιρεια με μεγαλη ιστορια στον χωρο των δυο τροχων με πολλες νικες και αρκετα ρεκορ
Το 1938 η NSU ξεκίνησε την κατασκευή των μοτοσυκλετών RK 350 & RK 500cc.
Ο επικεφαλής σχεδιαστής ήταν ο πρώην μηχανικός της Norton, Walter Moore, με βοηθό του τον Albert Roder, πρώην μηχανικό της Zundapp.
Ο κινητήρας ήταν ένα παράλληλος δίδυμος DOHC με κινητήριους άξονες σε κάθε εκκεντροφόρο άξονα. Ένας υπερτροφοδότης τοποθετήθηκε πίσω από τους κυλίνδρους.
Δύο RK 350 και RK 500 αγωνίστηκαν στο IOM (Isle of Man) του 1939 αλλά δεν κατάφεραν να τερματίσουν.
Η NSU επέστρεψε στις αγωνιστικές εκδόσεις με ανανεωμένες εκδόσεις των RKs το 1949 με τον Heinz Fleischmann ως τον κύριο οδηγό τους και την BMW ως τον κύριο ανταγωνιστή τους.
Η μοτοσικλέτα RK 500cc ειχε ιπποδύναμη 98hp στην αρχή της σεζόν και είχε μέγιστη ταχύτητα 270 χλμ.
Για τις προσπάθειες καταγραφής ρεκόρ υπήρχε μια έκδοση με ιπποδύναμη 110hp ήταν διαθέσιμη το 1951, ενώ το 1956 ένα RK powered streamliner έκανε ρεκόρ στα 330 χλμ.
Ακόμη το 1966, ο Wilhelm Herz έκανε ρεκόρ με μέσο όρο ταχύτητας στα 10 χλμ. Που έφτασε τα 309 χλμ. / Ώρα.
Στις φωτογραφίες είναι ένα από τα 5 RK500 που έχουν κατασκευαστεί και ανήκει σε ιδιωτική συλλογή, και φωτογραφήθηκε στη νότια Γερμανία, το 2016 από τον φωτογράφο Phil Aynsley.
Αυτό το NSU RK500 είναι ένα ακόμα από τα 5 που έχουν κατασκευαστεί που βρίσκεται στην Γερμανία
Πηγη:https://bikerspirit.net/main/nsu-rk...e-to-fragma-ton-300-xlm-ti-dekaetia-toy-1950/
Δυστυχως ειχε και αυτη την τυχη πολλων κατασκευαστων εκεινης της περιοδου.
ΥΓ Καποιες πληροφοριες λογω την ημιμαθειας μου μπορει να μην ειναι σωστες.Καθε διορθωση ευπροσδεκτη.
Η NSU κατασκευαζε μηχανηματα επεξεργασιας υφασματων.Ηταν πολυ ευκολο επομενως να τροποποιησει καποια γραμμη παραγωγης και να βγαζει ποδηλατα,μηχανακια και αργοτερα αυτοκινητα.Ετσι το 1904 βγαζει το πρωτο της μηχανακι.
Η κουβεντα εγινε γυρω απο δυο μηχανακια της.
To ενα ηταν το fox του 52 στα 125 κυβικα...ισως ειχε βγαλει το 100αρι που βλεπουμε παρακατω νωριτερα αλλα δεν ειμαι σιγουρος.Αυτο το μηχανακι ηταν το πρωτο με συστημα monochok αλλα και ρυθμιζομενη ¨αναρτηση".Στην παρακατω φωτογραφια τα κιτρινα βελη δειχνουν τις πεταλουδες που ρυθμιζε η σκληροτητα της αναρτησης και με το μπλε το monochok.Παραλληλα λυνοντας το καπακι βγαζοντας τις πεντε βιδες που το κρατουν στην θεση του εχεις πληρη ορατοτητα στην μηχανη και το σασμαν
Αλλο ενα μοντελο που επεσε στο τραπεζι ηταν το max του 55 και αυτο γιατι με ενα πολυ απλο συστημα ανοιγοκλεινε τις βαλβιδες.Μια μικροτερη μπιελα φροντιζε γι αυτο.Ενα πολυ απλο συστημα που δεν καταλαβα ποιο ηταν το αδυνατο σημειο του και δεν μπηκε και σε αλλα μηχανακια.Το 1955 επισης ηταν χρονια που η εταιρεια γινεται ο μεγαλυτερος κατασκευαστης μοτοσυκλετιστων.
Σε αυτη την σελιδα μπορει καποιος να δει περισσοτερες πληροφοριες για τα περισσοτερα μοντελα της.
NSU Motorcycle Specifications
Motorcycle Specifications Overviews and Road Tests
www.motorcyclespecs.co.za
Μια εταιρεια με μεγαλη ιστορια στον χωρο των δυο τροχων με πολλες νικες και αρκετα ρεκορ
NSU RK500 – Η μοτοσυκλέτα που έσπασε το φράγμα των 300 χλμ τη δεκαετία του 1950
2 February 2018 BikerSpirit Classic Motorcycles, NSU, NSU RK500, ΙΣΤΟΡΙΑ, ρεκόρΤο 1938 η NSU ξεκίνησε την κατασκευή των μοτοσυκλετών RK 350 & RK 500cc.
Ο επικεφαλής σχεδιαστής ήταν ο πρώην μηχανικός της Norton, Walter Moore, με βοηθό του τον Albert Roder, πρώην μηχανικό της Zundapp.
Ο κινητήρας ήταν ένα παράλληλος δίδυμος DOHC με κινητήριους άξονες σε κάθε εκκεντροφόρο άξονα. Ένας υπερτροφοδότης τοποθετήθηκε πίσω από τους κυλίνδρους.
Δύο RK 350 και RK 500 αγωνίστηκαν στο IOM (Isle of Man) του 1939 αλλά δεν κατάφεραν να τερματίσουν.
Η NSU επέστρεψε στις αγωνιστικές εκδόσεις με ανανεωμένες εκδόσεις των RKs το 1949 με τον Heinz Fleischmann ως τον κύριο οδηγό τους και την BMW ως τον κύριο ανταγωνιστή τους.
Η μοτοσικλέτα RK 500cc ειχε ιπποδύναμη 98hp στην αρχή της σεζόν και είχε μέγιστη ταχύτητα 270 χλμ.
Για τις προσπάθειες καταγραφής ρεκόρ υπήρχε μια έκδοση με ιπποδύναμη 110hp ήταν διαθέσιμη το 1951, ενώ το 1956 ένα RK powered streamliner έκανε ρεκόρ στα 330 χλμ.
Ακόμη το 1966, ο Wilhelm Herz έκανε ρεκόρ με μέσο όρο ταχύτητας στα 10 χλμ. Που έφτασε τα 309 χλμ. / Ώρα.
Στις φωτογραφίες είναι ένα από τα 5 RK500 που έχουν κατασκευαστεί και ανήκει σε ιδιωτική συλλογή, και φωτογραφήθηκε στη νότια Γερμανία, το 2016 από τον φωτογράφο Phil Aynsley.
Αυτό το NSU RK500 είναι ένα ακόμα από τα 5 που έχουν κατασκευαστεί που βρίσκεται στην Γερμανία
Πηγη:https://bikerspirit.net/main/nsu-rk...e-to-fragma-ton-300-xlm-ti-dekaetia-toy-1950/
Δυστυχως ειχε και αυτη την τυχη πολλων κατασκευαστων εκεινης της περιοδου.
ΥΓ Καποιες πληροφοριες λογω την ημιμαθειας μου μπορει να μην ειναι σωστες.Καθε διορθωση ευπροσδεκτη.