kostikas
member
- Δημοσιεύσεις
- 1.448
- Μοτοσυκλέτα
- Suzuki VStrom 650
- Όνομα
- Kostas
Το αλάφρωμα και κοσκίνισμα όπως ακριβώς το περιγράφεις το ένιωσα σε ένα 990 αντβε φίλου που είχα για λίγο. Το είχε με λάθος προφόρτωση ελατηρίου στο πίσω αμορτισέρ και το είχε έτσι μόνιμα ακόμα και τριβάλιτσο αλλά δεν πήγαινε με πολλά, ήταν αρκετά συντηρητικός οδηγός. Όταν το πήρα για να φύγω δεν χρειάστηκε αέρας για να καταλάβω ότι η κατάσταση πίσω ήταν χάλια. Σταμάτησα σε ένα φίλο μάστορα και με το γατζόκλιδο και μερικές δοκιμές, μου ήρθε εκεί που πρέπει. Έγινε όχι πιστόλι αλλά πύρκαυλος ….. To θέμα που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι είχε πολύ μικρή ανοχή στο φόρτωμα στην ουρά, από όσο γνωρίζω αυτό υπάρχει μέχρι σήμερα στο 1290 με όριο τα 6 κιλά αν θυμάμε καλά. Αν ισχύει ακόμα και στο τελευταίο μοντέλο αυτή η τεχνική λεπτομέρεια σημαίνει ότι θέλει ιδιαίτερη προσοχή στο φόρτωμα καθώς επηρεάζεται δραματικά η συμπεριφορά της ακόμα περισσότερο αν έχει και λάθος προφόρτιση πίσω.
Είναι ένα τεχνικό θέμα που αφορά όλα τα 2τροχα και μπορεί να συμβεί σε όλα αν δεν γνωρίζουμε ποια είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά και δυνατότητες του μοτο μας. Πάντως λίγα γράφουν από 10 κιλά και πάνω στην ουρά.
Είναι ένα τεχνικό θέμα που αφορά όλα τα 2τροχα και μπορεί να συμβεί σε όλα αν δεν γνωρίζουμε ποια είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά και δυνατότητες του μοτο μας. Πάντως λίγα γράφουν από 10 κιλά και πάνω στην ουρά.
Τελευταία επεξεργασία: