HONDA NC 700 (?).000 χλμ ?

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.096
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Καλή τιμή.
Έχει κ ρυθμίσεις προφόρτισης.
Έχει κ 2 εκ μεγαλύτερη διαδρομή..
Και είναι κορυφαία εταιρία αναρτήσεων, στην Πενφέ αν θέλει κάποιος ν'αναβαθμίσει την ESA και να μην χάσει τις ηλεκτρονικές ρυθμίσεις μόνο Wilbers.
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Καλή τιμή.
Έχει κ ρυθμίσεις προφόρτισης.
Έχει κ 2 εκ μεγαλύτερη διαδρομή..
"Οχι διαδρομή, spring active travel η κάνω λάθος;
Αν αποφασίσεις να βάλεις τα συγκεκριμένα να τους πάρεις τηλέφωνο και να κουβεντιάσετε για τον Rate του ελατηρίου, είναι άψογα καταρτισμένοι και θα σε βοηθήσουν πολύ.
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.096
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Και εγώ 1.80 , πήρα ένα φρύδι απο banggod με 20 ευρώ και σώθηκα , νομίζω ήταν αυτό βέβαια το καλοκαίρι είναι θέμα για το κράνος, δεν αερίζεται σχεδόν καθόλου!
Το είδα το φρυδάκι.
Είμαι ανάμεσα σε αυτό που έγραψες ή στην προέκταση που παραθέτω.
Γενικά, επειδή δεν έχω βάλει ποτέ προέκταση...τι είναι καλύτερο από τα δύο, στην πράξη;
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Το είδα το φρυδάκι.
Είμαι ανάμεσα σε αυτό που έγραψες ή στην προέκταση που παραθέτω.
Γενικά, επειδή δεν έχω βάλει ποτέ προέκταση...τι είναι καλύτερο από τα δύο, στην πράξη;
Αυτό πούβαλες μοιάζει με των 90 ευρώ της PUIG.
Είναι ρυθμιζόμενο και το βάζεις ανάλογα με τις ανάγκες σου όπου θέλεις.
Μεγάλο πλεονέκτημα ότι μπορείς να το ρυθμίσεις κάτω στο ίδιο ύψος με τη ζελατίνα σε χώμα αν θες να βλέπεις τα <<πατήματά>> σου και μετά όταν βγεις ξανά άσφαλτο το σηκώνεις στην ψηλή θέση για να χτυπάει ο αέρας όπου θέλεις εσύ.eye
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Το είδα το φρυδάκι.
Είμαι ανάμεσα σε αυτό που έγραψες ή στην προέκταση που παραθέτω.
Γενικά, επειδή δεν έχω βάλει ποτέ προέκταση...τι είναι καλύτερο από τα δύο, στην πράξη;

Κυκλοφορώ με προέκταση ζελατίνας τα τελευταία 20 χρόνια! Αγιος ο άνθρωπος που την εφηύρε!
Πολλές φορές μάλιστα έχω φτιάξει και ιδιοκατασκευή

Ξεκίνα με φρυδάκι των 20-30 ευρώ και αν δεν δεις βελτίωση, είσαι για αλλαγή ζελατίνας με ψηλότερη και πάλι φρυδάκι.

Αυτό που πιάνει στις 2 άκρες αντί για το κέντρο είναι πιο δεσμευτικό ως προς την ζελατίνα που ήδη έχεις. Πρέπει δηλαδή να ταιριάζει και η καμπυλότητα. Αλλά υπάρχει λύση και σε αυτό.

Εσυ διάλεξε ποιον απο τους δύο τύπους θα πάρεις (μονή στήριξη - διπλή στήριξη). Το τελικό αποτέλεσμα είναι πάνω κάτω το ίδιο
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Ο Βασίλης αφού τον πρήξαμε όσο νάναι τον άνθρωπο στις ερωτήσεις έκανε ένα συγκεντρωτικό ποστ στο Moto.gr ΕΔΩ και ανέφερε σχετικά τα εξής για όποιον τυχόν ενδιαφέρεται και από την εδώ παρέα :

<<Έφτασε και αυτή η στιγμή.Μια μοτοσυκλέτα που αγοράστηκε προσωρινά το 2015 έγινε τελικά το βασικό εργαλείο για ταξίδια σε όλα τα τεραίν κάνοντας συνολικά πάνω απο 300.000km απροβλημάτιστα.

Σίγουρα απο το μοτέρ χαμηλής απόδοσης εγώ το περίμενα κρίνοντας και απο το πόσο αντέχουν τα αντίστοιχα χαμηλόστροφα μοτερ των αυτοκινήτων.Αυτό που δεν περίμενα σε καμία περίπτωση όμως ήταν η αντοχή σε όλα τα επίπεδα δηλαδή:

-Στα ηλεκτρικά του.Μίζα,πηνία,ανορθωτής δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ.Μετά τις 290.000km μόνο ο αισθητήρας ταχύτητας δυσλειτουργούσε και αλλάχτηκε αλλά οτιδήποτε και να βγάλει σε τόσα km το θεωρώ πλέον συντήρηση και όχι βλάβη.Ειδικά ο αισθητήρας που βρίσκεται στην πάνω πλευρά του μοτέρ και τρώει αμέτρητες μεταβολές θερμοκρασίας σε τόσα km.

-Τρόμπα λαδιού και τρόμπα νερού χωρίς πρόβλημα σε αυτά τα km.Οκ το πρώτο θα σήμαινε και ανατίναξη θα μου πείτε,αλλά το 2ο είναι συνήθης βλάβη στα πολλά km.

-Ψυγείο χωρίς καμία διαρροή

-Δίσκοι συμπλέκτη αλλάχτηκαν μόνο οι φιμπερένιοι στις 275.000km

-Τρόμπα βενζίνης καθαρίστηκε πρόσφατα σχετικά για μια και μοναδική φορά ενώ μέχρι να ξεκινήσει να κάνει κοψίματα δεν είχα ποτέ πρόβλημα.Εντυπωσιακό με τις βενζίνες που έχουμε στην Ελλάδα και χωρίς να προσέχω ποτέ που βάζω βενζίνη(δε γίνεται ούτως ή άλλως με τη χρήση που κάνω)

-Τεντωτήρας και καδένα αλλάχτηκαν προληπτικά στις 190.000km.Είχα λίγο θόρυβο όταν άφηνα το γκάζι και φρέναρε ο κινητήρας με ταχύτητα μέσα.

-Δισκόπλακα άλλαξα πίσω στις 230.000km.Μπροστά έχω ακόμα την εργοστασιακή χωρίς ιδιαίτερο δόντι!Πολύ ποιοτικό το υλικό του εργοστασίου!


Το μηχανάκι αγοράστηκε για συγκεκριμένη χρήση.Προσωπικά δεν περίμενα να αντέξει το ξύλο που τρώει κάνοντας ΜΗ ενδεδειγμένη χρήση.Δηλαδή οκ να μη στραβώνουν οι ζάντες με τόσο χώμα?2-3 στραβώματα που είχα έγιναν στην άσφαλτο σε λακκούβες με πολλά km.

Το σημαντικότερο απο όλα?Στις 300.000km μου δείχνει μια υγεία οτι δε θα με προβληματίσει για πολύ ακόμα και δεν καίγομαι να το αλλάξω καν.Εκεί που με ένα συνηθισμένο μοτερ μοτοσυκλέτας στο 1/3 των km ξεκινάς και σκέφτεσαι το το διώξεις.

Για τη συντήρηση τα γνωρίζετε πάνω κάτω.Ανα 12.000km-14.000km αλλαγή λαδιών,ανα 48.000km μπουζί,ανα 100.000km τσεκ στις βαλβίδες(ανα 24.000km λέει το μάνιουαλ αλλα είναι καθαρά μάρκετινγκ,διαπιστωμένο στην πράξη).Ουσιαστικά γράφω km χωρίς να ασχολούμαι σχεδόν καθόλου.


Με το NC ταξίδεψα σε 25 χώρες και ανέβηκα σε περισσότερα απο 100 βουνά κάνοντας σε πολλές περιπτώσεις πολύ δύσκολους χωματόδρομους.Θα το αλλάξω μόνο αν υπάρξει κάτι αντίστοιχο να με υπηρετήσει το ίδιο καλά.Δημιούργησα ένα βίντεο με πολλές εμπειρίες απο Ελλάδα και εξωτερικό.Φυσικά δε χωράνε όλες οι εμπειρίες σε ένα μικρό βίντεο αλλά παίρνετε μια γεύση.



https://www.youtube.com/watch?v=b3MR...6YjZDxVV-PwHUs



Πάντα όρθιοι!
>>

Επίσης :

<<
Απαντώ σε κάποια ερωτήματα που τέθηκαν και έχουν σημασία.

-Μόλις το πρωτοπήρα το 2015 διαπίστωσα πως μπροστά και πίσω ήταν πολύ *****ό απο ελατήρια.Λογικό ως ένα βαθμό αφού το συγκεκριμένο όχημα κατασκευάζεται εξ'ολοκλήρου στην Ιαπωνία και είχε βγεί πολύ φθηνά στην αγορά για νέο πρότζεκτ(6500 στην ευρώπη,7500 εδώ).Σχεδόν αμέσως αλλάχτηκαν ελατήρια και λάδια μπροστινού με ohlins γραμμικά,απο τα προοδευτικά μαμά.Η βελτίωση ήταν καθολική σε όλα τα τεραίν.Ακόμα αυτά έχω μπροστα.Πίσω μεχρι τις 230.000km είχα την εργοστασιακή ανάρτηση την οποία είχα σφίξει εξ αρχής(προφόρτιση ελατηρίου μόνο) και η οποία έκανε μια χαρά τη δουλειά της σε συνδυασμό με το μοχλικό.Απλά είχα βαρεθεί κάποια στιγμή επειδή έσκαγε ανα 40.000km (την πήγαινα και για σέρβις κάθε φορά ανα τόσα km περίπου) και έβαλα τελικά μια ohlins απλή που βγαίνει για το NC.

-Λάδια και μπουζί βάζω ότι προτείνει η Honda.Ιριδίου είναι τα μαμά για αυτο και το μανιουαλ δινει ανα 48,000km αλλαγή.Εχω βάλει διάφορες μάρκες λαδιών,πάντα όμως τηρούσα το 10-30 που προτείνει η Honda.

-Για το τι κουβαλάω στα ταξίδια που ρώτησε ο Dr Monty.Στο πρώτο ταξίδι στο εξωτερικό πήρα σαμάρια αλλά δε μου άρεσε καθόλου η συμπεριφορά έχοντάς τα γεμάτα.Στο επόμενο που πήγα Νορβηγία αποφάσισα να ταξιδέψω πιο ευέλικτα παίρνοντας μόνο ένα Tank Bag των 32 λίτρων.Το συγκεκριμένο μηχανάκι έχει το ΥΠΕΡΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ του ψευδοτεπόζιτου που είναι ουσιαστικά άλλα 20 λίτρα χώρου!Δηλαδή εκεί μέσα βάζεις αδιάβροχα και ενα κάρο πράγματα που σου δεσμεύουν χώρο απο ένα σαμάρι σε άλλη μοτοσυκλέτα.52 λίτρα σύνολο είναι μια χαρά για μένα,εφόσον όλη μέρα συνήθως είμαι στο δρόμο με τα μοτοσυκλετιστικά ρούχα.Ποτέ δε μου έλειψε κάτι,ίσα ίσα στο Nordkapp περίσσεψαν και ρούχα που δεν πρόλαβα να φορέσω
.Εννοείται είναι και στον άνθρωπο,μια φορά είχαμε πάει μονοήμερη με κάτι φίλους και ο ένας ήρθε με τριβάλιτσο!
.
Πάντως είναι σωτήριο το ψευδοτεπόζιτο,τόσο πολύ που το θεωρώ αναγκαίο πλέον και θα ήθελα να έχει το επόμενο μηχανάκι μου τετοιο χώρο.Στις μονοήμερες που βλέπετε σαν να μην κουβαλάω τίποτα μαζί μου,είναι όλα μέσα στο ψευδοτεπόζιτο, έχω 2.5 λίτρα υγρά,κομπρεσερακι,αδιάβροχο,φόρμα,κιτ επισκευης ελαστικών,power bank,δεύτερα γάντια,τσαντάκι κλπ.Δικάβαλος που πήγα το 2018 στην Κορσική με τη γυναίκα,είχα πάρει τανκ μπαγκ(δικά μου μέσα) και τα σαμάρια(για τα πράγματα της γυναίκας) + τον χώρο στον κουβά έφτασαν και περίσσεψαν.

-Για τα ρουλεμάν που με ρώτησε ο Kas Tracer.Μόλις είδα οτι άλλαξα πίσω στις 261.000km.Κάθε φορά που πάω για αλλαγή ελαστικού τα τσεκάρω και αν χρειαστεί αλλάζονται επιτόπου.Δε χρειάζονται συχνά πάντως,σίγουρα κανα 60αρι χιλιάδες αντέχουν.Ρουλεμάν λαιμού αλλάχτηκε μια φορά στις 130.000km με πρωτοβουλία του μάστορα,δεν είχα δει κάτι περίεργο εγώ να πω την αλήθεια.Μέχρι σήμερα πάντως δεν έχει αλλαχτεί στο λαιμό κάτι.



Όπως είπα και σε κάποιους φίλους που με ρώτησαν,το μηχανάκι δεν είναι Αφρικα ούτε Τενερέ στο χώμα και δεν πρόκειται να γίνει.Παρολαυτά είναι εύκολο,ελαφρύ σε αίσθηση και με σωστά λάστιχα πάει παντού.Όχι με την ταχύτητα μιας off μοτοσυκλέτας αλλά προσωπικά μου αρέσει να ευχαριστιέμαι τη διαδρομή και όχι να τρέχω μόνος μου στα χώματα.Δείτε το σαν ένα SUV,δεν είναι τζηπ αλλά αν το ψηλώσεις και του βάλεις κατάλληλα λάστιχα θα σε πάει πολύ μακρύτερα απο όσο πίστευες.Αν συμπεριλάβουμε και το πόσο ανθεκτικό είναι για μένα αξίζει για allaround go anywhere μοτοσυκλέτα με κάποιες παραχωρήσεις,που ούτως ή άλλως θα έκανες σε άλλους τομείς οποιαδήποτε άλλη να είχες.>>.

Απλά υπενθυμίζω πως το NC του Βασίλη είναι το χειροκίνητο (όχι αυτόματο dct) και το πρώτο μοντέλο - γενιά του 2012.

Αυτό νομίζω ολοκληρώνει τα πάντα που αφορούν στο συγκεκριμένο μοντέλο που συνεχίζει την πορεία του στους δρόμους και τα βουνά.
Επόμενη αναμετάδοση όταν κάνει ο Βασίλης στα όποια χλμ.

Πάντα όρθιος νάναι και προσωπικά τον ευχαριστώ και από εδώ για τις άριστες πληροφορίες που μας έδωσε.
Γειά σου Μπίλυ ! Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Κυκλοφορώ με προέκταση ζελατίνας τα τελευταία 20 χρόνια! Αγιος ο άνθρωπος που την εφηύρε!
Πολλές φορές μάλιστα έχω φτιάξει και ιδιοκατασκευή

Ξεκίνα με φρυδάκι των 20-30 ευρώ και αν δεν δεις βελτίωση, είσαι για αλλαγή ζελατίνας με ψηλότερη και πάλι φρυδάκι.

Αυτό που πιάνει στις 2 άκρες αντί για το κέντρο είναι πιο δεσμευτικό ως προς την ζελατίνα που ήδη έχεις. Πρέπει δηλαδή να ταιριάζει και η καμπυλότητα. Αλλά υπάρχει λύση και σε αυτό.

Εσυ διάλεξε ποιον απο τους δύο τύπους θα πάρεις (μονή στήριξη - διπλή στήριξη). Το τελικό αποτέλεσμα είναι πάνω κάτω το ίδιο
Εγώ είμαι της μονής στήριξης γιατί του αλλάζεις γωνία πχ το καλοκαίρι που θέλεις να σε χτυπάει αέρας απλά το γυρίζεις προς τα πίσω και βουαλά....
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Ο Βασίλης αφού τον πρήξαμε όσο νάναι τον άνθρωπο στις ερωτήσεις έκανε ένα συγκεντρωτικό ποστ στο Moto.gr ΕΔΩ και ανέφερε σχετικά τα εξής για όποιον τυχόν ενδιαφέρεται και από την εδώ παρέα :

<<Έφτασε και αυτή η στιγμή.Μια μοτοσυκλέτα που αγοράστηκε προσωρινά το 2015 έγινε τελικά το βασικό εργαλείο για ταξίδια σε όλα τα τεραίν κάνοντας συνολικά πάνω απο 300.000km απροβλημάτιστα.

Σίγουρα απο το μοτέρ χαμηλής απόδοσης εγώ το περίμενα κρίνοντας και απο το πόσο αντέχουν τα αντίστοιχα χαμηλόστροφα μοτερ των αυτοκινήτων.Αυτό που δεν περίμενα σε καμία περίπτωση όμως ήταν η αντοχή σε όλα τα επίπεδα δηλαδή:

-Στα ηλεκτρικά του.Μίζα,πηνία,ανορθωτής δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ.Μετά τις 290.000km μόνο ο αισθητήρας ταχύτητας δυσλειτουργούσε και αλλάχτηκε αλλά οτιδήποτε και να βγάλει σε τόσα km το θεωρώ πλέον συντήρηση και όχι βλάβη.Ειδικά ο αισθητήρας που βρίσκεται στην πάνω πλευρά του μοτέρ και τρώει αμέτρητες μεταβολές θερμοκρασίας σε τόσα km.

-Τρόμπα λαδιού και τρόμπα νερού χωρίς πρόβλημα σε αυτά τα km.Οκ το πρώτο θα σήμαινε και ανατίναξη θα μου πείτε,αλλά το 2ο είναι συνήθης βλάβη στα πολλά km.

-Ψυγείο χωρίς καμία διαρροή

-Δίσκοι συμπλέκτη αλλάχτηκαν μόνο οι φιμπερένιοι στις 275.000km

-Τρόμπα βενζίνης καθαρίστηκε πρόσφατα σχετικά για μια και μοναδική φορά ενώ μέχρι να ξεκινήσει να κάνει κοψίματα δεν είχα ποτέ πρόβλημα.Εντυπωσιακό με τις βενζίνες που έχουμε στην Ελλάδα και χωρίς να προσέχω ποτέ που βάζω βενζίνη(δε γίνεται ούτως ή άλλως με τη χρήση που κάνω)

-Τεντωτήρας και καδένα αλλάχτηκαν προληπτικά στις 190.000km.Είχα λίγο θόρυβο όταν άφηνα το γκάζι και φρέναρε ο κινητήρας με ταχύτητα μέσα.

-Δισκόπλακα άλλαξα πίσω στις 230.000km.Μπροστά έχω ακόμα την εργοστασιακή χωρίς ιδιαίτερο δόντι!Πολύ ποιοτικό το υλικό του εργοστασίου!


Το μηχανάκι αγοράστηκε για συγκεκριμένη χρήση.Προσωπικά δεν περίμενα να αντέξει το ξύλο που τρώει κάνοντας ΜΗ ενδεδειγμένη χρήση.Δηλαδή οκ να μη στραβώνουν οι ζάντες με τόσο χώμα?2-3 στραβώματα που είχα έγιναν στην άσφαλτο σε λακκούβες με πολλά km.

Το σημαντικότερο απο όλα?Στις 300.000km μου δείχνει μια υγεία οτι δε θα με προβληματίσει για πολύ ακόμα και δεν καίγομαι να το αλλάξω καν.Εκεί που με ένα συνηθισμένο μοτερ μοτοσυκλέτας στο 1/3 των km ξεκινάς και σκέφτεσαι το το διώξεις.

Για τη συντήρηση τα γνωρίζετε πάνω κάτω.Ανα 12.000km-14.000km αλλαγή λαδιών,ανα 48.000km μπουζί,ανα 100.000km τσεκ στις βαλβίδες(ανα 24.000km λέει το μάνιουαλ αλλα είναι καθαρά μάρκετινγκ,διαπιστωμένο στην πράξη).Ουσιαστικά γράφω km χωρίς να ασχολούμαι σχεδόν καθόλου.


Με το NC ταξίδεψα σε 25 χώρες και ανέβηκα σε περισσότερα απο 100 βουνά κάνοντας σε πολλές περιπτώσεις πολύ δύσκολους χωματόδρομους.Θα το αλλάξω μόνο αν υπάρξει κάτι αντίστοιχο να με υπηρετήσει το ίδιο καλά.Δημιούργησα ένα βίντεο με πολλές εμπειρίες απο Ελλάδα και εξωτερικό.Φυσικά δε χωράνε όλες οι εμπειρίες σε ένα μικρό βίντεο αλλά παίρνετε μια γεύση.



https://www.youtube.com/watch?v=b3MR...6YjZDxVV-PwHUs



Πάντα όρθιοι!
>>

Επίσης :

<<
Απαντώ σε κάποια ερωτήματα που τέθηκαν και έχουν σημασία.

-Μόλις το πρωτοπήρα το 2015 διαπίστωσα πως μπροστά και πίσω ήταν πολύ *****ό απο ελατήρια.Λογικό ως ένα βαθμό αφού το συγκεκριμένο όχημα κατασκευάζεται εξ'ολοκλήρου στην Ιαπωνία και είχε βγεί πολύ φθηνά στην αγορά για νέο πρότζεκτ(6500 στην ευρώπη,7500 εδώ).Σχεδόν αμέσως αλλάχτηκαν ελατήρια και λάδια μπροστινού με ohlins γραμμικά,απο τα προοδευτικά μαμά.Η βελτίωση ήταν καθολική σε όλα τα τεραίν.Ακόμα αυτά έχω μπροστα.Πίσω μεχρι τις 230.000km είχα την εργοστασιακή ανάρτηση την οποία είχα σφίξει εξ αρχής(προφόρτιση ελατηρίου μόνο) και η οποία έκανε μια χαρά τη δουλειά της σε συνδυασμό με το μοχλικό.Απλά είχα βαρεθεί κάποια στιγμή επειδή έσκαγε ανα 40.000km (την πήγαινα και για σέρβις κάθε φορά ανα τόσα km περίπου) και έβαλα τελικά μια ohlins απλή που βγαίνει για το NC.

-Λάδια και μπουζί βάζω ότι προτείνει η Honda.Ιριδίου είναι τα μαμά για αυτο και το μανιουαλ δινει ανα 48,000km αλλαγή.Εχω βάλει διάφορες μάρκες λαδιών,πάντα όμως τηρούσα το 10-30 που προτείνει η Honda.

-Για το τι κουβαλάω στα ταξίδια που ρώτησε ο Dr Monty.Στο πρώτο ταξίδι στο εξωτερικό πήρα σαμάρια αλλά δε μου άρεσε καθόλου η συμπεριφορά έχοντάς τα γεμάτα.Στο επόμενο που πήγα Νορβηγία αποφάσισα να ταξιδέψω πιο ευέλικτα παίρνοντας μόνο ένα Tank Bag των 32 λίτρων.Το συγκεκριμένο μηχανάκι έχει το ΥΠΕΡΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ του ψευδοτεπόζιτου που είναι ουσιαστικά άλλα 20 λίτρα χώρου!Δηλαδή εκεί μέσα βάζεις αδιάβροχα και ενα κάρο πράγματα που σου δεσμεύουν χώρο απο ένα σαμάρι σε άλλη μοτοσυκλέτα.52 λίτρα σύνολο είναι μια χαρά για μένα,εφόσον όλη μέρα συνήθως είμαι στο δρόμο με τα μοτοσυκλετιστικά ρούχα.Ποτέ δε μου έλειψε κάτι,ίσα ίσα στο Nordkapp περίσσεψαν και ρούχα που δεν πρόλαβα να φορέσω
.Εννοείται είναι και στον άνθρωπο,μια φορά είχαμε πάει μονοήμερη με κάτι φίλους και ο ένας ήρθε με τριβάλιτσο!
.
Πάντως είναι σωτήριο το ψευδοτεπόζιτο,τόσο πολύ που το θεωρώ αναγκαίο πλέον και θα ήθελα να έχει το επόμενο μηχανάκι μου τετοιο χώρο.Στις μονοήμερες που βλέπετε σαν να μην κουβαλάω τίποτα μαζί μου,είναι όλα μέσα στο ψευδοτεπόζιτο, έχω 2.5 λίτρα υγρά,κομπρεσερακι,αδιάβροχο,φόρμα,κιτ επισκευης ελαστικών,power bank,δεύτερα γάντια,τσαντάκι κλπ.Δικάβαλος που πήγα το 2018 στην Κορσική με τη γυναίκα,είχα πάρει τανκ μπαγκ(δικά μου μέσα) και τα σαμάρια(για τα πράγματα της γυναίκας) + τον χώρο στον κουβά έφτασαν και περίσσεψαν.

-Για τα ρουλεμάν που με ρώτησε ο Kas Tracer.Μόλις είδα οτι άλλαξα πίσω στις 261.000km.Κάθε φορά που πάω για αλλαγή ελαστικού τα τσεκάρω και αν χρειαστεί αλλάζονται επιτόπου.Δε χρειάζονται συχνά πάντως,σίγουρα κανα 60αρι χιλιάδες αντέχουν.Ρουλεμάν λαιμού αλλάχτηκε μια φορά στις 130.000km με πρωτοβουλία του μάστορα,δεν είχα δει κάτι περίεργο εγώ να πω την αλήθεια.Μέχρι σήμερα πάντως δεν έχει αλλαχτεί στο λαιμό κάτι.



Όπως είπα και σε κάποιους φίλους που με ρώτησαν,το μηχανάκι δεν είναι Αφρικα ούτε Τενερέ στο χώμα και δεν πρόκειται να γίνει.Παρολαυτά είναι εύκολο,ελαφρύ σε αίσθηση και με σωστά λάστιχα πάει παντού.Όχι με την ταχύτητα μιας off μοτοσυκλέτας αλλά προσωπικά μου αρέσει να ευχαριστιέμαι τη διαδρομή και όχι να τρέχω μόνος μου στα χώματα.Δείτε το σαν ένα SUV,δεν είναι τζηπ αλλά αν το ψηλώσεις και του βάλεις κατάλληλα λάστιχα θα σε πάει πολύ μακρύτερα απο όσο πίστευες.Αν συμπεριλάβουμε και το πόσο ανθεκτικό είναι για μένα αξίζει για allaround go anywhere μοτοσυκλέτα με κάποιες παραχωρήσεις,που ούτως ή άλλως θα έκανες σε άλλους τομείς οποιαδήποτε άλλη να είχες.>>.

Απλά υπενθυμίζω πως το NC του Βασίλη είναι το χειροκίνητο (όχι αυτόματο dct) και το πρώτο μοντέλο - γενιά του 2012.

Αυτό νομίζω ολοκληρώνει τα πάντα που αφορούν στο συγκεκριμένο μοντέλο που συνεχίζει την πορεία του στους δρόμους και τα βουνά.
Επόμενη αναμετάδοση όταν κάνει ο Βασίλης στα όποια χλμ.

Πάντα όρθιος νάναι και προσωπικά τον ευχαριστώ και από εδώ για τις άριστες πληροφορίες που μας έδωσε.
Γειά σου Μπίλυ ! Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon
Ότι και να λέμε, μπράβο στον Βασίλη για τα κάκαλα και ένα μεγάλο μπράβο στην Honda για το μηχανάκι που έφτιαξε...
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Εγώ είμαι της μονής στήριξης γιατί του αλλάζεις γωνία πχ το καλοκαίρι που θέλεις να σε χτυπάει αέρας απλά το γυρίζεις προς τα πίσω και βουαλά....
Κι εγώ υπέρμαχος της μονής είμαι. Για τον ίδιο, αλλά και άλλους λόγους eye
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ο Βασίλης αφού τον πρήξαμε όσο νάναι τον άνθρωπο στις ερωτήσεις έκανε ένα συγκεντρωτικό ποστ στο Moto.gr ΕΔΩ και ανέφερε σχετικά τα εξής για όποιον τυχόν ενδιαφέρεται και από την εδώ παρέα :

<<Έφτασε και αυτή η στιγμή.Μια μοτοσυκλέτα που αγοράστηκε προσωρινά το 2015 έγινε τελικά το βασικό εργαλείο για ταξίδια σε όλα τα τεραίν κάνοντας συνολικά πάνω απο 300.000km απροβλημάτιστα.

Σίγουρα απο το μοτέρ χαμηλής απόδοσης εγώ το περίμενα κρίνοντας και απο το πόσο αντέχουν τα αντίστοιχα χαμηλόστροφα μοτερ των αυτοκινήτων.Αυτό που δεν περίμενα σε καμία περίπτωση όμως ήταν η αντοχή σε όλα τα επίπεδα δηλαδή:

-Στα ηλεκτρικά του.Μίζα,πηνία,ανορθωτής δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ.Μετά τις 290.000km μόνο ο αισθητήρας ταχύτητας δυσλειτουργούσε και αλλάχτηκε αλλά οτιδήποτε και να βγάλει σε τόσα km το θεωρώ πλέον συντήρηση και όχι βλάβη.Ειδικά ο αισθητήρας που βρίσκεται στην πάνω πλευρά του μοτέρ και τρώει αμέτρητες μεταβολές θερμοκρασίας σε τόσα km.

-Τρόμπα λαδιού και τρόμπα νερού χωρίς πρόβλημα σε αυτά τα km.Οκ το πρώτο θα σήμαινε και ανατίναξη θα μου πείτε,αλλά το 2ο είναι συνήθης βλάβη στα πολλά km.

-Ψυγείο χωρίς καμία διαρροή

-Δίσκοι συμπλέκτη αλλάχτηκαν μόνο οι φιμπερένιοι στις 275.000km

-Τρόμπα βενζίνης καθαρίστηκε πρόσφατα σχετικά για μια και μοναδική φορά ενώ μέχρι να ξεκινήσει να κάνει κοψίματα δεν είχα ποτέ πρόβλημα.Εντυπωσιακό με τις βενζίνες που έχουμε στην Ελλάδα και χωρίς να προσέχω ποτέ που βάζω βενζίνη(δε γίνεται ούτως ή άλλως με τη χρήση που κάνω)

-Τεντωτήρας και καδένα αλλάχτηκαν προληπτικά στις 190.000km.Είχα λίγο θόρυβο όταν άφηνα το γκάζι και φρέναρε ο κινητήρας με ταχύτητα μέσα.

-Δισκόπλακα άλλαξα πίσω στις 230.000km.Μπροστά έχω ακόμα την εργοστασιακή χωρίς ιδιαίτερο δόντι!Πολύ ποιοτικό το υλικό του εργοστασίου!


Το μηχανάκι αγοράστηκε για συγκεκριμένη χρήση.Προσωπικά δεν περίμενα να αντέξει το ξύλο που τρώει κάνοντας ΜΗ ενδεδειγμένη χρήση.Δηλαδή οκ να μη στραβώνουν οι ζάντες με τόσο χώμα?2-3 στραβώματα που είχα έγιναν στην άσφαλτο σε λακκούβες με πολλά km.

Το σημαντικότερο απο όλα?Στις 300.000km μου δείχνει μια υγεία οτι δε θα με προβληματίσει για πολύ ακόμα και δεν καίγομαι να το αλλάξω καν.Εκεί που με ένα συνηθισμένο μοτερ μοτοσυκλέτας στο 1/3 των km ξεκινάς και σκέφτεσαι το το διώξεις.

Για τη συντήρηση τα γνωρίζετε πάνω κάτω.Ανα 12.000km-14.000km αλλαγή λαδιών,ανα 48.000km μπουζί,ανα 100.000km τσεκ στις βαλβίδες(ανα 24.000km λέει το μάνιουαλ αλλα είναι καθαρά μάρκετινγκ,διαπιστωμένο στην πράξη).Ουσιαστικά γράφω km χωρίς να ασχολούμαι σχεδόν καθόλου.


Με το NC ταξίδεψα σε 25 χώρες και ανέβηκα σε περισσότερα απο 100 βουνά κάνοντας σε πολλές περιπτώσεις πολύ δύσκολους χωματόδρομους.Θα το αλλάξω μόνο αν υπάρξει κάτι αντίστοιχο να με υπηρετήσει το ίδιο καλά.Δημιούργησα ένα βίντεο με πολλές εμπειρίες απο Ελλάδα και εξωτερικό.Φυσικά δε χωράνε όλες οι εμπειρίες σε ένα μικρό βίντεο αλλά παίρνετε μια γεύση.



https://www.youtube.com/watch?v=b3MR...6YjZDxVV-PwHUs



Πάντα όρθιοι!
>>

Επίσης :

<<
Απαντώ σε κάποια ερωτήματα που τέθηκαν και έχουν σημασία.

-Μόλις το πρωτοπήρα το 2015 διαπίστωσα πως μπροστά και πίσω ήταν πολύ *****ό απο ελατήρια.Λογικό ως ένα βαθμό αφού το συγκεκριμένο όχημα κατασκευάζεται εξ'ολοκλήρου στην Ιαπωνία και είχε βγεί πολύ φθηνά στην αγορά για νέο πρότζεκτ(6500 στην ευρώπη,7500 εδώ).Σχεδόν αμέσως αλλάχτηκαν ελατήρια και λάδια μπροστινού με ohlins γραμμικά,απο τα προοδευτικά μαμά.Η βελτίωση ήταν καθολική σε όλα τα τεραίν.Ακόμα αυτά έχω μπροστα.Πίσω μεχρι τις 230.000km είχα την εργοστασιακή ανάρτηση την οποία είχα σφίξει εξ αρχής(προφόρτιση ελατηρίου μόνο) και η οποία έκανε μια χαρά τη δουλειά της σε συνδυασμό με το μοχλικό.Απλά είχα βαρεθεί κάποια στιγμή επειδή έσκαγε ανα 40.000km (την πήγαινα και για σέρβις κάθε φορά ανα τόσα km περίπου) και έβαλα τελικά μια ohlins απλή που βγαίνει για το NC.

-Λάδια και μπουζί βάζω ότι προτείνει η Honda.Ιριδίου είναι τα μαμά για αυτο και το μανιουαλ δινει ανα 48,000km αλλαγή.Εχω βάλει διάφορες μάρκες λαδιών,πάντα όμως τηρούσα το 10-30 που προτείνει η Honda.

-Για το τι κουβαλάω στα ταξίδια που ρώτησε ο Dr Monty.Στο πρώτο ταξίδι στο εξωτερικό πήρα σαμάρια αλλά δε μου άρεσε καθόλου η συμπεριφορά έχοντάς τα γεμάτα.Στο επόμενο που πήγα Νορβηγία αποφάσισα να ταξιδέψω πιο ευέλικτα παίρνοντας μόνο ένα Tank Bag των 32 λίτρων.Το συγκεκριμένο μηχανάκι έχει το ΥΠΕΡΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ του ψευδοτεπόζιτου που είναι ουσιαστικά άλλα 20 λίτρα χώρου!Δηλαδή εκεί μέσα βάζεις αδιάβροχα και ενα κάρο πράγματα που σου δεσμεύουν χώρο απο ένα σαμάρι σε άλλη μοτοσυκλέτα.52 λίτρα σύνολο είναι μια χαρά για μένα,εφόσον όλη μέρα συνήθως είμαι στο δρόμο με τα μοτοσυκλετιστικά ρούχα.Ποτέ δε μου έλειψε κάτι,ίσα ίσα στο Nordkapp περίσσεψαν και ρούχα που δεν πρόλαβα να φορέσω
.Εννοείται είναι και στον άνθρωπο,μια φορά είχαμε πάει μονοήμερη με κάτι φίλους και ο ένας ήρθε με τριβάλιτσο!
.
Πάντως είναι σωτήριο το ψευδοτεπόζιτο,τόσο πολύ που το θεωρώ αναγκαίο πλέον και θα ήθελα να έχει το επόμενο μηχανάκι μου τετοιο χώρο.Στις μονοήμερες που βλέπετε σαν να μην κουβαλάω τίποτα μαζί μου,είναι όλα μέσα στο ψευδοτεπόζιτο, έχω 2.5 λίτρα υγρά,κομπρεσερακι,αδιάβροχο,φόρμα,κιτ επισκευης ελαστικών,power bank,δεύτερα γάντια,τσαντάκι κλπ.Δικάβαλος που πήγα το 2018 στην Κορσική με τη γυναίκα,είχα πάρει τανκ μπαγκ(δικά μου μέσα) και τα σαμάρια(για τα πράγματα της γυναίκας) + τον χώρο στον κουβά έφτασαν και περίσσεψαν.

-Για τα ρουλεμάν που με ρώτησε ο Kas Tracer.Μόλις είδα οτι άλλαξα πίσω στις 261.000km.Κάθε φορά που πάω για αλλαγή ελαστικού τα τσεκάρω και αν χρειαστεί αλλάζονται επιτόπου.Δε χρειάζονται συχνά πάντως,σίγουρα κανα 60αρι χιλιάδες αντέχουν.Ρουλεμάν λαιμού αλλάχτηκε μια φορά στις 130.000km με πρωτοβουλία του μάστορα,δεν είχα δει κάτι περίεργο εγώ να πω την αλήθεια.Μέχρι σήμερα πάντως δεν έχει αλλαχτεί στο λαιμό κάτι.



Όπως είπα και σε κάποιους φίλους που με ρώτησαν,το μηχανάκι δεν είναι Αφρικα ούτε Τενερέ στο χώμα και δεν πρόκειται να γίνει.Παρολαυτά είναι εύκολο,ελαφρύ σε αίσθηση και με σωστά λάστιχα πάει παντού.Όχι με την ταχύτητα μιας off μοτοσυκλέτας αλλά προσωπικά μου αρέσει να ευχαριστιέμαι τη διαδρομή και όχι να τρέχω μόνος μου στα χώματα.Δείτε το σαν ένα SUV,δεν είναι τζηπ αλλά αν το ψηλώσεις και του βάλεις κατάλληλα λάστιχα θα σε πάει πολύ μακρύτερα απο όσο πίστευες.Αν συμπεριλάβουμε και το πόσο ανθεκτικό είναι για μένα αξίζει για allaround go anywhere μοτοσυκλέτα με κάποιες παραχωρήσεις,που ούτως ή άλλως θα έκανες σε άλλους τομείς οποιαδήποτε άλλη να είχες.>>.

Απλά υπενθυμίζω πως το NC του Βασίλη είναι το χειροκίνητο (όχι αυτόματο dct) και το πρώτο μοντέλο - γενιά του 2012.

Αυτό νομίζω ολοκληρώνει τα πάντα που αφορούν στο συγκεκριμένο μοντέλο που συνεχίζει την πορεία του στους δρόμους και τα βουνά.
Επόμενη αναμετάδοση όταν κάνει ο Βασίλης στα όποια χλμ.

Πάντα όρθιος νάναι και προσωπικά τον ευχαριστώ και από εδώ για τις άριστες πληροφορίες που μας έδωσε.
Γειά σου Μπίλυ ! Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon
Δεν νομίζω πως θα έβρισκε άλλο μηχανάκι για την χρήση που του επιφύλαξε.

Πάντως αν κάτι ζηλεύω είναι ο χρόνος του. 300.000 χλμ σε μια πενταετία είναι πάααααααρα πολλά! Το γλέντησε το μηχανάκι!Smileys drinking beer Emoticon
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Δεν νομίζω πως θα έβρισκε άλλο μηχανάκι για την χρήση που του επιφύλαξε.

Πάντως αν κάτι ζηλεύω είναι ο χρόνος του. 300.000 χλμ σε μια πενταετία είναι πάααααααρα πολλά! Το γλέντησε το μηχανάκι!Smileys drinking beer Emoticon
Δεν έχει χρόνο Αποστόλη.
Δουλεύει το παιδί εξαήμερο αν θυμάμαι καλά στην ιδιωτική του επιχείρηση. Επίσης είναι παντρεμένος με ένα νέο παιδάκι που νάναι γερό, δυνατό και τυχερό σαν τα ψηλά βουνά του εύχομαι !
Μια Κυριακή έχει αλλά έχει και τη νιότη και την γύμναση να μπορεί να κάνει ημερησίως το <<Αθήνα - Γράμμος - Αθήνα>> για παράδειγμα και να ανέβει στην κάθε κορυφή του Γράμμου κλπ με το μηχανάκι όσο πάει τροχός και στη συνέχεια με τα πόδια.
100 τέτοιες κορυφές αν επίσης θυμάμαι καλά έχει στο ενεργητικό του.
 

gs1100n

new member
Δημοσιεύσεις
343
Ηλικία
44
Όνομα
Νίκος
Ξέχασες το πιο σημαντικό..
Γιανα τα κανεις αυτα οταν εχεις και παιδια πρεπει να εχεις κ μια γυναίκα βράχο κυριολεκτικά να σε στηρίξει για να μπορείς να κάνεις αυτό που σε κανει ευτυχισμένο..
Μπράβο λοιπόν αρχικά στη γυναίκα του που τον στηρίζει και μετα στον ίδιο που εχει την θέληση να κάνει αυτό που αγαπά!
Χρόνος υπάρχει παντα να κάνουμε αυτό που θέλουμε , απλά εμεις διαλέγουμε να μην τον βρίσκουμε...
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Ξέχασες το πιο σημαντικό..
Γιανα τα κανεις αυτα οταν εχεις και παιδια πρεπει να εχεις κ μια γυναίκα βράχο κυριολεκτικά να σε στηρίξει για να μπορείς να κάνεις αυτό που σε κανει ευτυχισμένο..
Μπράβο λοιπόν αρχικά στη γυναίκα του που τον στηρίζει και μετα στον ίδιο που εχει την θέληση να κάνει αυτό που αγαπά!
Χρόνος υπάρχει παντα να κάνουμε αυτό που θέλουμε , απλά εμεις διαλέγουμε να μην τον βρίσκουμε...
Σωστότατα ! Giving
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Επίσης μιας και αναφέρθηκε παραπάνω περί DCT και κούριερ στο εξωτερικό και πάντα με την αμφιβολία διότι απλά δεν είναι οι <<δικοί μας άνθρωποι>> όπως ο Βασίλης και οπωσδήποτε δεν είναι πληροφορία αξιολογημένη ως 100% αξιόπιστη, στο Βρετανικό φόρουμ ΕΔΩ διαβάζω για DCT και
<<Still trugging along at 160K miles
Had best mpg this week of 87mpg with a 'controlled run' to Liverpool - still beat the sat nav ...Lol>> όπως λέει ο <<motorbykcourier>> και επίσης αναφέρεται << I chatted with a Spanish courier who'd just delivered something on the playa the other day. He was riding a Madrid-plated red S-DCT that looked very similar to mine; he showed me the odometer on this pristine-looking year '13 bike :-
220K Km
He said the only things he's needed in that time is 4 sets of tires and 3 sets of pastillas ( pads). And he said he normally did the DCT re-learn routine once a year.
So that's a durable bike then....>> από τον Ισπανό <<sykospain>>.

Εδώ προσωπικά έχω πληροφόρηση για 70 τόσες χιλιάδες χλμ πούχει φίλος που τόχει πάρει μετά από μένα μάλιστα και φυσικά τα πάει μια χαρά μέχρι τώρα. Άλλη δεν υπάρχει προς το παρόν.

Όταν υπάρξει και έλθει σε γνώση μου θα ενημερώσω αναλόγως με την προϋπόθεση ότι θα το θυμηθώ βέβαια λόγο Angry old man και του φίλου μου του Αλ (ποιος είναι αυτός είπαμε ?Tooth).

ΕΝΤΙΤ ΥΓ : Τα παραπάνω ανεφέρθησαν το 2017 που ξεκίνησε το θέμα περίπου.
 
Δημοσιεύσεις
718
Ηλικία
43
Μοτοσυκλέτα
Honda CB 500 X 2016 Warp Drive MK IX
Όνομα
Θοδωρής
Το είδα το φρυδάκι.
Είμαι ανάμεσα σε αυτό που έγραψες ή στην προέκταση που παραθέτω.
Γενικά, επειδή δεν έχω βάλει ποτέ προέκταση...τι είναι καλύτερο από τα δύο, στην πράξη;
Αυτό που είπε και ο Drake, με την μια βάση κάνει παντού, με τις δυο βάσεις, ανάλογα την καμπυλότητα της ζελατίνας.
Θα έλεγα οτι είναι πιο ασφαλές αυτό με δυο βάσεις, αλλά το μονό δικό μου έχει φάει ξύλο από κουτουλιές, από βάλε βγάλε κουκούλα που τραβάω σαν ουνος, και είναι οκ
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.172
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Αυτό που είπε και ο Drake, με την μια βάση κάνει παντού, με τις δυο βάσεις, ανάλογα την καμπυλότητα της ζελατίνας.
Θα έλεγα οτι είναι πιο ασφαλές αυτό με δυο βάσεις, αλλά το μονό δικό μου έχει φάει ξύλο από κουτουλιές, από βάλε βγάλε κουκούλα που τραβάω σαν ουνος, και είναι οκ
Το δικό μου το μονό έχει δοκιμαστεί με 225+ πολλές φορές στο Τρέϊσο, γιατί τώρα με το γελάδι δεν πιστεύω να φτάνω εκεί πάνω....
 
Top Bottom