HONDA NC 700 (?).000 χλμ ?

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Αρκουδομοτοσακά δεν έχουν εσύ θες ειδικό μαγαζί με μέλι και σπηλιά.cde
Άντε πες τι θες να δοκιμάσεις.
Δεν λέω!
Θα περιμένω μπας και φέρουν! :cool:
Ποιος ξέρει πόσο θα το νοικιάζουν όμως!
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Δεν λέω!
Θα περιμένω μπας και φέρουν! :cool:
Ποιος ξέρει πόσο θα το νοικιάζουν όμως!
Πες αλλιώς δε σου λέω που θα βρεις τις τιμές.Hammer Smash
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Γατάκια...μιλάτε με κάποιον που είναι μπροστά απο μια οθόνη υπολογιστή 14 ώρες την μέρα. Stoned Emoticon

Λέτε να μην μπορώ να βρω πληροφορίες όταν θέλω;

Δεν το φέρνουν λέμε!
Δύο επιλογές..... Η περιμένεις να μεγαλώσει το nc ή περιμένεις να μικρύνει η afrika!!! Tooth
Πιστεύω στο δεύτερο θα ταίριαζες περισσότερο!!!! Smileys drinking beer Emoticonhonda_africa800_1332020.jpg
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.651
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Παραθετω εδω την δοκιμη που ειχα κανει για το NC 750 χωρις DCT , και την συγκριση του με το μεχρι προτινος μηχανακι μου KAWASAKI ER-5 .Tην ειχα δημοσιευσει αυτουσια στο FB στην ομαδα του NC και ηταν η αιτια της εντονης αποδοκιμασιας μου απο το γκρουπ,και της τελικης ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ μου απο την ομαδα.Τα συμπερασματα δικα σας.


Honda nc750x χωρις DCT vs Kawasaki ER-5​

Μ ετρωγε ο κωλος μου,και το ειχα καημο να δω τι πραμμα ειναι αυτο το χοντα,και ετσι πηγα μια μερα στην αντιπροσωπεια στον Σαρακακη να κλεισω ενα ραντεβου για τεστ.Αφου προσπαθησε ο πωλητης να με πεισει να παρω το μοντελλο με DCT (επιμονα )εκθειαζοντας τα πλεονεκτηματα του,τελικα αφηνω τα στοιχεια μου να με παρουν τηλεφωνο σε 2-3 μερες να παω να κανω τεστ το χειροκινητο χωρις DCT μοντελλο.
Περιμενω-περιμενω περνανε 10 μερες και τελικα ξανακατηφοριζω Σαρακακη και βρισκομαι φαντης-μπαστουνι ξανα στην υποδοχη ,οπου η κοπελλα αναγνωριζοντας με (εχω και αναγνωρισιμη φιγουρα λογω υψους και κιλων)μου λεει ,περιμενετε λιγο και σας το φερνουμε ΑΜΕΣΩΣ για τεστ.
Συμπληρωνω κατι χαρτια (τυπικα) ,καβαλαω και φευγω για εθνικη βορειως απ το ποταμι για μια βολτα μεχρι αγιο στεφανο και πισω.
Η συγκριση παντα απο δω και περα θα γινεται εν σχεσει με το ΤΑΠΕΙΝΟΤΑΤΟ και ΚΑΤΑΦΡΟΝΕΜΕΝΟ καβλασακι ΕR-5 που
κατεχω εδω και 7 χρονια.
Η πρωτη εντυπωση,ψηλο-αρχοντικο μηχανακι με καλυτερες γωνιες για τα ποδια,ψηλοτερη θεση οδηγησης απ το καβασακι,γενικα σου δινει την αισθηση σαφως μεγαλυτερης μηχανης εν σχεσει με το ΠΟΔΗΛΑΤΟ ερ-5,πιο βαρυ,και με ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ κεντρο βαρους,που στις αλλαγες διευθυνσης ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ γινεται αισθητο.
Ξεκιναω λοιπον οι ταχυτητες κουμπωνουν θετικα,χωρις ομως να εντυπωσιαζουν για ΧΟΝΤΑ,-βεβαια το μηχανακι ειχε 3500 χλμ και ηταν και μηχανακι τεστ,με οτι αυτο συνεπαγεται,και ανοιγουμε ταχυτητα κατευθυνομενοι ΒΟΡΕΙΩΣ με ανεμους ισχυρους εως 6 μποφορ απο εθνικη.
Και εδω εχουμε τα πρωτα ΑΡΝΗΤΙΚΑ.
Σ αυτους τους ΚΟΝΤΡΑ ανεμους με το υψος μου 1,85 η ζελατινουλα της μηχανης κρινεται ανεπαρκης και ο αερας σε ταλαιπωρει πολυ,κυριως στο υψος του κρανους,κανοντας πολυ θορυβο,και επηρεαζοντας την σταθεροτητα της μηχανης απο 140 και πανω(διαμηκης ταλαντωση)
Η μηχανη οδηγειται σε χαμηλες στροφες,εχει πολλλλυ ροπη ,πολυ καλυτερη απ το ερ-5 λογω κυβικων και αυτοκινητιστικου χαρακτηρα (ο μισος κινητηρας χοντα τζαζ)αλλα πρεπει να τον συνηθισεις γιατι εκει που το καβασακι αρχιζει και τρελενεται,το χοντα τερματιζει σε στροφες κινητηρα.
Το μηχανακι οδηγειται στις ανηφορες της εθνικης με κοντρα ανεμο με 4η-5η ,ενω σ αυτες τις συνθηκες και μετα τα 140 η 6η ειναι καθαρα οβερντραιβ.Σ αυτες τις συνθηκες και με το βαρος μου δυσκολευοταν να περασει τα 160.
Μηχανικοι θορυβοι ελαχιστοι,αρχοντικο δουλεμα,αρχοντικη μηχανη.
Και ερχομαστε στα ΦΡΕΝΑ.
Στην αρχη παταω μονο το πισω για να δω τον πισω δισκο,αναλογικα με το ταμπουρακι του ΕΡ-5.
Και παθαινω το ΠΡΩΤΟ ΣΟΚ με το πισω φρενο.
ΕΛΑΧΙΣΤΑ καλυτερο,ανεπαισθητα απο το ταμπουρακι.
Παταω μονο το μπροστινο και παθαινω το ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΟΚ εν σχεσει με το ΕΡ-5 .
ΠΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ καλυτερο απο το ερ-5.
Τι φρεναρα ηταν αυτη ,επαθα πολιτισμικο σοκ.Δυνατο με το ενα δακτυλο,προοδευτικο ,ΚΑΘΟΛΟΥ προωρο επεμβατικο ΑBS,γενικα ενα πολυ καλο μπροστινο φρενο που σε συνδυασμο με το αδυναμο πισω που δεν μπλοκαρε ευκολα λογω αδυναμιας,εκαναν την μηχανη να εχει πολυ καλα φρενα για τον χαρακτηρα και τις επιδοσεις της.
ΣΕΛΛΑ αρχοντικη για τον αρχοντικο μου ποπό ,ΑΛΛΑ αισθητα σκληρη ΟΧΙ για πολλα-πολλα,θα χρειασθει βελτιωση σε μαστορα για σελλες ή καποια αφτερ μαρκετ.
Χειριστηρια ΑΡΙΣΤΑ,θεση και μεγεθος τιμονιου και γενικα ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ αριστα,και ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ θεση μεγεθος ορατοτητα πισω (ειμαι και θωρηκτο)οι καλυτεροι που εχω συναντησει σε μοτο μεχρι στιγμης.
Γυρναω λοιπον απο την διασταυρωση της εθνικης στον αγιο στεφανο πισω για Αθηνα και εχω πλεον τον αερα 6 μποφορ απο πισω να με σπρωχνει.
Και εδω η μηχανη μεταμορφωνεται,δεν κουναει η ζελατινα,η μηχανη ειναι πιο σταθερη και ανεβαζει και την 6 με ευκολια μεχρι τα 190 που την προλαβα να παω λογω κυκλοφοριας.
Στις καμπες των 170-180 στριβει καλα,ΟΧΙ ομως και καλυτερα απο το ΕΡ-5 οπως θα περιμενε κανεις.Βεβαιως αλλη η εμπειρια μου με το καβα αλλη με το χοντα,ισως ηταν η αισθηση μου.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.Εδω εχουμε εναν αναβατη 150 κιλων (εμενα)και δυστυχως ειδικα απο την πισω δεν εμεινα ικανοποιημενος ειδικα σε εγκαρσιες ανωμαλιες που η αναρτηση σου ταλαπωρουσε την μεση χτυπωντας δυνατα.Ο πωλητης μου ειπε οτι οι αναρτησεις ειναι ρυθμισμενες για ΕΝΑ ατομο 75 κιλων,αλλα εχουν εξτρα ρυθμιση για βαρυτερους.Μακαρι γιατι με συνεπιβατη και μπαγκαζια θα υπαρχει προβλημα,αν δεν ρυθμισθουν.
ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ η μηχανη ειναι μια τιμια προσπαθεια ,ειναι πολυ καλη γι αυτο που εχει κατασκευασθει,ταξιδευει ανετα με 150 σε ευθεια,δεν σπαει δεν χαλαει,καιει λιγο,και ειναι ΧΟΝΤΑ.
Τωρα το κρισιμο ερωτημα ,αν θα εδινα 8400 που εχει καινουργια να την παρω?
ΝΑΙ αν την επαιρνα για πρωτο μηχανακι ημουν απειρος οδηγος και ηθελα κατι να με μεταφερει απροβληματιστα σε ηπιους τονους.
ΟΧΙ αν ειχα οπως εγω το ερ-5 ,που ειναι παρεμφερες σε αποδοση και το οποιο κανει σχεδον την ιδια δουλεια,και στην πολη ειναι καλυτερο λογω βαρους και υψους.
Θα προτιμουσα να το κρατησω γιατι και να το πουλησω δεν πιανει 1,5 χιλιαρικο (με το ζορι) και να το εχω σαν παπι,και αν ηθελα κατι τουριστικο και με επιδοσεις θα επαιρνα για ΔΕΥΤΕΡΟ ενα BANDIT 1250 ή ενα CBF 1000 με 3500 χιλιαρικα
ΠΙΣΤΕΥΩ να βοηθησα επιδοξους αγοραστες
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.096
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Δηλαδή Πάνο από πάνω θάχεις ρύθμιση?
Αν τυχόν βρεθεί καμιά φωτό έστω από διαδίκτυο, βάλτην σε παρακαλώ μήπως βοηθηθεί και κανάς άλλος πούχει το ίδιο θέμα.
Ευχαρίστως!

 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.096
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Παραθετω εδω την δοκιμη που ειχα κανει για το NC 750 χωρις DCT , και την συγκριση του με το μεχρι προτινος μηχανακι μου KAWASAKI ER-5 .Tην ειχα δημοσιευσει αυτουσια στο FB στην ομαδα του NC και ηταν η αιτια της εντονης αποδοκιμασιας μου απο το γκρουπ,και της τελικης ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ μου απο την ομαδα.Τα συμπερασματα δικα σας.


Honda nc750x χωρις DCT vs Kawasaki ER-5​

Εγώ την βρίσκω πολύ αντικειμενική κριτική κ συμφωνώ με τα γραφόμενά σου.
Είμαι κάτοχος Integra 750.
Δεν καταλαβαίνω γιατί υπήρξε αντιπαράθεση κλπ.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Παραθετω εδω την δοκιμη που ειχα κανει για το NC 750 χωρις DCT , και την συγκριση του με το μεχρι προτινος μηχανακι μου KAWASAKI ER-5 .Tην ειχα δημοσιευσει αυτουσια στο FB στην ομαδα του NC και ηταν η αιτια της εντονης αποδοκιμασιας μου απο το γκρουπ,και της τελικης ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ μου απο την ομαδα.Τα συμπερασματα δικα σας.


Honda nc750x χωρις DCT vs Kawasaki ER-5​

Δεν μπαίνεις σε μονοδιάστατο/μονομοντελικό φόρουμ ή γκρουπ και λες κακά πράγματα για το μοντέλο τους!
Αυτό το ξέρουν μέχρι και τα μικρά παιδιά! Tooth
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.651
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Εγώ την βρίσκω πολύ αντικειμενική κριτική κ συμφωνώ με τα γραφόμενά σου.
Είμαι κάτοχος Integra 750.
Δεν καταλαβαίνω γιατί υπήρξε αντιπαράθεση κλπ.
Υπηρξε αντιπαραθεση γιατι ΤΟΛΜΗΣΑ να συγκρινω το NC με το ερ-5 σε καποια σημεια,ακολουθησε γραπτο μπουλινγκ,και πριν προλαβω να εξηγησω ηρθε η διαγραφη.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Υπηρξε αντιπαραθεση γιατι ΤΟΛΜΗΣΑ να συγκρινω το NC με το ερ-5 σε καποια σημεια,ακολουθησε γραπτο μπουλινγκ,και πριν προλαβω να εξηγησω ηρθε η διαγραφη.
Δεν νομίζω πως έχασες κάτι
 

dodos

well know member
Δημοσιεύσεις
3.888
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Apostolis
Περιοχή
Αθήνα
Το νεο vstrom σε σχεση με το παλιό ειναι σαν παπί σε ογκο!
Η σελα του παλι ειναι μινιμαλ σε σχεση με το παλιο ορθόδοξο βστρομ..
Εμφανισιακα ομως μου αρεσει παρα πολυ! Αλλα οχι τοσο ωστε να το αγορασω..
Αυτη τη στιγμη έχω σχεδόν λοκαρει στο tracer 700 το καινούργιο κ στο integra 750..
Για ταξιδια κτλ μιας κ εχω παει Βολο 3 φορες με το παπί, μου φαίνονται goldwing αυτα τα μοτορια!
χαχαχχαχα!
Ειδωμεν..
Θα ψηφίσω δαγκωτό tracer χωρίς αυτό να σημαίνει ότι και το Integra δεν κάνει !!
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Παραθετω εδω την δοκιμη που ειχα κανει για το NC 750 χωρις DCT , και την συγκριση του με το μεχρι προτινος μηχανακι μου KAWASAKI ER-5 .Tην ειχα δημοσιευσει αυτουσια στο FB στην ομαδα του NC και ηταν η αιτια της εντονης αποδοκιμασιας μου απο το γκρουπ,και της τελικης ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ μου απο την ομαδα.Τα συμπερασματα δικα σας.


Honda nc750x χωρις DCT vs Kawasaki ER-5​

πολυ καλο review..oμως εχω καποιες ενστασεις..
Δεν εχω καβαλησει το Νc, .. κ το ταπεινο καβασακι μονο λιγο εντος πολης..


Δεν υπαρχει ομως περιπτωση το Ερ5 , με 1430 μεταξονιο, 37αρι μπροστινο, λεπτα λαστιχακια, και σκελετο διαιτης,
να εχει την ιδια οδικη συμπεριφορα με το nc.

Ειχα το αντιστοιχο σε σουζουκι , το gs500...που ειχε και μονο αμορτισερ με μοχλικο και πιο δεμενο σκελετο..
Κρατημα αλλης δεκαετιας
 

nister

new member
Δημοσιεύσεις
137
Περιοχή
Φωκίδα
Μοτοσυκλέτα
Dl 650 V-strom k9
Όνομα
Νίκος
Νίκο γιατί δεν κοιτάς και το νέο V STROM για δικάβαλο ειδικά ?

Μετά το Varadero και κάτι ευτράπελα σε ταξίδια δε βλέπω να ξανακολουθεί η γυναίκα μου σε ταξίδι.Hug
Γενικά είμαι ευχαριστημένος από αυτό που έχω και αν το αλλάξω θα το κάνω επειδή θα ακούσω την καρδιά μου και θα πάω για Caponord.
Το NC απλά δεν το είχα κοιτάξει σχεδόν ποτέ και γι' αυτό έχω εντυπωσιαστεί.
Επίσης, λόγω της κατάστασης που φοβάμαι ότι θα χειροτερεύσει, οικονομικά τουλάχιστον, κάποιες φορές γίνομαι αρκετά σκεπτικός για το αν θα μπορώ να ταξιδεύω στο μέλλον, οπότε θεωρώ ότι ένα μεταχειρισμένο NC ίσως είναι η λύση, ότι δηλαδή θα μπορεί να μου "εξοικονομεί" τα χρήματα ώστε να συνεχίσω να το κάνω.

Αλήθεια, ξέρουμε αν κλέβει το κοντέρ του NC και πόσο, εκεί στα 140-160;
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Μετά το Varadero και κάτι ευτράπελα σε ταξίδια δε βλέπω να ξανακολουθεί η γυναίκα μου σε ταξίδι.Hug
Γενικά είμαι ευχαριστημένος από αυτό που έχω και αν το αλλάξω θα το κάνω επειδή θα ακούσω την καρδιά μου και θα πάω για Caponord.
Έχετε βαλθεί να πάρετε όλοι Caponord :cool:

Που θα βρούμε τόσα Caponord δεν ξέρω!Tooth
 
Top Bottom