HONDA NC 700 (?).000 χλμ ?

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
tracer 700 τεντωτήρας καδένας
nc 700x αντλία νερού (πολύυυ σπάνια)
Εσύ δηλαδή γιατρέ μου κατάλαβες τι ρωτάει?
Εγώ ακόμα το ψάχνω.... abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
@Σάββας ήσουν "άδικος" απέναντι στο θέμα με την αντίδραση "σιγά το θέμα" μετά την παρέμβαση No spam του @Pan-dvs.Ήξερε ο Πάνος τι έκανε.

Μήτσο δεν κατάλαβα ποιον αδίκησα ρε φίλε και πως.ooops Αν θες εξήγησέ μου το λιανά που λέμε.
Ο Πάνος καλά έκανε αν και εφόσον βέβαια θέλετε να μάθετε (προσωπικά θέλω από όλα τα μοντέλα να μάθω) πέντε πράγματα που πιθανώς δεν ξέρετε και μπορεί να βοηθήσει ένας κάτοχος. Και για να διαβάζεται το θέμα ε ?
Δίνονται πληροφορίες που δεν θα δείτε στις αντιγραφές - επικολλήσεις που γίνονται από τα ιντερνετικά μοτοπεριοδικά και επιλύονται απορίες.

Βέβαια λίγο καλαμπουράκι νομίζω πάντα πως είναι επιβεβλημμένο για να σπάει η μονοτονία ρε γαμότω.ToothToothTooth

Προσωπικά πάντως νομίζω και οι υπόλοιποι κάτοχοι, προσπαθώ-ούμε να βοηθήσω-ουμε όσο μπορώ-ούμε πέραν του απαραίτητου καλαμπουριού και θα συνεχίσω να το κάνω εφόσον γνωρίζω βέβαια. Επίσης θα διορθώνω ότι λάθη βλέπω ως μέχρι τούδε.

Χαίρομαι που σου άρεσε ως θέμα - συζήτηση.Smileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer EmoticonSmileys drinking beer EmoticonHug
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.497
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
...

@Σάββας ήσουν "άδικος" απέναντι στο θέμα με την αντίδραση "σιγά το θέμα" μετά την παρέμβαση No spam του @Pan-dvs.Ήξερε ο Πάνος τι έκανε.

To θέμα Σάββα είναι SUPER και πιστεύω έβαλε/θα βάλει κόσμο τώρα αλλά κι αργότερα στη διαδικασία να δει πιο ζεστά κι ανοιχτόμυαλα τα συγκεκριμένα μηχανάκια.
cdefg

Αν θυμαμαι καλα δεν εκανε κατι τετοιο ο Σαββας.Μαλλον τον μπερδεψες με καποιον αλλο.

Ας μην μεινουμε ομως σε αυτο γιατι το θεμα εχει γινει πολυ ενδιαφερον και δεν θα ηταν ομορφο να χαλασει η ροη του.
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.096
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Το μεγαλύτερο μειονέκτημα του Integra είναι το άθλιο μπροστινό σύστημα.
Υπερβολικά *****ό για τα κιλά μου (101), τερματίζει για πλάκα.
Έχω διαβάσει για διάφορες λύσεις.
Από απλές κ οικονομικές, ως πολύ ακριβές.
Ξεκινάνε με απλή αλλαγή ελατηρίων με σκληρότερα, πχ ohlins στα 120€ κ συνεχίζουν με συνολική αλλαγή cartridge κ ελατηρίων.
Τιμή για yss στα 260€, για Adreani missano στα 550 κ για matris στα 713€.
Τα ολοκληρωμένα κιτ προσφέρουν ρυθμίσεις προφόρτισης ελατηρίου, απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς.
Σχετικά με τα matris πού κάποιοι τα θεωρούν κορυφαία, υπάρχει κ η επιλογή αλλαγής μόνο των ελατηρίων κ εσωτερικών μερών κ όχι cartridge.
Ρυθμίσεις μόνο προφόρτισης ελατηρίου κ ροής.
Τιμή 260€.
Σάββα, ξέρεις κανέναν που έχει βελτιώσει την εμπρόσθια ανάρτηση;
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Το μεγαλύτερο μειονέκτημα του Integra είναι το άθλιο μπροστινό σύστημα.
Υπερβολικά *****ό για τα κιλά μου (101), τερματίζει για πλάκα.
Έχω διαβάσει για διάφορες λύσεις.
Από απλές κ οικονομικές, ως πολύ ακριβές.
Ξεκινάνε με απλή αλλαγή ελατηρίων με σκληρότερα, πχ ohlins στα 120€ κ συνεχίζουν με συνολική αλλαγή cartridge κ ελατηρίων.
Τιμή για yss στα 260€, για Adreani missano στα 550 κ για matris στα 713€.
Τα ολοκληρωμένα κιτ προσφέρουν ρυθμίσεις προφόρτισης ελατηρίου, απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς.
Σχετικά με τα matris πού κάποιοι τα θεωρούν κορυφαία, υπάρχει κ η επιλογή αλλαγής μόνο των ελατηρίων κ εσωτερικών μερών κ όχι cartridge.
Ρυθμίσεις μόνο προφόρτισης ελατηρίου κ ροής.
Τιμή 260€.
Σάββα, ξέρεις κανέναν που έχει βελτιώσει την εμπρόσθια ανάρτηση;
Κοίτα Πάνο τι γίνεται και πάντα μιλώντας για το NC πούχω γιατί το INTEGRA οπωσδήποτε δεν το ξέρω.
Προσωπικά είμαι στα 85 κιλά αλλά όταν ταξιδεύω οπωσδήποτε έχω πολλά παραπάνω κιλά αποσκευών κλπ αναγκαίων.
Το δικό μου έχει το μπροστινό με το σύστημα DBV(Dual Bending Valves = ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΕΔΩ) και δεν ξέρω αν έχεις το ίδιο.
Γιαυτό πούχω πουθενά δεν έχω νιώσει να μην μου κάνει, αντιθέτως θάλεγα πως είμαι ευχαριστημένος απόλυτα.
Τόχω κυνηγήσει, τόχω πάει σε άσφαλτο, σε χώμα, παντού και πουθενά δεν ένιωσα νάχω θέμα.

Άλλοι λένε πως είναι πολύ σκληρό βέβαια και θέλουν να το *****ώσουν ειδικά οι Αμερικάνοι στο φόρουμ τους.
Δεκτά όλα όμως γιατί και η ανάρτηση όπως και τα λάστιχα ακόμα και τα ίδια τα μηχανάκια είναι προσωπικά θέματα.

Επί της ουσίας του ερωτήματος όσους ξέρω έχουν βάλει ελατήρια OHLINS μπροστά και πίσω αμορτισέρ πολύ αργότερα, μερικοί όμως και ταυτόχρονα.
Ούτε κρύο ούτε ζέστη λένε. Ίσως ελαφρώς καλύτερα. Άλλοι λένε το συνήθες <<άλλο μηχανάκι>> που προσωπικά όταν το διαβάζω συνήθως γελώ και σκέφτομαι ότι <<ναι μεταμορφώθηκε σε έτοιμο για Moto GP>> Tooth .Δεν νομίζω πως μεταμορφώνεται αν τα κιλά σου είναι κοντά σε αυτά που υπολόγισε ο Τζαπανέζος που τόφτιαξε που συνήθως είναι στο μικρό νούμερο των 70-80.
Αν όμως τα κιλά αναβάτη και ίσως συν αναβάτη είναι περισσότερα και προστεθούν και τριπλέτες από βαλίτσες κλπ τότε ναι χρειάζεται αλλαγή που να αντιστοιχεί σε αυτά τα κιλά και υπάρχουν εταιρείες που ανταποκρίνονται σε κατά παραγγελία κατασκευές όπως για παράδειγμα θα δεις σε ΑΥΤΑ (ΛΙΝΚ). με αντιπρόσωπο εδώ ΑΥΤΟΝ (ιστοσελίδα υπό κατασκευή δυστυχώς)

Προσωπικά τώρα έχω την άποψη πως γενικά μπορεί να βελτιωθεί σίγουρα από το μάνα ενδεχομένως όμως να δώσεις και αρκετά λεφτά και τελικά να καταλήξεις ότι αυτό το μοτό δεν κάνει για σένα. Συνιστώ λοιπόν να το ψάξεις πολύ καλά πριν επενδύσεις σε αυτό και αν τυχόν επενδύσεις να κρατήσεις τα μάνα ούτως ώστε να τα δώσεις μετά αφού ξαναβάλεις τα μάνα. Έτσι θάχεις χασούρα μόνο τα εργατικά αν πας για άλλο μοτό.

ΕΝΤΙΤ :
Προσθέτω πως ιδία αντίληψη δεν έχω μιας και δεν έχω αλλάξει τα μάνα. Τώρα έχω στο κοντέρ περί τα 47.200 χλμ.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ένα μηχανάκι δεν μπορεί να έχει την ίδια συμπεριφορά στις αναρτήσεις όταν το οδηγεί ένας 75 κιλά και ένας 125 κιλά.
Του πρώτου μπορεί να του φανεί μια χαρά και του δεύτερου να του φανεί σουμιές.
 

ta-sio

new member
Δημοσιεύσεις
347
Ηλικία
43
Περιοχή
ΚΕΡΚΥΡΑ
Μοτοσυκλέτα
To NC750X, το γκρί, το καλό, το αντβέντσιουρρρ
Yamaha virago 250
Όνομα
TASOS
Να πω και εγώ την εμπειρία μου μιας και το έχω.
Το πήρα το 2015, είναι μοντέλο του 2014 manual και μέχρι στιγμής έχω γύρω στα 35.000klm. Θα είχα πολλά παραπάνω αλλά από τότε που ήρθα στο νησί, τα klm...δεν έρχονται εύκολα.
Γενικά είναι μηχανή για άσφαλτο. Για πατημένο χωματόδρομο ναι, για χώμα κροκάλες κτλ...όχι. Όχι οτι δεν θα πάει αλλά όσες φορές το έβαλα, το μετάνιωσα. Δεν έπεσα ή κάτι τέτοιο αλλά δεν είχε fun. Αναγκαστικά πάω αργά, είναι βαρύ, το μπροστά νιώθω οτι είναι πολύ σκληρό και κοπανάει. Τα έχω δει τα βιντεάκια του Billy αλλά εγώ...δεν.
Στην άσφαλτο, σε χαλασμένα κομμάτια κτλ δεν θα πει όχι σε τίποτα. Επίσης η μηχανή στρίβει. Μια που μπήκες στην στροφή, μια που βγήκες χωρίς να σε φοβίζει και με πλάγιασμα όσο θέλεις.
Από φόρτωμα επίσης όσο θέλεις αλλά εγώ βρίσκω οτι σε περιορίζει στην max ταχύτητα (το αναλύω παρακάτω). Η σέλα είναι πράγματι σκληρή και οι πιο πολλοί την αλλάζουν. Εγώ έχω ακόμη την μαμα και έχω βάλει ένα μαξιλαράκι της tucano. Διορθώθηκε λίγο η κατάσταση αλλά και πάλι μετά απο κανα 2ωρο οδήγηση θέλει το διαλλειματάκι σου. Βέβαια το έχω συνηθίσει και καμία φορά βαράω 4ωρα.
Πρόβλημα και η ανεμοκάληψη. Είμαι 1,80, έχω βάλει ψηλότερη ζελατίνα αλλά ο αέρας περνάει ξυστά από το πάνω μέρος του κράνους και ακούγεται πολύ.
Γενικά δεν θα έλεγα οτι είναι μηχανή για εθνική αλλά σε επαρχιακό είναι ιδανική, οπου οι ταχύτητες είναι μικρότερες και αλλάζεις την θέση σου πάνω στην μηχανή και ξεπιάνεσαι. το θετικό είναι οτι στην εθνική, ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες για αυτό που δίνει (π.χ 150-160) είναι πραγματικά πολύ σταθερή και εμπνέει ασφάλεια.
Απο κατανάλωση μέσα σε πόλη έχω γύρω στο 4, επαρχιακό-βουνό, στροφές 3,3-3,5 (όσο και να στίβω το γκάζι) και εθνική πάνω από 130 στο κοντέρ η κατανάλωση αυξάνεται στο 4,5-4,6. Παραπάνω δεν έχω δει γιατί max σε εθνική ταξιδεύω γύρω στα 140.
Η μηχανή παίρνει 14.1 λίτρα βενζίνη (και η ρεζέρβα μέσα σε αυτά) και σε επαρχιακό φτάνουν για max 370-400klm. Έχω κάνει το Ηγουμενίτσα-Θεσσαλονίκη με την μία χωρίς σταμάτημα για βενζίνη και είχα για άλλα 70 Klm περίπου, αλλά έβρεχε, είχε αέρα και πήγαινα με 100.
Επίσης έχω παρατηρήσει οτι χωρίς αποσκευές-βαλίτσες κτλ η μηχανή φτάνει άνετα τα 180-190 αλλά όσο προσθέτεις βάρος, μετά τα 130-140 δείχνει πολύ απρόθυμη να επιταχύνει. Με κόντρα δυνατό άνεμο και πλαϊνές βαλίτσες έχω δει το γκάζι να τερματίζει στα 145...Μετά τίποτα.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως ακριβώς γίνεται και κάποιοι λένε οτι ταξιδεύουν δικάβαλοι, με βαλίτσες και φορτωμένοι, σταθερά στα 160-170...μάλλον κάτι θα παίζει με την μηχανή μου.
Από service θέλει μόνο τα τυπικά...λάδια ζουμιά σύμφωνα με το manual και έφυγες. Αν πιάνουν μάλιστα λίγο τα χέρια σου, τον μάστορα κια το συνεργείο τα ξεχνάς. Την δική μου την έχω πάει μόνο για ρύθμιση βαλβίδων και αλλαγή στα υγρά φρένων και αυτό μόνο και μόνο γιατί δεν είχα χρόνο.
Γενικά είναι μηχανή που το πρωί θα κάνεις τις δουλειές σου μέσα στην πόλη και το απόγευμα θα φύγεις για 10ήμερο ταξίδι στο εξωτερικό (το έχω κάνει δις), χωρις να χρειαστεί να τσεκάρεις σχεδόν τίποτα. Πατάς τον διακόπτη και είσαι σίγουρος οτι θα πάρει.
Κραδασμοί μηδέν.
Σαν manual μοντέλο δεν εχω ακούσει να βγάζει πρόβλημα σε κάποιον και σαν λειτουργία είναι σαν την πρώτη μέρα που την πήρα. Ούτε άλλαξε ο θόρυβος, ούτε τριξίματα από τα πλαστικά, ούτε οι επιδόσεις έχουν αλλάξει.
Ξέρω οτι τα DCT μοντέλα έχουν ένα θέμα με κάποιο πυράκι που σπάει στο κιβώτιο ( δεν κάνει ζημιά στην μηχανή όμως, απλά θέλει αλλαγή) και HONDA είναι φάουλ σε αυτό που δεν έχει κάνει ανάκληση.
Την τιμή της την βρίσκω υψηλή αλλά....οκ και οι περισσότερες που βλέπω ακριβές είναι.
Η αλήθεια είναι οτι μου έχουν μπει σκέψεις να την αλλάξω αλλά δεν βρίσκω κάποια άλλη να είναι τόσο allround και μου αρέσει.
Αυτά.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Να πω και εγώ την εμπειρία μου μιας και το έχω.
Το πήρα το 2015, είναι μοντέλο του 2014 manual και μέχρι στιγμής έχω γύρω στα 35.000klm. Θα είχα πολλά παραπάνω αλλά από τότε που ήρθα στο νησί, τα klm...δεν έρχονται εύκολα.
Γενικά είναι μηχανή για άσφαλτο. Για πατημένο χωματόδρομο ναι, για χώμα κροκάλες κτλ...όχι. Όχι οτι δεν θα πάει αλλά όσες φορές το έβαλα, το μετάνιωσα. Δεν έπεσα ή κάτι τέτοιο αλλά δεν είχε fun. Αναγκαστικά πάω αργά, είναι βαρύ, το μπροστά νιώθω οτι είναι πολύ σκληρό και κοπανάει. Τα έχω δει τα βιντεάκια του Billy αλλά εγώ...δεν.
Στην άσφαλτο, σε χαλασμένα κομμάτια κτλ δεν θα πει όχι σε τίποτα. Επίσης η μηχανή στρίβει. Μια που μπήκες στην στροφή, μια που βγήκες χωρίς να σε φοβίζει και με πλάγιασμα όσο θέλεις.
Από φόρτωμα επίσης όσο θέλεις αλλά εγώ βρίσκω οτι σε περιορίζει στην max ταχύτητα (το αναλύω παρακάτω). Η σέλα είναι πράγματι σκληρή και οι πιο πολλοί την αλλάζουν. Εγώ έχω ακόμη την μαμα και έχω βάλει ένα μαξιλαράκι της tucano. Διορθώθηκε λίγο η κατάσταση αλλά και πάλι μετά απο κανα 2ωρο οδήγηση θέλει το διαλλειματάκι σου. Βέβαια το έχω συνηθίσει και καμία φορά βαράω 4ωρα.
Πρόβλημα και η ανεμοκάληψη. Είμαι 1,80, έχω βάλει ψηλότερη ζελατίνα αλλά ο αέρας περνάει ξυστά από το πάνω μέρος του κράνους και ακούγεται πολύ.
Γενικά δεν θα έλεγα οτι είναι μηχανή για εθνική αλλά σε επαρχιακό είναι ιδανική, οπου οι ταχύτητες είναι μικρότερες και αλλάζεις την θέση σου πάνω στην μηχανή και ξεπιάνεσαι. το θετικό είναι οτι στην εθνική, ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες για αυτό που δίνει (π.χ 150-160) είναι πραγματικά πολύ σταθερή και εμπνέει ασφάλεια.
Απο κατανάλωση μέσα σε πόλη έχω γύρω στο 4, επαρχιακό-βουνό, στροφές 3,3-3,5 (όσο και να στίβω το γκάζι) και εθνική πάνω από 130 στο κοντέρ η κατανάλωση αυξάνεται στο 4,5-4,6. Παραπάνω δεν έχω δει γιατί max σε εθνική ταξιδεύω γύρω στα 140.
Η μηχανή παίρνει 14.1 λίτρα βενζίνη (και η ρεζέρβα μέσα σε αυτά) και σε επαρχιακό φτάνουν για max 370-400klm. Έχω κάνει το Ηγουμενίτσα-Θεσσαλονίκη με την μία χωρίς σταμάτημα για βενζίνη και είχα για άλλα 70 Klm περίπου, αλλά έβρεχε, είχε αέρα και πήγαινα με 100.
Επίσης έχω παρατηρήσει οτι χωρίς αποσκευές-βαλίτσες κτλ η μηχανή φτάνει άνετα τα 180-190 αλλά όσο προσθέτεις βάρος, μετά τα 130-140 δείχνει πολύ απρόθυμη να επιταχύνει. Με κόντρα δυνατό άνεμο και πλαϊνές βαλίτσες έχω δει το γκάζι να τερματίζει στα 145...Μετά τίποτα.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως ακριβώς γίνεται και κάποιοι λένε οτι ταξιδεύουν δικάβαλοι, με βαλίτσες και φορτωμένοι, σταθερά στα 160-170...μάλλον κάτι θα παίζει με την μηχανή μου.
Από service θέλει μόνο τα τυπικά...λάδια ζουμιά σύμφωνα με το manual και έφυγες. Αν πιάνουν μάλιστα λίγο τα χέρια σου, τον μάστορα κια το συνεργείο τα ξεχνάς. Την δική μου την έχω πάει μόνο για ρύθμιση βαλβίδων και αλλαγή στα υγρά φρένων και αυτό μόνο και μόνο γιατί δεν είχα χρόνο.
Γενικά είναι μηχανή που το πρωί θα κάνεις τις δουλειές σου μέσα στην πόλη και το απόγευμα θα φύγεις για 10ήμερο ταξίδι στο εξωτερικό (το έχω κάνει δις), χωρις να χρειαστεί να τσεκάρεις σχεδόν τίποτα. Πατάς τον διακόπτη και είσαι σίγουρος οτι θα πάρει.
Κραδασμοί μηδέν.
Σαν manual μοντέλο δεν εχω ακούσει να βγάζει πρόβλημα σε κάποιον και σαν λειτουργία είναι σαν την πρώτη μέρα που την πήρα. Ούτε άλλαξε ο θόρυβος, ούτε τριξίματα από τα πλαστικά, ούτε οι επιδόσεις έχουν αλλάξει.
Ξέρω οτι τα DCT μοντέλα έχουν ένα θέμα με κάποιο πυράκι που σπάει στο κιβώτιο ( δεν κάνει ζημιά στην μηχανή όμως, απλά θέλει αλλαγή) και HONDA είναι φάουλ σε αυτό που δεν έχει κάνει ανάκληση.
Την τιμή της την βρίσκω υψηλή αλλά....οκ και οι περισσότερες που βλέπω ακριβές είναι.
Η αλήθεια είναι οτι μου έχουν μπει σκέψεις να την αλλάξω αλλά δεν βρίσκω κάποια άλλη να είναι τόσο allround και μου αρέσει.
Αυτά.
Ιδανική ακούγεται αν δεν θέλεις υψηλές ταχύτητες!
Άκου 3,3 λίτρα/100 χλμ

...πάω σε μια γωνία να κλάψω..
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Εσύ δηλαδή γιατρέ μου κατάλαβες τι ρωτάει?
Εγώ ακόμα το ψάχνω.... abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk
Για ζημιές ρωτά...

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Να πω και εγώ την εμπειρία μου μιας και το έχω.
Το πήρα το 2015, είναι μοντέλο του 2014 manual και μέχρι στιγμής έχω γύρω στα 35.000klm. Θα είχα πολλά παραπάνω αλλά από τότε που ήρθα στο νησί, τα klm...δεν έρχονται εύκολα.
Γενικά είναι μηχανή για άσφαλτο. Για πατημένο χωματόδρομο ναι, για χώμα κροκάλες κτλ...όχι. Όχι οτι δεν θα πάει αλλά όσες φορές το έβαλα, το μετάνιωσα. Δεν έπεσα ή κάτι τέτοιο αλλά δεν είχε fun. Αναγκαστικά πάω αργά, είναι βαρύ, το μπροστά νιώθω οτι είναι πολύ σκληρό και κοπανάει. Τα έχω δει τα βιντεάκια του Billy αλλά εγώ...δεν.
Στην άσφαλτο, σε χαλασμένα κομμάτια κτλ δεν θα πει όχι σε τίποτα. Επίσης η μηχανή στρίβει. Μια που μπήκες στην στροφή, μια που βγήκες χωρίς να σε φοβίζει και με πλάγιασμα όσο θέλεις.
Από φόρτωμα επίσης όσο θέλεις αλλά εγώ βρίσκω οτι σε περιορίζει στην max ταχύτητα (το αναλύω παρακάτω). Η σέλα είναι πράγματι σκληρή και οι πιο πολλοί την αλλάζουν. Εγώ έχω ακόμη την μαμα και έχω βάλει ένα μαξιλαράκι της tucano. Διορθώθηκε λίγο η κατάσταση αλλά και πάλι μετά απο κανα 2ωρο οδήγηση θέλει το διαλλειματάκι σου. Βέβαια το έχω συνηθίσει και καμία φορά βαράω 4ωρα.
Πρόβλημα και η ανεμοκάληψη. Είμαι 1,80, έχω βάλει ψηλότερη ζελατίνα αλλά ο αέρας περνάει ξυστά από το πάνω μέρος του κράνους και ακούγεται πολύ.
Γενικά δεν θα έλεγα οτι είναι μηχανή για εθνική αλλά σε επαρχιακό είναι ιδανική, οπου οι ταχύτητες είναι μικρότερες και αλλάζεις την θέση σου πάνω στην μηχανή και ξεπιάνεσαι. το θετικό είναι οτι στην εθνική, ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες για αυτό που δίνει (π.χ 150-160) είναι πραγματικά πολύ σταθερή και εμπνέει ασφάλεια.
Απο κατανάλωση μέσα σε πόλη έχω γύρω στο 4, επαρχιακό-βουνό, στροφές 3,3-3,5 (όσο και να στίβω το γκάζι) και εθνική πάνω από 130 στο κοντέρ η κατανάλωση αυξάνεται στο 4,5-4,6. Παραπάνω δεν έχω δει γιατί max σε εθνική ταξιδεύω γύρω στα 140.
Η μηχανή παίρνει 14.1 λίτρα βενζίνη (και η ρεζέρβα μέσα σε αυτά) και σε επαρχιακό φτάνουν για max 370-400klm. Έχω κάνει το Ηγουμενίτσα-Θεσσαλονίκη με την μία χωρίς σταμάτημα για βενζίνη και είχα για άλλα 70 Klm περίπου, αλλά έβρεχε, είχε αέρα και πήγαινα με 100.
Επίσης έχω παρατηρήσει οτι χωρίς αποσκευές-βαλίτσες κτλ η μηχανή φτάνει άνετα τα 180-190 αλλά όσο προσθέτεις βάρος, μετά τα 130-140 δείχνει πολύ απρόθυμη να επιταχύνει. Με κόντρα δυνατό άνεμο και πλαϊνές βαλίτσες έχω δει το γκάζι να τερματίζει στα 145...Μετά τίποτα.
Δεν μπορώ να καταλάβω πως ακριβώς γίνεται και κάποιοι λένε οτι ταξιδεύουν δικάβαλοι, με βαλίτσες και φορτωμένοι, σταθερά στα 160-170...μάλλον κάτι θα παίζει με την μηχανή μου.
Από service θέλει μόνο τα τυπικά...λάδια ζουμιά σύμφωνα με το manual και έφυγες. Αν πιάνουν μάλιστα λίγο τα χέρια σου, τον μάστορα κια το συνεργείο τα ξεχνάς. Την δική μου την έχω πάει μόνο για ρύθμιση βαλβίδων και αλλαγή στα υγρά φρένων και αυτό μόνο και μόνο γιατί δεν είχα χρόνο.
Γενικά είναι μηχανή που το πρωί θα κάνεις τις δουλειές σου μέσα στην πόλη και το απόγευμα θα φύγεις για 10ήμερο ταξίδι στο εξωτερικό (το έχω κάνει δις), χωρις να χρειαστεί να τσεκάρεις σχεδόν τίποτα. Πατάς τον διακόπτη και είσαι σίγουρος οτι θα πάρει.
Κραδασμοί μηδέν.
Σαν manual μοντέλο δεν εχω ακούσει να βγάζει πρόβλημα σε κάποιον και σαν λειτουργία είναι σαν την πρώτη μέρα που την πήρα. Ούτε άλλαξε ο θόρυβος, ούτε τριξίματα από τα πλαστικά, ούτε οι επιδόσεις έχουν αλλάξει.
Ξέρω οτι τα DCT μοντέλα έχουν ένα θέμα με κάποιο πυράκι που σπάει στο κιβώτιο ( δεν κάνει ζημιά στην μηχανή όμως, απλά θέλει αλλαγή) και HONDA είναι φάουλ σε αυτό που δεν έχει κάνει ανάκληση.
Την τιμή της την βρίσκω υψηλή αλλά....οκ και οι περισσότερες που βλέπω ακριβές είναι.
Η αλήθεια είναι οτι μου έχουν μπει σκέψεις να την αλλάξω αλλά δεν βρίσκω κάποια άλλη να είναι τόσο allround και μου αρέσει.
Αυτά.
Το nc700 έφτανε με το ζόρι 175-180χαω.
Το nc 750 μάλλον 185-188...
Φορτωμένος δικαβαλο στην ανηφόρα ήταν σαν να ανοίγει αλεξίπτωτο στα ντραγκστερ.
Με το ζόρι 140-150 στην ευθεία!!

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Ιδανική ακούγεται αν δεν θέλεις υψηλές ταχύτητες!
Άκου 3,3 λίτρα/100 χλμ

...πάω σε μια γωνία να κλάψω..
Αποστόλη και το νυν κατεχόμενο δικό σου για αυτά που προσφέρει από εμπειρία με φίλο συνταξιδιώτη νομίζω είναι μια χαρά.
Ο συγκεκριμένος απλά την πάει στρωτά και αλλάζει γρήγορα ταχύτητες χωρίς να τις ξελιγώνει.
Τούτο είναι φτιαγμένο σε αυτή την κατεύθυνση εξαρχής.
Για ζημιές ρωτά...

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Α εντάξει γιατί με μπέρδεψε με κάτι ιμάντες πούλεγε.

Τάσο έχεις ακόμα κανά 250.000 χλμ (και παραπάνω) για να ασχοληθείς.
Χαιρετισμούς στα όμορφα Παγανέλια ! Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon Smileys drinking beer Emoticon
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
Να πω και εγώ την εμπειρία μου μιας και το έχω.
Το πήρα το 2015, είναι μοντέλο του 2014 manual και μέχρι στιγμής έχω γύρω στα 35.000klm. Θα είχα πολλά παραπάνω αλλά από τότε που ήρθα στο νησί, τα klm...δεν έρχονται εύκολα.
...............................................................................................
Πρόβλημα και η ανεμοκάληψη. Είμαι 1,80, έχω βάλει ψηλότερη ζελατίνα αλλά ο αέρας περνάει ξυστά από το πάνω μέρος του κράνους και ακούγεται πολύ.
.....................................................

Praising.
....... εισαι απολυτα αντικειμενικος κρινω απο την εμπειρια μου και για τα 55 αλογα της μηχανης και οποιος θελει συμβιβαζεται μαζι της για τα πλεονεκτηματα της αξιοπιστιας και οικονομιας καυσιμου ως εχει. Την σκεφτομουν για αγορα .... αλλα το βαρος της για τοσα λιγα αλογα , το μονο δισκοφρενο, συν το κοστος αγορας δεν με επεισαν για mid-size μηχανακι τελικα.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Το nc700 έφτανε με το ζόρι 175-180χαω.
Το nc 750 μάλλον 185-188...
Φορτωμένος δικαβαλο στην ανηφόρα ήταν σαν να ανοίγει αλεξίπτωτο στα ντραγκστερ.
Με το ζόρι 140-150 στην ευθεία!!

Στάλθηκε από το POCO F2 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δικάβαλο και με μπαγκάζια τριπλέτα κλπ μάλλον είναι λάθος επιλογή γιατρέ μου.
Να το ξέρουν όλοι οι ανήσυχοι τουλάχιστον.
Θα πάει παντού ναι αλλά με υπομονή.

Από την άλλη βέβαια μούρχεται στο μυαλό και ο πολλάκις συνταξιδιώτης μου ο Θοδωρής με τη σύζυγο και με μπαγκάζια και με το cb να πηγαίνει μια χαρά παντού και αναρωτιέμαι πού σκέφτομαι λάθος αλλά ο δικός μου χαρακτήρας δεν νομίζω να είναι τόσο υπομονετικός.
Αν ήθελα δικάβαλο και τριπλέτα μάλλον θα πήγαινα αλλού σε κυβισμό - ιπποδύναμη. Λέω εγώ τώρα....

Από την άλλη βέβαια έχω δει τα πάντα όλα στο δρόμο και δεν βλέπω πολλά τριπλέτα - δικάβαλα σε ταχύτητες πάνω από 140 πορεία και αν...ανεξαρτήτως κυβισμού.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Praising.
....... εισαι απολυτα αντικειμενικος κρινω απο την εμπειρια μου και για τα 55 αλογα της μηχανης και οποιος θελει συμβιβαζεται μαζι της για τα πλεονεκτηματα της αξιοπιστιας και οικονομιας καυσιμου ως εχει. Την σκεφτομουν για αγορα .... αλλα το βαρος της για τοσα λιγα αλογα , το μονο δισκοφρενο, συν το κοστος αγορας δεν με επεισαν για mid-size μηχανακι τελικα.
Κάνεις λάθος στόπα ελπίζω να μην το μετανιώσεις σύντομα.....έχεις να φας κοπάνημα, θα χορτάσεις με το SH όπουλο ! Έφαγα και κάτι ξέρω.ToothToothToothTooth Επιμένεις με το μονό δισκόφρενο εν τω μεταξύ και μου αρέσει που εμμένεις στην άποψή σου ! Ε ρε σειρούλα και να σε δω αργοτερότερα με κανά τέτοιο...θάχει γλέντια μεγάλα !:cool:

Και πούσαι...πέρνα έξω από την τάξη τώρα γιατί μετά από 15 σελίδες κατάλαβες που τα λέμε.Hate
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.654
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Επειδη ακουω για ταξιδια,τριπλετες,φορτωματα , και 140αρες 160αρες, να ρωτησω κατι χωρις παρεξηγηση.
Ποσο χρειαζονται τα παραπανω χιλιομετρα απ αυτα σε ενα ταξιδι με την γυναικα σου και ολο σου το βιός,και ποσες φορες τα εχετε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χρειασθει στις εκδρομες σας,και ειδικα στο υπαρχον ελληνικο οδικο δικτυο κυριως , αλλα και στα υπολοιπα δικτυα του εξωτερικου που πιθανως να εχετε ταξιδεψει?
 

ta-sio

new member
Δημοσιεύσεις
347
Ηλικία
43
Περιοχή
ΚΕΡΚΥΡΑ
Μοτοσυκλέτα
To NC750X, το γκρί, το καλό, το αντβέντσιουρρρ
Yamaha virago 250
Όνομα
TASOS
Praising.
....... εισαι απολυτα αντικειμενικος κρινω απο την εμπειρια μου και για τα 55 αλογα της μηχανης και οποιος θελει συμβιβαζεται μαζι της για τα πλεονεκτηματα της αξιοπιστιας και οικονομιας καυσιμου ως εχει. Την σκεφτομουν για αγορα .... αλλα το βαρος της για τοσα λιγα αλογα , το μονο δισκοφρενο, συν το κοστος αγορας δεν με επεισαν για mid-size μηχανακι τελικα.

Ναι είναι βαρύ. 220 κιλά χωρίς αποσκευές κτλ με το θετικό οτι τα κιλά τα έχει χαμηλά, λόγο κινητήρα. Τα καταλαβαίνεις τα κιλά (κυρίως σε επιτόπιες στροφές) αλλά το γεγονός οτι είναι χαμηλά κάνει την κατάσταση αποδεκτή. Όσο για το μονό δισκόφρενο...φρενάρει μια χαρά. Έχει σχετικά μεγάλο δίσκο σε διάμετρο. Δεν με έχει 'κρεμάσει' ποτέ και την αίσθηση την βρίσκω μια χαρά. Αν το οδηγήσεις θα καταλάβεις.
Επειδή αναφέρθηκε πιο πάνω, η αντλία νερού πράγματι αν θυμάμαι καλά παίρνει κίνηση από τον εκκεντροφόρο (αλλά μην το δένεις κόμπο ίσως κάνω λάθος, πρέπει να δω το service manual που έχω κάπου.) Η αντλία νερού από τον εκκεντροφόρο και η αντλία λαδιού από κάποιον αντικραδασμικό, αν θυμάμαι καλά.
 

Σάββας

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.450
Ηλικία
61
Περιοχή
Αθήνα
Μοτοσυκλέτα
Diesel RC90
Όνομα
Σάββας
Περιοχή
Αθήνα
Επειδη ακουω για ταξιδια,τριπλετες,φορτωματα , και 140αρες 160αρες, να ρωτησω κατι χωρις παρεξηγηση.
Ποσο χρειαζονται τα παραπανω χιλιομετρα απ αυτα σε ενα ταξιδι με την γυναικα σου και ολο σου το βιός,και ποσες φορες τα εχετε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χρειασθει στις εκδρομες σας,και ειδικα στο υπαρχον ελληνικο οδικο δικτυο κυριως , αλλα και στα υπολοιπα δικτυα του εξωτερικου που πιθανως να εχετε ταξιδεψει?
Παναγιώτη δεν μπορώ να σε βοηθήσω εγώ μιας και είμαι μόνιμα μονοκάβαλος και τα πράγματά μου θεωρούνται Σπαρτιάτικα περιοριζόμενα στα απολύτως αναγκαία. Δεν έχω επίσης άλλα πλην top case 47λίτρα, ένα tank bag 22 λίτρα, ότι χωρά στο ψευτοτεπόζιτο 22 λίτρα και δύο τσαντάκια με εργαλεία κλπ στα κάγκελα που δεν ξέρω λίτρα.

Οτιδήποτε θέλεις σε μονοκάβαλο ευχαρίστως να σου απαντήσω.
 
Top Bottom