Ducati Elenore 868cc V8
Ο Dieter Hartmann-Wirthwein είναι ένας ενθουσιώδης Γερμανός που επιδίδεται στη δημιουργία ασυνήθιστων μοτοσικλετών. Δημιούργησε ένα μοναδικό τετρακύλινδρο κινητήρα των 125cc και τώρα κατέληξε τελικά στο συμπέρασμα ότι το μεγαλύτερο είναι καλύτερο και ξεκινάει ένα ακόμα μοναδικό έργο, το Ducati με V8.
Ο Dieter Hartmann-Wirthwein, δούλεψε σε ένα
έργο της Ducati V8 . πήρε ένα Ducati 900 SS του 1992 και τροποποίησε τον κινητήρα για να καταλήξει με οκτώ κυλίνδρους αντί για δύο και κυβισμό 868cc. Φαίνεται ότι το έργο του κινητήρα έχει τελειώσει και έχει πάρει ακόμη και δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για τη διάταξη των διωστηρων (μπιέλες) σύνδεσης εμβόλων χρησιμοποιώντας τον αρχικό στροφαλοφόρο 900SS.
Είναι ένας κινητήρας V8 που χρησιμοποιεί τον αρχικό 2 κυλίνδρου 900SS στροφαλοφόρο! Από το σχέδιο και το βίντεο, μπορείτε να δείτε τα εξωτερικά έμβολα που συνδέονται με μια περιστρεφόμενη ράβδο ( μπιέλα ), αλλά αυτό που είναι δύσκολο να δούμε είναι πώς συνδέεται η ράβδος σύνδεσης με τα εσωτερικά έμβολα έτσι ώστε να μην παρεμβαίνει στην ράβδο περιστροφής ( μπιελα ). Θα ήταν πραγματικά χρήσιμο να δούμε κάποια άλλα προοπτικά σχέδια, αλλά φαίνεται έξυπνο το περίπλοκο σχέδιο ευρεσιτεχνίας του Ducati Elenore V8 του Dieter Hartmann-Wirthwein, ο Dieter δημοσίευσε μερικές εικόνες και ακόμη και μερικά βίντεο που εξηγούν πώς όλα λειτουργούν φτάνοντας περίπου 80 ίππους από το συμπαγές V8. . Οι λίγες πληροφορίες που δημοσιεύονται στον ιστότοπο του Dieter είναι ότι ο κινητήρας θα έχει διάμετρο 56 mm και διαδρομή 43 mm και θα υπάρχουν δύο βαλβίδες (27 mm στην είσοδο και 23 mm στην εξάτμιση) για κάθε κύλινδρο.