DIY Spoiler version 2

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Την πρώτη απόπειρα την είδατε πριν χρόνια στο Caponord. Εδώ η δεύτερη σε μεταποίηση ήδη υπάρχοντος σπόιλερ, με δότη πλεξιγκλάς ένα παλιό στάντ διαφημιστικών προϊόντων.

Σχεδιαση δίκη μου

Ορτιτζιναλ spoiler

Ράφι πλεξιγκλάς

Μετρήσεις

Λαμβάνουμε υπόψιν και την κούρμπα στο μέτρημα



Η νέα ζελατίνα έτοιμη προς τοποθέτηση
Κόπηκε με σέγα για μέταλα (ετσι για δοκιμή δεν το πήρα με τροχό. Μια χαρά κόβει και η σέγα, προσοχή μονο απο την θερμοκρασία αν το επιχειρήσετε, για να μην ξανακολήσει.
Κουρμπαρίστηκε με θερμοπίστολο ενώ την ζέσταινα σε ένα μεγάλο παλίο δοχείο απο χρώμα βαψίματος σπιτιού. Hint: Πρέπει κάποιος με γάντια να κρατάει και να πιέζει πάνω στο δοχειό την στιγμή που ζεσταίνουμε στο κέντρο της ζελατίνας.

Σε γενικές γραμμές ικανοποιημένος απο το αποτέλεσμα. Αν ήταν και πιο καθαρό το ράφι, χωρίς γρατζουνιές θα ήταν υπέροχο, αλλά ίσως το διορθώσω το αποτέλεσμα με μια μεβράνη ή φτιάξω κάποια άλλη με πιο καθαρό πλέξι.

Τώρα μενει να δοκιμαστεί στον δρόμο





Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Το φοβαμαι Αποστολη.Μεγαλο μου φαινεται και δεν ξερω αν ζορισει την ζελατινα.

Κι εγώ αυτό φοβάμαι, αλλά ξεκίνησα με μεγάλο και σιγά σιγά θα τρώω απο πάνω αν χρειαστεί.
Αν προλάβω θα το τεστάρω σήμερα σε ήπιες ταχύτητες και βλέπουμε.

Βέβαια είναι μεγαλύτερο, αλλά πιάνουν πιο ψηλά οι βίδες απο το μαμά, οπότε η πίεση θα μοιραστεί. Έκανα και μελέτη αεροδυναμικής! :D
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Οκ, δοκιμάστηκε. Σε λογικές ταχύτητες έχει διαφορά προς το καλύτερο από το μαμά. Όσο ανεβαίνουν τα ψηφία γίνεται χειρότερο από το μαμά. Στα νόμιμα όρια πάντως καλύτερο.

Κατά τα αλλά και η διαφορά με τους αποστάτες είναι αισθητή. Πολύ πιο ξεκούραστα χέρια μιας και δεν τεντώνουν όσο οδηγάω σε όρθια θέση αλλά είναι πιο χαλαρά.

Σε γενικές γραμμές θεωρώ κέρδισε σε Ε.Ο και ταξίδι όπου έγινε πιο ξεκούραστο. Σίγουρα έχασε σε επιτάχυνση και τελική λόγο του παρμπρίζ. Και ίσως λόγω αποστατών να έγινε πιο ξεκούραστο και σε ήπιο στροφιλίκια επαρχιακού, χωρίς να χάσει σε αίσθηση.

Ήρθε σε ένα καλό σημείο. Οι αποστάτες μένουν, η βάση του gpsπολύ καλή και σταθερή, μένει και αυτή. Για το σπόιλερ είμαι διχασμένος. Ίσως το βάζω μόνο σε ταξίδια αποκλειστικά στην Ε.Ο. Κάνει δουλειά μεν αλλά πολύ γκουμουτσα!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Coyote

member
Δημοσιεύσεις
866
Μοτοσυκλέτα
Βαρκαντέρο
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Αθήνα
Αυτοί που επισκευάζουν ζελατίνες βγάζουν τις γρατζουνιές με την Finesse-It της 3Μ και αλοιφαδόρο σιγά σιγά... δεν θέλει πολλές στροφές η αλοιφή είναι υγρό γυαλί και κάνει την ζελατίνα γυαλί.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Καλά, δεν παίζει να πάω να πάρω 39 ευρώ κρέμα για να την χρησιμοποιήσω μια φορά και με αμφίβολα αποτελέσματα. Εχω φιμέ μεβράνη παραθύρων. Καινούρια θα γίνει και θα ταιριάξει με την ζελατίνα.

Για την ώρα θέλω να το δω σε λειτουργία σε πολλές θέσεις αλλά και κλίση. Το κοσμητικό κομμάτι θα έρθει μετά.
Τώρα το έχω τέρμα ψηλα και σχεδόν κάθετα. Απο την εμπειρία που έχω απο σπόιλερ δεν είναι πάντα η ψηλότερη θέση που δίνει τα καλύτερα αποτελέσματα.
Τώρα πάω trial and error.

Πάντως κόβει πολύ αέρα και πολλά μυγάκια.
 

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Αποστόλη εάν έκανες επιπλέον τρύπες για να ρυθμίζεις το ύψος, σε τέτοιες αποστάσεις που δέν θα μειώσουν τις αντοχές cdefghigi

και απο δική μου αισθητική άποψη ίσως οι επάνω γωνίες ν' ακολουθούσαν τις κούρμπες της ζελατίνας,
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Αποστόλη εάν έκανες επιπλέον τρύπες για να ρυθμίζεις το ύψος, σε τέτοιες αποστάσεις που δέν θα μειώσουν τις αντοχές cdefghigi

Το τρύπημα κουρμπαριστού πλεξιγκλάς ήταν απο τα πιο δύσκολα σημεία της διαδικασίας. Για να ανοιξω εξάρες τρύπες ξεκίνησα απο 1 και άλλαξα 6 συνολικά αρίδες, επειδή στην δοκιμή σε ρετάλι του πλέξιγκλας γράπωνε και το έσπαγε.

* (πάντα πριν το κόψιμο με την σέγα, το κουρμπάρισμα με το θερμοπίστολο και το τρύπημα με τις αρίδες έγιναν δοκιμές σε ρετάλι απο το πλέξι που έμεινε. Αλλιώς δεν νομίζω να είχα βγάλει αποτέλεσμα. Πολλά πράγματα είναι σχετικά δύσκολα. Στο κουρμπάρισμα πχ αν γίνει απότομα δημιουργεί ρωγμές. Στο κόψιμο αν γίνει γρηγορα, ότι κόβεις ξανακολλάει με την θερμότητα. Για το τρύπημα τα είπα παραπάνω)

Δεν θα κάνω άλλες τρύπες. Είναι επικίνδυνο σημείο για σπάσιμο ακριβώς πάνω στην κούρμπα.

Κατεβάζοντας την ρύθμιση στην τέρμα κάτω θέση θα είμαι όσο είναι η μαμά στην τέρμα πάνω θέση, που είναι αισθητικά αποδεκτό. Μάλιστα λόγο επιφάνειας θα δημιουργήσει κανάλι υποπίεσης που παρότι θα βρίσκεται στο ίδιο ύψος με το πρώτο σπόιλερ, μπορεί να λειτουργήσει ευεργετικά.

Θα δούμε, έχει μέλλον δοκιμών η κατασκευή. Αλλά η μονη τυχόν αλλαγή θα είναι απο εδώ και πέρα μείωση του συνολικού ύψους με γυαλοχάρτισμα και όχι άλλες τρύπες ή διαφορετικές κούρμπες (το σκέφτηκα να κάνω φρυδάκι στο τελείωμα της πάνω, αλλά το απέρριψα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

rantanplan

member
Δημοσιεύσεις
864
Ηλικία
55
Περιοχή
φραπεδούπολη, χαλλλλαρά,
Μοτοσυκλέτα
ένα από αυτά που φτιάχνουν αυτοί με τα πιάνα...
Όνομα
Γιώργος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Το τρύπημα κουρμπαριστού πλεξιγκλάς ήταν απο τα πιο δύσκολα σημεία της διαδικασίας. Για να ανοιξω εξάρες τρύπες ξεκίνησα απο 1 και άλλαξα 6 συνολικά αρίδες, επειδή στην δοκιμή σε ρετάλι του πλέξιγκλας γράπωνε και το έσπαγε.

* (πάντα πριν το κόψιμο με την σέγα, το κουρμπάρισμα με το θερμοπίστολο και το τρύπημα με τις αρίδες έγιναν δοκιμές σε ρετάλι απο το πλέξι που έμεινε. Αλλιώς δεν νομίζω να είχα βγάλει αποτέλεσμα. Πολλά πράγματα είναι σχετικά δύσκολα. Στο κουρμπάρισμα πχ αν γίνει απότομα δημιουργεί ρωγμές. Στο κόψιμο αν γίνει γρηγορα, ότι κόβεις ξανακολλάει με την θερμότητα. Για το τρύπημα τα είπα παραπάνω)

Δεν θα κάνω άλλες τρύπες. Είναι επικίνδυνο σημείο για σπάσιμο ακριβώς πάνω στην κούρμπα.

Κατεβάζοντας την ρύθμιση στην τέρμα κάτω θέση θα είμαι όσο είναι η μαμά στην τέρμα πάνω θέση, που είναι αισθητικά αποδεκτό. Μάλιστα λόγο επιφάνειας θα δημιουργήσει κανάλι υποπίεσης που παρότι θα βρίσκεται στο ίδιο ύψος με το πρώτο σπόιλερ, μπορεί να λειτουργήσει ευεργετικά.

Θα δούμε, έχει μέλλον δοκιμών η κατασκευή. Αλλά η μονη τυχόν αλλαγή θα είναι απο εδώ και πέρα μείωση του συνολικού ύψους με γυαλοχάρτισμα και όχι άλλες τρύπες ή διαφορετικές κούρμπες (το σκέφτηκα να κάνω φρυδάκι στο τελείωμα της πάνω, αλλά το απέρριψα.

δηλαδή η σειρά για επιθυμητά αποτελέσματα είναι α)κουρμπάρισμα β) κόψιμο γ)τρύπημα ??
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
δηλαδή η σειρά για επιθυμητά αποτελέσματα είναι α)κουρμπάρισμα β) κόψιμο γ)τρύπημα ??

Κόψιμο-τρύπημα-κουρμπάρισμά νομίζω είναι καλύτερη σειρα.

Εγώ έκανα κόψιμο-κουρμπάρισμα -τρύπημα και ταλαιπωρήθηκα λίγο
 

Coyote

member
Δημοσιεύσεις
866
Μοτοσυκλέτα
Βαρκαντέρο
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Αθήνα
Καλά, δεν παίζει να πάω να πάρω 39 ευρώ κρέμα για να την χρησιμοποιήσω μια φορά και με αμφίβολα αποτελέσματα. Εχω φιμέ μεβράνη παραθύρων. Καινούρια θα γίνει και θα ταιριάξει με την ζελατίνα.

Για την ώρα θέλω να το δω σε λειτουργία σε πολλές θέσεις αλλά και κλίση. Το κοσμητικό κομμάτι θα έρθει μετά.
Τώρα το έχω τέρμα ψηλα και σχεδόν κάθετα. Απο την εμπειρία που έχω απο σπόιλερ δεν είναι πάντα η ψηλότερη θέση που δίνει τα καλύτερα αποτελέσματα.
Τώρα πάω trial and error.

Πάντως κόβει πολύ αέρα και πολλά μυγάκια.
Δεν είναι μόνο για ζελατίνες... βγάζει μπιμπίκια από βερνίκι αυτοκινήτου, γυαλίζει φανάρια ... είναι γενικής χρήσης. Δεν λέω να την πάρεις τα γράφω για να ξέρεις.
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Δεν είναι μόνο για ζελατίνες... βγάζει μπιμπίκια από βερνίκι αυτοκινήτου, γυαλίζει φανάρια ... είναι γενικής χρήσης. Δεν λέω να την πάρεις τα γράφω για να ξέρεις.

Αυτό για τα φανάρια χρήσιμο ακουγεται. Αλλά και πάλι είναι αρκετά ακριβή.
Χρήσιμη πληροφορία πάντως! Giving
 

Coyote

member
Δημοσιεύσεις
866
Μοτοσυκλέτα
Βαρκαντέρο
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Αθήνα
Αυτό για τα φανάρια χρήσιμο ακουγεται. Αλλά και πάλι είναι αρκετά ακριβή.
Χρήσιμη πληροφορία πάντως! Giving
Γυάλισα μπανιέρα 50 χρόνων με αυτή τελικό και έγινε καινούργια. (σμάλτο 3-4 χιλ πάχος η μπανιέρα)


Πάντως μπράβο για την δουλειά, δεν είναι εύκολο το πλέξιγκλας!
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.291
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι
... το θεμα ειναι που θα κατσει το κορμι με το κρανος γιατι η αεροδυναμικη φασαρια .... σπαει κοκκαλα .... ! Καλη επιτυχια, αναμενουμε αποτελεσμα. Bcdefghg
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Το πλέον θετικό είναι η θέση οδήγησης που πέτυχες με αποστάτες και μετακίνηση τιμονιού.

Στο θέμα του σπόϊλερ πιστεύω ότι ρισκάρεις πολύ με το ύψος,περισσότερο όμως με την μια βάση στήριξης.
Γνώμη μου είναι να φτιάξεις μια νέα τουλάχιστον 50% μικρότερη και να την στηρίξεις σε δύο σημεία.

Με κούρμπα ανάλογη της μαμά ζελατίνας προς τα εδώ νομίζω πρέπει να κινηθεις.
Με δυο σημεία στήριξης θα κάνεις θαύματα.
Πιο πάνω έτσι κι αλλιώς και το λίγο πιο έξω/μπροστά της μαμά θα βοηθήσει.



Αφού πιάνει το χέρι σου!!Το'χεις.. Bcdefghg
 
Top Bottom