CFMOTO 400 GT

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.447
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Παλιά στις λέξεις κινέζικη μοτό ( όχι παπί...) μας σηκωνότανε η τρίχα στο σβέρκο.Τώρα me bmw( κινητήρες μικροί) ,benelli,moto morini...να κατασκευάζουν στη κίνα , και με βελτιωμένη ποιότητα (βλέπε daytona )έχουν αλλάξει τα πράγματα.Δηλώνω όμως ευθαρσώς ότι το μόνο κινέζικο που δε θα έπαιρνα ποτέ είναι σκούτερ ...πιο μεγάλο ρίσκο από παπί!
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.169
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Παλιά στις λέξεις κινέζικη μοτό ( όχι παπί...) μας σηκωνότανε η τρίχα στο σβέρκο.Τώρα me bmw( κινητήρες μικροί) ,benelli,moto morini...να κατασκευάζουν στη κίνα , και με βελτιωμένη ποιότητα (βλέπε daytona )έχουν αλλάξει τα πράγματα.Δηλώνω όμως ευθαρσώς ότι το μόνο κινέζικο που δε θα έπαιρνα ποτέ είναι σκούτερ ...πιο μεγάλο ρίσκο από παπί!
Γιατί βρε Doctor? Εμείς που έχουμε Κινεζικό σκούτερ τι πάθαμε;
 
N

notakos600

Guest
Παλιά στις λέξεις κινέζικη μοτό ( όχι παπί...) μας σηκωνότανε η τρίχα στο σβέρκο.Τώρα me bmw( κινητήρες μικροί) ,benelli,moto morini...να κατασκευάζουν στη κίνα , και με βελτιωμένη ποιότητα (βλέπε daytona )έχουν αλλάξει τα πράγματα.Δηλώνω όμως ευθαρσώς ότι το μόνο κινέζικο που δε θα έπαιρνα ποτέ είναι σκούτερ ...πιο μεγάλο ρίσκο από παπί!
Γιατί βρε Doctor? Εμείς που έχουμε Κινεζικό σκούτερ τι πάθαμε;

Μήπως πρέπει να αναθεωρήσουμε ξανά τι θεωρούμε κινέζικο;
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Μήπως πρέπει να αναθεωρήσουμε ξανά τι θεωρούμε κινέζικο;

Έχουμε μάθει να λέμε Κινέζικο αυτό που κατασκευάζεται στην Κινά. Ετυμολογικά σωστό μεν, αλλά εννοιολογικά (όπως το εννοούμε υποτιμητικά λέγοντας το) είναι λάθος.
Οι Κινέζοι έχουν εκατοντάδες κυριολεκτικά εργοστάσια που φτιάχνουν το οτιδήποτε. Μέσα στο σπίτι του ο καθένας αν δει όλα τα προϊόντα τεχνολογίας κολοσσών που έχει, από smartphone μέχρι τηλεόραση και android box μέχρι αποχυμωτή και μίξερ, κατά 80% θα είναι Κινέζικα, κι αν δε είναι θα είναι Ινδονησιακά, Ταιβανέζικα, Βιετναμέζικα κλπ. Θέλουμε δεν θέλουμε εκεί είναι τα φτηνά εργατικά χέρια και οι εύκαμπτες εργασιακές συνθήκες.

Από εκεί και πέρα όμως, υπάρχουν πολλών ειδών Κινέζικά.
-Υπάρχει το Κινέζικο μοτοσυκλετάκι μιας τοπικής βιοτεχνίας για την αγορά της ακτίνας δράσης τους,
-Υπάρχει το Κινέζικο μοτοσυκλετάκι για πώληση σε ολόκληρη την Κίνα με προδιαγραφές που το κράτος τους θεσπίζει,
-Υπάρχει το Κινέζικο μοτοσυκλετάκι που βγαίνει φασόν με διαφορετικά ονόματα για όλη τον κόσμο και έχει απο αποδεκτή ποιότητα για Ευρωπαικά δεδομένα έως και πολύ καλή. Παράδειγμα τα Dayang ας πούμε (πάνω στα οποία βασίστηκαν τα Daytona με προδιαγραφές που έθεσε ο Γκοργκόλης. Βλέπε επόμενη κατηγορία). Αυτές είναι οι πρώτες φτηνές κατηγορίες από την χειρότερη προς την καλύτερη.

Πιο πάνω από αυτές υπάρχουν άλλες δύο
- Εργοστασιακό φασόν αλλά με προδιαγραφές που θέτει ο παραγγελιοδόχος. Πάει στο εργοστάσιο, συμφωνούν στα κομμάτια παραγωγής και λέει"θα μου βάλεις τέτοιο κινητήρα, τέτοια φλας, τέτοιο κοντέρ, τέτοια φρένα και φρόντισε να περνάει αυτές τις προδιαγραφές. Τέτοιο παράδειγμα είναι ο Γκοργκόλης με την Daytona, αλλά και άλλες εταιρίες της Ευρώπης νεοεμφανιζόμενες. Σε αυτή την κατηγορία παίζουν και οι αναβιωμένες μάρκες τύπου Benelli.
-Τέλος υπάρχει το "Κινέζικο" που απλά κατασκευάζεται εκεί λόγω εργατικής νομοθεσίας και μισθών. KTM, BMW και άλλοι μεγάλοι κατασκευαστές που δεν είναι "νεκρά brand" και προσέχουν που βάζουν το λογότυπο τους, στέλνουν έξω την ομάδα σχεδιασμού και μεγαλοστελέχη παραγωγής και ουσιαστικά "νοικιάζουν" τις γραμμές παραγωγής μεγάλων εργοστασίων. Το "Κινέζικο" BMW είναι το ίδιο BMW που θα έφτιαχναν και στην Ευρώπη. Αν δεν βγει καλό δεν φταίει που είναι Κινέζικο, φταίει που είναι BMW.


Απο όλες τις κατηγορίες σαφώς οι δύο τελευταίες είναι οι καλύτερες ποιοτικά, όμως για VFM θα διάλεγα την τελευταία της πρώτης στήλης με τα φασόν με διαφορετικά ονόματα και την πρώτη της δεύτερης στήλης, με την παραγωγή κατά παραγγελία, τύπου Γκοργκόλη ή Benelli.

Υ.Γ Και φυσικά οι Κινέζοι δεν είναι ηλίθιοι. Με κάθε νέο μοντέλο και νέα σχεδίαση και R&D που πέφτει στα χέρια τους, βελτιώνουν και τις δικές τους κατηγορίες μοτοσυκλετών, εφαρμόζοντας όσα μαθαίνουν.
Υ.Γ 2 Τα ίδια ισχύουν σε μεγάλο βαθμό και για τους Ινδούς που ακολουθούν από πολύ κοντά.
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Γιατί βρε Doctor? Εμείς που έχουμε Κινεζικό σκούτερ τι πάθαμε;
Πιο ακριβό αν κάτι πάει στραβά και μπελάς στο σέρβις να λύσεις όλα τα τάπερ, όμορφε!

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Peiraiwths

new member
Δημοσιεύσεις
186
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
Fazer s2
Όνομα
Σπυρος
Ειμαι περιεργος να δω αν θα υπαρξουν καποιοι που θα υποστηριξουν την μαρκα μεσα απο κλαμπ, οπως εγινε με το Zontes.Mοντελο κραχτη για να ξεκινησουν εχουν το MT650.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Ειμαι περιεργος να δω αν θα υπαρξουν καποιοι που θα υποστηριξουν την μαρκα μεσα απο κλαμπ, οπως εγινε με το Zontes.Mοντελο κραχτη για να ξεκινησουν εχουν το MT650.

To zontes έκανε club επειδή προσφέρει πολλά για τα λεφτά που κοστίζει. Πρακτικά είναι μια ολοκληρωμένη μηχανή σε τιμή ακριβού παπιού. Κάπου αν τα βάλουμε κάτω θα διαπιστώσουμε πως τα σημερινά 300αρια είναι απο άποψη επιδόσεων ίδια με τα 400αρια και 500αρια του 1990-1995.
Πχ το Zontes T310 δίπλα σε ένα Τρανσαλπ 400 ή ένα KLE 400 έχει ίδιες επιδόσεις, ίσως και καλύτερες. Άλλο αν τότε ξεκινούσαμε με ένα 400αρι να εξερευνήσουμε τα Βαλκάνια ενώ τώρα αν δεν έχουμε 650 κυβικά δεν πάμε ούτε στην διπλανή περιφέρεια. Τα σημερινά μικρά κάνουν ταξίδι με παραχωρήσεις.

Οπότε τι πιο λογικό για ανθρώπους με πάθος για να πάρουν μηχανάκι αλλά χωρίς λεφτά, να δουλέψουν 1-2 χρόνια και με 3500-4000 ευρώ να πάρουν ένα Κινέζικο 400άρι.

Το CF 650 δεν παίζει σε αυτό το γήπεδο. Είναι "μεγάλο" μηχανάκι με αντίστοιχα ακριβή τιμή. Πιο φτηνό απο τα επώνυμα 650αρια, αλλά το κοινό στο οποίο απευθύνεται έχει να δώσει 800-1000 ευρώ παραπάνω για να πάρει το Ιαπωνικό.

Εγώ αν ήμουν Κινέζος κατασκευαστής θα έκανα αυτό ακριβώς που κάνει η Zontes. Μικρά κυβικά, αξιοπρεπείς ιπποδυνάμεις για να βγεις και παραέξω (έστω και με παραχωρήσεις) και τιμές για 25άρηδες που μόλις τελείωσαν πτυχίο και φανταρικό και έπιασαν την πρώτη τους δουλειά και με λίγα λεφτά θέλουν να μπούνε στον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Μακάρι να το έκαναν πιο πολλές εταιρίες. Δεν θα είχαμε γεμίσει ένα σκασμό σκούτερ στους δρόμους.
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Να το πάμε πάλι απ' την αρχή;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk

Το μόνο που δεν παίρνει σε κινέζικο ο Μάνος είναι ερωτικά βοηθήματα , να μην πάθει και ηλεκτροπληξία!
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.169
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Το μόνο που δεν παίρνει σε κινέζικο ο Μάνος είναι ερωτικά βοηθήματα , να μην πάθει και ηλεκτροπληξία!
abcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgkabcdefghgk
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.178
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Το μόνο που δεν παίρνει σε κινέζικο ο Μάνος είναι ερωτικά βοηθήματα , να μην πάθει και ηλεκτροπληξία!


ναι αλλα ειναι τακτικος θαμωνας της εκει περιοχής............cdefghigicdefghigicdefghigicdefghigi:D:D:D:D:D:D
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Γελάτε με τα κινέζικα, αλλά 3 χρόνια που κυκλοφορεί τώρα το zontes οι κάτοχοι είναι υπερευχαριστημένοι. Το ίδιο και όσοι έχουμε daytona παπιά μια δεκαετία τώρα.
Βλέπω και βιντεάκι με το zontes t310 να πετυχαίνει 182χλμ τελική και θυμάμαι το δικό μου τρανσαλπ 400 που δεν πήγαινε πάνω απο 158 ότι και να έκανα.

Μια χαρά μοτοτσυκλέτες για τις μάζες βγάζουν. Όσοι έχουν βαθιες τσέπες έχει και μοτο με 20000 ευρώ να γουστάρουν.
 

The mechanic

member
Δημοσιεύσεις
593
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Ε
Γελάτε με τα κινέζικα, αλλά 3 χρόνια που κυκλοφορεί τώρα το zontes οι κάτοχοι είναι υπερευχαριστημένοι. Το ίδιο και όσοι έχουμε daytona παπιά μια δεκαετία τώρα.
Βλέπω και βιντεάκι με το zontes t310 να πετυχαίνει 182χλμ τελική και θυμάμαι το δικό μου τρανσαλπ 400 που δεν πήγαινε πάνω απο 158 ότι και να έκανα.

Μια χαρά μοτοτσυκλέτες για τις μάζες βγάζουν. Όσοι έχουν βαθιες τσέπες έχει και μοτο με 20000 ευρώ να γουστάρουν.
Ετσι περνάνε οι νταλίκες και οι ταμπέλες με 180χμ; αμα είναι 150 σε άλλο κοντέρ (όχι σε gps, σε άλλο κοντέρ) καλά είναι Stoned Emoticon
 
Top Bottom