BMW R1150GS.Κριτική ενός Ιαπωνεζόφιλου..

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Πάντα όταν συνηθίζουμε ένα μηχανάκι, με τον καιρό "συγχωνεύεται" με το οδηγικό μας στυλ. Για να ξεκλειδώσει ο εγκέφαλος και να "διαβάζει" τις ιδιαιτερότητες της κάθε μηχανής θα πρέπει ή
-να οδηγάμε κάθε βδομάδα άλλη μηχανή (να είμαστε συντάκτες σε περιοδικό πχ)
ή
-να έχουμε το προς δοκιμή δίκυκλο για ικανό αριθμό χλμ και ημερών (πχ 1000 χλμ ή 15 μέρες).

Αλλιώς τα βλέπουμε πάντα λίγο υποκειμενικά τα πράγματα.
Π.χ τόσο καιρό που δεν έχω μηχανή και είμαι με τον πάπιο, έχω αποκτήσει άλλη αντίληψη για τα μηχανάκια που παίρνω απο φίλους για βόλτες. Έχω μια πολύ πιο αντικειμενική ματιά, που όμως μόλις αγοράσω καποιο, θα ξαναγίνει σε κάποιο βαθμό υποκειμενική.


ακριβώς!
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.413
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Δεν θυμάμαι αν το είχα ανεβάσει εδώ αλλά καλό είναι να υπάρχει.
Μια ανάλυση της λειτουργίας του απλού GS1150 βάση ελαχιστων στροφών(rpm).Την έγραψα στους δύο μήνες που την είχα στην κατοχή μου..


R1150GS.Στροφές(rpm) ομαλών αλλαγών και χρήση 6ης..​


Έχω "μαμά" GS 1150 πλην φίλτρου αέρος(DNA).
Bλέπω μια άνεση στο ανέβασμα στροφών από ακινητοποίηση στις πρώτες 5 ταχύτητες.Όντως δεν χρειάζεται να παίξει ψηλα..

Οι ελάχιστες στροφές για να ρολλάρει(1η-5η) το 1150 χωρίς σκορτσάρισμα είναι οι 2500rpm.
Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι φτάνεις στις ~3150rpm της κουμπωμένης ταχύτητας κι αλλάζοντας βρίσκεσαι στις 2500rpm της επόμενης.

Η "απλωμένη" 6η του 1150 ΔΕΝ θα σε τραβήξει να ανεβάσεις από τις 2500rpm άνευ κροταλίσματος.
Πρακτικά σημαίνει ότι χρειάζεται να πιάσεις τις 3700 και τα ~100χλμ/ω με την 5η ώστε στην αλλαγή 6ης να βρεθείς στις 3000.Εκει θα σνεβάσει προθυμα το μηχανάκι.

Αν θες να είσαι γρήγορος καταλαβαίνεις ότι θα παίξεις παραπάνω..

Αν δουλεύεις κλειστό κομμάτι με ταχύτητες έως 80χλμ-90χλμ ΔΕΝ κουμπώνεις 6η γιατί θα σε κρεμάσει.
Σε αυτά τα χιλιόμετρα πρέπει να έχεις ευθεία και ιδανικές συνθήκες ώστε χαιδεύοντας μόνο το γκάζι με 6η να τα διατηρησεις ή και χαλαραααα να πιάσεις τα 100 και ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ μετά.

Ταχύτητα πολύ καλή τριβάλιτσος και διπλός πιστεύω είναι τα 120χλμ/ω σε ανοιχτό κομμάτι που δεν κάνεις περιήγηση.Ο πίσω μπορεί να είναι πολύ χαλαρός.
Τα 140+ προς Θεού δεν προβληματίζουν φουλ φορτωμένο(+διπλός),απλά για εμένα είναι για όταν θες να μασήσεις χιλιόμετρα.Στα δίνει σε καλές στροφές αλλά.. όπως αναφέρθηκε παραπάνω ανεβαίνει η αντίσταση του αέρα τόσο στη μηχανή όσο και σε αυτόν που τρως στο σώμα από δεξιά/αριστερά.(Δεν έχω φλαπς).

Πιθανολογώ επίσης ότι τα 120 με τα 140 δεν θα έχουν σοβαρή απόκλιση στην κατανάλωση.
Σε ταξιδάκι 4μερο(~1500χλμ) και περιηγητική διάθεση για το 70% της διαδρομής,φουλ φορτωμένος,έπαιζα από 5,3lt-5,9lt/100klm

Ωmega
 

johnnie

well know member
Δημοσιεύσεις
2.284
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Γιά όλα τα γούστα
Όνομα
Γιάννης Παντίδος
Είχα το 1150 για μια δεκαετία. Αν είχα τα λεφτά και μπορούσα να συντηρώ 2 μεγάλα μηχανάκια θα το κράταγα χωρίς δεύτερη σκέψη. Αν δεν είχα την καταναλωτική μανία μέσα μου θα μπορούσε να ήταν και το μηχανάκι μου και είμαι σίγουρος ότι θα δούλευε και θα με πήγαινε παντού και πάντα. Όταν μου ήρθε η φαεινή ιδέα να το δώσω, ο μηχανικός μου στην Bmw σε μία συζήτηση που είχαμε μου είχε πεί ότι το 1150 με την σωστή συντήρηση θα δούλευε απροβλημάτιστα. Για το 1200 δέν έβαζε το χέρι του στην φωτιά........
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.496
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
@North_explorer ρε παλικαρι,ασχετο με το θεμα αλλα ειχα μια κουβεντα προσφατα και ηθελα να σιγουρευτω.

Θυμαμαι περασμα της Βαλια Καλντα μπροστα εγω,πισω ενα 1150 και παραπισω μια αρκουδα.Μαζι ειμαστε η λαθος θυμαμαι?
 

North_explorer

new member
Δημοσιεύσεις
253
Ηλικία
37
Περιοχή
THESSALONIKI
Μοτοσυκλέτα
BMW R 1150 GS ADV
Όνομα
Λευτέρης
Περιοχή
Salonica
Τις μηχανες για να τις ευχαριστηθουμε τις οδηγαμε με την ψυχη και οχι το μυαλο.Σκεφτεσαι πολυ και χανεις την απολαυση.

Gs 1150 adv παραλληλη εισαγωγη με εργοστασιακο abs,ολα τα λεφτα.


Υ.Γ.Περιμενω να την βαρεθει ο Λευτερης.:D


Να την βαρεθεί δεν ξέρω..... είναι άλλωστε και το μοντέλο χωρίς τα Σέρβο! άλλα τα μηχανάκια ανεξάρτητου μάρκας τα ευχαριστιόμαστε για τους παρακάτω λόγους :


ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΆΝΟΥΝ ΓΙΑ ΕΝΤΟΎΡΟ












ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΊΝΕΙ ΒΌΛΤΑ ΜΌΝΟ ΣΕ ΙΔΑΝΙΚΈΣ ΣΥΝΘΉΚΕΣ











ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΓΚΟΥΡΙΕΣ








ΓΙΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΌΡΧΕΣΑΙ ΓΙΑ ΨΏΝΙΑ









ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΜΊΖΕΙ ΤΟ ΣΑΚΟΎΛΙ ΑΝΑΜΝΉΣΕΙΣ













Μέτα από 170.000 χλμ και σερβίς πάντα στην ώρα τους , όχι γιατί το ζητεί αλλά γιατί ταξιδεύει δεν έχει ζητήσει πολλά και έχει προσφέρει άπειρα !

Τα μηχανάκια είναι όλα για τους δρόμους, και για βόλτες , και συγνώμη για πολλές φώτο , αλλά με έχει βαρέσει η καραντίνα στο κεφάλι !
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
.. και συγνώμη για πολλές φώτο , αλλά με έχει βαρέσει η καραντίνα στο κεφάλι !
Λευτέρη το θέμα ανέβηκε για να βοηθήσει τον όποιο υποψήφιο αγοραστή πριν αγοράσει.Όσοι θέλουν συμπληρώνουν..

Η προσθήκη σου προσφέρει όχι μόνο ομορφιά αλλά και εικόνα των δυνατοτήτων στα κατάλληλα χέρια.. Bcdefghg
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Η προσθήκη σου προσφέρει εικόνα των δυνατοτήτων στα κατάλληλα χέρια...
...και σε οδηγικές συνθήκες όμως ήπιες ,απ'ότι είδες Δημήτρη.
Ανέβα λόφο με κλίση κ' λάσπη, ρίζες δέντρων ατέλειωτες και φυτευτές πέτρες.Σε πόση ώρα θα κλαις από την πτώση ή από απελπισία για τα νέα ανταλλακτικά?
Υγ θυμοσαστε το σύντροχο εδώ μέσα που έδωσε το ΄΄απόλυτο ον-οφ 1250 κτμ'' όπως το ευαγγελίζονταν, γιατί δεν έκανε παρά μόνο για light καταστάσεις.
E,το ίδιο ισχύει για το gs 1100-1250!
 
Τελευταία επεξεργασία:

North_explorer

new member
Δημοσιεύσεις
253
Ηλικία
37
Περιοχή
THESSALONIKI
Μοτοσυκλέτα
BMW R 1150 GS ADV
Όνομα
Λευτέρης
Περιοχή
Salonica
...και σε οδηγικές συνθήκες όμως ήπιες ,απ'ότι είδες Δημήτρη.
Ανέβα λόφο με κλίση κ' λάσπη, ρίζες δέντρων ατέλειωτες και φυτευτές πέτρες.Σε πόση ώρα θα κλαις από την πτώση ή από απελπισία για τα νέα ανταλλακτικά?
Υγ θυμοσαστε το σύντροχο εδώ μέσα που έδωσε το ΄΄απόλυτο ον-οφ 1250 κτμ'' όπως το ευαγγελίζονταν, γιατί δεν έκανε παρά μόνο για light καταστάσεις.
E,το ίδιο ισχύει για το gs 1100-1250!

Παρεμπιπτόντως να πω ότι και εγώ είμαι σε αναζήτηση μονοκυλινδρου με καθαρό χωμάτινο χαρακτήρα, γιατί δεν μπορείς να τα βάζεις με τους νόμους τις φυσικής , και όταν φτάνεις σε ένα σημείο , είτε οδηγικά δικό σου όριο , είτε της μηχανής , ξέρεις τι να επιλέξεις.

Σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να ευχαριστηθείς , ή να πας με ρυθμό εντούρο με της χοντρές ανεξαρτήτου μάρκας.

Κάθε μηχανάκι έχει τα υπέρ και τα κατά , απλά πρέπει να ξέρεις να συγκρίνεις .

Έχω δεί τύπους , μαζί μου σε παρέες που βάζουν τέτοια μηχανάκια και σε φυτευτές και σε λάσπες κτλ , τα δικά μου χέρια δεν φτάνουν απλά. Για αυτό και γιατί όταν το προσπαθήσεις έχει νόημα να πας σε πιο ΄΄αντβε'' ή πιο ελαφρύ μηχανάκι .

Φυσικά και το προηγουμενό ποστ μου ήταν για να πώ ότι ο κάθε οδηγός βάζει τα όρια του και τις δοκιμές του. Από κει και πέρα και εγώ ονειρεύομαι την μέρα που πλησιάζει (ελπίζω) με ένα 690 enduro ,για να μπορέσω να κάνω πιο άνετα, σβέλτα , και ξεκούραστα κομμάτια που έχω παρκάρει στην άκρη του χάρτη μου.
Θεωρώ λάθος απλά να σαβουριαζουμε τις δυνατότητες ενός onoff ανεξαρτήτου μάρκας , όταν από αυτά τα μηχανάκια έχουμε την απαίτηση να μας ταξιδεύουν σαν αμάξι , να στρίβουν σαν ss , να φορτώνονται σαν pick-up trucks, να φρενάρουν σαν mottard, και να λέμε δεν μας κάνουν.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Θέλουμε ελαφρύ μηχανάκι στο χώμα κ βαρύ δικύλινδρο στο ταξίδι..
Δεν υπάρχει μηχανή για όλες τις χρήσεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

johnnie

well know member
Δημοσιεύσεις
2.284
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Γιά όλα τα γούστα
Όνομα
Γιάννης Παντίδος
Θέλουμε ελαφρύ μηχανάκι στο χώμα κ βαρύ δικύλινδρο στο ταξίδι..
Δεν υπάρχει μηχανή για όλες τις χρήσεις.
Συμφωνώ απόλυτα Μπαμπη. Το μεγάλο όμως αν είναι On-off σου βάλει λίγο αλατοπίπερο αν βρεθείς κάπου στην βόλτα σου και χρειαστεί να περάσεις ένα χωμάτινο κομμάτι.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Συμφωνώ απόλυτα Μπαμπη. Το μεγάλο όμως αν είναι On-off σου βάλει λίγο αλατοπίπερο αν βρεθείς κάπου στην βόλτα σου και χρειαστεί να περάσεις ένα χωμάτινο κομμάτι.
Εγω τζονι συμφωνα με τις εμπειριες μου και οχι με τον ''ειδικο'' τυπο (οτι χειροτερο) ...οπου παω με mega on off, παω με ρτ και fjr.
Ο φοβος μου ειναι να μην πεσω....αντε σηκωστη μετα
Μιλαω παντα να ειμαι σολο, χωρις παρεα.Με παρεα ανοιγεις γκαζι και αντε γεια!
Στο αφρικα δεν πατουσα με φτερνα κατω..Θελω να παταω ολο το πελμα με γονατα ελαφρως λυγισμενα..
Αλλιως δεν την εχεις στις μανουβρες,,ουτε οπισθεν δε μπορεις να την κανεις..και με ενα γλυστριματακι σε τεραιν οχι επιπεδο μπαμ κατω..

Πχ σε συγκεκριμενα σημεια στην παραλια σχοινια που δεν παρκαριζα το αφρικα,,,με ρτ παω...και με fjr.
Ξεπαρκαρω στο πεζοδρομιο κατω απ το σπιτι με την οπισθεν 15 μετρα.Αν ειχα Gs1150 θα μουχε βγαλει την παναγια!...ασε που ταιζουνε γατες εκει και οταν εχει βρεξει τρωω κατι γλυστρες! ολα χυλος
 
Τελευταία επεξεργασία:

johnnie

well know member
Δημοσιεύσεις
2.284
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Γιά όλα τα γούστα
Όνομα
Γιάννης Παντίδος
Εγω τζονι συμφωνα με τις εμπειριες μου και οχι με τον ''ειδικο'' τυπο (οτι χειροτερο) ...οπου παω με mega on off, παω με ρτ και fjr.
Ο φοβος μου ειναι να μην πεσω....αντε σηκωστη μετα
Μιλαω παντα να ειμαι σολο, χωρις παρεα.Με παρεα ανοιγεις γκαζι και αντε γεια!
Στο αφρικα δεν πατουσα με φτερνα κατω..Θελω να παταω ολο το πελμα με γονατα ελαφρως λυγισμενα..
Αλλιως δεν την εχεις στις μανουβρες,,ουτε οπισθεν δε μπορεις να την κανεις..και με ενα γλυστριματακι σε τεραιν οχι επιπεδο μπαμ κατω..

Πχ σε συγκεκριμενα σημεια στην παραλια σχοινια που δεν παρκαριζα το αφρικα,,,με ρτ παω...και με fjr.
Ξεπαρκαρω στο πεζοδρομιο κατω απ το σπιτι με την οπισθεν 15 μετρα.Αν ειχα Gs1150 θα μουχε βγαλει την παναγια!...ασε που ταιζουνε γατες εκει και οταν εχει βρεξει τρωω κατι γλυστρες! ολα χυλος
Και εγώ φιλαράκι απο προσωπική εμπειρία μιλάω. Εκεί που πάω με το xr δεν υπάρχει περίπτωση να πάω με το gs. Σε κάποια σημεία ούτε καν χωράει να περάσει. Εννοείται πως δεν είμαι και ο καλύτερος οδηγός κλπ..... Ένα Mega on off μπορεί να πάει χώμα με κάποιες προυπόθεσεις και με κάποιους κινδύνους όπως λες και εσύ. Ένα μικρό εντουράκι πάει παντού "πετώντας". Δεν γίνεται ένα μηχανάκι να τα κάνει όλα το ίδιο καλά. Στο χώμα το βάρος παίζει σημαντικότατο ρόλο.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Και εγώ φιλαράκι απο προσωπική εμπειρία μιλάω. Εκεί που πάω με το xr δεν υπάρχει περίπτωση να πάω με το gs. Σε κάποια σημεία ούτε καν χωράει να περάσει. Εννοείται πως δεν είμαι και ο καλύτερος οδηγός κλπ..... Ένα Mega on off μπορεί να πάει χώμα με κάποιες προυπόθεσεις και με κάποιους κινδύνους όπως λες και εσύ. Ένα μικρό εντουράκι πάει παντού "πετώντας". Δεν γίνεται ένα μηχανάκι να τα κάνει όλα το ίδιο καλά. Στο χώμα το βάρος παίζει σημαντικότατο ρόλο.
Οταν πηρα το παπι, πηγα μια βολτα βαρυμποπη και καποια στιγμη χωθηκα στους χωματοδρομους.
Περασα απο σημειο που με το αφρικα εκανα το σταυρο μου...και δεν το καταλαβα! Γυρισα πισω να δω αν οντως περασα απο εκει!
..
Φανταζομαι εσενα με το xraki των 110 κιλων..
Κατι τετοιο ψαχνω...τα χουμε ξαναπει
 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.287
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
Παρακαλω να συνεχισετε τη κουβεντα σας στο θεμα με τα mega on-off !!
Aυτο το θεμα αναφερετε αποκλειστικα στο gs 1150, κι ας το αφησουμε καθαρο!!!!!
 

kordix

new member
Δημοσιεύσεις
459
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
GS 1150, CCM 404, GASGAS EC 300
Όνομα
Κόρδας Κωνσταντίνος
Ωραίο νήμα για τα 1150.

Να συμπληρώσω για το 1150 πως σε πολύ δυνατό αέρα δεν χαμπαριάζει τίποτα ενώ από την άλλη ξεκινώντας εξαφανίζεται το βάρος.

Θέλει καλή ζελατίνα για τον αέρα, την μαμά του adventure ή z technics και φλαπς.

Μου δίνει μια φοβερή αίσθηση ασφάλειας όταν το οδηγώ.

Του έχω κάνει και μπόλικο χώμα, που είναι πολύ καλό για τη κατηγορία του με ένα ζευγάρι χωμάτινα λάστιχα.

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χάλια, χειρότερο και από TDM850.

Mαζι του κάνω τα πάντα, από commuting στην Αττική, ταξίδια μικρά και μεγάλα, άσφαλτο και χώμα και δε λέει όχι πουθενά. Τώρα έχει 147.000 km το δικό μου και χαίρομαι να το καβαλάω σα να το πήρα χτες (είχε τότε 55.000k). Δε με βλέπω να αλλάζω.

Πρόσφατα έκανα test ride το TRX 500 X και ξενέρωσα, έλεγα άντε να γυρίσω πίσω να καβαλήσω το 1150.

Με φίλτρο τσιπ εξάτμιση είναι άλλο μηχανάκι. Μετα τραβάει δυνατά με την μακριά 6η από τις 2500 στροφές και πιο χαμηλά.

Είμαι και γω γιαπωνεζοφιλος, το επόμενο θα είναι Τ700 (αλλά το 1150 δεν θα το δώσω).

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 

johnnie

well know member
Δημοσιεύσεις
2.284
Ηλικία
48
Περιοχή
Αθηνα
Μοτοσυκλέτα
Γιά όλα τα γούστα
Όνομα
Γιάννης Παντίδος
Το gs1150 σε οδήγηση στην εθνική είναι πιο σταθερό και ο αέρας το επηρεάζει λιγότερο απο ότι το gs1200. Tην πρώτη φορά που ανέβηκα στο 1200 και βγήκα στην Εθνική το παρατήρησα αμέσως. Σε κλειστά στροφιλίκια το 1200 υπερέχει.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Το gs1150 σε οδήγηση στην εθνική είναι πιο σταθερό και ο αέρας το επηρεάζει λιγότερο απο ότι το gs1200. Tην πρώτη φορά που ανέβηκα στο 1200 και βγήκα στην Εθνική το παρατήρησα αμέσως. Σε κλειστά στροφιλίκια το 1200 υπερέχει.
Λογικο γιατι το 1200 δεν ειναι μονο πιο ελαφρυ, εχει και μικροτερο trail εμπρος
 

User V

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.090
Ωραίο νήμα για τα 1150.

Να συμπληρώσω για το 1150 πως σε πολύ δυνατό αέρα δεν χαμπαριάζει τίποτα ενώ από την άλλη ξεκινώντας εξαφανίζεται το βάρος.Έτσι!!!


Με φίλτρο τσιπ εξάτμιση(& σκέτο φίλτρο τσιπ) είναι άλλο μηχανάκι. Μετα τραβάει δυνατά με την μακριά 6η από τις 2500 στροφές και πιο χαμηλά.3η ρελαντί κινούμενο, άνοιγμα χωρίς σκορτσαρισμα πλέον..
Η 6η του θέλει να είναι κοντά στα 100χλμ.
Bcdefghg
 
Top Bottom