...και σε οδηγικές συνθήκες όμως ήπιες ,απ'ότι είδες Δημήτρη.
Ανέβα λόφο με κλίση κ' λάσπη, ρίζες δέντρων ατέλειωτες και φυτευτές πέτρες.Σε πόση ώρα θα κλαις από την πτώση ή από απελπισία για τα νέα ανταλλακτικά?
Υγ θυμοσαστε το σύντροχο εδώ μέσα που έδωσε το ΄΄απόλυτο ον-οφ 1250 κτμ'' όπως το ευαγγελίζονταν, γιατί δεν έκανε παρά μόνο για light καταστάσεις.
E,το ίδιο ισχύει για το gs 1100-1250!
Παρεμπιπτόντως να πω ότι και εγώ είμαι σε αναζήτηση μονοκυλινδρου με καθαρό χωμάτινο χαρακτήρα, γιατί δεν μπορείς να τα βάζεις με τους νόμους τις φυσικής , και όταν φτάνεις σε ένα σημείο , είτε οδηγικά δικό σου όριο , είτε της μηχανής , ξέρεις τι να επιλέξεις.
Σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να ευχαριστηθείς , ή να πας με ρυθμό εντούρο με της χοντρές ανεξαρτήτου μάρκας.
Κάθε μηχανάκι έχει τα υπέρ και τα κατά , απλά πρέπει να ξέρεις να συγκρίνεις .
Έχω δεί τύπους , μαζί μου σε παρέες που βάζουν τέτοια μηχανάκια και σε φυτευτές και σε λάσπες κτλ , τα δικά μου χέρια δεν φτάνουν απλά. Για αυτό και γιατί όταν το προσπαθήσεις έχει νόημα να πας σε πιο ΄΄αντβε'' ή πιο ελαφρύ μηχανάκι .
Φυσικά και το προηγουμενό ποστ μου ήταν για να πώ ότι ο κάθε οδηγός βάζει τα όρια του και τις δοκιμές του. Από κει και πέρα και εγώ ονειρεύομαι την μέρα που πλησιάζει (ελπίζω) με ένα 690 enduro ,για να μπορέσω να κάνω πιο άνετα, σβέλτα , και ξεκούραστα κομμάτια που έχω παρκάρει στην άκρη του χάρτη μου.
Θεωρώ λάθος απλά να σαβουριαζουμε τις δυνατότητες ενός onoff ανεξαρτήτου μάρκας , όταν από αυτά τα μηχανάκια έχουμε την απαίτηση να μας ταξιδεύουν σαν αμάξι , να στρίβουν σαν ss , να φορτώνονται σαν pick-up trucks, να φρενάρουν σαν mottard, και να λέμε δεν μας κάνουν.