esel
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 17.154
- Περιοχή
- μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
- Μοτοσυκλέτα
- BMW GS1200 ADV LC
- Όνομα
- Στελιος Τζιανετοπουλος
- Περιοχή
- μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Last edited by a moderator:
BMW R37 100 + hp 279,5 km/h, και Ο Ernst Jakob Henne ( 22 Φεβρουαρίου 1904 - 23 Μαΐου 2005 (ηλικίας 101 ετών).
Η δικύλινδρη BMW R37 boxer749cc. εκτιμάται ότι με τον υπερτροφοδότη που εγκατέστησε ο Ernst Henne , ο κινητήρας παρήγαγε 100 + hp, έναν εκπληκτικά υψηλό αριθμό το 1929 και σημαντικά υψηλότερο από σχεδόν οποιοσδήποτε άλλης μοτοσυκλέτας εκείνης της εποχής
Ο Ernst Jakob Henne γεννήθηκε στις 22.02.1904 ως το τέταρτο παιδί της οικογένειας στο Weiler κοντά στο Wangen im Allgau. Το 1919 ξεκίνησε τη μαθητεία του για να γίνει μηχανικός αυτοκινήτων, και πριν γίνει ανεξάρτητος μηχανικός, την 1η Ιουλίου 1923, ήταν από τους αρχάριους σε αγώνα μοτοσικλέτας στο Muhldorf, σχεδόν τυχαία, και πέτυχε αμέσως την τρίτη θέση στην κατηγορία του με την πρώτη του φορά. Το φθινόπωρο του 1925, έκανε την πρώτη μεγάλη διεθνή εμφάνισή του στο Grand Prix της Monza, καταλαμβάνοντας την έκτη θέση στην κατηγορία των 350 κ.εκ.
Μετά από αυτή την επιτυχία, υπέγραψε συμβόλαιο με τη BMW ως οδηγός αγώνων. Το 1926, έγινε επίσης επίσημος αντιπρόσωπος της BMW στις μοτοσικλέτες και έγινε επίσης ένας από τους αρχικούς αντιπροσώπους αυτοκινήτων της BMW. Ο Ernst Henne πέτυχε την πρώτη του νίκη για τη BMW στις 2 Μαΐου 1926 στο "Karlsruher Wildparkrennen". Ήρθε πρώτος στην κούρσα Eifel την ίδια χρονιά, κερδίζοντας έτσι το γερμανικό πρωτάθλημα.
Ο Henne έφερε μια επιτυχία μετά την άλλη. Στο τέλος της δεκαετίας του 1920, θεωρήθηκε ως ένας από τους καλύτερους και πιο ευέλικτους μοτοσικλετιστές στη Γερμανία. Είχε αποδείξει, κατά τη διάρκεια των αγώνων του, ότι ήταν κυρίαρχος όλων των κατηγοριών, από τις μικρές έως μεγάλες. το 1928 αγόρασε μια BMW R37, και στη συνέχεια έβγαλε τα περισσότερα από τα βαριά κομμάτια της, μόλις κατέληξε στην τελική μορφή της μοτοσυκλέτας με τα γυμνά της στοιχεία, είχε κατασκευάσει μία από τις πιο επιτυχημένες μοτοσυκλέτες που είχαν κατασκευαστεί ποτέ.
Αναζητώντας νέες προκλήσεις, συμμετείχε στους διεθνείς αγώνες έξι ημερών στις αρχές της δεκαετίας του '30. Το 1933, 1934 και 1935 κέρδισε την ομαδική εκδήλωση με την εθνική ομάδα, η οποία ήταν στην πραγματικότητα μια καθαρή ομάδα της BMW.
Συνολικά, η BMW του Ernst Henne πήρε 76 παγκόσμια ρεκόρ, με τη μοτοσυκλέτα να παραμένει σε κατάσταση ενεργού ανάπτυξης για 6 χρόνια μεταξύ 1929 και 1935. Το '29 έφτασε την ταχύτητα που έχει καταγραφεί ποτέ για μια μοτοσικλέτα με 216,75 km / h, Το 1932, ο Henne έφτασε τα 246 km / h στην Ουγγαρία, στον νέο αυτοκινητόδρομο της Φρανκφούρτης έφτασε τα 256 km/h το 1935 που έθεσε ένα νέο παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας, και μόλις ένα χρόνο αργότερα πέτυχε 272 km/h με μια πλήρως κλειστή μοτοσυκλέτα.
Λόγω του χαρακτηριστικού του σχήματος, ο οδηγός και η μοτοσυκλέτα του σύντομα έγιναν δημοφιλείς ως "Henne και το αυγό του", και από το '35 ο Henne είχε αναπτύξει τη μοτοσυκλέτα αυξάνοντας την ταχύτητά της ετησίως από το 1929 έως το 1937.
Το τελευταίο ρεκόρ ταχύτητας της μοτοσικλέτας του έγινε στις 28 Νοεμβρίου 1937 με ταχύτητα 279,5 km/h, αυτό το ρεκόρ ήταν για 14 χρόνια !!
Ελα μην εισαι κακος τωραΓερμανική νεαντερνταλ τεχνολογία και σχεδιαση ...!