BMW K 1200s

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Μιλάω γι αυτό

20170930-2006-bmw-k1200s-right.jpg



Το θέλει πολύ καλός
φίλος, όχι αυτό της φωτό αλλά σαν αυτό.
Θα ήθελα γνώμες ,τι θέλει, αν θέλει, που πονάει ,αν πονάει,τι προσφέρει κλπ
 

kostikas

member
Δημοσιεύσεις
1.448
Μοτοσυκλέτα
Suzuki VStrom 650
Όνομα
Kostas
Απο όσο γνωρίζω από φίλο που το είχε από καινούργιο 1ο χέρι και το έδωσε κάποια στιγμή, του έκαιγε λάδια. Αδικαιολόγητα πολλά όσο το πίεζε και σε μεγάλες αποστάσεις. Άλλαξε μάρκα λαδιών και ήταν πολύ καλύτερα. Τίποτα άλλο δεν του έβγαλε και το έδωσε με 65.000 χιλιόμετρα ταξιδιάρικα.
 

SHOOTER045

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
12.101
Ηλικία
49
Περιοχή
ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ /ΠΕΛΛΑΣ
Μοτοσυκλέτα
GLX 90
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Περιοχή
Ν.ΠΕΛΛΑΣ
Από γνωστό που το είχε ήταν αντίστοιχο του μπουσα, κανένα πρόβλημα αλλά λίγο βαρύ


Sent from my iPhone using Tapatalk



Το αυτό
Δεν θέλει Μπούσα ο άνθρωπος
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Να πάρει μοντέλο 2006 και μετά. Το 05 είχε παιδικές ασθένειες.
Κινητήρας αξιόπιστος για πάνω από 50χιλ χλμ,κατανάλωση κ.μεσ.ορο 6.6λιτ,προβλήματα λίπανσης στο μπροστινό telelever του 2005.
Κιβώτιο με απίστευτο θόρυβο επιλογής 1 ης σχέσης και με σποραδικές (εως σπάνια) βλάβες σ'αυτό.
Συμπλέκτης με άνω του μέσου όρου απαίτηση δύναμης και απουσία αίσθησης,που δεν βελτιωνόταν ούτε με αλλαγή στα πλαίσια ανάκλησης.
Στιβαρή αίσθηση κύλισης, καλή οδική συμπεριφορά.
Να το χαρεί όρθιος πάντα!

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosgp

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
11.519
Ηλικία
52
Περιοχή
Τρίκαλα
Μοτοσυκλέτα
Τίγρης ξεδοντιασμένος 220 τελική
Όνομα
Θάνος
Περιοχή
Τρίκαλα
Όντως τοχει στο avatar ο angel

Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.675
Μοτοσυκλέτα
Tracer 9, F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Καλησπέρα παιδιά. Έχω ένα K1300s του 2009 το οποίο είναι αρκετά όμοιο με το 1200, διαφέρει όμως και σε αρκετά σημεία - βελτιώσεις.
K1200s έχει ο Magelanos οπότε θα μπορέσει κάποια στιγμή όταν βρει ευκαιρία να δώσει καλύτερη απάντηση, αν και σήμερα ξεκίνησε ένα από τα μεγάλα του ταξίδια οπότε ....
Βασικά του Πάνου τώρα τελευταία έβγαλε κάποια σοβαρά έως πολύ σοβαρά θέματα και έχει ξενερώσει αρκετά από ότι μου είπε, βέβαια έχοντας κάνει πάνω από 160.000 χλμ με το μηχανάκι !

Γενικά από αυτά που έχω ακούσει / διαβάσει, ως στατιστική συμπεριφορά πάντα, καλύτερα να αποφύγει ο φίλος το πρώτο μοντέλο του 2005 όπως γράφει και ο thanosgp παραπάνω. Μετά άρχισαν να συμμαζεύουν κάποια από τα θέματα που είχε. Προφανώς είναι και θέμα τύχης και φυσικά χρήσης.

Όταν όλα δουλεύουν καλά, έχουν φοβερή ποιότητα κύλισης και ισχύ και ροπή για πολλά γούστα. Δεν έχουν την ωμότητα του Busa (είχα ένα Gen 1 για 9 χρόνια) αλλά είναι αισθητά πιο ολοκληρωμένη μοτό με ABS, ASC, φοβερά φρένα και συνδυαστικά όπως πρέπει (όταν πατάς μπροστά ενεργοποιείται και το πίσω, όχι όμως και το ανάποδο), ένδειξη πίεσης ελαστικών κλπ κλπ. Μιλώ πάντα για το δικό μου, δεν είμαι σίγουρος τι έχει το 1200 και για ποιο ακριβώς έτος αναφερόμαστε. Και στις δύο περιπτώσεις όμως μιλάμε για μηχανές με μεγάλη άνεση για ταξίδι, μια χαρά προθυμία και ικανότητα για στριφτερές διαδρομές εκτός αυτοκινητόδρομου και κατά τη δική μου εμπειρία καθημερινή χρήση χωρίς ιδιαίτερους περιορισμούς. Προφανώς μηχανή 1300 cc μέσα σε ελληνική πόλη το καλοκαίρι και θα την παιδεύεις και θα σε παιδεύει ..... αλλά δεν παίρνει κανείς τέτοιο μηχανάκι για αυτή τη χρήση. Επίσης σημαντικό πως στο χρονικό διάστημα που έχω τη δική μου η μέση κατανάλωση βρίσκεται στα 5,4 lt/100χλμ !!

Από προβλήματα: το πήρα τον Νοέμβριο του 18 και έχω κάνει λίγο πάνω από 10k χλμ μέχρι στιγμής. Το έχω ευχαριστηθεί πολύ και έχω κουμπώσει καλά με το μηχανάκι. Είναι στα 254 kg γεμάτο και το ύψος σέλας είναι στα 820 mm. Δεν με προβληματίζει η διαχείριση του (είμαι 1,70) κυρίως λόγω καλού ζυγίσματος της μοτό αλλά δεν παύει να είναι μια βαριά μοτοσυκλέτα.

  • Από την αρχή το είχα αυτό: σε ορισμένες περιπτώσεις κατά την κρύα εκκίνηση μπορεί να ακουστεί για λίγο (1- 2 sec) η καδένα εκκεντροφόρου καθώς ο αυτόματος τεντωτήρας λειτουργεί με λάδι που ιδιαίτερα με κρύες θερμοκρασίες δεν ρέει άμεσα καλά ..... Το θέμα τεντωτήρα με την πρώτη του έκδοση ήταν πιο έκδηλο στα 1200 και θα πρέπει να το ρωτήσει - γινόταν ανάκληση και αντικατάσταση, ακόμα καλύτερα με του 1300 τον τεντωτήρα. Υπάρχει και δυνατότητα να αγοράσει κανείς και manual τεντωτήρα από ebay περί τα 100 - 160 Ευρώ και η τοποθέτησή του είναι εύκολη.
  • Έχω ακούσει ότι τα πρώτα 1200 είχαν κάποια θέματα με τη λειτουργία του ABS οπότε καλό είναι να το τσεκάρει και να το ψάξει περαιτέρω για το συγκεκριμένο μοντέλο
  • Λαδάκι το δικό μου τσιμπάει περί τα 200 ml / 5000 χλμ ποσότητα που τη θεώρησα αμελητέα
  • Να προσέξει ότι έχει γίνει η αλλαγή στους διακόπτες τιμονιού καθώς έχουν ταλαιπωρήσει πολύ κόσμο και υπήρξαν παραπάνω από μία ανακλήσεις (και στο 1300). Με καινούργιους διακόπτες μια χαρά.
  • Ο θορυβώδης στη λειτουργία και ενίοτε προβληματικός συμπλέκτης είναι επίσης ένα άλλο διαχρονικό θέμα. Αν έχει ουσιαστικό πρόβλημα και δεν κάνει απλά θόρυβο, η αντικατάσταση πονάει πολύ οικονομικά και δεν καλύπτεται από κάποια ανάκληση. Ας τσεκάρει κλείσιμο γκαζιού σε χαμηλές σχέσης ταχύτητας - engine braking δηλαδή σε 2α - 3η να δει πως του κάθεται
Προφανώς ψάξιμο από πολλές πηγές είναι μέσα στο πρόγραμμα και υπάρχουν αρκετές στο δίκτυο.
Το βασικότερο καλό των προβλημάτων που έχουν βγάλει και αναφερθεί ειδικά για τα 1200 είναι ότι οδήγησαν τις τιμές των μεταχειρισμένων σε χαμηλά επίπεδα και μπορεί κανείς να βρει πραγματικές ευκαιρίες. Εύχομαι ότι καλύτερο στην επιλογή του σύντροχου.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.510
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
...
Βασικά του Πάνου τώρα τελευταία έβγαλε κάποια σοβαρά έως πολύ σοβαρά θέματα και έχει ξενερώσει αρκετά από ότι μου είπε, βέβαια έχοντας κάνει πάνω από 160.000 χλμ με το μηχανάκι !
...

Εβγαλε ζημιες μετα απο 160 χιλ στα χερακια του Πανου και συζηταμε αν ειναι αξιοπιστο?
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.675
Μοτοσυκλέτα
Tracer 9, F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Εβγαλε ζημιες μετα απο 160 χιλ στα χερακια του Πανου και συζηταμε αν ειναι αξιοπιστο?

Έλα μου ντε ...... αυτή είναι η σωστή οπτική του θέματος !
 

Timos_Tsamis

member
Δημοσιεύσεις
564
Ηλικία
26
Περιοχή
Agrinio
Μοτοσυκλέτα
Honda CBR600 F4i 2002
Honda CB400 Super Four 1992
Όνομα
Tsamis Timoleon
Περιοχή
Agrinio
Επανέρχομαι στο θέμα με ερώτηση αν αυτό που αναφέρουν ως gen2 abs 2007 και μετά έχει το σεβρόφρενο. (?)

Εδώ να αναφερθώ στο πόσο ηλίθια ιδέα μου ακούστηκε το σεβρόφρενο σε μοτοσικλέτα. Devil Smileys drinking beer Emoticon
 

Kuklinski

well know member
Δημοσιεύσεις
3.447
Ηλικία
123
Μοτοσυκλέτα
Brough Superior ss100
Όνομα
Ακης
Περιοχή
Brooklyn NY
Αν το οδηγήσεις με σέρβο είναι φανταστικό το πώς σταματάει από τα 200+ με ένα δάκτυλο...

Απλά θέλει σωστή συχνή συντήρηση
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.443
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Επανέρχομαι στο θέμα με ερώτηση αν αυτό που αναφέρουν ως gen2 abs 2007 και μετά έχει το σεβρόφρενο. (?)

Εδώ να αναφερθώ στο πόσο ηλίθια ιδέα μου ακούστηκε το σεβρόφρενο σε μοτοσικλέτα. Devil Smileys drinking beer Emoticon
Όταν δουλεύει το Σέρβο δεν υπάρχει καλύτερο φρένο ,είναι δανεισμένο από τα αυτοκίνητα της πεμφε (οπότε φαντάζεσαι για τι φρένο μιλάμε).
Νομίζω όμως από το 07 και μετά δεν πρέπει να το φοράει αυτό .
Και είναι εύκολο να το δεις από το VIN της μοτοσυκλέτας
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.163
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Είχα το κ1200gt με Σέρβο......ήθελε κάθε χρόνο απαραίτητα αλλαγή υγρών.....τέτοια φρένα όμως ειλικρινά δεν έχω ξαναβρεί....ακόμα και σήμερα τα αναπολώ/αναζητώ....

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

panavour

member
Δημοσιεύσεις
1.649
Ηλικία
63
Περιοχή
αθηναι
Μοτοσυκλέτα
voge500ds
Όνομα
pan
Είχα το κ1200gt με Σέρβο......ήθελε κάθε χρόνο απαραίτητα αλλαγή υγρών.....τέτοια φρένα όμως ειλικρινά δεν έχω ξαναβρεί....ακόμα και σήμερα τα αναπολώ/αναζητώ....

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ηταν αρκετη η ετησια αλλαγη υγρων για την απροσκοπτη λειτουργια τους,ή ηθελε και αλλα πραγματα??Δημιουργουσε η οχι προβληματα στην μπαταρία της μηχανης???Γιατι το κατηργησε η εταιρεια,εφ οσον ηταν τοσο καλο,που σιγουρα απ τις περιγραφες των χρηστων ηταν????Παντα ειχα την απορία αυτη.
 

esel

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
17.163
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Μοτοσυκλέτα
BMW GS1200 ADV LC
Όνομα
Στελιος Τζιανετοπουλος
Περιοχή
μαγευτική Μεσογειων (Αθήνα)
Ηταν αρκετη η ετησια αλλαγη υγρων για την απροσκοπτη λειτουργια τους,ή ηθελε και αλλα πραγματα??Δημιουργουσε η οχι προβληματα στην μπαταρία της μηχανης???Γιατι το κατηργησε η εταιρεια,εφ οσον ηταν τοσο καλο,που σιγουρα απ τις περιγραφες των χρηστων ηταν????Παντα ειχα την απορία αυτη.
Το βασικότερο πρόβλημα ήταν ότι δεν είχες φρένο οταν δεν λειτουργουσε η μηχανή...
10 χρόνια που το είχα δεν μου δημιούργησε ούτε ένα πρόβλημα στην μπαταρία....για την ακρίβεια όταν το πρωτοπηρα έτρεχε μια προσφορά στις odyssey ....φυσικα την αλλαξα.δεν την χανεις την odyssey...το μηχανάκι έφυγε μετά από 10 χρόνια με την ιδια μπαταρία...απ ότι έμαθα ο Ντολλας την κράτησε την μηχανή γι αυτόν και μπαταρία άλλαξε μετά από 2χρονια (σύνολο 12 δηλαδή)...
Επανέρχομαι λοιπόν τέτοια φρένα δεν έχω ξαναβρεί....προφανώς για ελάφρυνση γενικού βάρους και για τον λόγο που σου ανέφερα παραπάνω το άλλαξαν....
από κει και πέρα όσο το προσέχεις το μηχανάκι σου τόσο άνετα συμβιώνει μαζί του...
Μην προσπαθείτε ορισμένοι να βρείτε δράκους....είναι σα το άλλο που έπαιξε κάποια χρόνια πριν ντουκατι μουλτιστραντα έμεινε από ηλεκτρικά
στην Ιταλία...αντί να το παει εκεί σε αντιπροσωπία το γύρισε Ελλάδα εντός εγγύησης....δεν υπάρχουν δράκοι λεμε τους έχω σκοτώσει όλους....

Υ.Γ. είχα έναν συνάδελφο (σκατοψυχο) που κάθε τρία τέσσερα χρόνια άλλαζε αυτοκίνητο....αλλά......λάδια δεν άλλαζε ποτέ απλά συνέχεια συμπλήρωνε....χαρά σ αυτούς που το περνάν...

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

angelthing

member
Δημοσιεύσεις
1.675
Μοτοσυκλέτα
Tracer 9, F700GS, CRF300L
Όνομα
Angelos
Επανέρχομαι στο θέμα με ερώτηση αν αυτό που αναφέρουν ως gen2 abs 2007 και μετά έχει το σεβρόφρενο. (?)

Εδώ να αναφερθώ στο πόσο ηλίθια ιδέα μου ακούστηκε το σεβρόφρενο σε μοτοσικλέτα. Devil Smileys drinking beer Emoticon

Αν ενθυμούμαι καλά τα φρένα στα 2007 & 2008 K1200s δεν είχαν servo. Τα 1300s όλα δεν είχαν servo. Στο 1300 (2009) πάντως τα φρένα του τα θεώρησα καλύτερα από του 1200GS (2014) που είχα. Οπότε δεν μπορώ να φανταστώ καν πόσο καλά πρέπει να ήταν τα σερβόφρενα - όταν δούλευαν - όπως αναφέρουν τα παιδιά παραπάνω !
 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.443
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Για το servo (integral ii)Το '07 είναι οριακό σε όλα τα πεμφε ,ακόμα και στα αυτοκίνητά της δλδ ,γιατί κι αυτά αυτή τη μονάδα φοραγανε.
Κρατήστε μόνο το αν μιλάμε για παραγωγή από το εργοστάσιο το 2007 ή πρόκειται για πρώτη άδεια το 2007.
Είναι οριακά τα πράγματα.
Για την ιστορία το εν λόγω abs άλλαξε σε όλα τον 6ο του 2006 με μια απλούστερη μονάδα ,σχεδόν μισή σε βάρος και μόνο με δύο βαλβίδες εξαέρωσης(από 6 που είχε )
 
Top Bottom