Αν βγάλει 750 θα συναγωνίζεται σε τιμή τα αντίστοιχα Ιαπωνικά και θα είναι σε κατηγορία ανθρώπων που έτσι και αλλιώς αν έχουν να δώσουν 9000 ευρώ για Κινέζικο θα έχουν και 10000 ευρώ για Ιαπωνικό και θα χάσουν κατά κράτος. Ο κινητήρας των 500 κυβικών που έχουν τους δίνει εξαιρετικό πλεονέκτημα για κάποιες κατηγορίες, ώστε να παίξουν μπάλα μόνοι.
Ο κινητήρας του TRK είναι κορυφαίος για την κατηγορία του και το Leoncino που είναι ελαφρύ και τον φοράει είναι πολύ διασκεδαστικό μηχανάκι, σύμφωνα με όλα τα review που είδα, αλλά και τα specs. Ειδικά την έκδοση trail που είναι ένα μικρό scrableraki την αγόραζα χαλαρά.
Το TRK από την άλλη με τον ίδιο κινητήρα είναι βαρύ πράμα. Λίγα άλογα για το μεγάλο βάρος και πολύ όγκος, τα αντικειμενικά του στοιχεία. Από την άλλη, η κατηγορία που απευθύνεται κάνει τα πράγματα ακόμη χειρότερα, επειδή αν στο leoncino θα πας μονοκάβαλος βλέποντας το σαν fun bike, ο αγοραστής του TRK βλέπει σε αυτό το GS του φτωχού και θέλει να το δικαβαλήσει και να το φορτώσει ανάλογα. Και θα το κάνει κιόλας (σύμφωνα με κάποια Ελληνικά vlog που βλέπω). Κι εκεί το μηχανάκι δεν αντεπεξέρχεται, καθότι μεγάλο στο μάτι, μικρό στο δρόμο.
Προσωπικά από την γκάμα της benelli θεωρώ ως σωστή τοποθέτηση στην αγορά το Leoncino (και είμαι σίγουρος πως θα πουλήσει πολύ λιγότερο απο το TRK)
Για το ποταμόπλοιο των 500 κυβικών επειδή έχω κάνει μεγάλα ταξίδια δικάβαλο με παρόμοιας φιλοσοφίας και ίππων μοντέλο (transalp 400) απο εμένα είναι όχι.