Εμένα μαρέσει το καρούμπαλο πάνω, που κάνει αλματάκι η μοτό άμα πας με φόρα.Σύντομη ανάβαση ως το σπήλαιο Παιανίας.
Συνεχόμενη κλήση 10-11% κ σε κάποια σημεία 13%.
Ο δρόμος, τραγικός για road bike.
Η άσφαλτος έχει σχεδόν εξαφανιστεί.
Χάνεις ενέργεια από το οδόστρωμα στην ανάβαση, αλλά η διαδρομή βγαίνει μονορούφι.
Η κατάβαση όμως...μαρτύριο.
Κατέβηκα κάποιες φορές κ πήρα το ποδήλατο στα χέρια.
Όσοι θέλουν να ανέβουν εκεί, μόνο με mountain.
Τουλάχιστον η θέα από εκεί, αποζημιώνει....
Με ποδήλατο κούρσα ανεβαίνεις;Εμένα μαρέσει το καρούμπαλο πάνω, που κάνει αλματάκι η μοτό άμα πας με φόρα.
Μια χαρά ειναι η ανάβαση, ανεβαίνω συχνά. Στην ανάβαση αυτή, πρωτοδήγησα Yamaha SRX400 κι έπαθα ένα σοκ.
*Κλίση
Ναι, αλλά όχι όπως παλιά.Με ποδήλατο κούρσα ανεβαίνεις;
Νταξ μην λέμε κ υπερβολές.Ναι, αλλά όχι όπως παλιά.
Κάποτε έβγαζα (σε επίπεδη διαδρομή, όχι ανάβαση) μέση ωριαία 40+ χλμ/ω για απόσταση 30-40 χλμ. Τώρα λαχανιάζω να πιάσω τα 40 χλμ/ω για μερικά δευτερόλεπτα.
Με τέτοια watt αν δεν είχες κάνει συμμετοχή σε κάποιον σύλλογο κακώς..Τόσο πήγαινα, δεν λέω υπερβολές. Το προσωπικό μου ρεκόρ το είχα κάνει στον γύρο της Λίμνης Ιωαννίνων.
29.9 χλμ σε 39 λεπτά, μέση ωριαία 46 χλμ/ω. Τότε έκανα 30-60 χλμ κάθε μέρα βέβαια.
Τώρα κάνω 12 χλμ τον χρόνο.
Με τέτοια watt αν δεν είχες κάνει συμμετοχή σε κάποιον σύλλογο κακώς..
Βάλε ένα 39/53 και ένα 11/25 Πάνο να πηγαίνει αεροπορία......αλλά στις ανηφόρες θα ειναι λίγο δύσκολα!!!!Εμένα το ρεκόρ μου Γιώργη, ήταν πριν 3 μήνες.
Παιανία, Σπάτα, Παιανία κυκλική.
Από την λεωφόρο Αγίου Θωμά, αν ξέρεις.
Συνεχόμενη ταχύτητα 31,5 km/h κ νόμιζα πως θα πάρω φωτιά.
Για να βγάλω 46,5 km/h μέση ταχύτητα πρέπει να πάρω ηλεκτρικό ποδήλατο κ πάλι....δεν είναι σίγουρο...
Με τίποτα φίλε!Βάλε ένα 39/53 και ένα 11/25 Πάνο να πηγαίνει αεροπορία......αλλά στις ανηφόρες θα ειναι λίγο δύσκολα!!!!
Μέχρι όπου πάει, μετά στάση για ανάσες!!!Με τίποτα φίλε!
Δεν αντέχω το δικό σου γρανάζωμα.
Είσαι ήρωας!
Το 53/39 είναι υπερβολικο για ερασιτέχνες όπως εμείς.Μέχρι όπου πάει, μετά στάση για ανάσες!!!
Αυτό με το χρόνο Γιώργη είναι το βασικότερο!!Το 53/39 είναι υπερβολικο για ερασιτέχνες όπως εμείς.
Αν δεν κάνεις 4 προπονήσεις την εβδομάδα με συγκεκριμένο στόχο, τρόπο κ μέθοδο ΚΑΙ Εάν δεν είσαι χαμηλά στα κιλά το μόνο που θα σου δώσει το Standard γραναζωμα είναι καταπόνηση στα γόνατα κ καθόλου πρόοδο.
Το είχα κ ξέρω.
Πήγα σε compact και πλέον κάνω σωστά ποδήλατο για την κατηγορία μου.
Άσε που ένας καλά προπονημενοςμε με 50/34 που καταφέρνει να γυρίζει στις 90 + στροφές δύσκολα πιάνεται..
Αποστόλη, αγόρασα νέο ντεραγιέ πίσω κ μου έμεινε το παλιό.Αυτό με το χρόνο Γιώργη είναι το βασικότερο!!
Να καταφέρνουμε να βρίσκουμε χρόνο !!
Φύλλα compact είχε το ποδήλατο όταν το αγόρασα αλλά με το που το έφερα σπίτι τα άλλαξα σε standard !!
Κάποια στιγμή ίσως τα βάλω, γιατί με το 39 μπρος ,25 πίσω για να στροφαρεις στις 90 πρέπει να έχεις 25km/h και στις μεγάλες ανηφόρες σου βγαίνει η γλώσσα πλέον !! Μεγαλώνουμε!!
Φαντάσου το παλιό μου το Mercier έχει 54/44 και 12/21 και πήγαινα κεραίες με αυτό!!!
Πάνο σε ευχαριστώ για τη πρόταση!!Αποστόλη, αγόρασα νέο ντεραγιέ πίσω κ μου έμεινε το παλιό.
Είναι σε πολύ καλή κατάσταση.
Σειρά 105 GS.(long cage).
Αν θες να στο δώσω, για να μπορέσεις επιτέλους να βάλεις άλλη κασέτα με μεγαλύτερα γρανάζια πίσω.