geookaf94
new member
- Δημοσιεύσεις
- 48
- Ηλικία
- 29
- Όνομα
- KAFRITSAS GEORGE
Ένας χρόνος και κάτι και 17000 ταξιδιωτικά χιλιόμετρα κλείνουν τον κύκλο με το Honda transalp 700.
Έχοντας στην κατοχή μου το aprilia pegaso strada factory, ήρθε η όρεξη για μακρύτερες βόλτες και μεγαλύτερα ταξίδια. Έτσι άρχισα να κοιτάω τι εναλλακτικές έχω. Τα κριτήρια ήταν injection, abs, πάνω από 600 κυβικά, άνετο στο δικαβαλο, να πατάει λίγο χώμα, μέχρι 4500 ευρώ και μέχρι 40000χλμ. Έτσι κατέληξα στο 700. το βρήκα Πρώτο χέρι, φορτωμένο με προίκα και με μόλις 28 χιλ χλμ.
Η πρωην.
Πάμε τώρα στο τι μπορεί να κάνει το τρανσαλπ μέσα από τα μάτια μου.
Σε επαρχιακό δρόμο είναι πολύ ευχάριστο, Η ωραία κλιμάκωση στο 5αρι σασμάν με τις απλωτές σχέσεις, σε βάζει σε έναντι ρυθμό που δεν χρειάζεται να παίζεις με τον επιλογέα ταχυτήτων.
Σε αυτοκινητόδρομο θα σε ταξιδέψει άνετα μέχρι 140-150 χιλιόμετρα. Η 5η ταχύτητα αν και φοβίζει πολλούς που είναι η τελευταία του ταχύτητα, είναι αρκετά μακρυά και έτσι έχεις 140 χλμ στις 4500 στροφές, όποτε δεν το ακούς καθόλου και σε πάει ξεκούραστα και χωρίς κραδασμούς. Από τα 160 και πάνω τα βρίσκει σκούρα, μέχρι τα 190 που είναι η τελική του.
Στο χώμα, το γεγονός ότι έχει συνδυασμένα φρένα και abs που δεν απενεργοποιείται ίσως κάποιους τους περιορίσει, εμένα πάντως δεν με δυσκόλεψε κάπου. Πέρα από τις απλές διελεύσεις σε πατημένους χωματόδρομους, μπήκε αρκετές φορές σε ποτάμια, κροκαλες και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε, μιας και μένω σε επαρχία. Το βάρος της ίσως είναι αρκετό για λίγο πιο δύσκολο τερέν, αλλά εμένα δεν με έφερε ποτέ σε δύσκολη θέση. Πατάω και τα δυο πόδια κάτω όποτε δεν που δίπλωσε ποτέ που να μην μπόρεσα να το κρατήσω.
Είναι μια μοτοσυκλέτα που θα σε πάει παντού, αρκεί να ξέρεις το καβάλας. Δεν είναι το πιο άνετο μηχανακι για να ταξιδέψεις εθνική με 200. Αλλά θα σε ταξιδέψει αξιοπρεπώς μεχρι 140-150 όπου θες να πας. Δεν είναι το πιο ελαφρύ για να πας στο τελευταίο ξεχασμένο μονοπάτι που έχεις σκεφτεί με τέρμα γκάζι, αλλά θα σε πάει αν το πας με τους ρυθμούς του.
Τα θετικά του.
Πολύ άνετη θέση οδήγησης, σε συνδυασμό με την άνεμο κάλυψη της πιο ψηλής ζελατίνας κάνουν το ταξίδι πολύ ευχάριστο και ξεκούραστο. Καλή απόσταση από το έδαφος, αν και το διπλό σταντ βρίσκει σχετικά εύκολα. Ωραία τα συνδυασμένα φρένα με abs που θα μπει μόνο όταν το χρειαστείς. Εύκολη μοτοσυκλέτα στην συντήρηση και σχετικά φθηνά σέρβις.
Τα αρνητικά.
Θα ήθελα ένα 22αρι τεπόζιτο. Όσο χαλαρά και να το πήγα πάνω από 230 χιλ αυτονομία δεν είδα ποτέ. στα 200χιλ ψάχνεις τα βενζινάδικο. Κατανάλωση 6 στα χαλαρά ταξίδια που περνάει τα 7 σχετικά εύκολα.
Όλα τα ταξίδια έγιναν δικαβαλος και τριβαλιτσο. Δεν καταλαβαίνεις την διαφορά στην οδήγηση όταν φορτωθεί, παρά μόνο στον επαρχιακό ή σε διαδρομή βουνού, όπου εκεί είσαι απλά μια ταχύτητα κάτω.
Οι επιλογές που είχα εκτός από το τρανσαλπ, ήταν v strom 650 και bmw 700gs. Αποκλείστηκαν αρχικά για την τιμή, καθώς για να βρω ένα β στρομ με τα χαρακτηριστικά του τρανσαπλ (χιλιόμετρα, χροονολογια, προίκα ) ήθελα 1500 ευρώ ακόμα.
Τι είναι τελικά το τρανσαλπ; Είναι μια μοτοσυκλέτα που τα κάνει όλα καλά, αλλά τίποτα τέλεια. Για μένα είναι αναμνήσεις και ταξίδια. Και είναι και η πρώτη μοτοσυκλέτα που μας ταξίδεψε εκτός συνόρων.
Όπως ο λόγος που άλλαξα το απριλια για το τρανσαλπ ήταν ότι άνοιξε η όρεξη για μακρύτερα ταξίδια, έτσι και τώρα αλλάζω το τρανσαλπ με το Επόμενο, για να μας πάει ακόμα πιο μακρυά. Και έτσι η χοντρή Β2 μας συντροφεύει ήδη στα ταξίδια μας.
Έχοντας στην κατοχή μου το aprilia pegaso strada factory, ήρθε η όρεξη για μακρύτερες βόλτες και μεγαλύτερα ταξίδια. Έτσι άρχισα να κοιτάω τι εναλλακτικές έχω. Τα κριτήρια ήταν injection, abs, πάνω από 600 κυβικά, άνετο στο δικαβαλο, να πατάει λίγο χώμα, μέχρι 4500 ευρώ και μέχρι 40000χλμ. Έτσι κατέληξα στο 700. το βρήκα Πρώτο χέρι, φορτωμένο με προίκα και με μόλις 28 χιλ χλμ.
Η πρωην.
Πάμε τώρα στο τι μπορεί να κάνει το τρανσαλπ μέσα από τα μάτια μου.
Σε επαρχιακό δρόμο είναι πολύ ευχάριστο, Η ωραία κλιμάκωση στο 5αρι σασμάν με τις απλωτές σχέσεις, σε βάζει σε έναντι ρυθμό που δεν χρειάζεται να παίζεις με τον επιλογέα ταχυτήτων.
Σε αυτοκινητόδρομο θα σε ταξιδέψει άνετα μέχρι 140-150 χιλιόμετρα. Η 5η ταχύτητα αν και φοβίζει πολλούς που είναι η τελευταία του ταχύτητα, είναι αρκετά μακρυά και έτσι έχεις 140 χλμ στις 4500 στροφές, όποτε δεν το ακούς καθόλου και σε πάει ξεκούραστα και χωρίς κραδασμούς. Από τα 160 και πάνω τα βρίσκει σκούρα, μέχρι τα 190 που είναι η τελική του.
Στο χώμα, το γεγονός ότι έχει συνδυασμένα φρένα και abs που δεν απενεργοποιείται ίσως κάποιους τους περιορίσει, εμένα πάντως δεν με δυσκόλεψε κάπου. Πέρα από τις απλές διελεύσεις σε πατημένους χωματόδρομους, μπήκε αρκετές φορές σε ποτάμια, κροκαλες και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε, μιας και μένω σε επαρχία. Το βάρος της ίσως είναι αρκετό για λίγο πιο δύσκολο τερέν, αλλά εμένα δεν με έφερε ποτέ σε δύσκολη θέση. Πατάω και τα δυο πόδια κάτω όποτε δεν που δίπλωσε ποτέ που να μην μπόρεσα να το κρατήσω.
Είναι μια μοτοσυκλέτα που θα σε πάει παντού, αρκεί να ξέρεις το καβάλας. Δεν είναι το πιο άνετο μηχανακι για να ταξιδέψεις εθνική με 200. Αλλά θα σε ταξιδέψει αξιοπρεπώς μεχρι 140-150 όπου θες να πας. Δεν είναι το πιο ελαφρύ για να πας στο τελευταίο ξεχασμένο μονοπάτι που έχεις σκεφτεί με τέρμα γκάζι, αλλά θα σε πάει αν το πας με τους ρυθμούς του.
Τα θετικά του.
Πολύ άνετη θέση οδήγησης, σε συνδυασμό με την άνεμο κάλυψη της πιο ψηλής ζελατίνας κάνουν το ταξίδι πολύ ευχάριστο και ξεκούραστο. Καλή απόσταση από το έδαφος, αν και το διπλό σταντ βρίσκει σχετικά εύκολα. Ωραία τα συνδυασμένα φρένα με abs που θα μπει μόνο όταν το χρειαστείς. Εύκολη μοτοσυκλέτα στην συντήρηση και σχετικά φθηνά σέρβις.
Τα αρνητικά.
Θα ήθελα ένα 22αρι τεπόζιτο. Όσο χαλαρά και να το πήγα πάνω από 230 χιλ αυτονομία δεν είδα ποτέ. στα 200χιλ ψάχνεις τα βενζινάδικο. Κατανάλωση 6 στα χαλαρά ταξίδια που περνάει τα 7 σχετικά εύκολα.
Όλα τα ταξίδια έγιναν δικαβαλος και τριβαλιτσο. Δεν καταλαβαίνεις την διαφορά στην οδήγηση όταν φορτωθεί, παρά μόνο στον επαρχιακό ή σε διαδρομή βουνού, όπου εκεί είσαι απλά μια ταχύτητα κάτω.
Οι επιλογές που είχα εκτός από το τρανσαλπ, ήταν v strom 650 και bmw 700gs. Αποκλείστηκαν αρχικά για την τιμή, καθώς για να βρω ένα β στρομ με τα χαρακτηριστικά του τρανσαπλ (χιλιόμετρα, χροονολογια, προίκα ) ήθελα 1500 ευρώ ακόμα.
Τι είναι τελικά το τρανσαλπ; Είναι μια μοτοσυκλέτα που τα κάνει όλα καλά, αλλά τίποτα τέλεια. Για μένα είναι αναμνήσεις και ταξίδια. Και είναι και η πρώτη μοτοσυκλέτα που μας ταξίδεψε εκτός συνόρων.
Όπως ο λόγος που άλλαξα το απριλια για το τρανσαλπ ήταν ότι άνοιξε η όρεξη για μακρύτερα ταξίδια, έτσι και τώρα αλλάζω το τρανσαλπ με το Επόμενο, για να μας πάει ακόμα πιο μακρυά. Και έτσι η χοντρή Β2 μας συντροφεύει ήδη στα ταξίδια μας.