Το έπος του Casey Stoner

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Το έπος του Casey Stoner​

Ανθολογία των σημαντικότερων επιτευγμάτων του Αυστραλού​

87a571c9208d3e5a6fe04f34d38b90dc_XL.jpg
Κατά τη διάρκεια του τελευταίου αγώνα της χρονιάς στη Βαλένθια, για τα επιτεύγματά του ο Casey Stoner τιμήθηκε από τα MotoGP με τον τίτλο «Θρύλος των MotoGP». Τον τίτλο αυτό μοιράζεται με 19 ακόμα μυθικούς και κορυφαίους αναβάτες. O Stoner αγωνίστηκε για πρώτη φορά σε GP σε ηλικία 15 ετών. Τώρα, 12 χρόνια αργότερα ο 27 χρονος Αυστραλός εγκατελείπει τους αγώνες μετά από 45 νίκες, 89 βάθρα και 43 pole! Μπήκε έτσι στο πάνθεον των 20 μεγαλύτερων οδηγών του MotoGP, παρέα με τους: Giacomo Agostini, Mick Doohan, Geoff Duke, Wayne Gardner, Mike Hailwood, Daijiro Kato, Eddie Lawson, Anton Mang, Angel Nieto, Wayne Rainey, Phil Read, Jim Redman, Kenny Roberts,
Jarno Saarinen, Kevin Schwantz, Barry Sheene, Freddie Spencer, John Surtees και Carlo Ubbiali.



Διαβάστε τις σημαντικότερες στιγμές της λαμπρής 12χρονης καριέρα του στα GP σε τίτλους… Ιούλιος 2001 Μ. Βρετανία – Donington. 125cc – 17ος Ο Casey κάνει το ντεμπούτο του στα GP σαν έκτακτος αναβάτης (wild-card), σε ηλικία 15 ετών. Οκτώβριος 2001 Αυστραλία – Phillip Island. 125cc – 12ος Μόλις στο δεύτερο GP του τερματίζει μέσα στη 15άδα και βαθμολογείται. Αυτή είναι η πρώτη φορά που αγωνίζεται στην πίστα της πατρίδας του. Μάιος 2002 Ισπανία – Jerez. 250cc – 6ος Τρίτη του εκκίνηση σαν κανονικός αναβάτης των GP250 και τερματίζει 6ος.

Γίνεται ο νεότερος αναβάτης στην Ιστορία που τερματίζει στην εξάδα της μεσαίας κατηγορίας. Ιούλιος 2003 Γερμανία – Sachsenring. 125cc – 2ος Η δεύτερη θέση στο γερμανικό GP τού δίνει τον τίτλο του νεότερου Αυστραλού που ανέβηκε ποτέ σε βάθρο GP. Κράτησε το ρεκόρ αυτό μέχρι το φετινό αγώνα Moto3 της Αυστραλίας, οπότε τού το πήρε ο Θανάσης Σίσσης. Νοέμβριος 2003 Ισπανία – Valencia. 125cc – 1ος Η πρώτη του νίκη σε GP. Είναι πλέον ο νεότερος Αυστραλός στην ιστορία που κερδίζει GP. Οκτώβριος 2004 Μαλαισία – Sepang. 125cc
– 1ος
Φέρνει στην ΚΤΜ την πρώτη νίκη της ιστορίας της σε GP.



Απρίλιος 2005 Πορτογαλία – Estoril. 250cc – 1ος Ανεβαίνει στα 250 και κερδίζει στο δεύτερο αγώνα της σαιζόν. Γίνεται έτσι ο νεότερος Αυστραλός που κερδίζει GP στη μεσαία κατηγορία. Οκτώβριος 2005 Τουρκία – Κωνσταντινούπολη. 250cc – 1ος Κερδίζει για πέμπτη φορά μέσα στο ’05. Τελικά θα καταλάβει τη 2η θέση της βαθμολογίας. Μάρτιος 2006 Ισπανία – Jerez. MotoGP – 6οςΝτεμπούτο στα MotoGP και έκτη θέση από τα αποδυτήρια, οδηγώντας την Honda της
ομάδας LCR.


Απρίλιος 2006 Κατάρ – Losail. MotoGP – 5ος Παίρνει την pole, στο δεύτερο μόλις αγώνα του στη μεγάλη κατηγορία. Γίνεται έτσι ο δεύτερος νεότερος αναβάτης που ξεκινά από την pole position στη μεγάλη κατηγορία. Ο μόνος που το έχει καταφέρει σε νεότερη ηλικία, είναι ο Freddie Spencer. Απρίλιος 2006 Τουρκία – Κωνσταντινούπολη. MotoGP – 2ος Τρίτος του αγώνας στα MotoGP και καταφέρνει να τερματίσει 2ος, πίσω από τον Melandri. Γίνεται ο νεότερος αυστραλός αναβάτης που ανεβαίνει στο βάθρο της μεγάλης κατηγορίας. Μάρτιος 2007 Κατάρ – Losail. MotoGP – 1οςΚερδίζει τον πρώτο αγώνα του με την Ducati. Είναι πλέον ο νεότερος Αυστραλός που κερδίζει στη μεγάλη κατηγορία και επίσης ο νεότερος στην ιστορία που έχει κάνει νίκες σε όλες τις κατηγορίες,
GP125, GP250 και MotoGP.



Ιούνιος 2007 Ιταλία – Mugello. MotoGP – 4ος Παίρνει την pole position για πρώτη φορά με την Ducati. Ιούλιος 2007 Ισπανία – Barcelona. MotoGP – 1οςΜε τη νίκη του στην Βαρκελώνη ο Stoner γίνεται ο πρώτος αναβάτης στην ιστορία που κάνει 4 νίκες με Ducati μέσα στην ίδια χρονιά.



ούλιος 2007 ΗΠΑ – Laguna Seca. MotoGP – 1ος Παίρνει την pole και μετά κερδίζει, έχοντας κάνει ταχύτερο χρόνο σε όλες τις δοκιμαστικές περιόδους, ελεύθερες και χρονομετρημένες. Γίνεται έτσι ο πρώτος μη Αμερικανός που κερδίζει στη Laguna Seca, επί εποχής MotoGP. Σεπτέμβριος 2007 Σαν Μαρίνο – Misano. MotoGP – 1ος Κερδίζει 3 διαδοχικούς αγώνες για πρώτη φορά. Ο πρώτος αναβάτης που το καταφέρνει με ευρωπαϊκή μοτοσυκλέτα, μετά τον Agostini το 1972. Σεπτέμβριος 2007 Ιαπωνία – Motegi. MotoGP – 6ος Παίρνει τον τίτλο με τη Ducati. Έτσι γίνεται ο νεότερος αναβάτης στην Ιστορία της μεγάλης κατηγορίας GP (μετά τον Freddie Spencer το 1983) που το καταφέρνει. Και βέβαια ο πρώτος στην ιστορία της Ducati. Οκτώβριος 2007 Αυστραλία – Phillip
Island. MotoGP – 1ος
Κερδίζει για πρώτη φορά στον αγώνα της πατρίδας του. Έκτοτε έχει μόνο νίκες εκεί.


Νοέμβριος 2007 Μαλαισία – Sepang. MotoGP – 1ος Κερδίζει για 10η φορά εκείνη τη χρονιά. Μάρτιος 2008 Κατάρ – Losail. MotoGP – 1ος Κερδίζει τον πρώτο αγώνα στην ιστορία των MotoGP που διεξάγεται βράδυ, υπό το φως προβολέων. Αύγουστος 2008 Τσεχία – Brno. MotoGP – Εγκατάλειψη Πέφτει στον 7ο γύρο ενώ προηγείται, είναι η πρώτη φορά που δεν τερματίζει με την Ducati. Αύγουστος 2008 Σαν Μαρίνο – Misano. MotoGP – Εγκατάλειψη Παίρνει την pole για 7η συνεχόμενη φορά! Είναι το μεγαλύτερο σερί pole που έχει κάνει ποτέ αναβάτης στην εποχή των MotoGP. Απρίλιος 2009 Κατάρ – Losail. MotoGP – 1ος Κερδίζει για 3η συνεχόμενη χρονιά τον πρώτο αγώνα της σαιζόν. Μάιος 2009 Ιταλία – Mugello. MotoGP – 1ος Φέρνει την πρώτη νίκη της Ducati μέσα στο «σπίτι» της .
στο Mugello, στη μεγάλη κατηγορία


Σεπτέμβριος 2010 Ισπανία. Aragon – MotoGP – 1ος Κερδίζει τον πρώτο αγώνα MotoGP που διεξάγεται στη νέα ισπανική πίστα Aragon Motorland. Οκτώβριος 2010 Αυστραλία – Phillip Island. MotoGP – 1ος Κερδίζει για 4η συνεχόμενη χρονιά τον αγώνα της πατρίδας του. Είναι η τελευταία νίκη του Stoner με τη Ducati. Νοέμβριος 2010 Ισπανία – Βαλένθια. MotoGP – 2ος Παίρνει την pole και τερματίζει 2ος στον τελευταίο αγώνα του με την Ducati. Μάρτιος 2011 Κατάρ – Losail. MotoGP – 1ος Παίρνει την pole και κερδίζει τον πρώτο αγώνα του με την Honda. Απρίλιος 2011 Ισπανία – Jerez. MotoGP – Εγκατάλειψη Εγκαταλείπει .
τον αγώνα, όταν παρασύρεται από τον Rossi. Θα είναι η μόνη απουσία του Stoner από το βάθρο μέσα στο 2011


Ιούνιος 2011 Μεγάλη Βρετανία – Silverstone. MotoGP – 1ος Με τη νίκη του στο Silverstone, γίνεται ο πρώτος αναβάτης της Honda που κερδίζει 3 συνεχόμενες φορές στα MotoGP μετά τον Rossi, το 2003. Με τη νίκη του αυτή περνάει 1ος στη βαθμολογία. Ιούλιος 2011 ΗΠΑ – Laguna Seca. MotoGP – 1ος Κερδίζει για 5η φορά μέσα στο 2011. Είναι το μεγαλύτερο σερί νικών αναβάτη της Honda, στην εποχή των 800αριών MotoGP. Οκτώβριος 2011 Ιαπωνία – Motegi. MotoGP – 3ος Ξεκινά από την pole για 10η φορά μέσα στο ’11. Ρεκόρ pole σε μία σαιζόν για MotoGP. Οκτώβριος 2011 Αυστραλία – Phillip Island.MotoGP – 1ος Παίρνει την 11η pole της χρονιάς (νέο ρεκόρ) και κερδίζει τον αγώνα στην πατρίδα του για 5η συνεχόμενη χρονιά. Τέλος εξασφαλίζει τον δεύτερο τίτλο του στα MotoGP. Νοέμβριος 2011 Ισπανία – Valencia. MotoGP – 1ος Κερδίζει, αφού κάνει και νέο ρεκόρ με 12 pole μέσα στην ίδια χρονιά, ισοφαρίζοντας έτσι το ρεκόρ που είχε
κάνει ο Mick Doohan το 1997.


Μάιος 2012 Πορτογαλία – Estoril. MotoGP – 1ος Κερδίζει για πρώτη φορά στο Estoril. Έτσι η ιστορία θα γράψει ότι έχει κερδίσει αγώνα ΜοτοGP σε όλες τις πίστες όπου έχει τρέξει. Ιούνιος 2012 Ισπανία – Barcelona. MotoGP – 4ος Η 4η θέση του στο GP της Καταλωνίας τερματίζει ένα σερί 19 συνεχόμενων βάθρων. Οκτώβριος 2012 Αυστραλία – Phillip Island. MotoGP – 1ος Με την 6η συνεχόμενη νίκη του στην Αυστραλία, γίνεται ο πρώτος αναβάτης στην Ιστορία των MotoGP που έχει πάρει την pole στην μία πίστα, επί 5 συνεχόμενες φορές. Επίσης η πίστα τον τιμά και δίνει το όνομά του στην τρίτη στροφή της πίστας. Νοέμβριος 2012 Spain – Valencia. MotoGP – 3ος Τελευταίος του αγώνας.

Πάει για… ψάρεμα! Δείτε και δύο βίντεο, όπου σε αργή κίνηση φαίνεται το μεγαλείο της τεχνικής του και της ακρίβειας των κινήσεών του. Η μοτοσυκλέτα βρίσκεται σε ελεγχόμενη πλαγιολίσθηση και ο αγκώνας του Stoner ακουμπά στην άσφαλτο…



Πηγη www.newsbeast.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Καταστράφηκε το σπίτι του Casey Stoner από τις φονικές καταιγίδες στην Αυστραλία​

Χωρίς ρεύμα και τηλέφωνο για πολλές ημέρες ο Αυστραλός
motomag Καταστράφηκε το σπίτι του Casey Stoner από τις φονικές καταιγίδες στην Αυστραλία


Οι σφοδρές καταιγίδες που έπληξαν τα ανατολικά της Αυστραλίας κατά τη διάρκεια των εορτών των Χριστουγέννων είχε ως αποτέλεσμα αρκετοί άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους αλλά και χιλιάδες ακόμη να χάσουν τις περιουσίες τους. Ένας από τους άτυχους ήταν και ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής του MotoGP, Casey Stoner που είδε το σπίτι του στην Αυστραλία να καταστρέφεται ολοκληρωτικά.
Καταστράφηκε το σπίτι του Casey Stoner από τις φονικές καταιγίδες στην Αυστραλία

Η έντονη χαλαζόπτωση, οι καταρρακτώδεις βροχές και οι ισχυροί άνεμοι που επικρατούσαν στο Κουίνσλαντ όπου βρίσκεται το σπίτι του Stoner έφεραν κυριολεκτικά το χάος. Η φάρμα του Αυστραλού έπαθε ανυπολόγιστες ζημιές καθώς στις εικόνες που ανέβασε ο Stoner φαίνονται παντού συντρίμμια καθώς και φερτά υλικά τα οποία μετέφερε η βροχή και ο άνεμος. Ο Αυστραλός ταυτόχρονα δεν παρέλειψε να κάνει αναφορά για την έλλειψη βοήθειας από τον κρατικό μηχανισμό ενώ έκανε γνωστό πως αυτός και η οικογένεια του είναι ασφαλής.
Καταστράφηκε το σπίτι του Casey Stoner από τις φονικές καταιγίδες στην Αυστραλία


O Casey Stoner ανέφερε για τις καταστροφές μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα που διατηρεί: “Πολλοί άνθρωποι δεν γνωρίζουν για τις καταστροφικές καιρικές συνθήκες που είχαμε μεταξύ της ημέρας των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Κάποιοι από εμάς που επηρεάστηκαν από αυτούς τους ανέμους έχουν επίσης επηρεαστεί από τις χειρότερες πλημμύρες που έχει δει αυτή η περιοχή. Δεν έχουμε δει ή ακούσει κανέναν από το συμβούλιο να προσφέρει βοήθεια σε οποιονδήποτε έχει πληγεί στην περιοχή μας, έχει περάσει πάνω από μια εβδομάδα χωρίς τηλέφωνο και ηλεκτρικό ρεύμα, και τα καλώδια του ρεύματος εξακολουθούν να βρίσκονται κατά μήκος του δρόμου. Ζητώ συγγνώμη που δεν απαντήσαμε σε όλους όσους μας έστειλαν μήνυμα, το εκτιμούμε πραγματικά.”
Καταστράφηκε το σπίτι του Casey Stoner από τις φονικές καταιγίδες στην Αυστραλία
Καταστράφηκε το σπίτι του Casey Stoner από τις φονικές καταιγίδες στην Αυστραλία
Καταστράφηκε το σπίτι του Casey Stoner από τις φονικές καταιγίδες στην Αυστραλία


Πηγη www.motomag.gr
 

The Owl.

well know member
Δημοσιεύσεις
2.021
Όνομα
George
Το "καγκουρό " ήταν μια ξεχωριστή ποιότητα αναβάτη κ ανθρώπου.
Αγαπημένος για μένα κ από τους δασκάλους στο "έμπα με ντριφτ στην στροφή"...
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.166
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Το "καγκουρό " ήταν μια ξεχωριστή ποιότητα αναβάτη κ ανθρώπου.
Αγαπημένος για μένα κ από τους δασκάλους στο "έμπα με ντριφτ στην στροφή"...
Φλάτρακάς από μικρούλης... "Οταν οι συνομήλικοι έτρεχαν με μίνιμοτο στις πιστούλες αυτός έκανε φλατράκ στην έρημο...
 

stelios62

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.275
Περιοχή
Πειραιας
Μοτοσυκλέτα
Ducati Pantah 600 SL, Honda Cbr 500r , Honda Cbf 250
Όνομα
Στελιος
Περιοχή
Κερατσινι

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Casey Stoner: “Η Honda έχει κερδίσει την κακή φήμη όλα αυτά τα χρόνια και όλοι καταλήγουν να θέλουν να φύγουν”​

«Πρόβλεψα τις δυσκολίες της Honda και δεν με άκουσαν»

Από το 2013, ο Casey Stoner παρακολουθεί τους αγώνες από το σπίτι, παρόλο που στη συνέχεια υπήρξε αναβάτης δοκιμών για την Ducati και τη Honda. Ο Αυστραλός έχει μια σαφή εικόνα για το πώς έφτασε η Honda σε αυτή την κατάσταση
Πόσο έχει αλλάξει το MotoGP;

Ο Παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007 με την Ducati και του 2011 με τη Honda, γνωστός ως ένα από τα πιο μεγάλα ταλέντα της γενιάς του, ο Casey Stoner αποσύρθηκε από τους αγώνες το 2012. Ωστόσο, ο Αυστραλός παρέμενε πάντα συνδεδεμένος με τον κόσμο των αγώνων, δουλεύοντας στη συνέχεια ως οδηγός δοκιμών για τους δύο κατασκευαστές με τους οποίους κέρδισε.

Σε συνέντευξη του στην Gazzetta dello Sport, ο Stoner μίλησε για την πορεία του MotoGP σήμερα, και όχι μόνο: «Η μοτοσυκλέτα έχει γίνει πιο σημαντική από τον αναβάτη και δεν συμφωνώ με αυτήν την εξέλιξη. Μερικοί αναβάτες είναι πολύ καλύτεροι στις στροφές και έχουν περισσότερο έλεγχο κατά την επιτάχυνση, όπως ο Dani Pedrosa: οι ιδιότητες που απαιτούνται για να επιδείξουμε ανώτερη οδήγηση, αλλά αυτή η ποιότητα εξαλείφεται από τα ηλεκτρονικά, ο μόνος τρόπος που μπορείτε να κάνετε τη διαφορά είναι να φρενάρετε αργότερα για να μπείτε στη στροφή.

Για παράδειγμα, το 2011 ο Dani Pedrosa ήταν σχεδόν δύο δέκατα γρηγορότερος από εμένα στην ίδια μοτοσυκλέτα. Έκανε κάτι απίστευτο με το πίσω φρένο για να σταματήσει και να κερδίσει τόση απόσταση. Δεν υπήρχε διαφορά, ήταν απλά καλύτερος από μένα. Τώρα τα στοιχεία που κάποτε ελεγχόταν από τον αναβάτη όπως είναι η πρόσφυση, η διαχείριση ελαστικών, ολίσθηση και το σπινάρισμα, τα διαχειρίζονται τα ηλεκτρονικά».


Ο Francesco Bagnaia κέρδισε τους δύο τελευταίους τίτλους MotoGP, αλλά πώς θα τα πήγαινε χωρίς ηλεκτρονικά; «Ο Pecco αγωνίζεται σε χωμάτινες πίστες, γι’ αυτό ξέρει πώς να διαχειρίζεται την ολίσθηση και το σπινάρισμα. Αυτά είναι μόνο μερικά από τα πολλά στοιχεία οδήγησης που εξαφανίζονται πίσω από τη βοήθεια πρόσθετων εξαρτημάτων. Κατά τη γνώμη μου, ο Marco Bezzecchi, για παράδειγμα, θα ήταν πιθανώς γρηγορότερος! Υπάρχουν κάποιοι οδηγοί που βρίσκονται μπροστά και δεν νομίζω ότι θα είχαν τα ίδια αποτελέσματα αν αφαιρούνταν το traction control. Είναι συχνά πιο γρήγοροι από όσο θα έπρεπε.»

Ο Stoner απορρίπτει τη νέα μορφή με το Sprint, τον πιο σύντομο αγώνα του Σαββάτου: «Δεν μου αρέσει καθόλου. Είναι παγκόσμιο πρωτάθλημα, οπότε η προσοχή πρέπει να εστιαστεί στον αγώνα της Κυριακής. Η ομορφιά του MotoGP είναι ότι δεν χρειαζόμαστε καινοτομία για να δημιουργήσουμε απίστευτους αγώνες. Δεν είμαστε Formula 1 και κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να σταματήσουμε να τους αντιγράφουμε, δεδομένου ότι το άθλημά μας είναι πολύ πιο περίπλοκο σωματικά.»

Ο Stoner ήταν αναβάτης της Honda και γνωρίζει πολύ καλά το περιβάλλον. Ως εκ τούτου, μπορεί να έχει μια άποψη για το πώς βρέθηκε η Honda σε αυτήν την κατάσταση σήμερα: «Φτάσαμε σε ένα σημείο όπου η ομάδα του Marc είχε αρχίσει να απορρίπτει τις ενδείξεις μου. Προσπάθησα να τους προειδοποιήσω, λέγοντάς τους ότι αν συνεχίσουν να ακολουθούν αυτό το δρόμο, ο Marc, θα ήταν ο μόνος ικανός να οδηγεί αυτή την μοτοσυκλέτα, και τα ατυχήματα θα ήταν συχνά. Και είχα δίκιο, όπως έδειξαν τα αποτελέσματα του 2015, αλλά δεν ήθελαν να με ακούσουν και αντίθετα αποφάσισαν να με απομακρύνουν.»

Τέλος σχολίασε την κίνηση του Marc Marquez, ο οποίος προτίμησε να αποχαιρετήσει τη Honda για να ανέβει στη Ducati της ομάδας Gresini: «Δεν το περίμενα, αλλά καταλαβαίνω γιατί έφυγε. Με όλα αυτά τα επιπλέον εξαρτήματα στη μοτοσυκλέτα είναι πολύ δύσκολο να καταλάβεις αν ήταν αυτός ή η Honda που έκανε το λάθος. Το να πάει στη Ducati σημαίνει ότι θέλει να καταλάβει από πρώτο χέρι γιατί έχει αγωνιστεί τα τελευταία χρόνια και να καταλάβεις αν μπορεί να κάνει τη διαφορά και εκεί. Δεν ήταν κακή επιλογή να φύγει, και νομίζω ότι άφησε την πόρτα ανοιχτή για να επιστρέψει στην Honda αν αλλάξουν τα πράγματα.»

Και τελειώνει με άλλη μια παρατήρηση σχετικά με τον Ιάπωνα κατασκευαστή. «Η Honda έχει κερδίσει την κακή φήμη όλα αυτά τα χρόνια, όλοι καταλήγουν να θέλουν να φύγουν. Αν κατάφεραν να κερδίσουν στο Όστιν (νίκη από τον Alex Rins), γιατί τα πήγαν τόσο άσχημα μέχρι το τέλος της χρονιάς; Είναι περίεργο αυτό, έχει τόσες πολλές ελλείψεις παρά το ότι μπορεί να κερδίσει. Ο τραυματισμός του Rins και οι δυσκολίες του Márquez δεν βοήθησαν, αυτό είναι εμφανές», κατέληξε.

Πηγη https://bikerspirit.net
 
Top Bottom