Iraklis174
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.809
- Ηλικία
- 53
- Περιοχή
- Κερατσινι
- Μοτοσυκλέτα
- Ότι κάτσει δεν υπάρχουν λεφτά χαχα
- Όνομα
- Ηρακλης
Πχ βρε παιδί αστείο ήταν χαχααχΤι μοτέρ έβαζες?
Τσιν τσίν?
Πχ βρε παιδί αστείο ήταν χαχααχΤι μοτέρ έβαζες?
Τσιν τσίν?
Είσαι ο άνθρωπος μου!!! Θα έρχομαι σε εσένα για σερβίς και δώρο τα παιδάκια από εμένα χαχααχ. Ψάξε βρες για st200 symphony euro 5 έτσι,,δεν είμαστε τίποτα πτωχατζες χαχααχΆσε τον Άγγελο στη δουλειά του Μπαμπίνο και δες αρκετές φορές το παρακάτω βίντεο να κατανοήσεις πως δουλεύει η μετάδοση CVT καλά και μετά θα πούμε και τα υπόλοιπα. Αλίμονο αν σε κάθε σέρβις αλλάζαμε βαριατόρ.
Δώσε έμφαση να καταλάβεις τι είναι τα Rollers - sliders και ο συμπλέκτης πως πιάνει στην καμπάνα και αφού τα κατανοήσεις πλήρως θα καταλάβεις ότι σε ένα σέρβις αλλάζουμε ιμάντα, rollers, sliders και αν έχουν φαγωθεί τα σαγωνάκια του συμπλέκτη που είναι παρόμοια με σαγωνάκια από ταμπούρο.
Το αν αλλάζουν εύκολα ή όχι έχει να κάνει όπως τα πάντα όλα με την γνώση.
Για μένα είναι γελοιωδώς εύκολα όλα αυτά για άλλον που δεν έχει ασχοληθεί μπορεί να είναι βουνό.
Θα σου πω πως όταν και εγώ παράτησα το παπί εν έτη 1992 το φανταστικό C90 και ασχολήθηκα πρώτη φορά με σκούτερ έλεγα ότι κει μέσα είναι κανάς δράκος και θα μου δαγκώσει το χέρι λόγο ασχετοσύνης αλλά έβαλα κ@λο κάτω ασχολήθηκα, πήρα - έφτιαξα και κανά δύο ειδικά εργαλεία όταν αποφάσισα να τα συντηρώ μόνος μου, έμαθα και τώρα το θεωρώ απολύτως τίποτα και μια ευχάριστη ενασχόληση.
Ψάξε βιντεάκια στο σωλήνα που υπάρχουν άπειρα να δεις λεπτομερώς συντηρήσεις.
ΕΝΤΙΤ : Το κάθε πότε θέλουν αλλαγή εξαρτάται από το τι προβλέπει ο κάθε κατασκευαστής (τυράκι στην φάκα η χαμηλή τιμή όταν θέλει κάθε λίγο και λιγάκι συντήρηση στα σχετικά φθηνά σκούτερ που θα ψάξετε εσείς να βρείτε ποια είναι και φυσικά τα ακριβότερα κάθε του Αγίου ποτέ). Το πόσο κάνουν επίσης εξαρτάται από τον κάθε κατασκευαστή που τα πουλάει αν θες γνήσια, aftermarket και πολλά άλλα.
Δεν μπορεί να δοθεί απάντηση σε αυτό το ερώτημα αν δεν γίνει συγκεκριμένο για μάρκα αλλά και για μοντέλο διότι δεν έχει τα ίδια ένα 125-150άρι με ένα 350-400άρι+. Στα δεύτερα είναι ακριβότερα εννοείται.
Το σκέφτηκα για VF185, όπως και για κάποιο commuter ρετρο/κλασικ τύπου ενφιλντ ή benelli αλλά δεν τικάρουν τα κουτάκια που θέλω.Τόλη @Drake Ramore το να πας σε ένα Honda GTR 150 ή σε ένα SYM VF 185 και να έχεις μόνο αυτό το έχεις σκεφτεί ως εναλλακτική;
ξεχνας ολες τις μικρες μοτο...κ παπιαΤο σκέφτηκα για VF185, όπως και για κάποιο commuter ρετρο/κλασικ τύπου ενφιλντ ή benelli αλλά δεν τικάρουν τα κουτάκια που θέλω.
Κυρίως (κατα 70%) θέλω ένα δίτροχο όχημα πόλης που θα με κρατάει στεγνό και ζεστό ακόμη και τον (δύσκολο εδώ) χειμώνα, ενώ παράλληλα θα μπορώ πηγαίνοντας άνετος με 110-130 χλμ/ώρα στην Χαλκιδική το καλοκαιράκι (200χλμ μακρυά) ή και κανα εσωτερικό τρίημερο ταξιδάκι σε πολύ χαλαρούς ρυθμούς γράφοντας 250-350 χλμ ημερησίως το πολύ.
Τα έβαλα όλα κάτω. Εκτός και αν μου διαφεύγει κάποιο μοντέλο ή κατηγορία ή τύπος δικύκλου (δεν γράφω μοτοσυκλέτας για να μην ερεθίσω τους δογματικούς) μόνο σκούτερ το κάνει αυτό.
Σκούτερ Μπάμπη. Η απόφαση έχει ληφθεί εδώ και μήνες.ξεχνας ολες τις μικρες μοτο...κ παπια
Σκούτερ Μπάμπη. Η απόφαση έχει ληφθεί εδώ και μήνες.
Απλά δεν ξέρω προς τα που να πάω. Εχω καταλήξει σε κυβικά, έχω καταλήξει σε σχήμα και τύπο, αλλά μένει το αν θα μείνω Ευρώπη, ή θα πάω Τζαπάν ή Ταιβαν. Και δεν ξέρω και αν θα πάω σε καινούριο ή μεταχειρισμένο. Μάλλον θα εξαρτηθεί και προς το ποια χώρα θα κοιτάξω.
Κοιτάω μπας και βρω forza προηγούμενης γενιάς, αλλά δεν υπάρχουν ούτε εδω γύρω, ούτε και με λίγα χλμ.Tζαπαν για μενα με λιγα χλμ ειναι η χρυση τομη.
Στο περίπου το έγραψα Στέλιο.Νότη ιμάντα κάθε 24.000 λέει στα δικά μου τουλάχιστον, στο SH τόσο λέει ?
Είσαι ο άνθρωπος μου!!! Θα έρχομαι σε εσένα για σερβίς και δώρο τα παιδάκια από εμένα χαχααχ. Ψάξε βρες για st200 symphony euro 5 έτσι,,δεν είμαστε τίποτα πτωχατζες χαχααχ
Και τα συνεργεία τι θα γίνουν κλέΠτες?Τελος παιρνω σκουτερ .,,αλλα ο αγγελος δεν τα ακουμπαει τα σιχαινεται λεει.
Σαββα δωσε διευθυνση να στο φερνω να το γαργαλας
Ο Στέλιος stelios62 έχει Δουκάτι Νότη και συμπλΕρώνει σε άλλο θέμα ορυκτέλαια ! Σάββας εδώ που βάζει στα εργΚαλεία του ΜΙΑ φορά λάδι κάθε όποτε προβλέπεται και ΔΕΝ συμπΛηρώνει.Στο περίπου το έγραψα Στέλιο.
Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ζηλιάρη χαχααχΤελος παιρνω σκουτερ .,,αλλα ο αγγελος δεν τα ακουμπαει τα σιχαινεται λεει.
Σαββα δωσε διευθυνση να στο φερνω να το γαργαλας
Πάρε αμάξι χαχσσχξεχνας ολες τις μικρες μοτο...κ παπια
Σήμερα ανέβηκα σε:
SH 350 : ένα μεγάλο παπί (αλλά κορυφαίας ποιότητας) και άβολο για εμένα. Είχε και μια τεράστια ζελατίνα που ερχόταν προς τα πίσω και επειδή ήμουν σε όρθια θέση την είχα ακριβώς μια παλάμη απόσταση απο τα μάτια μου. Το είχα φανταστεί πριν ακόμη ανέβω πως έτσι θα είναι, απο εμπειρία που είχα με παρόμοιου σχήματος beverly. Κάνει μόνο για κοντούς και μετρίου αναστήματος αναβάτες. Απορρίπτεται
Forza 350: Σαφώς καλύτεροι χώροι αναβάτη, αλλά και συνολικά μεγαλύτερο σαν παρουσία. Παρόλα αυτά ένιωθα ένα κάτι τις στενάχωρα πάνω του. Μικρότερο απο άλλα ίδιων κυβικών που τσέκαρα. Αλλά κι εδώ η ποιότητα κατασκευής όπως και στο SH είναι κορυφαία. Δεν μπορώ να πω πως αισθητικά με κέρδισε, αλλά εδώ μετράει το όνομα και η αξιοπιστία. Παίζει σαν επιλογή ακόμη, κυρίως το προηγούμενο μοντέλο (μεταχειρισμένο)
ADV 350 : Δεν έχω λόγια για την αίσθηση που μου άφησε. Ποιότητα κατασκευής ένα κλικ πάνω απο τα προηγούμενα 2. Χώροι για ψηλούς ανθρώπους, αλλά και συνολική αίσθηση μοτοσυκλέτας. Δεν ήθελα να κατέβω. Θα ήθελα να πω πως παίζει σαν επιλογή, αλλά πρακτικά δεν παίζει. Καινούριο είναι πολύ ακριβό και μεταχειρισμένο δεν υπάρχει ακόμη.
1,90 άνθρωπος πάνω στο πσξ;;;Πραγματικός οικονομικός εργάτης για το δικό σου σωματότυπο σε έννοια και τιμή .... σφουχτερ μονο το Pcx με έξτρα πιο ψηλή ζελατίνα.
Όλα τ'αλλα είναι του "δοξαστε με" που δεν είναι και κακό βεβαίως.
Σε βαφτισα Στέλιο Σάββα.Και τα συνεργεία τι θα γίνουν κλέΠτες?
Ο Στέλιος stelios62 έχει Δουκάτι Νότη και συμπλΕρώνει σε άλλο θέμα ορυκτέλαια ! Σάββας εδώ που βάζει στα εργΚαλεία του ΜΙΑ φορά λάδι κάθε όποτε προβλέπεται και ΔΕΝ συμπΛηρώνει.
125 κυβικά δεν έχω λόγο να κοιτάξω. Κρατάω το παπί σε αυτά τα κυβικά.Πραγματικός οικονομικός εργάτης για το δικό σου σωματότυπο σε έννοια και τιμή .... σφουχτερ μονο το Pcx με έξτρα πιο ψηλή ζελατίνα.
Όλα τ'αλλα είναι του "δοξαστε με" που δεν είναι και κακό βεβαίως.
Στέλιο ο Αρκούδος αρκουδοφέρνει σε μέγεθος οπότε πού να χωρέσει στο PCXόπουλο?Πραγματικός οικονομικός εργάτης για το δικό σου σωματότυπο σε έννοια και τιμή .... σφουχτερ μονο το Pcx με έξτρα πιο ψηλή ζελατίνα.
Όλα τ'αλλα είναι του "δοξαστε με" που δεν είναι και κακό βεβαίως.
Μεταχειρισμένο που κοιτάς δες για κάποιο INTEGRA 700.125 κυβικά δεν έχω λόγο να κοιτάξω. Κρατάω το παπί σε αυτά τα κυβικά.
Θέλω να κάτι να βολεύει τόσο εντός πόλης, όσο και για βόλτες. 250-400 κυβικά. Αν και μάλλον προς το άνω άκρο θα παίξω, συμφωνα με όσα βλέπω ως τώρα.