Τελελεβερ vs συμβατικό πηρουνι

kordix

new member
Δημοσιεύσεις
459
Ηλικία
50
Μοτοσυκλέτα
GS 1150, CCM 404, GASGAS EC 300
Όνομα
Κόρδας Κωνσταντίνος
Στο ταξίδι το telelever είναι για μένα αγχωλυτικό και ταιριάζει ωραια με το χαμηλό κέντρο βάρους και την ροπάτη λειτουργία του boxer που βοηθάει την μοτοσυκλέτα στο στρίψιμο.
Δικάβαλο, τριβαλιτσο και σε ορεινό κατηφορικό στροφιλίκι για παράδειγμα, φρενάρω χωρίς μετατόπιση βάρους προς τα μπρος ακόμα και με έντονο μπροστινό φρένο. Αυτό με χαλαρώνει και μου επιτρεπει να πιάσω εύκολα σβέλτο ρυθμό σε άγνωστη διαδρομή και επίσης βοηθά και τον συνεπιβάτη να μην έρχεται προς τα μπροστά.

Τώρα που το έχω συνηθίσει καταλαβαίνω τα όρια του και όλα καλά εκτός από την λειτουργία του αμορτισέρ σε κάποιες περιπτώσεις.

Και όχι δεν είναι όλα οκ. Σε κακό δρόμο δεν μου αρέσει πως αποσβένει τις κοφτές ανωμαλίες. Σαν σύστημα διεύθυνσης μου αρέσει πολύ αλλά το μαμά αμορτισέρ του 1150 είναι φτωχό σε αποσβέσεις. Ισως με ένα καλό after να δουλεύει καλύτερα.

Στο χώμα δουλεύει πολύ ωραία σε ήπια εγκάρσια λούκια, σε γλυκά σαμάρια αλλά στην φυτευτή πέτρα και στα κοφτά σαμαρια πχ των φρένων είναι ψιλοχάλια και κοπανάει. Αντίθετα στην παχιά λάσπη είναι πολύ καλό, το να μην βυθίζεται το κάνει να ανοίγει νέα λουκια και να μην γλυστράει αν έχει το σωστό τακουνατο λάστιχο.

Σε γενικές γραμμές μου αρέσει, όπως και όλη η μοτοσυκλέτα σαν σύνολο στο ταξίδι.


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.496
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Η πρωτη αισθηση ηταν απογοητευτικη.Δεν ενοιωθα την μηχανη,για την ακριβεια δεν ενοιωθα τον δρομο,μετα απο λιγο αρχισα να το συνηθιζω και μετα απο καμμια ωρα αρχισα να το απολαμβανω.

Δεν μου αρεσε πως αντιδρα στις κοφτες ανωμαλιες,οπως ειπε και ο Κωστας πιο πανω.

Φυσικα σε δυο ωρες συμπερασμα δεν βγαζεις,αλλα εχεις μια αποψη.Πιστευω οτι θα επρεπε και αλλοι κατασκευαστες να το υιοθετησουν για καποια μοντελα τους,παρολο που ειμαι υπερ του συμβατικου πηρουνιου.
 

Captainslow

new member
Δημοσιεύσεις
210
Ηλικία
56
Μοτοσυκλέτα
Peugeot2
Όνομα
captainslow
Καλημέρα σας! Διαβάζω διάφορες ενδιαφέρουσες απόψεις και πριν καταθέσω την δική μου....θα ήθελα να σας πω....

Δεν είναι μόνο τα gs που φέρουν telever... Για να γίνει λοιπόν μια σύγκριση όσο το δυνατόν πιο αντικειμενική θα πρέπει να ληφθούν υπ όψιν και άλλα πεμ φε που φέρουν το εν λόγο σύστημα πχ το Κ1200S Κ1300S τα οποία φέρουν άλλο κινητήρα ο οποίος σε αντίθεση με τον boxer είναι πολύ δυνατός εφάμιλλο με τα υπόλοιπα γιαπωνέζικα και μη... Και θα ήθελα να ακούσω και άποψης για το συνδοιασμό telelever-paralever με δυνατό κινητήρα.... Όπως επίσης και απόψεις που αφορούν Street μοτοσυκλέτες και όχι τις μαουνες τύπου on off...

Το λέω αυτό γιατί οι περισσότεροι αναφέρονται σε gs πράγμα το οποίο αδικεί το εν λόγο σύστημα του οποίου οι δυνατότητες δεν μπορούν να φανούν και να εκμεταλευτουν από ένα ψηλό και βαρύ on off... Μόνο μερικές από αυτές....

Δικό σας.......



Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Captainslow

new member
Δημοσιεύσεις
210
Ηλικία
56
Μοτοσυκλέτα
Peugeot2
Όνομα
captainslow
Η τεχνολογική υπεροχή κάποιου συστήματος αποδεικνύεται μόνο μέσα από τους αγωνες . Πολλές πατέντες πηγαν και θα πάνε στον Καιάδα παρ'ολη την εμπορική επιμονή κάποιου κατασκευαστή και παρ'ολο που στην καθημερινότητα φαίνονται καλύτερες.:)
Έχεις δίκαιο αλλά... Θα πρέπει να σου πω ότι στους Αγώνες υπάρχει μόνο το χρονόμετρο και το απόλυτο.. Και αυτά μάλιστα στο όριο (και καμιά φορά πέρα από αυτό) κάθε αγωνιζόμενου.....

Στον δρόμο όμως? Στο μέσο αναβάτη?

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Captainslow

new member
Δημοσιεύσεις
210
Ηλικία
56
Μοτοσυκλέτα
Peugeot2
Όνομα
captainslow
Η αλλαγή του Κάστερ στην στροφή και στην έξοδο της στροφής είναι ζητούμενο ενίοτε...
Θα διαφωνήσω μαζί σου...

Το ζητούμενο και αυτό που ψάχνουν όλοι οι κατασκευαστές είναι η μη μεταβολή της γωνίας καστερ και γεωμετρίας γενικά.... Γι αυτό και οι εταιρίες που φέρουν συμβατικά αμορτισέρ εξελίσσουν πχ τα συνδιαζόμενα φρένα ή μονοδρομους συμπλεκτες ή αυτόματους κλπ ... Ακριβώς γι αυτό το λόγο....Θέλουν να πετύχουν πιο εύκολη διαχείριση...

Θα συμφωνήσω όμως μαζί σου σε ότι αφορά το Αγωνιστικό κομμάτι αλλά και εκεί ακόμα ισχύουν τα παραπάνω που σου γράφω....

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
Δεν εχω οδηγήσει ποτέ τελελέβερ .

Η #1 "κατηγορία" είναι η έλλειψη αίσθησης/πληροφόρησης, ασχέτως δύναμης κινητήρα. Πρέπει απλώς να το εμπιστευτείς τυφλά.

Βέβαια αυτό μπορεί να είναι και πλεονέκτημα στον τουριστικό ρυθμό.
 

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
Θα διαφωνήσω μαζί σου...

Το ζητούμενο και αυτό που ψάχνουν όλοι οι κατασκευαστές είναι η μη μεταβολή της γωνίας καστερ και γεωμετρίας γενικά.... Γι αυτό και οι εταιρίες που φέρουν συμβατικά αμορτισέρ εξελίσσουν πχ τα συνδιαζόμενα φρένα ή μονοδρομους συμπλεκτες ή αυτόματους κλπ ... Ακριβώς γι αυτό το λόγο....Θέλουν να πετύχουν πιο εύκολη διαχείριση...

Θα συμφωνήσω όμως μαζί σου σε ότι αφορά το Αγωνιστικό κομμάτι αλλά και εκεί ακόμα ισχύουν τα παραπάνω που σου γράφω....

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Η αλλαγή της γεωμετρίας είναι πράγμα θεμιτό εφόσον βοηθάει τον σκοπό μας. Με μικρότερη Κάστερ στην είσοδο στρίβει πιο εύκολα. Με μεγαλύτερη Κάστερ στην έξοδο, η μοτοσυκλέτα γίνεται πιο σταθερή.
 

Pan-dvs

well know member
Δημοσιεύσεις
15.496
Περιοχή
Ιωαννινα
Μοτοσυκλέτα
Gs 1200
Όνομα
Πανος
Περιοχή
Ιωαννινα
Έχεις δίκαιο αλλά... Θα πρέπει να σου πω ότι στους Αγώνες υπάρχει μόνο το χρονόμετρο και το απόλυτο.. Και αυτά μάλιστα στο όριο (και καμιά φορά πέρα από αυτό) κάθε αγωνιζόμενου.....

Στον δρόμο όμως? Στο μέσο αναβάτη?

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ασε που εκει εχουμε σχετικα σταθερες συνθηκες,αρα θα βγουν συμπερασματα για καποιο μερος απο τα καλουδια που φοραν αυτες οι μηχανες.
 

Captainslow

new member
Δημοσιεύσεις
210
Ηλικία
56
Μοτοσυκλέτα
Peugeot2
Όνομα
captainslow
Η αλλαγή της γεωμετρίας είναι πράγμα θεμιτό εφόσον βοηθάει τον σκοπό μας. Με μικρότερη Κάστερ στην είσοδο στρίβει πιο εύκολα. Με μεγαλύτερη Κάστερ στην έξοδο, η μοτοσυκλέτα γίνεται πιο σταθερή.

Η αλλαγή γεωμετρίας είναι θεμιτή ναι....

Η απότομη αλλαγή όχι.... (για διάφορους λόγους)

Και το telelever .... Και αυτό αλλάζει την γωνία καστερ....

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
Η αλλαγή γεωμετρίας είναι θεμιτή ναι....

Η απότομη αλλαγή όχι.... (για διάφορους λόγους)

Και το telelever .... Και αυτό αλλάζει την γωνία καστερ....

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Το πόσο απότομη θα είναι εξαρτάται πρωτίστως από το πόσο απότομες είναι οι ενέργειες του αναβάτη και φυσικά από τον συνδυασμό σκληρότητας ελατηρίων/αποσβέσεων της ανάρτησης.

Αλλάζει και με το telelever , αλλά (μεταξύ κι άλλων λόγων) μαλλον όχι όσο χρειάζεται,όπως μας έδειξε και η ίδια η BMW.
 

Captainslow

new member
Δημοσιεύσεις
210
Ηλικία
56
Μοτοσυκλέτα
Peugeot2
Όνομα
captainslow
Το πόσο απότομη θα είναι εξαρτάται πρωτίστως από το πόσο απότομες είναι οι ενέργειες του αναβάτη και φυσικά από τον συνδυασμό σκληρότητας ελατηρίων/αποσβέσεων της ανάρτησης.

Αλλάζει και με το telelever , αλλά (μεταξύ κι άλλων λόγων) μαλλον όχι όσο χρειάζεται,όπως μας έδειξε και η ίδια η BMW.

Όταν λες αλλάζει και μεταξύ άλλων λόγων τι ακριβώς εννοείς? Όταν λες όχι όσο χρειάζεται? Τι ακριβώς δεν πετυχαίνει το telelever σε μια στροφή ή φρενάρισμα σε σχέση με ένα συμβατικό αμορτισέρ?

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
Όταν λες αλλάζει και μεταξύ άλλων λόγων τι ακριβώς εννοείς? Όταν λες όχι όσο χρειάζεται? Τι ακριβώς δεν πετυχαίνει το telelever σε μια στροφή ή φρενάρισμα σε σχέση με ένα συμβατικό αμορτισέρ?

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Μια ερώτηση για την οποία θα πρέπει να απευθυνθείς στο Μόναχο για να πάρεις ίσως εμπεριστατωμένες απαντήσεις.

Αυτοί έβγαλαν μοτοσυκλέτες επιδόσεων με "συμβατικές" αναρτήσεις,κάτι θα ξέρουν.

Μάλιστα είχα διαβάσει στο Αγγλικό fast bikes ότι το 2005 (οταν ξεκίνησε το project S1000RR) είχαν αγοράσει ένα κοντέινερ GSXR1000K5 και έκαναν διάφορες δοκιμές μεταξύ των οποίων και το telelever.
 

Captainslow

new member
Δημοσιεύσεις
210
Ηλικία
56
Μοτοσυκλέτα
Peugeot2
Όνομα
captainslow
Μια ερώτηση για την οποία θα πρέπει να απευθυνθείς στο Μόναχο για να πάρεις ίσως εμπεριστατωμένες απαντήσεις.

Αυτοί έβγαλαν μοτοσυκλέτες επιδόσεων με "συμβατικές" αναρτήσεις,κάτι θα ξέρουν.

Μάλιστα είχα διαβάσει στο Αγγλικό fast bikes ότι το 2005 (οταν ξεκίνησε το project S1000RR) είχαν αγοράσει ένα κοντέινερ GSXR1000K5 και έκαναν διάφορες δοκιμές μεταξύ των οποίων και το telelever.
Θα το δεχτώ ως απάντηση αν και δεν με καλύπτει στο βασικό μου ερώτημα που είναι και το ζουμί του νήματος...

Στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι ότι ο κατασκευαστής όταν βγάζει κάτι στην παραγωγή... Κάτι ξέρει παραπάνω... Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.... Το θέμα είναι να το κατανοήσουμε και εμείς... Γιατί εκεί είναι το ζητούμενο...

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
Θα το δεχτώ ως απάντηση αν και δεν με καλύπτει στο βασικό μου ερώτημα που είναι και το ζουμί του νήματος...

Στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι ότι ο κατασκευαστής όταν βγάζει κάτι στην παραγωγή... Κάτι ξέρει παραπάνω... Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.... Το θέμα είναι να το κατανοήσουμε και εμείς... Γιατί εκεί είναι το ζητούμενο...

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Μάλλον είναι απλά τα πράγματα.
Εφόσον μιλάμε για street μοτοσυκλέτες επιδόσεων , ο αναβάτης για να πιέσει (σε όποιο βαθμό κρίνει αυτός) χρειάζεται να έχει εμπιστοσύνη=> η εμπιστοσύνη πηγάζει από την πληροφόρηση.

Προφανέστατα το τελελέβερ κάνει πολύ καλά τη δουλειά για την οποία προορίζεται κι αν κρίνουμε εκ του αποτελέσματος (τι τύπο ανάρτησης χρησιμοποιεί η BMW στις διάφορες κατηγορίες) αυτή δεν είναι το "competitive riding".
 

Captainslow

new member
Δημοσιεύσεις
210
Ηλικία
56
Μοτοσυκλέτα
Peugeot2
Όνομα
captainslow
Μάλλον είναι απλά τα πράγματα.
Εφόσον μιλάμε για street μοτοσυκλέτες επιδόσεων , ο αναβάτης για να πιέσει (σε όποιο βαθμό κρίνει αυτός) χρειάζεται να έχει εμπιστοσύνη=> η εμπιστοσύνη πηγάζει από την πληροφόρηση.

Προφανέστατα το τελελέβερ κάνει πολύ καλά τη δουλειά για την οποία προορίζεται κι αν κρίνουμε εκ του αποτελέσματος (τι τύπο ανάρτησης χρησιμοποιεί η BMW στις διάφορες κατηγορίες) αυτή δεν είναι το "competitive riding".
Αν σου δινόταν η δυνατότητα να διαλέξεις ένα μόνο μοτοσακό για όλες τις χρήσεις (Street ή on off) ότι κρίνεις εσύ ... Ποιο από τα δύο συστήματα θα διάλεγες?

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
Αν σου δινόταν η δυνατότητα να διαλέξεις ένα μόνο μοτοσακό για όλες τις χρήσεις (Street ή on off) ότι κρίνεις εσύ ... Ποιο από τα δύο συστήματα θα διάλεγες?

Στάλθηκε από το POT-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό εξαρτάται από το ποιός είμαι "εγώ" και τι ζητάω.
Εγώ λοιπόν(και για να μείνουμε ενδοεταιρικά ) , είμαι ο τύπος που θα διάλεγε το S1000RR με κλειστά τα μάτια,χωρίς 2η σκέψη,χωρίς ίχνος αμφιβολίας.
 

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
Ας μην ξεχνάμε βέβαια, και το HP2 sport το οποίο φορούσε telelever (σε αντίθεση με το HP2 enduro το οποίο είχε αντεστραμμένο πιρούνι)
Δεν είναι ότι δεν μπορεί να πάει γρήγορα και το telelever, απλά υπάρχει κάτι καλύτερο γι'αυτή την δουλειά.

CW7CDDQEXNFBXH5AKT6GRZLIII.jpg BMW HP2 Sport i Motorsport 10.jpg
 

RaGe_RaptoR

new member
Δημοσιεύσεις
333
Ηλικία
44
Μοτοσυκλέτα
GSX-R1000 K6
Όνομα
Giorgio
Μια ερώτηση για την οποία θα πρέπει να απευθυνθείς στο Μόναχο για να πάρεις ίσως εμπεριστατωμένες απαντήσεις.

Αυτοί έβγαλαν μοτοσυκλέτες επιδόσεων με "συμβατικές" αναρτήσεις,κάτι θα ξέρουν.

Μάλιστα είχα διαβάσει στο Αγγλικό fast bikes ότι το 2005 (οταν ξεκίνησε το project S1000RR) είχαν αγοράσει ένα κοντέινερ GSXR1000K5 και έκαναν διάφορες δοκιμές μεταξύ των οποίων και το telelever.

Για του λόγου το αληθές, λοιπόν, κι από άλλη πηγή.
Screenshot_2020-11-03-11-50-12-578_com.android.chrome.jpg
 
Top Bottom