Τί θα γίνει με τα πατίνια;Προτάσεις με το μάτι του μοτοσυκλετιστή..

dikoukos

old member
Δημοσιεύσεις
4.251
Ηλικία
55
Όνομα
Xατζηπετροs Δημητρηs
Σαν ηλεκτρικο ποδηλατο .. ουτε αυτο εχει πινακιδες..

Κατσε γιατι νομιζω ταχεις μπερδεψει.


Ολα τα ηλ..πατινια, και τα ηλ.ποδηλατα...κυκλοφορουν παρανομα?

Δε φτιαχθηκαν για δημοσιο δρομο?
Για το χωραφι?Rolling
Βρε ο δημος αθηναιων τα νοικιαζει
Μπαμπη αν η χρηση τους προοριζοταν για δημοσιο δρομο θα εβγαζαν και πινακιδες
Φτιαχτηκαν για να κυκλοφορουν σε ποδηλατοδρομους που ολες οι συχρονες πολεις εχουν πλην της ελλαδας
Οπως τα καθαροαιμα μοτοκρος δεν κυκλοφορανε στους δρομους και σε περιπτωση ατυχηματος δεν αποζημιωνονται το ιδιο ισχυει για ολα τα τροχοφορα που δεν βγαζουν πινακιδες
Προχθες ενας 18χρονος με ηλεκτρικο πατινι πεταχτηκε ενω ειχα πρασινο και διεσχισε καθετα την γρηγοριου λαμπρακη πλακωθηκα στα φρενα και το εσωσα τελευταια στιγμη Ασχετα που δεν εφταιγα αλλα και να εφταιγα αν τον τραυματιζα η ασφαλεια θα σφυριζε αδιαφορα γιατι το πατινη δεν πρεπει να κανει χρηση του δημοσιου δρομου
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Μπαμπη αν η χρηση τους προοριζοταν για δημοσιο δρομο θα εβγαζαν και πινακιδες
Φτιαχτηκαν για να κυκλοφορουν σε ποδηλατοδρομους που ολες οι συχρονες πολεις εχουν πλην της ελλαδας
Οπως τα καθαροαιμα μοτοκρος δεν κυκλοφορανε στους δρομους και σε περιπτωση ατυχηματος δεν αποζημιωνονται το ιδιο ισχυει για ολα τα τροχοφορα που δεν βγαζουν πινακιδες
Προχθες ενας 18χρονος με ηλεκτρικο πατινι πεταχτηκε ενω ειχα πρασινο και διεσχισε καθετα την γρηγοριου λαμπρακη πλακωθηκα στα φρενα και το εσωσα τελευταια στιγμη Ασχετα που δεν εφταιγα αλλα και να εφταιγα αν τον τραυματιζα η ασφαλεια θα σφυριζε αδιαφορα γιατι το πατινη δεν πρεπει να κανει χρηση του δημοσιου δρομου
Μητσο δεν ειναι ετσι..
Ενα καθαροαιμο που δεν βγαζει πινακιδα ειναι παρανομο να κυκλοφορει σε δρομο..ετσι λεει ο νομος
Τι πατινι ομως ειναι νομιμο, οπως και το ποδηλατο...
Εχω λαθος?
Αρα πρεπει να μοιραστει το δρομο με τα υπολοιπα οχηματα

Οταν ειχα παει Βερολινο , εβλεπα τα ποδηλατα μαζι με τα αυτοκινητα...οχι σε ποδηλατοδρομους..
Η κουλτουρα ειναι αλλη,...το εχουν δεδομενο το ποδηλατο στο δρομο...και δεδομενο οτι θα το περιμενουν...
Οι ρυθμοι πιο αργοι...σεβονται πεζους κ ποδηλατες

Ειχα νοικιασει ενα ποδηλατο τρικυκλο στυλ Κινα....μας πηγαινε βολτα...εγω πισω με τη γυναικα σε καναπεδακι..
Και μας εκανε Τουρ στα αξιοθεατα απο το δρομο...οταν εκανε αναστροφη, (παρανομη) σταματουσαν ολα τα αυτοκινητα μεχρι να τελειωσει...

Σε μια χωρα οπως η ελλαδα, που στη διαβαση πεζων δε σταμανε να περασεις και μαλλον θα σε πατησουν αν δεν προσεξεις.......δεν ειναι το προβλημα τα πατινια..

Δηλ χωρις πατινι κ ποδηλατο, ολα ειναι καλα??
 

dikoukos

old member
Δημοσιεύσεις
4.251
Ηλικία
55
Όνομα
Xατζηπετροs Δημητρηs
Μητσο δεν ειναι ετσι..
Ενα καθαροαιμο που δεν βγαζει πινακιδα ειναι παρανομο να κυκλοφορει σε δρομο..ετσι λεει ο νομος
Τι πατινι ομως ειναι νομιμο, οπως και το ποδηλατο...
Εχω λαθος?
Αρα πρεπει να μοιραστει το δρομο με τα υπολοιπα οχηματα

Οταν ειχα παει Βερολινο , εβλεπα τα ποδηλατα μαζι με τα αυτοκινητα...οχι σε ποδηλατοδρομους..
Η κουλτουρα ειναι αλλη,...το εχουν δεδομενο το ποδηλατο στο δρομο...και δεδομενο οτι θα το περιμενουν...
Οι ρυθμοι πιο αργοι...σεβονται πεζους κ ποδηλατες

Ειχα νοικιασει ενα ποδηλατο τρικυκλο στυλ Κινα....μας πηγαινε βολτα...εγω πισω με τη γυναικα σε καναπεδακι..
Και μας εκανε Τουρ στα αξιοθεατα απο το δρομο...οταν εκανε αναστροφη, (παρανομη) σταματουσαν ολα τα αυτοκινητα μεχρι να τελειωσει...

Σε μια χωρα οπως η ελλαδα, που στη διαβαση πεζων δε σταμανε να περασεις και μαλλον θα σε πατησουν αν δεν προσεξεις.......δεν ειναι το προβλημα τα πατινια..

Δηλ χωρις πατινι κ ποδηλατο, ολα ειναι καλα??
Εεε τοτενε;ς να παρουμε ουλοι μικροι μεγαλοι ενα πατινι απο τα καλα που τρεχουν και να ξεχυθουμε στης εθνικες abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk abcdefghgk
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Παιδιά, νομίζω μιλάτε για διαφορετική χρήση.

Διόδια δεν μπορεί να περάσει, επειδή σαν όχημα που δεν υπερβαίνει σε κυβικά τα 125 ή τα αντίστοιχα KW, δεν μπορεί να βγει σε αυτοκινητόδρομο δια νόμου. Αν έχει παραπάνω KW και μπορεί να επιτύχει ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου, τότε πρέπει να δηλωθεί, να ταξινομηθεί σαν όχημα και να ακολουθήσει όλες τις διαδικασίες για δίπλωμα (ανάλογα ποιο αντιστοιχεί), ασφάλεια, κράνη κλπ, αλλά μόνο αν ο νόμος το επιτρέπει. Για πατίνια ακόμη δεν το επιτρέπει. Υπάρχει κενό.
Απο όσο ξέρω και γνωρίζω, κανένα πατίνι δεν έχει πάρει τέτοια έγκριση τύπου χρήση αυτοκινητοδρόμου, ενώ μόνο ορισμένα ηλεκτρικά δίκυκλα οχήματα την πήραν και πρέπει να ακολουθείς όσα προβλέπονται για τις αντίστοιχες σε KW μοτοσυκλέτες.

Απο εκει και πέρα, τα ηλεκτρικά ποδήλατα αλλά και πατίνια που επιτρέπονται εντός αστικού ιστού είναι αυτά που έχουν ηλεκτρική υποβοήθηση και όχι χειρόγκαζο, και δεν υπερβαίνουν σε καμία περίπτωση ταχύτητα μεγαλύτερη απο 25 χλμ/ώρα.
Αυτά μπορούν να κυκλοφορούν εντός πόλης σε δρόμους αστικής χαμηλής ταχύτητας κατοικημένης περιοχής , δηλαδή σε δρόμους με όριο τα 30 χλμ ή σε διαμορφωμένους ποδηλατόδρομους (που η χώρα έχει ελάχιστους).

Τι σημαίνουν πρακτικά όλα αυτά;
Αν το όχημα με τελική ταχύτητα έως 25χλμ/ώρα, κινείται σε δρόμο ορίου 30 χλμ και γίνει ατύχημα με άλλο όχημα, ο άλλος οδηγός τον ήπιε. Είναι σαν να χτύπησε πεζό. Φταίει/δεν φταίει το ποδήλατο ή το πατίνι.
Αν κινούνται σε δρόμο μεγαλύτερου ορίου ταχύτητας, τότε σε περίπτωση ατυχήματος δεν αναγνωρίζεται τίποτα απο την ασφαλιστική, επειδή το όχημα δεν έπρεπε να είναι εκεί. Αρα έχει μεν κάποιο μέρος ποινικής ευθύνης ο οδηγός που τους χτύπησε (όχι όλη), αλλά καθόλου αστική ευθύνη (δηλαδή αποζημίωση απο ασφαλιστική).

Αυτά πάνω κατω (αν δεν έχει αλλάξει κάτι δραματικά στον κ.ο.κ ή προβλέπεται πλέον κάτι άλλο για τέτοια οχήματα).
 

dikoukos

old member
Δημοσιεύσεις
4.251
Ηλικία
55
Όνομα
Xατζηπετροs Δημητρηs
Στην Αγγλια ψηφισανε καινουργιο νομο λογω των πολλων ατυχηματων και δεν επιτρεπεται ουτε σε δημοσιο δρομο ουτε καν σε ποδηλατοδρομο και πεζοδρομο παρα μονο σε ιδιωτικο χωρο
Στο Ελλαδα που ως γνωστων οι νομοι ειναι ενα μπαχαλο τους επιτρεπει μεχρι την ταχυτητα των 25 χλμ να κυκλοφορουν σε δημοσιο δρομο αλλα οπως ειπα και πιο πανω σε περιπτωση ατυχηματος η ασφαλεια δεν αποζημιωνει
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Παιδιά, νομίζω μιλάτε για διαφορετική χρήση.

Διόδια δεν μπορεί να περάσει, επειδή σαν όχημα που δεν υπερβαίνει σε κυβικά τα 125 ή τα αντίστοιχα KW, δεν μπορεί να βγει σε αυτοκινητόδρομο δια νόμου. Αν έχει παραπάνω KW και μπορεί να επιτύχει ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου, τότε πρέπει να δηλωθεί, να ταξινομηθεί σαν όχημα και να ακολουθήσει όλες τις διαδικασίες για δίπλωμα (ανάλογα ποιο αντιστοιχεί), ασφάλεια, κράνη κλπ, αλλά μόνο αν ο νόμος το επιτρέπει. Για πατίνια ακόμη δεν το επιτρέπει. Υπάρχει κενό.
Απο όσο ξέρω και γνωρίζω, κανένα πατίνι δεν έχει πάρει τέτοια έγκριση τύπου χρήση αυτοκινητοδρόμου, ενώ μόνο ορισμένα ηλεκτρικά δίκυκλα οχήματα την πήραν και πρέπει να ακολουθείς όσα προβλέπονται για τις αντίστοιχες σε KW μοτοσυκλέτες.

Απο εκει και πέρα, τα ηλεκτρικά ποδήλατα αλλά και πατίνια που επιτρέπονται εντός αστικού ιστού είναι αυτά που έχουν ηλεκτρική υποβοήθηση και όχι χειρόγκαζο, και δεν υπερβαίνουν σε καμία περίπτωση ταχύτητα μεγαλύτερη απο 25 χλμ/ώρα.
Αυτά μπορούν να κυκλοφορούν εντός πόλης σε δρόμους αστικής χαμηλής ταχύτητας κατοικημένης περιοχής , δηλαδή σε δρόμους με όριο τα 30 χλμ ή σε διαμορφωμένους ποδηλατόδρομους (που η χώρα έχει ελάχιστους).

Τι σημαίνουν πρακτικά όλα αυτά;
Αν το όχημα με τελική ταχύτητα έως 25χλμ/ώρα, κινείται σε δρόμο ορίου 30 χλμ και γίνει ατύχημα με άλλο όχημα, ο άλλος οδηγός τον ήπιε. Είναι σαν να χτύπησε πεζό. Φταίει/δεν φταίει το ποδήλατο ή το πατίνι.
Αν κινούνται σε δρόμο μεγαλύτερου ορίου ταχύτητας, τότε σε περίπτωση ατυχήματος δεν αναγνωρίζεται τίποτα απο την ασφαλιστική, επειδή το όχημα δεν έπρεπε να είναι εκεί. Αρα έχει μεν κάποιο μέρος ποινικής ευθύνης ο οδηγός που τους χτύπησε (όχι όλη), αλλά καθόλου αστική ευθύνη (δηλαδή αποζημίωση απο ασφαλιστική).

Αυτά πάνω κατω (αν δεν έχει αλλάξει κάτι δραματικά στον κ.ο.κ ή προβλέπεται πλέον κάτι άλλο για τέτοια οχήματα).
Υπαρχουν δρομοι με οριο 30χλμ?
Νομιζα οτι παντου εντος πολης ειναι 50
 

wheelboy

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
3.827
Μοτοσυκλέτα
Multistrada 1200s DVT
Όνομα
Yannis
Περιοχή
Ελευσίνα
εκει που εχει ταμπελα?
Ναι, το γενικό όριο είναι 50χλμ αλλά υπάρχουν και περιπτώσεις όπου τοπικά μπορεί να μειώσουν το όριο στα 30χλμ και ακόμη στα 10χλμ αν αυτό πρέπει να γίνει!
 

Drake Ramore

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
10.891
Όνομα
.
Αλλαξαν κάποια σημεία του κοκ βλέπω, τον Νοέμβριο που μας πέρασε.

καλό είναι γενικά να επικαιροποιούμε τις γνώσεις μας για τον κώδικα, επειδή άγνοια νόμου δεν συγχωρείται.
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
Ναι, το γενικό όριο είναι 50χλμ αλλά υπάρχουν και περιπτώσεις όπου τοπικά μπορεί να μειώσουν το όριο στα 30χλμ και ακόμη στα 10χλμ αν αυτό πρέπει να γίνει!
αρα οταν δεν εχει ταμπελα ειναι παντου 50χλμ...και ισχυει οτι ειπε ο Τολης πιο πανω σε περιπτωση ατυχηματος
 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.285
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
Κ.Ο.Κ.: Τι ισχύει πλέον για ηλεκτρικά πατίνια, ποδήλατα, κ.α.
Τα οχήματα μικροκινητικότητας, όπως είναι τα ποδήλατα και τα ηλεκτρικά πατίνια έχουν πλέον νέους κανόνες κυκλοφορίας. Δείτε ισχύει.
Τα Ελαφριά Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα (e-scooters, e-rollers, e-skateboards, αυτοεξισσοροπούμενα μονόκυκλα και δίκυκλα αλλά και τα ηλεκτροκίνητα αμαξίδια ατόμων με αναπηρία) αποτελούν πλέον μια νέα ξεχωριστή κατηγορία με τον ΚΟΚ να αλλάζει ώστε να διέπονται και αυτά από ειδικούς κανόνες αναφορικά με την κυκλοφορία, τη στάθμευση, τις τεχνικές προδιαγραφές τους αλλά και τις κυρώσεις σε περίπτωση μη συμμόρφωσης του ποδηλάτη. Να σημειωθεί ότι οι νέοι κανόνες βρίσκονται ήδη σε ισχύ από τις 16 Μαρτίου.
Τα Ε.Π.Η.Ο, όπως ονομάζονται εν συντομία, χωρίζονται σύμφωνα με τον αναθεωρημένο ΚΟΚ σε δύο κατηγορίες: σε εκείνα που έχουν μέγιστη ταχύτητα έως 6 χλμ./ώρα και σε εκείνα με τελική από 6,01 έως και 25 χλμ./ώρα. Για να μπορεί να χρησιμοποιεί ο χρήστης τα δεύτερα θα πρέπει να έχει ηλικία μεγαλύτερη των 15 ετών. Σε κάθε περίπτωση οι οδηγοί των Ε.Π.Η.Ο. πρέπει να έχουν μαζί τους οποιοδήποτε νόμιμο έγγραφο ταυτοποίησης προσώπου.


Για τα Ε.Π.Η.Ο. οι νέοι γενικοί κανόνες του ΚΟΚ έχουν ως εξής:
-Η χρήση του κράνους είναι υποχρεωτική, ενώ υποχρεωτική είναι και η χρήση αντανακλαστικού εξοπλισμού κατά την οδήγηση τη νύχτα. Η χρήση του κράνους δεν είναι υποχρεωτική για τα Ε.Π.Η.Ο. ατόμων με αναπηρία.
-Ως μεγίστη ταχύτητα για τα Ε.Π.Η.Ο. ορίστηκαν τα 25 χλμ./ώρα.
-Τα Ε.Π.Η.Ο. της δεύτερης κατηγορίας (τελική έως 25 χλμ./ώρα) υποχρεούνται να κυκλοφορούν σε ποδηλατοδρόμους, όταν αυτοί υπάρχουν. Αν δεν υπάρχουν τότε θα πρέπει να κινούνται στο δεξί άκρο του οδοστρώματος.
-Τα Ε.Π.Η.Ο. απαγορεύεται να κυκλοφορούν σε οδούς που έχουν όριο ταχύτητας πάνω από 50 χλμ./ώρα.
-Τα Ελαφριά Προσωπικά Ηλεκτρικά Οχήματα πρέπει να φέρουν κουδούνι, ένα λευκό ή κίτρινο φως μπροστά και ένα ερυθρό αντανακλαστικό πίσω. Το εμπρός φως και το πίσω αντανακλαστικό δεν είναι απαραίτητα αν δεν κυκλοφορούν το βράδι.
-Η εν κινήσει χρήση ακουστικών ή κινητού τηλεφώνου απαγορεύεται. Συσκευές ήχου ή κινητό τηλέφωνα επιτρέποντα μόνο εάν είναι τοποθετημένα σε ειδική θέση για ανοιχτή ακρόαση.

-Η χρήση των Ε.Π.Η.Ο. είναι αυστηρά προσωπική. Απαγορεύεται δηλαδή η μεταφορά επιπλέον επιβατών.
-Απαγορεύεται στους οδηγούς των Ε.Π.Η.Ο. να κινούνται παράλληλα ανό δύο ή περισσότεροι.
-Οι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να κρατούν με τα δύο χέρια το τιμόνι εφόσον αυτό υπάρχει, εκτός από όταν ενημερώνουν τους υπόλοιπους για αλλαγή κατεύθυνσης.
-Όπου κυκλοφορούν πεζοί, οι οδηγοί των Ε.Π.Η.Ο είναι υποχρεωμένοι να κινούνται με ταχύτητα ανάλογη των πεζών, ενώ υποχρεούνται παράλληλα να τους παραχωρούν προτεραιότητα.
-Όταν δημιουργείται εμπόδιο ή κίνδυνος οι οδηγοί υποχρεούνται να οδηγούν τα ηλεκτρικά τους οχήματα βαδίζοντας.
Για τα ποδήλατα οι γενικοί κανόνες του ΚΟΚ έχουν πλέον ως εξής:
-Οι ποδηλάτες κυκλοφορούν σε ποδηλατοδρόμους, όταν υπάρχουν. Όταν δεν υπάρχουν είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν το δεξί άκρο του οδοστρώματος σε όλες τις οδούς. Η κίνησης σε αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας απαγορεύεται.


-Οι ποδηλάτες κάτω των 12 ετών πρέπει να συνοδεύονται από άτομα ηλικίας 16 ετών και άνω, ενώ όσοι είναι από 12 ετών και πάνω υποχρεούνται να έχουν μαζί τους οποιοδήποτε νόμιμο έγγραφο ταυτοποίησης προσώπου.
-Οι ποδηλάτες υποχρεώνονται να συμμορφώνονται με τις γενικές ή ειδικές γι' αυτούς (όπου υπάρχουν) ενδείξεις σήμανσης και σηματοδότησης.
-Οι ποδηλάτες υποχρεούνται να κρατούν το τιμόνι με τα δύο χέρια εκτός από όταν ενημερώνουν τους άλλους χρήστες του δρόμου για αλλαγή κατεύθυνσης.
-Απαγορεύεται για τους ποδηλάτες να κινούνται παράλληλα ανό δύο ή περισσότεροι.
-Απαγορεύεται η εν κινήσει χρήση ακουστικών ή κινητού τηλεφώνου
-Η μεταφορά επιβατών απαγορεύεται εκτός αν υπάρχει πρόσθετο κάθισμα για μεταφορά παιδιού. Συσκευές ήχου ή κινητό τηλέφωνα επιτρέπονται μόνο όταν έχουν τοποθετηθεί σε ειδική θέση για ανοικτή ακρόαση.
-Οι ποδηλάτες είναι υποχρεωμένοι να οδηγούν τα ποδήλατα βαδίζοντας εφόσον δημιουργείται εμπόδιο ή κίνδυνος για την κυκλοφορία των πεζών.

-Το ποδήλατο πρέπει να φέρει κουδούνι, λευκό ή κίτρινο φως μπροστά και ερυθρό αντανακλαστικό πίσω. Από αυτό εξαιρούνται τα αγωνιστικά και ορειβατικά ποδήλατα εφόσον δεν κυκλοφορούν τη νύχτα.
-Η χρήση κράνους συνιστάται αλλά δεν είναι υποχρεωτική.
-Κατά την κίνηση τη νύχτα είναι υποχρεωτική η χρήση ρουχισμού με αντανακλαστικές επιφάνειες (π.χ. γιλέκο, περιβραχιόνιο) για τους ποδηλάτες μεταφορείς ή διανομείς.
-Ποδήλατα υποβοηθούμενα από ηλεκτρικό μοτέρ, τα οποία μπορούν να κινηθούν αυτόνομα και χωρίς τη χρήση των πεταλιών με ταχύτητα μεγαλύτερη των 6 χλμ./ώρα, λογίζονται ως μοτοποδήλατα. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει οι ποδηλάτες τους να ακολουθούν τους κανόνες κυκλοφορίας που ισχύουν για τα μοτοποδήλατα: να έχουν άδεια οδήγησης AM, να υπάρχει υποχρεωτικά ασφάλεια οχήματος, να φέρουν υποχρεωτικά πινακίδες κυκλοφορίας και ο ποδηλάτης να φορά υποχρεωτικά κράνος.πηγη:traction.gr
 

Λαμπης

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
8.981
Ηλικία
53
Περιοχή
Πετραλωνα
Όνομα
Θανάσης βεγγος
.
-Ποδήλατα υποβοηθούμενα από ηλεκτρικό μοτέρ, τα οποία μπορούν να κινηθούν αυτόνομα και χωρίς τη χρήση των πεταλιών με ταχύτητα μεγαλύτερη των 6 χλμ./ώρα, λογίζονται ως μοτοποδήλατα. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει οι ποδηλάτες τους να ακολουθούν τους κανόνες κυκλοφορίας που ισχύουν για τα μοτοποδήλατα: να έχουν άδεια οδήγησης AM, να υπάρχει υποχρεωτικά ασφάλεια οχήματος, να φέρουν υποχρεωτικά πινακίδες κυκλοφορίας και ο ποδηλάτης να φορά υποχρεωτικά κράνος.πηγη:traction.gr
τετοιο εχει παρει ενας φιλος μου, εχει επανω προσθοαφαιρουμενα πεταλια....
Και δεν χρειαζεται πινακιδα..
Παει μεχρι αθηνα χωρις μια πεταλια Tooth
Eαν βγαλει ομως τα πεταλια ειναι παρανομος
 
Τελευταία επεξεργασία:

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τα ποσοστά τραυματισμών από ηλεκτρικά πατίνια παρόμοια με αυτά από μοτοσυκλέτες, σύμφωνα με νέα μελέτη​

Μια νέα μελέτη έδειξε ότι τα ηλεκτρικά πατίνια είναι μεταξύ των πιο επικίνδυνων οχημάτων στο δρόμο​




Η ευκολία τους ως λύση μεταφοράς στις αστικές περιοχές τα τελευταία χρόνια έχει παρουσιάσει μια τεράστια απορρόφηση ηλεκτρικών πατινιών σε πόλεις σε όλο τον κόσμο

Αλλά αυτή η ευκολία έχει κόστος, τόσο στην προσωπική αλλά και για τη δημόσια υγεία, καθώς μια νέα έρευνα δείχνει μια αντίστοιχη αύξηση στις εισαγωγές στα νοσοκομεία, αναδεικνύοντας το περίπτωση ότι προκαλούν περισσότερους τραυματισμούς από τα ποδήλατα, τα αυτοκίνητα, ακόμη και τις μοτοσυκλέτες.
"Υπάρχουν εκατομμύρια αναβάτες τώρα που χρησιμοποιούν αυτά τα πατίνια, επομένως είναι πιο σημαντικό από ποτέ να κατανοήσουμε τον αντίκτυπό τους στη δημόσια υγεία", δήλωσε η Δρ Τζόαν Έλμορ, καθηγητής ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, Λος Άντζελες (UCLA).
Η Έλμορ, μέλος μιας ομάδας που ερευνά αυτές τις επιπτώσεις, περιγράφει λεπτομερώς τους τύπους τραυματισμών που προκαλούνται από ηλεκτρικά πατίνια, δείχνοντας ότι συνήθως προκαλούν κατάγματα και τραυματισμούς στο κεφάλι που απαιτούν θεραπεία σε τμήμα επειγόντων περιστατικών σε μελέτη που έγινε το 2019, ενώ περισσότερες μελέτες έκτοτε συνέχισαν να τονίζουν τους κινδύνους αυτού του νέου τρόπου μεταφοράς. Σε μια του 2021 με τίτλο «Τραυματισμοί που σχετίζονται με τα ηλεκτρικά πατίνια: Μια νέα επιδημία στην ορθοπεδική», βρήκε ότι από 397 τραυματίες που προσήλθαν ως επείγοντα περιστατικά σε διάστημα 12 μηνών, μόνο 19 φορούσαν κράνος τη στιγμή του ατυχήματος. Το 25% των περιπτώσεων χρειάστηκε χειρουργική επέμβαση.
Είναι λογικό ότι όσο περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν ηλεκτρικά πατίνια, τόσο περισσότερα ατυχήματα θα συμβαίνουν και μερικές φορές αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα σοβαρούς τραυματισμούς.
Πώς όμως συγκρίνονται οι κίνδυνοι με άλλα μέσα μεταφοράς;
Μια νέα μελέτη από την ομάδα του UCLA της Έλμορ διερεύνησε αυτό το ερώτημα εξετάζοντας 1.354 άτομα που τραυματίστηκαν σε ατυχήματα με ηλεκτρικά πατίνια και έχριζαν θεραπείας, μεταξύ 2014 και 2020, στο ευρύτερο Λος Άντζελες, περιλαμβάνοντας και πεζούς που χτυπήθηκαν από τα πατίνια ή σκόνταψαν πάνω τους σε πεζοδρόμια, με το παρατηρούμενο ποσοστό τραυματισμών με βάση τα χιλιόμετρα κάλυψης αυτών των οχημάτων να είναι περίπου 175 έως 200 φορές υψηλότερο από τα ποσοστά τραυματισμών σε επίπεδο πολιτείας ή κομητείας για μετακινήσεις με άλλα μηχανοκίνητα οχήματα.
«Η διαπίστωση ότι τα ποσοστά τραυματισμών από ηλεκτρικά πατίνια είναι παρόμοια με τα ποσοστά τραυματισμών μοτοσυκλετών είναι εκπληκτική», αναφέρει η Έλμορ. «Η ευκολία πρόσβασης του κοινού στα ηλεκτρικά πατίνια και οι κανονισμοί ασφαλείας που είναι ακόμη σε αρχικό στάδιο υποδηλώνουν ότι οι πόλεις και οι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης θα συνεχίσουν να βλέπουν σημαντικό αριθμό τραυματισμών κάθε χρόνο».
Φυσικά δεν θεωρούνται όλοι οι τραυματισμοί ίσης κρισιμότητας. Ενώ τα ηλεκτρικά πατίνια μπορούν σίγουρα να προκαλέσουν σοβαρό τραυματισμό (η μελέτη του UCLA περιλάμβανε 21 ασθενείς που στάλθηκαν σε εντατική και δύο που κατέληξαν στα τραύματά τους), κινούνται πιο αργά από άλλα δίκυκλα. Οι επιστήμονες δεν μπόρεσαν να βγάλουν συμπεράσματα σχετικά με τη συγκριτική βαρύτητα, αλλά επειδή η μελέτη περιλάμβανε μόνο δεδομένα από νοσοκομεία που συνεργάζονται με το UCLA και δεν αφορούσαν ασθενείς που υποβλήθηκαν σε θεραπεία σε άλλες εγκαταστάσεις, πιστεύουν ότι τα στοιχεία τους σχετικά με τα ποσοστά τραυματισμών είναι υποεκτιμημένα.
«Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι τραυματισμοί από ηλεκτρικά πατίνια μπορεί να είναι λιγότερο σοβαροί και λιγότερο θανατηφόροι από τους τραυματισμούς από μοτοσυκλέτα, αλλά εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι το ποσοστό τραυματισμών είναι υποεκτιμημένο», δήλωσε ο επικεφαλής συγγραφέας της μελέτης, Δρ Κίμων Ιωαννίδης.
Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο περιοδικό PLOS One

Πηγή: UCLA​

 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.451
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Οδηγός ηλεκτρικού πατινιού πήγαινε με 120 km/h σε δημόσιο δρόμο!​

Με όριο τα 25 km/h​




Άφωνοι έμειναν οι αστυνομικοί σε δημόσιο δρόμο της Ελβετίας όταν είδαν έναν αναβάτη ηλεκτρικού πατινιού να κινείται με υπερβολική ταχύτητα

Οδηγός ήταν ένας 27χρονος Ιταλός που πήγαινε τέρμα... γκάζι με το ηλεκτρικό του πατίνι μάρκας Kaabo σε δρόμο του Glis, το βράδυ της Παρασκευής 15/7.
Η ταχύτητά του μετρήθηκε στα 120 km/h (!) τη στιγμή που το όριο για τα συγκεκριμένα οχήματα είναι 25 km/h!
Αμέσως οι αρχές ακινητοποίησαν τον Ιταλό οδηγό και προχώρησαν σε ενδελεχή έλεγχο του οχήματος το οποίο διαπιστώθηκε ότι είχε δεχθεί βελτιώσεις που εκτόξευσαν την απόδοσή του από τα 0,5 kW στα 4 kW!
Οι αρχές χαρακτήρισαν «ακραία» και επικίνδυνη την απόδοση του πατινιού προχωρώντας στην κατάσχεσή του.

Πηγη https://2wo.gr
 

Panos76

well know member
Δημοσιεύσεις
2.096
Ηλικία
48
Περιοχή
Παιανία
Μοτοσυκλέτα
Honda NC 750 Integra 2016
Yamaha crypton-x 2011
Όνομα
Panos
Την περασμένη εβδομάδα σε ένα ερημικό δρόμο των Σπάτων, με αρκετές λακούβες, είδα ένα ζευγάρι ανεβασμένο σε πατίνι να ταξιδεύουν αμέριμνοι.
Πρώτη φορά έβλεπα κάτι τέτοιο.

 

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.391
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Την περασμένη εβδομάδα σε ένα ερημικό δρόμο των Σπάτων, με αρκετές λακούβες, είδα ένα ζευγάρι ανεβασμένο σε πατίνι να ταξιδεύουν αμέριμνοι.
Πρώτη φορά έβλεπα κάτι τέτοιο.

Χαλαρααα,ο πιτσιρικάς ο δικός μου φόρτωνε και το γκομενάκι και κατέβαιναν για μπάνιο abcdefghgk
 
Top Bottom