ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΑΡΑ ΣΑΣ?

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.404
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Το μπούσα του έχει γίνει έμμονη ιδέα αν δεν το πάρει θα σκάσει. Rolling abcdefghgk
Αφού το θέλει ,να το πάρει.
Η ζωή είναι πολύ μικρή για συμβιβασμους , τουλάχιστον στα μηχανακια
 

cube

new member
Δημοσιεύσεις
448
Ηλικία
46
Μοτοσυκλέτα
Αλυσοπρίονο.
Όνομα
Γιωργος
Σέρβις του «χιλιάρικου»

51€ =λάδια - φίλτρο λαδιού - γενικός έλεγχος.

Η φωτό έχει υποστεί επεξεργασία. Έχω εξαφανίσει τους εργαζόμενους.Tooth

B1EA1E6C-C567-4598-8667-BF034913DF22.jpeg
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Σέρβις του «χιλιάρικου»

51€ =λάδια - φίλτρο λαδιού - γενικός έλεγχος.

Η φωτό έχει υποστεί επεξεργασία. Έχω εξαφανίσει τους εργαζόμενους.Tooth

View attachment 49537
Που βάζουν τα πλαστικά αν χρειαστεί να λυθούν δύο ή τρία σκούτερ ταυτόχρονα;
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.473
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ
Σέρβις του «χιλιάρικου»

51€ =λάδια - φίλτρο λαδιού - γενικός έλεγχος.

Η φωτό έχει υποστεί επεξεργασία. Έχω εξαφανίσει τους εργαζόμενους.Tooth

View attachment 49537
Συγνωμη τι εννοεις σερβις του χιλιαρικου στο σκουτερ cdefghigicdefghigi
 

scrabler

new member
Δημοσιεύσεις
325
Ηλικία
56
Περιοχή
Athens
Μοτοσυκλέτα
KLR 650
Όνομα
Giorgos
Σέρβις του «χιλιάρικου»

51€ =λάδια - φίλτρο λαδιού - γενικός έλεγχος.

Η φωτό έχει υποστεί επεξεργασία. Έχω εξαφανίσει τους εργαζόμενους.Tooth

View attachment 49537

Σορυ αλλά δεν νοείται συνεργείο που να μην εχει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ένα ημερολόγιο της πιρελι στο τοιχο.
ΟΥΤΕ ΑΠ' ΕΞΩ!
 

apache

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
24.169
Ηλικία
60
Περιοχή
AΘΗΝΑ
Μοτοσυκλέτα
BMW R1200GSA
KOVE MAVERICK 500 X
Όνομα
Mανώλης
Περιοχή
Κορυδαλλός
Σορυ αλλά δεν νοείται συνεργείο που να μην εχει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ένα ημερολόγιο της πιρελι στο τοιχο.
ΟΥΤΕ ΑΠ' ΕΞΩ!
Χαλάσανε και τα συνεργεία....Αααααχχχ που είναι οι παλιές καλές εποχές.....
 

Beast

Μαθουσάλας member
Δημοσιεύσεις
7.287
Ηλικία
57
Μοτοσυκλέτα
SUZUKI GSF 1250 !!!
Όνομα
Κυριακος
Περιοχή
Nεα. Σμυρνη
Είπαμε
Μετά τα 50 μερακλωνεις....

Σορυ αλλά δεν νοείται συνεργείο που να μην εχει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ένα ημερολόγιο της πιρελι στο τοιχο.
ΟΥΤΕ ΑΠ' ΕΞΩ!

Χαλάσανε και τα συνεργεία....Αααααχχχ που είναι οι παλιές καλές εποχές.....
Δεκαετία 80 και 90 ήταν αυτά!!

Πόσο γέροι ρε πστμ!!!
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Λοιπόν, σήμερα πρωί πήγα στον μάστορα και πήρα μια νέα ντίζα γκαζιού, κολάρο με σφιγκτήρες και μερικές φλάντζες καινούριες. Τον είπα το τι έγινε, μου λέει είναι περίεργες εβδομάδες αυτές...έχει εδώ και μέρες αρκετές που είτε κλέβουν ανταλλακτικά, είτε ολόκληρα μοτό.

Συνεπώς, δεν ήμουν μεμονωμένο περιστατικό, και άλλοι κλαίνε τα υπάρχοντα τους...όπως και να έχει, πήγα σπίτι και ξεκίνησα δουλειά.

Έλυσα σχεδόν όλο το μπροστινό μέρος


Η ντίζα διαλύθηκε...

Λογικά επιχείρησε πρώτα να την κόψει στο μεταλλικό της μέρος. Αφού είδε πως δεν έπιανε, πίεσε με καμιά πένσα την απόληξη και την έκοψε με κοπίδι.

Το μπουζοκαλώδιο το έβγαλε εντελώς από την μπουζόπιπα, η απόληξη του οποίου είχε γίνει λίγο "σούπα" από τις βενζίνες που μουλιάσαν πάνω της. Έκοψα λίγο από το μπουζοκαλώδιο, να μείνει το "φρέσκο" κομμάτι του, δοκίμασα να ακουμπήσω το μπουζί κοντά στην κεφαλή και έδωσα μίζα. Σπινθήρας οκ.

Πέρασα νέα ντίζα, αυτή τη φορά από C50, η οποία είναι η πιο μεγάλη σε μήκος στο εμπόριο. Την πέρασα από την άλλη μεριά, και τώρα βγαίνει έτσι:

Καταλήγει σε καλή θέση κοντά στο καρμπυρατέρ, χωρίς να διπλώνει σε απότομες γωνίες.

Επίσης, την έκανα να κάθεται πολύ καλύτερα και στην γκαζιέρα:

Αυτό το μεταλλικό τμήμα πλέον δεν κρέμεται σαν μλκια όπως την προηγούμενη φορά. Έχει πολύ ωραίο ανοιγόκλειμα το γκαζάκι τώρα.

Και τώρα ξεκινάνε τα όργανα...στην αρχή έστρεψα τον λαιμό προς τα μέσα, αλλά από ότι φαίνεται οι βόλτες από αυτές τις τρύπες τις ροζέτας έχουν κλωτσήσει λίγο με αποτέλεσμα να τραβάει λίγο αέρα.

Να σημειωθεί πως έβαλα και ρουμπινέτο αυτή τη φορά:

Το πάνω μέρος του το τάπωσα, άφησα μόνο το ένα. Όταν παρκάρω το μηχανάκι, θα κλείνω την βενζίνη. Η ντίζα έρχεται και δένει πολύ ωραία στο καρμπυρατέρ.

Ξεκίναμε την ρύθμιση...πρώτος υποψήφιος, το ΡΕ26...άντε τραβούσε αέρα. Το στρέφω προς την έξω μεριά, πάλι τα ίδια. Ε τι διάολο, τότε είναι θέμα καρμπυρατέρ σκέφτομαι, είναι ιδιότροπο όντας ιμιτασιόν.

Όπότε κινήθηκα διαφορετικά...το παράτησα λίγο να κάτσω να φάω, και επέλεξα το μοναδικό καρμπυρατέρ που ήξερα πως δούλευε σωστά. Το ΡΕ24...έβγαλα και τον μηχανισμό του τσοκ από το 26αρι και τον τοποθέτησα σε αυτό, μιας και δεν είχε.

Ταντά!

Πήρε μπρος με την πρώτη. Βόλτα να ζεσταθεί και έπειτα ίσιο κατσαβίδι να ρυθμιστεί το μείγμα του...απλά ανέβασα λίγο το σλάιντ από την βίδα και (ξε)βίδωνα μέχρι να βρω το ψηλότερο ρελαντί. Εκεί κατέβασα το σλάιντ σε επίπεδο που ούτε να στροφάρει πολύ, ούτε να λιγοψυχάει.



Ναι πρέπει να το πλύνω κάποια στιγμή, είναι άθλιο το καημένο.

Το καλό είναι πως το ΡΕ24, σε αυτή τη θέση που βρίσκεται είναι πιο δύσκολο να το πειράξει κάποιος, από ότι αν κοιτούσε προς τα μέσα. Έβγαλα αντικλείδια για το ποδηλατόστασιο, έκανα στην άκρη κάτι παρατημένα ποδήλατα από την εποχή των δεινοσαύρων (ξεχασμένα εδώ και χροοοοονια) και έκανα χώρο και για το δικό μου. Πλέον εκεί μέσα θα μπαίνει ακόμα και για 10 λεπτά στάση.

Έχω και έναν κοντό λαιμό 22-24mm με βίδες και μετατροπέα βίδες-σε κολάρο. Αν μπει αυτό, να έρθει το καρμπυρατέρ πιο μέσα και να χωρέσει και ένα σωστό φίλτρο, τότε θα είναι άριστο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

giamar

Αφραπογιαννος
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
19.404
Περιοχή
Λεπτοκαρυά Κατερίνη
Μοτοσυκλέτα
Voge 300 & Αστρέα Grand 100 σε μπλε
Όνομα
Γιαννης
Περιοχή
Pieria
Λοιπόν, σήμερα πρωί πήγα στον μάστορα και πήρα μια νέα ντίζα γκαζιού, κολάρο με σφιγκτήρες και μερικές φλάντζες καινούριες. Τον είπα το τι έγινε, μου λέει είναι περίεργες εβδομάδες αυτές...έχει εδώ και μέρες αρκετές που είτε κλέβουν ανταλλακτικά, είτε ολόκληρα μοτό.

Συνεπώς, δεν ήμουν μεμονωμένο περιστατικό, και άλλοι κλαίνε τα υπάρχοντα τους...όπως και να έχει, πήγα σπίτι και ξεκίνησα δουλειά.

Έλυσα σχεδόν όλο το μπροστινό μέρος


Η ντίζα διαλύθηκε...

Λογικά επιχείρησε πρώτα να την κόψει στο μεταλλικό της μέρος. Αφού είδε πως δεν έπιανε, πίεσε με καμιά πένσα την απόληξη και την έκοψε με κοπίδι.

Το μπουζοκαλώδιο το έβγαλε εντελώς από την μπουζόπιπα, η απόληξη του οποίου είχε γίνει λίγο "σούπα" από τις βενζίνες που μουλιάσαν πάνω της. Έκοψα λίγο από το μπουζοκαλώδιο, να μείνει το "φρέσκο" κομμάτι του, δοκίμασα να ακουμπήσω το μπουζί κοντά στην κεφαλή και έδωσα μίζα. Σπινθήρας οκ.

Πέρασα νέα ντίζα, αυτή τη φορά από C50, η οποία είναι η πιο μεγάλη σε μήκος στο εμπόριο. Την πέρασα από την άλλη μεριά, και τώρα βγαίνει έτσι:

Καταλήγει σε καλή θέση κοντά στο καρμπυρατέρ, χωρίς να διπλώνει σε απότομες γωνίες.

Επίσης, την έκανα να κάθεται πολύ καλύτερα και στην γκαζιέρα:

Αυτό το μεταλλικό τμήμα πλέον δεν κρέμεται σαν μλκια όπως την προηγούμενη φορά. Έχει πολύ ωραίο ανοιγόκλειμα το γκαζάκι τώρα.

Και τώρα ξεκινάνε τα όργανα...στην αρχή έστρεψα τον λαιμό προς τα μέσα, αλλά από ότι φαίνεται οι βόλτες από αυτές τις τρύπες τις ροζέτας έχουν κλωτσήσει λίγο με αποτέλεσμα να τραβάει λίγο αέρα.

Να σημειωθεί πως έβαλα και ρουμπινέτο αυτή τη φορά:

Το πάνω μέρος του το τάπωσα, άφησα μόνο το ένα. Όταν παρκάρω το μηχανάκι, θα κλείνω την βενζίνη. Η ντίζα έρχεται και δένει πολύ ωραία στο καρμπυρατέρ.

Ξεκίναμε την ρύθμιση...πρώτος υποψήφιος, το ΡΕ26...άντε τραβούσε αέρα. Το στρέφω προς την έξω μεριά, πάλι τα ίδια. Ε τι διάολο, τότε είναι θέμα καρμπυρατέρ σκέφτομαι, είναι ιδιότροπο όντας ιμιτασιόν.

Όπότε κινήθηκα διαφορετικά...το παράτησα λίγο να κάτσω να φάω, και επέλεξα το μοναδικό καρμπυρατέρ που ήξερα πως δούλευε σωστά. Το ΡΕ24...έβγαλα και τον μηχανισμό του τσοκ από το 26αρι και τον τοποθέτησα σε αυτό, μιας και δεν είχε.

Ταντά!

Πήρε μπρος με την πρώτη. Βόλτα να ζεσταθεί και έπειτα ίσιο κατσαβίδι να ρυθμιστεί το μείγμα του...απλά ανέβασα λίγο το σλάιντ από την βίδα και (ξε)βίδωνα μέχρι να βρω το ψηλότερο ρελαντί. Εκεί κατέβασα το σλάιντ σε επίπεδο που ούτε να στροφάρει πολύ, ούτε να λιγοψυχάει.



Ναι πρέπει να το πλύνω κάποια στιγμή, είναι άθλιο το καημένο.

Το καλό είναι πως το ΡΕ24, σε αυτή τη θέση που βρίσκεται είναι πιο δύσκολο να το πειράξει κάποιος, από ότι αν κοιτούσε προς τα μέσα. Έβγαλα αντικλείδια για το ποδηλατόστασιο, έκανα στην άκρη κάτι παρατημένα ποδήλατα από την εποχή των δεινοσαύρων (ξεχασμένα εδώ και χροοοοονια) και έκανα χώρο και για το δικό μου. Πλέον εκεί μέσα θα μπαίνει ακόμα και για 10 λεπτά στάση.

Έχω και έναν κοντό λαιμό 22-24mm με βίδες και μετατροπέα βίδες-σε κολάρο. Αν μπει αυτό, να έρθει το καρμπυρατέρ πιο μέσα και να χωρέσει και ένα σωστό φίλτρο, τότε θα είναι άριστο.
Ωραία δουλίτσα Τασο
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Ειλικρινά, αυτό που χαίρομαι στο παπι είναι το πόσο ωραίο σχολείο αποτελεί για να ασχοληθείς και να μάθεις 5 πράματα.

Στο μεταξύ, χθες έπαιρνε μπρος με δυσκολία...σημερα πρωί έγινε το εξής.

Πάω να βάλω μπρος δεν παιρνει...βενζινη είχε στο ποτηρακι όμως. Βγάζω λίγο το σωλήνακι, το κερνάω λίγο βενζίνη...εριξα στην εισαγωγή του καρμπ. Πήρε μπρος κομπλέ, ξεκινάω φευγω, νεκρά κομπλέ, 1η-2α δεν μπορουσε να παρει τα ποδια του....μενει εν τέλει.

Θυμάμαι πως εχω ξεχάσει να ανοίξω το ρουμπινετο. Το ανοίγω, ξανά παλι τα ίδια...

Το σερνω ως σπίτι, λυνω πλαστικά. Βγάζω το ρουμπινετο, αφήνω να κυλήσει ομαλά βενζίνη, μήπως από αυτό είχε θέμα. Παλι τα ίδια!

Βγάζω το μπουζί, βάζω το παλιο που είχα ως ανταλλακτικό, κερνάω παλι βενζίνη πηρε! Τώρα στην δουλειά παιρνει κανονικά...

1) ή το ρουμπινετο είχε θέμα (είναι τριοδικο)
ή
2) ίσως φταίει το μπουζί ιριδίου που είχα βάλει γιατί με το κλασσικό CR6HSA δεν έχει θέμα.

Γνώμες;

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Κατά τα αλλά, το ΡΕ24 έχει πολυ ωραίο γκάζι.

Ειδικά τώρα που ανέβηκε και λίγο σε κυβικά και μπήκε άλλος εκκεντροφορος (δεν τα λέμε αυτά....) αν ζιγκλερωθει σωστά θα είναι ότι πρεπει για 135cc. Παραπάνω νομίζω δεν θέλει.

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

karellen

old member
Δημοσιεύσεις
5.413
Ηλικία
61
Μοτοσυκλέτα
Honda DAX 72 Τρου Αντβέ
Όνομα
Νίκος
Περιοχή
Καλαμάτα
1) ή το ρουμπινετο είχε θέμα (είναι τριοδικο)
ή
2) ίσως φταίει το μπουζί ιριδίου που είχα βάλει γιατί με το κλασσικό CR6HSA δεν έχει θέμα.

Γνώμες;

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Προχθές έβαλα νέα σωληνάκια βενζίνης στο Dax,από το τεπόζιτο στο καρμπ,γιατί τα παλιά είχαν ρέψει.
Βάζω και 2 νέα φιλτράκια πάω να το βάλω μπρος,παίρνει ασθενικά και στα 2 sec σβήνει! Δώστου μανιβελιές μισή ω΄ρα,τίποτα!Λέω δεν μπορεί το πρωί δούλευε ρολόι,κάτι έγινε λάθος με την τροφοδοσία,κάπου θα τσαλάκωσε το ένα ή το άλλο (το dax κατεβάζει 2 σωληνάκια το άλλο είναι της ρεζέρβας).Τσεκάρω,τίποτα.

Τελικά λύνω το μπουζί, βάζω άλλο και πήρε τσακμάκι το ρδέλο! Tooth
 

Red Shogun

well know member
Δημοσιεύσεις
3.786
Ηλικία
25
Περιοχή
Βόλος
Μοτοσυκλέτα
Suzuki FL125
Suzuki V-Strom 650
Όνομα
Τάσος
Περιοχή
Βόλος
Ρε είχα σπάσει το κεφάλι μου.

Βενζίνη έχει, σπίθα θεωρητικά έχει, συμπίεση έχει, ε τι στον λυκο. Αν ήτανε πολλαπλάσιαστης θα έκανε διακοπές στο γκαζι.

Ο ανορθωτης είναι μπαμ και κάτω, άπαξ και χαλάσει, χάλασε δεν δουλευει καν. Τα πηνια αν χαλάσουν, κάνουν κάτι τρελά, άρα η μόνη λογική εξήγηση είναι το μπουζί.

Ίσως αυτός ο κινητήρας λόγο σχεδιασμου, λόγο ηλεκτρικών ή το οτιδήποτε να μην δουλευει με τέτοιο μπουζί. Με CR6HSA και CH7 ποτέ δεν είχα θέματα.

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Ουρά RVF400 στο VFR750. Από τις τέσσερις βάσεις του υποπλαισίου, οι δύο κάτω, ταιριάζουν στο πλαίσιο του 750 απευθείας. Για τις δυο πάνω, χρειάστηκε να φτιάξω δυο αποστάτες, όχι κάτι ιδιαίτερο. Με αυτόν τον τρόπο, κάθεται η συναρμογή της ουράς με το ντεπόζιτο. Δεν ταιριάζουν τέλεια, αλλά ταιριάζουν λειτουργικά.

IMG_4896s.jpg


Εχουν μπει και ταιριάξει τα πάντα: Καλωδίωση, μπαταρία, φώτα, φλας. Η ηλεκτρονική ειδικά, μπαίνει με τον ίδιο τρόπο, στο ίδιο μέρος. Ξαδέρφια είναι, αναμενόμενο να ψιλοταιριάζουν. Η εξάτμιση έχει στηριχθεί στην στάνταρ θέση, αλλά θα μετατραπεί, να βγαίνει στην αριστερή μεριά, και να φαίνεται ο μονόμπρατσος τροχός σε όλο του το μεγαλείο.


Το 750 έχει λίγο πιο φαρδύ ντεπόζιτο στο πίσω μέρος, και τα πλαστικά της ουράς χρειάστηκαν λίγο ξύρισμα, στο γύρισμα που κάνει το πλαστικό προς τα μέσα, και στα παράθυρα για τα μπουζί των πίσω κυλίνδρων, που έβρισκαν σε διάφορα σημεία του πλαισίου του 750.

IMG_4901s.jpg

Για να ταιριάξουν απόλυτα σωστά οι γραμμές των πλαστικών, θα χρειαστεί να φτιάξω δυο αποστάτες, δύο μεταλικές πλάκες, που να βιδώνουν στο πλαίσιο του 750 και να μεταφέρουν τα σημεία που δένει το υποπλαίσιο του 400 λίγο πιο πισω και λίγο πιο πάνω (2-3 πόντους). Για την ώρα αυτό δεν επείγει, ούτε είναι κάτι δύσκολο, θα γίνει και αυτό.
 
Δημοσιεύσεις
103
Ηλικία
47
Περιοχή
Svalbard
Μοτοσυκλέτα
Αύρα
Όνομα
Νίκος
Ουρά RVF400 στο VFR 750

Συγγνωμη αλλά ιεροσυλία. Shot Παίρνεις το πιο όμορφο, all time classic VFR που βγήκε ποτε και το κανεις Σάντα Μπάρμπαρα σπέσιαλ.
 

Neos

member
Δημοσιεύσεις
729
Ηλικία
42
Περιοχή
Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη
Μοτοσυκλέτα
Honda VFR400R-NC21, 2* VFR400R-NC30, RVF400R-NC35, VTR1000SP2-SC45, VFR750F-RC36, AX1-250, VTR1000F-Firestorm
Όνομα
Μιχαήλ
Συγγνωμη αλλά ιεροσυλία. Shot Παίρνεις το πιο όμορφο, all time classic VFR που βγήκε ποτε και το κανεις Σάντα Μπάρμπαρα σπέσιαλ.
Μπαααα ποτέ δεν μου άρεσε η αυτοκινητάδικη αισθητική του και ακόμα χειρότερα το βάρος και η τζάμπα πολυπλοκότητα σε περιττά πράγματα. Ειδικά το γραφείο του, εντελώς ταμπλώ αυτοκινήτου μπροστά, όχι μόνο σαν αισθητική, αλλά και σαν κατασκευή, με μεμβράνη μέσα, λες και είναι Fiat Tipo δεκαετίας '90. Μισό κιλό το κάθε βύσμα από τα δυο που έχει, το τι σαβούρα υλικού έχει φύγει δεν λέγεται.

Το RC45 είναι το ομορφότερο VFR-RVF ever και από κοντά το RC30 και τα 400ρια αδέρφια τους. ΟΛΑ τα F μπροστά τους, είναι νταλίκες για εμένα.
 
Top Bottom