Το πρωί πήγα το σκούτερ του πατέρα μου για λάδια και τελικά έμεινε εκεί γιατί πρέπει να κοιτάξει την μετάδοση. Κάνει κάτι περίεργα, σε εκκίνηση ή όταν πας με σταθερή ταχύτητα και ανοίξεις το γκάζι. Έχει ένα lag πρώτα να το πω, διστάζει και μετά ανοίγει το γκάζι. Στην αρχή νομίζαμε μην είναι κανένας ψεκασμός, το έκανε μια βόλτα ο μάστορας είναι μετάδοση τελικά...πατινάρει μου είπε. Τώρα τι ακριβώς βλάβη έβγαλε δεν γνωρίζω...θα ξέρουμε το απόγευμα.
Μετά κατέβηκα κάτω και πήρα πραματάκια για το Address μιας και είναι η αγαπημένη μου στιγμή όταν κάνω το σέρβις....
Λάδια 10W-40, μπουζί NGK CR6HSA, καθαρό φίλτρο λαδιού, γρασάρισμα αλυσίδας, καθάρισα την δίοδο ρελαντί στο σώμα ψεκασμού καλά αυτή την φορά και λάμπα Osram.
Παρά τον καθαρισμό στο σώμα που είχα κάνει στο ρελαντί έκανε κάτι χαζοσβησίματα το μηχανάκι. Να ανοίξω τέρμα την βίδα αέρα, δεν θέλω γιατί θα προχωράει μόνο του στο τέλος. Μου πήρε κάνα 15λεπτο να το καθαρίσω εντελώς κυρίως γιατί ψεκάζεις, σβήνει, ψεκάζεις, σβήνει κλπ. Το έβαλα μπρος αργότερα δεν το έκανε. Νομίζω το έλυσα και αυτό. Έπειτα άλλαξα και το μικρό φωτάκι θέσης στο μπροστινό φανάρι και ρύθμισα και λίγο τον συμπλέκτη.
Πέρι λάμπας τώρα....τις προάλλες είχα πάει με ένα φιλαράκι Πανθεσσαλικό αυτός με το αυτοκίνητο εγω με το μηχανάκι να δοκιμάσω τα φώτα. Πράγματι, τα LED χτυπάνε ψηλά, και το κακό είναι οτι το ρυθμιστήρι που έχει στο φανάρι την είχε ήδη ακούσει σε παλιότερο τρακάρισμα (πριν 4 χρόνια αυτό) και τώρα λακούβες στις λακούβες με τα χρόνια κλάταρε εντελώς δεν δουλεύει.
Δοκίμασα επιτόπου μια κινέζικη αλογόνου (μια YWL) και ήτανε σε πολύ καλύτερο σημείο η δέσμη και φαίνεται να φτάνει και πιο μακριά σε σχέση με τα LED. Απλά επειδή ήθελα κάτι καλύτερο απο την κινέζικη, πήρα μια Osram.
Και φυσικά κανένα σέρβις δεν τελειώνει σωστά αν δεν το καθαρίσεις να γυαλίζει το μηχανάκι.....
Σας έχω πει οτι λατρεύω να κάνω το σέρβις μόνος μου;