Με τα σπρευ ειναι πολυ χειροτερα τα πραγματα.Η βαλβολινη φευγει με ενα πανακι και εισαι οκ,αντιθετα με τα σπρευ.
Αν βρει την σωστη ρυθμιση,θα το καταευχαριστηθει.
Ναι η βαλβολινη είναι εύκολο να καθαρίστει,ακόμη και από τεμπέληδες σαν εμενα.
Όποιος έχει δύσκολους λεκέδες και γρασσα πολλά ,παίρνει άδειο ψεκαστήρα αζαξ και ένα δοχείο οικονομικό κηροζίνης(αυτή που καθαρίζουμε την αλυσίδα). Το τετρακιλο από εκο είναι vfm. Στην Αθήνα υπάρχουν βενζινάδικα με ειδικη αντλία γι'αυτην, απ'οτι ακούω. Συγκρίνετε τιμές.
Δε στομωνει το ακροφύσιο, και ψεκάζει όσο μεγάλη επιφάνεια θέλετε ,ακόμη και σε δύσκολα μερη.
Αν εχετε παρ'ελπιδα ακόμη λεκέδες,σκουπίζετε την ψεκασμενη επιφάνεια με μωρομαντηλο. Θα γίνει καινούργια!
Στάλθηκε από το MI MAX μου χρησιμοποιώντας Tapatalk