Απο google εννοεις;μπαινω κανονικα
Στάλθηκε από το MEIZU M6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Απο google εννοεις;μπαινω κανονικα
Στάλθηκε από το MEIZU M6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το πρόβλημα με τα παραπάνω watt στις συμβατικές λάμπες είναι ότι αναπτύσσονται υψηλότερες θερμοκρασίες με κίνδυνο να λιώσει η φίσα ή ακόμη και το φανάρι αν μιλάμε για πλαστική κατασκευή.Δοκιμάσαμε σήμερα απόγευμα με τον κολλητό, να βάλουμε Η4 55/60W στο δικό μου.
Παραδόξως, άναψε κανονικά η λάμπα, φέγγει όντως πιο δυνατά σε σχέση με συμβατικές 35W. Ειδικά, η μεγάλη σκάλα έφεγγε πολύ καλά. Βλακώδης απορία, αλλά μήπως το Address μπορεί και σηκώνει και παραπάνω W στα φώτα του;
Ξαναέβαλα τα δικά του βέβαια, αλλά από περιέργεια το δοκιμάσαμε, και δούλευε σωστά η λάμπα.
Δοκιμάσαμε σήμερα απόγευμα με τον κολλητό, να βάλουμε Η4 55/60W στο δικό μου.
Παραδόξως, άναψε κανονικά η λάμπα, φέγγει όντως πιο δυνατά σε σχέση με συμβατικές 35W. Ειδικά, η μεγάλη σκάλα έφεγγε πολύ καλά. Βλακώδης απορία, αλλά μήπως το Address μπορεί και σηκώνει και παραπάνω W στα φώτα του;
Ξαναέβαλα τα δικά του βέβαια, αλλά από περιέργεια το δοκιμάσαμε, και δούλευε σωστά η λάμπα.
ναιΑπο google εννοεις;
Το φανάρι είναι κρυστάλλινο πάντως, τόσο το εξωτερικό όσο και το κάτοπτρο από οτι βλέπω....φανάρι αν μιλάμε για πλαστική κατασκευή.
Πάντα ήμουν περιπετειώδης τύπος...εξού και οι adve προτιμήσεις μου σε μοτοσυκλέτες, και ας μου λένε κάποιοι-κάποιοι να πάρω supersport.... @Timos_Tsamis γκουχ γκουχΒαλε την μαμα εκτος αν σου αρεσουν οι περιπετειες.
Το φανάρι είναι κρυστάλλινο πάντως, τόσο το εξωτερικό όσο και το κάτοπτρο από οτι βλέπω....
Πάντα ήμουν περιπετειώδης τύπος...εξού και οι adve προτιμήσεις μου σε μοτοσυκλέτες, και ας μου λένε κάποιοι-κάποιοι να πάρω supersport.... @Timos_Tsamis γκουχ γκουχ
Όχι εντάξει, όπως είπα και πάνω, έβαλα ξανά στα εργοστασιακά του φώτα στα 35W. Απλά από περιέργεια ήθελα να το δω...καλά όμως, πόσο πιο δαπανηρό θα τους ήτανε να βάλουν λίγο πιο δυνατά ηλεκτρικά στα μικρότερα μηχανάκια;
Άρα πες +200-300€ τελική τιμή φαντάζομαι στο περίπου....Aν σκεφτεις οτι θα χρειαζοταν μεγαλυτερη μπαταρια,πιο χοντρα καλωδια,πιο ενισχυμενο κατοπτρο,ισως πιο ενισχυμενος διακοπτης κλπ μαλλον ναι.
Και 100 να ηταν,αν κανεις τον πολλαπλασιασμο με τα μηχανακια που βγαλαν,ειναι πουλυ γερο νουμερο.Άρα πες +200-300€ τελική τιμή φαντάζομαι στο περίπου....
Επειδή έχω εργαστεί ως Product Manager θα σου πω ότι δεν είναι τόσο απλό να πεις ότι βάζεις το καλύτερο και επιβαρύνεις το κόστος ενός προϊόντος (ας πούμε) κατά 200€!Άρα πες +200-300€ τελική τιμή φαντάζομαι στο περίπου....
Με τα λίγα που θυμάμαι από φυσική στο Λύκειο, Αμπερ = Watt / Voltπερίπου +1,5 Αμπέρ
Μόνο μία λύση υπάρχει, πάρε super sport να σωθείς!Το φανάρι είναι κρυστάλλινο πάντως, τόσο το εξωτερικό όσο και το κάτοπτρο από οτι βλέπω....
Πάντα ήμουν περιπετειώδης τύπος...εξού και οι adve προτιμήσεις μου σε μοτοσυκλέτες, και ας μου λένε κάποιοι-κάποιοι να πάρω supersport.... @Timos_Tsamis γκουχ γκουχ
Όχι εντάξει, όπως είπα και πάνω, έβαλα ξανά στα εργοστασιακά του φώτα στα 35W. Απλά από περιέργεια ήθελα να το δω...καλά όμως, πόσο πιο δαπανηρό θα τους ήτανε να βάλουν λίγο πιο δυνατά ηλεκτρικά στα μικρότερα μηχανάκια;
@wheelboy Αυτό μυρίζει, ύποπτα λογιστική κόστους....
Παντελώς άκυρη ερώτηση, αλλά η παραπάνω διαδικασία φαίνεται ενδιαφέρουσα. Product manager, μπορείς να πας και από λογιστική; Ή θέλει να έχεις τελειώσει Οικονομολόγος;
Μα αν μπω product manager, υπόσχομαι πλουσιότερο εξοπλισμό και περιφερειακά σε ΚΑΘΕ μηχανή....μόνο στα BMW δεν θα κάνω κάτι.Μην μας το κανεις αυτο