Σολο το 2018 εστησα 70 χλμ δυτικα απο το χωριο της μερκελ ,το βερολινο μεχρι αθηνα(2400 περιπου)
Σωστά!!!Αλλες μερες σταματαω οταν μενω απο βενζινη και δεν το κανω για να αποδειξω κατι και αλλες καθε μιση ωρα.Εχει να κανει με την διαθεση και την φυσικη μου κατασταση.
Ασχετο με αυτο επιβαλεται εστω δεκαλεπτη σταση,καθε μιαμιση ωρα.Περα απο την ξεκουραση η οποια ειναι απαραιτητη,αποφευγουμε τις θρομβωσεις.
Ορισμένοι άνθρωποι συμπεριφέρονται ακόμα σαν τις εφηβικές κόντρες που κάναμε για την διάρκεια που διανύθηκε μια διαδρομή. "Αθήνα - Λάρισα σε 2μιση ώρες" και θαυμάζαμε όλοι σα τα βόιδα.
Ακατουρηγος είναι το σωστόΑθήνα Αλεξανδρούπολη ακατουρητος...
Ότι πιο σωστό εχω ακούσει.Επίσης για αυτούς που δε σταματάνε καθόλου, να υπενθυμίσω οτι ο χρόνος αντίδρασης σε ατυχημα μετά απο ταξιδι 2 ωρών αυξάνεται σχεδόν 50%, δηλαδή για την ασφάλεια μας πρέπει να κάνουμε στάσεις με το ζόρι.
Αλλωστε ποτέ δε κατάλαβα προς τι οι βιασύνες σε τέτοια θέματα. Δεν έγινε δα και τίποτα να πάς και 20 λεπτά αργότερα.
Ορισμένοι άνθρωποι συμπεριφέρονται ακόμα σαν τις εφηβικές κόντρες που κάναμε για την διάρκεια που διανύθηκε μια διαδρομή. "Αθήνα - Λάρισα σε 2μιση ώρες" και θαυμάζαμε όλοι σα τα βόιδα.
Αλλη χαρη εχει να βολταρης μονος και αλλη με παρεα και η δυο ειναι καλες αναλογα την περιστασηΕγω βολταρω συνηθως μονος.
Οσες φορες βρεθηκα με γκρουπ, παντα ηθελα να σταματησω αλλα αναγκαστικα συνεχιζα.
Οτι δω και μαρεσει, τσουπ σταματαω
Ας μην καβαλουσες gs και θα σε ελεγα εγώ .Στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη κάνω σίγουρα ένα τρίωρο σερί και κανα δίωρο που μένει.
Κάπου εκεί (στο τρίωρο) μέσες-άκρες πρέπει να σταματήσω και για βενζίνη.
Εγω βολταρω συνηθως μονος.
Οσες φορες βρεθηκα με γκρουπ, παντα ηθελα να σταματησω αλλα αναγκαστικα συνεχιζα.
Οτι δω και μαρεσει, τσουπ σταματαω
Εγώ πάλι συνήθως μόνος, αλλά για τον αντίθετο λόγο.
Οσες φορές βρέθηκα με μεγάλο γκρουπ, ήθελα να οδηγήσω, αλλά κάθε 30-40 χλμ τσουπ σταμάτημα για τσιγάρο, καφέ, κατούρημα, φωτογραφίες...
Εγω δεν κατουριεμαι κ καφε εχω να πιω απ το λυκειο γιατι με πειραζει στα νευραfghΕγώ πάλι συνήθως μόνος, αλλά για τον αντίθετο λόγο.
Οσες φορές βρέθηκα με μεγάλο γκρουπ, ήθελα να οδηγήσω, αλλά κάθε 30-40 χλμ τσουπ σταμάτημα για τσιγάρο, καφέ, κατούρημα, φωτογραφίες...
Γι αυτους που κανουν μεγάλα ταξίδια, καλό είναι να υπάρχει όργανο θερμοκρασίας λαδιού (έστω και αυτο το μηχανικό που μπαίνει αντι της ταπας πλήρωσης λαδιού) για να σταματάμε όταν πιανει θερμοκρασίες πάνω απο 110-115 οC για κανά 20λεπτο. Ο χρόνος αυτός φυσικά είναι ανάλογος της σχεδίασης της μοτοσκλέτας και της ποσότητας λαδιού στο στοφαλοθάλαμο. Ετσι προστατέυουμε τη μακροζωία του μοτερ γιατι οταν το λάδι έρθει σε θερμοκρασία αρκετά ανώτερη απο τη λειτουργία του γίνεται "νερό" με αποτέλεσμα τεράστια άυξηση της φθοράς.
Επίσης για αυτούς που δε σταματάνε καθόλου, να υπενθυμίσω οτι ο χρόνος αντίδρασης σε ατυχημα μετά απο ταξιδι 2 ωρών αυξάνεται σχεδόν 50%, δηλαδή για την ασφάλεια μας πρέπει να κάνουμε στάσεις με το ζόρι.
Αλλωστε ποτέ δε κατάλαβα προς τι οι βιασύνες σε τέτοια θέματα. Δεν έγινε δα και τίποτα να πάς και 20 λεπτά αργότερα.
Ορισμένοι άνθρωποι συμπεριφέρονται ακόμα σαν τις εφηβικές κόντρες που κάναμε για την διάρκεια που διανύθηκε μια διαδρομή. "Αθήνα - Λάρισα σε 2μιση ώρες" και θαυμάζαμε όλοι σα τα βόιδα.