Πόσα “g” δεχόμαστε σε ατύχημα με μοτοσυκλέτα!

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.848
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Προστατέψτε ολόκληρο το σώμα σας όταν οδηγείτε μοτοσυκλέτα - Video της αστυνομίας, για γερά στομάχια​


Πιστεύετε πως φορώντας μόνο κράνος αρκεί για να είστε προστατευμένοι κατά την οδήγηση μοτοσυκλέτας; Φυσικά, αν μας νοιάζει μόνο το κεφάλι. Και το σώμα; Δείτε ένα σοκαριστικό βίντεο της αστυνομίας της Αυστραλίας για να μάθετε τι συμβαίνει σε μια μικρή πτώση εάν δεν φοράτε τεχνικό εξοπλισμό. Δείξτε προσοχή μόνο, γιατί το βίντεο είναι ελαφρώς splatter.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που μας δίνει η αστυνομία της Αυστραλίας, αν πέσεις με μοτοσυκλέτα και δεν φοράς τεχνικό εξοπλισμό, τα αθλητικά σου παπούτσια θα σκιστούν σε 0.03 δευτερόλεπτα. Το κοινό παντελόνι τζιν επίσης θα σκιστεί μέσα σε 0.6 δευτερόλεπτα. Το φούτερ σας, σε 0.03 δευτερόλεπτα. Και όποιοι έχουν προσωπική πείρα, σίγουρα μπορούν να βεβαιώσουν τους χρόνους που διαλύονται τα κοινά ρούχα στην παραμικρή επαφή τους με την άσφαλτο. Αν όχι με χρονόμετρο, τότε με μία λέξη: ακαριαία.

Προστατεύστε ολόκληρο το σώμα σας λοιπόν, σε κάθε βόλτα, και γλιτώστε εγκαύματα, σκισίματα και σπασίματα. Απλό δεν είναι;

Πηγη www.bikeit.gr
 

maik900

Administrator
Motoparea team
Δημοσιεύσεις
26.848
Ηλικία
62
Περιοχή
Αγρινιο
Μοτοσυκλέτα
KAWASAKI ΖΧR 900 1999
MODENAS X CITE 135 2009
Όνομα
ΜΙΧΑΛΗΣ
Περιοχή
ΑΓΡΙΝΙΟ

Τι συμβαίνει αν συγκρουστείς με αυτοκίνητο με «μόλις» 40 χιλιόμετρα την ώρα​


Η φυσική είναι αμείλικτη: όσοι οδηγούν μοτοσυκλέτες και δεν ζουν σε ένα συννεφάκι ονείρου, ξέρουν ότι σε περίπτωση στραβής και ατυχήματος με άλλο όχημα που δεν είναι ποδήλατο, οι αναβάτες βγαίνουν πάντα οι χαμένοι.

Το γεγονός αυτό θέλησε να καταδείξει το ισπανικό ίδρυμα MAPFRE Fundacion, στα πλαίσια αναφοράς σχετικά με την εργονομία και την αίσθηση χρήσης του αερόσακου στον εξοπλισμό των αναβατών.

Ο Jesus Monclus από το ίδρυμα MAPFRE, δηλώνει μάλιστα ότι «στο 51% των ατυχημάτων μεταξύ μοτοσυκλετών και άλλων οχημάτων, ο οδηγός του άλλου οχήματος έχει μερίδιο ευθύνης μην έχοντας δει την μοτοσυκλέτα» και, αν και η παραδοχή αυτή μπορεί να δίνει ένα κάποιο δίκιο στους αναβάτες που παραπονιούνται για ακριβώς αυτό, το αποτέλεσμα της σύγκρουσης στο βίντεο δείχνει ότι το καλύτερο δυνατό μέτρο προστασίας από τα ατυχήματα, είναι η αποφυγή τους πάση θυσία.

Σκεφτείτε, ότι το συγκεκριμένο τεστ έγινε με ταχύτητα μοτοσυκλέτας και δύο επιβαινόντων σε αυτή, στα 40 χλμ/ώρα, με ακίνητο αυτοκίνητο. Αυτό σημαίνει ότι, σε περίπτωση μετωπικής με «μόλις» 20 χλμ/ώρα ταχύτητα και για τα δύο οχήματα, το αποτέλεσμα θα είναι ακριβώς ίδιο...
 
Top Bottom