User C
well know member
- Δημοσιεύσεις
- 3.737
Ψάχνοντας τα κιτάπια μου βρήκα παλιά μου γραπτά που κατά καιρούς είχαν δημοσιευθεί σε διάφορα forum που πλέον είναι πεθαμένα. Αν δεν είναι πρόβλημα για να μην χαθούν λέω να τα βάλω και εδω να υπάρχουν να μπορω να βρω όποτε χρειαστεί
Γεννηθήκαμε ταξιδευτές ή γίναμε στην πορεία;
Από τα αρχαία χρόνια οι άνθρωποι, αναζητούσαν πάντα ένα λόγο για να φύγουν από εκεί που βρίσκονταν. Είτε για εύρεση τροφής, είτε λόγω κλιματολογικών αλλαγών, είτε απλά για να εξερευνήσουν το χώρο πέρα από τον ορίζοντα. Ετσι και εμείς σήμερα ταξιδεύουμε με σκοπό την εξερεύνηση, και την συλλογή εμπειριών. Το ταξίδι με την μοτοσυκλέτα είναι ένα θέμα γενικά πολύ πιο πολυσύνθετο, από ότι ένα ταξίδι με αυτοκίνητο. Με την μοτοσυκλέτα, είσαι μέρος της φύσης και δεν περνάς απλά μέσα από αυτή. Αρα χρείαζεται περισσότερη και καλύτερη προετοιμασία. Παρακάτω θα αναφέρω μερικά βασικά στοιχεία αυτής της προετοιμασίας.
Παρακαλώ να μην θεωρηθεί ως επίδειξη, όπως επίσης οι παρακάτω απόψεις είναι καθαρά προσωπικές. Από αυτές κρατάτε αυτές που θέλετε και σας ταιριάζουν.
1. ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ
Μια μοτοσυκλέτα η οποία κινείται σχεδόν καθημερινά είναι αυτονόητο ότι έχει κάποιες φθορές. Μερικές από αυτές είναι εμφανής, ενώ μερικές άλλες θέλουν ένα πιο επιστάμενο έλεγχο. Οταν λοιπόν ξεκινάμε για ταξίδι πρέπει υποχρεωτικά να κάνουμε ένα γενικό σέρβις της μοτοσυκλέτας μας. Το σέρβις πρέπει να γίνεται τουλάχιστον 10 μέρες νωρίτερα, ώστε αν προκύψει κάποιο πρόβλημα να το παρουσιάσει στην βάση μας. Απαραίτητα επίσης είναι τα εργαλεία της μηχανής μας να είναι σε καλή κατάσταση, να βρίσκονται στην θέση τους στην μοτοσυκλέτα, και να είναι όλα εκεί. Ξέρεις τι είναι να σου ξεβιδωθεί για παράδειγμα ο λεβιές των ταχυτήτων και εσύ να μην έχεις εκείνη την στιγμη το κάταλληλο εργαλείο να τον σφίξεις;;; Σημαντικό επίσης είναι να προβλέπουμε τις πιθανές βλάβες που μπορεί να μας παρουσιαστούν και να είμαστε προετοιμασμένοι για αυτές.
Για παράδειγμα... Πάντα όταν έφευγα ταξίδι, με την προηγούμενη μοτοσυκλέτα μου, ακόμη και αν ήταν καινούριες, πέρναγα δεύτερες ντίζες συμπλέκτη και γκαζιού. Ετσι να έσπαγε μια ντίζα απλά άλλαζα μόνο τα κεφάλια και σε 10 λεπτά συνέχιζα το ταξίδι μου
Αφού λοιπόν έχουμε κάνει το σέρβις μας και η μηχανή είναι τέλεια μια λίστα με απαραίτητα πράγματα για την μοτουσκλέτα μας είναι η παρακάτω
1. Εργαλεία του κατασκευαστή
2. Εργαλεία που χρειάζονται αλλά δεν είναι στα παραπάνω (για παράδειγμα στο GS1200 λείπει το torx 52 που βγάζει την πίσω ρόδα, καθώς επίσης και ένα προσωπικής κατασκευής για την εξαγωγή του μπροστινού τροχού)
3. Μια σκύλα (το εργαλείο, μπορεί να βοηθήσει σε πολλές περιπτώσεις, καθώς επίσης και να χρησιμοποιηθεί ώς λεβιές)
4. Ενα κίτ επισκευής ελαστικών (υποχρεωτικά και αμπούλες CO2, καθώς επίσης και μια μικρή τρόμπα)
5. Σαμπρέλα (ακόμη και για εμάς που έχουμε tubeless ελαστικα)
6. Λεβιέδες εξαγωγής ελαστικών (καλό είναι να δοκιμάσετε από πριν να βγάλετε και να βάλετε ένα λάστιχο σε κάποιο φίλο λαστιχά. Υπάρχουν ειδικά κίτ με λεβιέδες για μοτοσυκλέτες)
7. Μια μανέτα (αχρείαστη να είναι)
8. 20 tie wrap (μπορείς να δέσεις από την μπότα σου αν χαλάσει εώς ότι μπορείς να φανταστείς
9. Ενα κομμάτι σύρμα περίπου 50 εκατοστά
10. Ιμάντες και μερικά χταπόδια.
11. Δεύτερα κλειδιά της μοτοσυκλέτας τα οποία τα έχουμε χωριστά.
12. Ενα σπρέυ επαφών
13. Ενα λιπαντικό σπρέυ.
14. Λάμπα πορείας μπροστά
15. Λάμπα πορείας πίσω
16. Λάμπα φλάς
17. Ασφάλειες ανταλλακτικές
18. Gaffer tape
Με την παραπάνω λίστα και εφόσον ξέρουμε να τα χρησιμοποιούμε είμαστε κατά ένα μεγάλο ποσοστό έτοιμοι να λύσουμε τα περισσότερα προβλήματα. Κάθε μοτοσυκλέτα έχει ξεχωριστές ιδιαιτερότητες και πρέπει να προσέξουμε και αυτές. Αν για παράδειγμα έχουμε αλυσίδα, καλό είναι να έχουμε μαζί μας και μια ασφάλεια αλυσίδας τουλάχιστον, καθώς επίσης και σπρέι για αυτήν. Καλό είναι επίσης πριν φύγουμε για κάποιο μεγάλο ταξίδι να εγγραφούμε και σε μια εταιρεία Οδικής Βοήθειας που να μας καλύπτει ως τον προορισμό μας.
Ο κάθε προορισμός επίσης έχει τις ιδιαιτερότητές του. Είχα ταξιδέψει για παράδειγμα πριν από χρόνια στην Τυνησία. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ για εκεί είναι ένα γυναικείο καλσόν και μερικά προφυλακτικά. Το καλσον χρειάζόταν για τις νότιες περιοχές που ήταν κοντά στην έρημο. Το φορούσαμε στο φίλτρο μας για μεγαλύτερη ασφάλεια από την σκόνη της άμμου. Τα προφυλακτικά έμπαιναν στην κεντρική κλειδαρια, κάθε φορά που βγάζαμε το κλειδί για να μην μπαινει άμμος μέσα.
Πολύ μεγάλη σημασία επίσης έχει και η κατάσταση των ελαστικών μας. Πριν το ταξίδι (και ειδικά αν είναι μεγαλύτερο από 2000 χλμ), πρέπει απαραιτήτως να αλλάζουμε ελαστικά. Πέραν τούτου όμως, ελέγχουμε το βάθος του πέλματος (να μην είναι λιγότερο από το μισό), τις σωστές πιέσεις (τουλάχιστον 3 μέρες πριν την αναχώρησή μας), καθώς επίσης και για τυχόν σκισίματα ή σκασίματα. Εννοείται φυσικά πως δεν ταξιδεύουμε με λάστιχο επισκευασμένο.
Φώτα. Πρέπει απαραιτήτως και αυτά να ελεχθούν για την σωστή τους χρήση.
Κάθε φορά που προγραμματίζουμε ένα μεγάλο ταξίδι, καλό είναι να συζητάμε με άτομα που έχουν πάει ήδη εκεί ώστε να μας πουν τι δυσκολίες θα συναντήσουμε.
2. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΝΑΒΑΤΩΝ
Δεν μπορώ να κρίνω τι είναι καλύτερο να φοράς οδηγώντας την μοτοσυκλέτα σου αλλά σίγουρα οι καινούριες σαγιονάρες PRADA που πήρες μαζί με την βερμούδα DKNY, και το καπελάκι Luis Vuitton, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΝΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ για αυτή την δουλεία.
Ξεκινάμε με τα βασικά.
ΚΡΑΝΟΣ.
Χρειάζεται να πούμε τίποτα παραπάνω ??? ΟΧΙ. Αρκεί φυσικά να έχει προδιαγραφές (για επιλογή κράνους ΕΔΩ και προδιαγραφές υλικών ΕΔΩ). Επίσης ένα κράνος πολυκαιρισμένο, με πεσίματα, γδαρσίματα, χτυπήματα, κα ..ατα, ναι μεν σε γλυτώνει από την κλήση του αστυνομικού οργάνου, αλλά δεν είναι σίγουρο πως θα σε σώσει όταν χρειαστεί.
Ρουχισμός.
Υπάρχουν 2 βασικές κατηγόριες ρουχισμού. Τα δερμάτινα και τα συνθετικά.
Ο εξοπλισμός μας αποτελείται από τα εξής κομμάτια
α. Μπουφάν
β. Μπότες γάντια
γ. Παντελόνι.
Στα δερμάτινα οι επιλογές είναι κλασσικές. Ειναι ιδανικά για την μοτοσυκλέτα, γιατί προστατεύουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε περίπτωση πτώσης. Διατηρούν επίσης την θερμοκρασία του σώματος. Δυστυχώς δεν είναι κατάλληλα για το ελληνικό καλοκαίρι (κατά την γνώμη μου ουτε και για τον Ελληνικό χειμώνα είναι...). Είναι βαριά, συνήθως σκουρόχρωμα, και μη αδιάβροχα στην πολλή βροχή.
Στα συνθετικά έχεις πάρα πολλές και καλές επιλογές. Αδιαβρόχα, κοντά, μακρία, καλοκαιρίνα ή χειμωνιάτικα. Σε αυτά πρέπει να δεις τι ακριβώς είναι αυτό που σε βολεύει στην οδηγηση, αυτό που σου αρέσει να βλέπεις πάνω σου. Σημαντικό επίσης είναι να διαλέξεις ρούχα κατάλληλα για με το κλίμα της περιοχής που έχεις προορισμό. Για παράδειγμα, Κ. Ευρώπη και Β. Ευρώπη, ανεξάρτητα από ποια εποχή ταξιδεύεις το χειμωνιάτικο μπουφάν φοριέται ευχάριστα. Μην κάνεις όμως το ίδιο και για Αφρική.
Μην διανοηθείτε να ταξιδέψετε χωρίς μπότες και γάντια. Και τα 2 σε προστατεύουν από τα στοιχεία της φύσης καθώς επίσης και από την στραβοτιμονιά του διερχόμενου οχήματος.
Καλό είναι επίσης να φοράτε και ένα φουλάρι (αυτές τις μπαντάνες που είχαμε όλοι την δεκαετία του 80) στο λαιμό. Κρατάει τον λαιμό μακρυά από έντομα που θα έρθουν να σκάσουν εκεί. Μπορείς ακόμη να το χρησιμοποιήσεις απλά και για να σκουπιστείς.
Μαζί μας πάντα (ΠΑΝΤΑ) ένα σετ αδιάβροχα για τον κάθε αναβάτη. Ακόμη και αν ο ρουχισμός σας είναι αδιάβροχος, τα νάυλον αδιάβροχα χρειάζονται. Φορώντας τα δεν μουλιάζουν τα ρούχα σας από την βροχή με αποτέλεσμα να είστε ποιο στεγνοί για περισσότερη ώρα. ΠΑΝΤΑ λοιπόν τα αδιάβροχα μαζί μας ακόμη και τώρα το καλοκαίρι. Αλλώστε τι χώρο πιάνουν??
Ενα τσαντάκι μέσης ή ποδιού είναι επίσης πολύ εξυπηρετικό. Θα βάλετε μέσα όλα τα έγγραφά σας, ενα μολυβάκι και ένα μπλόκ για γρήγορες σημείωσεις, πορτοφόλι και πολλά άλλα χρήσιμα μικροπράγματα που κουβαλάτε συνήθως. ΠΡΟΣΟΧΗ. ΟΧΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ. Σε περίπτωση πτώσης μπορεί να σας τραυματίσουν.
Γεννηθήκαμε ταξιδευτές ή γίναμε στην πορεία;
Από τα αρχαία χρόνια οι άνθρωποι, αναζητούσαν πάντα ένα λόγο για να φύγουν από εκεί που βρίσκονταν. Είτε για εύρεση τροφής, είτε λόγω κλιματολογικών αλλαγών, είτε απλά για να εξερευνήσουν το χώρο πέρα από τον ορίζοντα. Ετσι και εμείς σήμερα ταξιδεύουμε με σκοπό την εξερεύνηση, και την συλλογή εμπειριών. Το ταξίδι με την μοτοσυκλέτα είναι ένα θέμα γενικά πολύ πιο πολυσύνθετο, από ότι ένα ταξίδι με αυτοκίνητο. Με την μοτοσυκλέτα, είσαι μέρος της φύσης και δεν περνάς απλά μέσα από αυτή. Αρα χρείαζεται περισσότερη και καλύτερη προετοιμασία. Παρακάτω θα αναφέρω μερικά βασικά στοιχεία αυτής της προετοιμασίας.
Παρακαλώ να μην θεωρηθεί ως επίδειξη, όπως επίσης οι παρακάτω απόψεις είναι καθαρά προσωπικές. Από αυτές κρατάτε αυτές που θέλετε και σας ταιριάζουν.
1. ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ
Μια μοτοσυκλέτα η οποία κινείται σχεδόν καθημερινά είναι αυτονόητο ότι έχει κάποιες φθορές. Μερικές από αυτές είναι εμφανής, ενώ μερικές άλλες θέλουν ένα πιο επιστάμενο έλεγχο. Οταν λοιπόν ξεκινάμε για ταξίδι πρέπει υποχρεωτικά να κάνουμε ένα γενικό σέρβις της μοτοσυκλέτας μας. Το σέρβις πρέπει να γίνεται τουλάχιστον 10 μέρες νωρίτερα, ώστε αν προκύψει κάποιο πρόβλημα να το παρουσιάσει στην βάση μας. Απαραίτητα επίσης είναι τα εργαλεία της μηχανής μας να είναι σε καλή κατάσταση, να βρίσκονται στην θέση τους στην μοτοσυκλέτα, και να είναι όλα εκεί. Ξέρεις τι είναι να σου ξεβιδωθεί για παράδειγμα ο λεβιές των ταχυτήτων και εσύ να μην έχεις εκείνη την στιγμη το κάταλληλο εργαλείο να τον σφίξεις;;; Σημαντικό επίσης είναι να προβλέπουμε τις πιθανές βλάβες που μπορεί να μας παρουσιαστούν και να είμαστε προετοιμασμένοι για αυτές.
Για παράδειγμα... Πάντα όταν έφευγα ταξίδι, με την προηγούμενη μοτοσυκλέτα μου, ακόμη και αν ήταν καινούριες, πέρναγα δεύτερες ντίζες συμπλέκτη και γκαζιού. Ετσι να έσπαγε μια ντίζα απλά άλλαζα μόνο τα κεφάλια και σε 10 λεπτά συνέχιζα το ταξίδι μου
Αφού λοιπόν έχουμε κάνει το σέρβις μας και η μηχανή είναι τέλεια μια λίστα με απαραίτητα πράγματα για την μοτουσκλέτα μας είναι η παρακάτω
1. Εργαλεία του κατασκευαστή
2. Εργαλεία που χρειάζονται αλλά δεν είναι στα παραπάνω (για παράδειγμα στο GS1200 λείπει το torx 52 που βγάζει την πίσω ρόδα, καθώς επίσης και ένα προσωπικής κατασκευής για την εξαγωγή του μπροστινού τροχού)
3. Μια σκύλα (το εργαλείο, μπορεί να βοηθήσει σε πολλές περιπτώσεις, καθώς επίσης και να χρησιμοποιηθεί ώς λεβιές)
4. Ενα κίτ επισκευής ελαστικών (υποχρεωτικά και αμπούλες CO2, καθώς επίσης και μια μικρή τρόμπα)
5. Σαμπρέλα (ακόμη και για εμάς που έχουμε tubeless ελαστικα)
6. Λεβιέδες εξαγωγής ελαστικών (καλό είναι να δοκιμάσετε από πριν να βγάλετε και να βάλετε ένα λάστιχο σε κάποιο φίλο λαστιχά. Υπάρχουν ειδικά κίτ με λεβιέδες για μοτοσυκλέτες)
7. Μια μανέτα (αχρείαστη να είναι)
8. 20 tie wrap (μπορείς να δέσεις από την μπότα σου αν χαλάσει εώς ότι μπορείς να φανταστείς
9. Ενα κομμάτι σύρμα περίπου 50 εκατοστά
10. Ιμάντες και μερικά χταπόδια.
11. Δεύτερα κλειδιά της μοτοσυκλέτας τα οποία τα έχουμε χωριστά.
12. Ενα σπρέυ επαφών
13. Ενα λιπαντικό σπρέυ.
14. Λάμπα πορείας μπροστά
15. Λάμπα πορείας πίσω
16. Λάμπα φλάς
17. Ασφάλειες ανταλλακτικές
18. Gaffer tape
Με την παραπάνω λίστα και εφόσον ξέρουμε να τα χρησιμοποιούμε είμαστε κατά ένα μεγάλο ποσοστό έτοιμοι να λύσουμε τα περισσότερα προβλήματα. Κάθε μοτοσυκλέτα έχει ξεχωριστές ιδιαιτερότητες και πρέπει να προσέξουμε και αυτές. Αν για παράδειγμα έχουμε αλυσίδα, καλό είναι να έχουμε μαζί μας και μια ασφάλεια αλυσίδας τουλάχιστον, καθώς επίσης και σπρέι για αυτήν. Καλό είναι επίσης πριν φύγουμε για κάποιο μεγάλο ταξίδι να εγγραφούμε και σε μια εταιρεία Οδικής Βοήθειας που να μας καλύπτει ως τον προορισμό μας.
Ο κάθε προορισμός επίσης έχει τις ιδιαιτερότητές του. Είχα ταξιδέψει για παράδειγμα πριν από χρόνια στην Τυνησία. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ για εκεί είναι ένα γυναικείο καλσόν και μερικά προφυλακτικά. Το καλσον χρειάζόταν για τις νότιες περιοχές που ήταν κοντά στην έρημο. Το φορούσαμε στο φίλτρο μας για μεγαλύτερη ασφάλεια από την σκόνη της άμμου. Τα προφυλακτικά έμπαιναν στην κεντρική κλειδαρια, κάθε φορά που βγάζαμε το κλειδί για να μην μπαινει άμμος μέσα.
Πολύ μεγάλη σημασία επίσης έχει και η κατάσταση των ελαστικών μας. Πριν το ταξίδι (και ειδικά αν είναι μεγαλύτερο από 2000 χλμ), πρέπει απαραιτήτως να αλλάζουμε ελαστικά. Πέραν τούτου όμως, ελέγχουμε το βάθος του πέλματος (να μην είναι λιγότερο από το μισό), τις σωστές πιέσεις (τουλάχιστον 3 μέρες πριν την αναχώρησή μας), καθώς επίσης και για τυχόν σκισίματα ή σκασίματα. Εννοείται φυσικά πως δεν ταξιδεύουμε με λάστιχο επισκευασμένο.
Φώτα. Πρέπει απαραιτήτως και αυτά να ελεχθούν για την σωστή τους χρήση.
Κάθε φορά που προγραμματίζουμε ένα μεγάλο ταξίδι, καλό είναι να συζητάμε με άτομα που έχουν πάει ήδη εκεί ώστε να μας πουν τι δυσκολίες θα συναντήσουμε.
2. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΝΑΒΑΤΩΝ
Δεν μπορώ να κρίνω τι είναι καλύτερο να φοράς οδηγώντας την μοτοσυκλέτα σου αλλά σίγουρα οι καινούριες σαγιονάρες PRADA που πήρες μαζί με την βερμούδα DKNY, και το καπελάκι Luis Vuitton, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΝΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ για αυτή την δουλεία.
Ξεκινάμε με τα βασικά.
ΚΡΑΝΟΣ.
Χρειάζεται να πούμε τίποτα παραπάνω ??? ΟΧΙ. Αρκεί φυσικά να έχει προδιαγραφές (για επιλογή κράνους ΕΔΩ και προδιαγραφές υλικών ΕΔΩ). Επίσης ένα κράνος πολυκαιρισμένο, με πεσίματα, γδαρσίματα, χτυπήματα, κα ..ατα, ναι μεν σε γλυτώνει από την κλήση του αστυνομικού οργάνου, αλλά δεν είναι σίγουρο πως θα σε σώσει όταν χρειαστεί.
Ρουχισμός.
Υπάρχουν 2 βασικές κατηγόριες ρουχισμού. Τα δερμάτινα και τα συνθετικά.
Ο εξοπλισμός μας αποτελείται από τα εξής κομμάτια
α. Μπουφάν
β. Μπότες γάντια
γ. Παντελόνι.
Στα δερμάτινα οι επιλογές είναι κλασσικές. Ειναι ιδανικά για την μοτοσυκλέτα, γιατί προστατεύουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε περίπτωση πτώσης. Διατηρούν επίσης την θερμοκρασία του σώματος. Δυστυχώς δεν είναι κατάλληλα για το ελληνικό καλοκαίρι (κατά την γνώμη μου ουτε και για τον Ελληνικό χειμώνα είναι...). Είναι βαριά, συνήθως σκουρόχρωμα, και μη αδιάβροχα στην πολλή βροχή.
Στα συνθετικά έχεις πάρα πολλές και καλές επιλογές. Αδιαβρόχα, κοντά, μακρία, καλοκαιρίνα ή χειμωνιάτικα. Σε αυτά πρέπει να δεις τι ακριβώς είναι αυτό που σε βολεύει στην οδηγηση, αυτό που σου αρέσει να βλέπεις πάνω σου. Σημαντικό επίσης είναι να διαλέξεις ρούχα κατάλληλα για με το κλίμα της περιοχής που έχεις προορισμό. Για παράδειγμα, Κ. Ευρώπη και Β. Ευρώπη, ανεξάρτητα από ποια εποχή ταξιδεύεις το χειμωνιάτικο μπουφάν φοριέται ευχάριστα. Μην κάνεις όμως το ίδιο και για Αφρική.
Μην διανοηθείτε να ταξιδέψετε χωρίς μπότες και γάντια. Και τα 2 σε προστατεύουν από τα στοιχεία της φύσης καθώς επίσης και από την στραβοτιμονιά του διερχόμενου οχήματος.
Καλό είναι επίσης να φοράτε και ένα φουλάρι (αυτές τις μπαντάνες που είχαμε όλοι την δεκαετία του 80) στο λαιμό. Κρατάει τον λαιμό μακρυά από έντομα που θα έρθουν να σκάσουν εκεί. Μπορείς ακόμη να το χρησιμοποιήσεις απλά και για να σκουπιστείς.
Μαζί μας πάντα (ΠΑΝΤΑ) ένα σετ αδιάβροχα για τον κάθε αναβάτη. Ακόμη και αν ο ρουχισμός σας είναι αδιάβροχος, τα νάυλον αδιάβροχα χρειάζονται. Φορώντας τα δεν μουλιάζουν τα ρούχα σας από την βροχή με αποτέλεσμα να είστε ποιο στεγνοί για περισσότερη ώρα. ΠΑΝΤΑ λοιπόν τα αδιάβροχα μαζί μας ακόμη και τώρα το καλοκαίρι. Αλλώστε τι χώρο πιάνουν??
Ενα τσαντάκι μέσης ή ποδιού είναι επίσης πολύ εξυπηρετικό. Θα βάλετε μέσα όλα τα έγγραφά σας, ενα μολυβάκι και ένα μπλόκ για γρήγορες σημείωσεις, πορτοφόλι και πολλά άλλα χρήσιμα μικροπράγματα που κουβαλάτε συνήθως. ΠΡΟΣΟΧΗ. ΟΧΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ. Σε περίπτωση πτώσης μπορεί να σας τραυματίσουν.
Τελευταία επεξεργασία: