Drake Ramore
Μαθουσάλας member
- Δημοσιεύσεις
- 10.891
- Όνομα
- .
Υπάρχουν άφτερμάρκετ ιμάντες και μπίλιες σε πολύ χαμηλότερες τιμες. Γιατί να βάλεις μαμά;Περί σκούτερ και αφού προσπεράσουμε όσα αναφέρθηκαν πριν και εκτροχίασαν το θέμα, κοίταξα , από περιέργεια κυρίως, το κόστος ενός σημαντικού, του σημαντικότερου για την ακρίβεια, αναλώσιμου ενός σκούτερ.
Διάλεξα μάρκα την Kymco γιατί θεωρούσα πως , λόγω του made in taiwan θα έχει φθηνές τιμές.
Η πηγή είναι το car.gr.
Λοιπόν, ιμάντας μετάδοσης για Kymco Downtown 350i abs.
Μιλάμε πάντα για τον γνήσιο ιμάντα, αυτόν που θα σου βάλουν σε συμβεβλημένο συνεργείο.
173 ευρώ! Εκατό Εβδομήντα Τρία ευρώ ολογράφως!
Πάντα πίστευα, τώρα είμαι ακόμα πιο σίγουρος, πως αυτά τα πράγματα, τα σκούτερ, απευθύνονται κυρίως σε 2 κατηγορίες ανθρώπων.
α) αυτούς που δεν το έχουν με το συμπλέκτη, τις αλλαγές ταχυτήτων κλπ
β) αυτούς που έχουν ένα σχετικά υψηλό εισόδημα. Είναι αδιανόητο να βγάζει κάποιος 800-900 ευρώ και να πληρώνει κάθε 20.000 ή στην καλύτερη 25.000 χλμ, μια 350άρα στο νερό για τυπικό σέρβις και αλλαγή ιμάντα - μπίλιες!
Μιλάμε για κόστος συντήρησης υψηλότερο από αμάξι. Ή μάλλον, από αμάξι και μοτοσικλέτα 250-300 κυβικά μαζί!
Γιατί σε μια μοτοσικλέτα 250-300 ή και 400 κυβικά, ένα σετ αλυσίδα - γρανάζια θα βγάλει τα διπλάσια χιλιόμετρα κοστίζοντας πολύ λιγότερο, ούτε καν τα μισά.
Στην μοτοσυκλέτα μαμά βάζεις;
Ξέρεις πόσο έχει πχ ένα γρανάζι μαμά (στις περισσότερες μάρκες) σε αντίθεση με ένα AFAM; διπλή τιμή! Σε σχέση με ένα JT; Τριπλή τιμή!
Εχει άφτερμάρκετ και σε τιμές ίδιες με τα μαμά, αλλά είναι κάτι κέβλαρ και μυστήρια που πηγαίνουν πάνω απο 50.000 χλμ.
Στο λέω, επειδή πέρσι έψαχνα κυρίως για σκουτερ και τα έχω φρέσκα. Πληθώρα λύσεων, επειδή τα σκουτερ σε αυτά τα κυβικά έχουν πουλήσει δεκαπλάσια απο τις αντίστοιχες καλοπουλημένες μοτοσυκλέτες.